عکس هالند برای پروفایل

در عکس هالند برای پروفایل شما همراهان عکس نوشته می توانید سری جدید از عکس پروفایل پسرانه هالند را با کیفیت عالی مشاهده کنید.

عکس هالند برای پروفایل

هالند 31 تیر 1379 همزمان با( ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۰۰) در شهر لیدز انگلستان متولد شد، بازیکن فوتبال اهل نروژ است و در پست مهاجم بازي می کند.

هالَند( نروژی:Erling Braut Håland‎؛ متولد ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۰۰) بازیکن فوتبال در پست مهاجم در تیم باشگاه دورتموند و اهل نروژ است. او برنده جایزه پسرطلایی فوتبال در سال ٢٠٢٠ شد.

عکس هالند برای پروفایل

او دومین فرزند خانواده بود که پدر و مادرش( گری ماریتا و آلف ارلینگ) وی را به دنیا آوردند، هالند بخاطر قد بلند و اندام درشتش در سن پائین به وی لقب« بچه مرد» را داده اند.

عکس هالند برای پروفایل

خانواده و زمان کودکی ارلینگ هالند

یک خواهر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد، در آن هنگام یک کودک پر انرژی بود که بادوستان خویش فوتبال بازي میکرد او علاوه بر بر فوتبال در دیگر رشته ها از جمله دو میدانی، گلف و هندبال نیز فعالیت داشت.

عکس هالند برای پروفایل

آلف پدر وی هم یک مهاجم تکنیکی بود که در آن هنگام برای لیدز بازي میکرد ، پدرش نقش مهمی در زندگی فوتبالی هالند داشت او از سن 6 تا 15 سالگی بعنوان مربی به وی کمک میکرد و در تصمیم گیری های مهم برای آينده ورزشی پسرش وی را راهنمايي می کرد.

عکس هالند برای پروفایل

ارلینگ در سن ۱۶ سالگی، در فوریه سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار منزل را ترک کرد تا به باشگاه« مولده» بپیوندد.مربی این تیم کسی نبود جز اوله گانر سولسشر، یکی از گلزن های معروف نروژی. فعالیت زیر نظر چنین اسطوره ای که سابقه فعالیت در منچستر یونایند را دارد جرقه ای در وجود هالند زد؛ البته این تحولات درون ستاره نروژی یک شبه رخ نداد ولی کوشش های اوله گانر برای ارلینگ جادو کرد و ارلینگ معتقد است اوله تأثير به سزایی در زندگی وی داشته است و وی در یک فصل حضور خود در این باشگاه ۱۴ گل به ثمر رساند.

عکس نوشته های متنی طور

عکس هالند برای پروفایل

گلزنی های ارلینگ علاقه باشگاه های لیگ برتر برای جذب وی را برانگیخت به ویژه آنکه توانست در زمان ۲۱ دقیقه در مقابل بزرگانی مانند بران مقابل یک پیشکسوت منچستر یونایند به ۴ گل برسد. اما اگر یک چیز باشد که باعث شود هالند منحصر به فرد باشد، این است که او پاهای خود را محکم در زمین نگه داشته است. حتی علاقه یوونتوس برای جذبش، او را وسوسه نکرد. تمام آن چیزی که برایش مهم بود داشتن انتخاب مطلوب برای پیشرفت خویش بعنوان یک فوتبالیست بود.

عکس هالند برای پروفایل

افتخارات ارلینگ هالند

– رد بول سالزبورگ

– بهترین بازیکن بوندس لیگای اتریش:۱۹–۲۰۱۸

– جام حذفی اتریش:۱۹–۲۰۱۸

– زیر ۱۷سال نروژ

– جام سیرنکا:۲۰۱۶

عکس هالند برای پروفایل

افتخارات فردی

بهترین بازیکن موفق لیگ برتر نروژ:۲۰۱۸

کفش طلایی جام جهانی زیر ۲۰ساله ها:۲۰۱۹

تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا :۲۰۱۹

بازیکن ماه بوندس لیگا:ژانویه ۲۰۲۰

بهترین بازیکن تازه وارد ماه بوندس لیگا:ژانویه ۲۰۲۰، فوریه ۲۰۲۰

جایزه پسر طلایی ۲۰۲۰

عکس هالند برای پروفایل

باشگاه های حرفه ای

۲۰۱۷–۲۰۱۶ Bryne

۲۰۱۷–۲۰۱۸ مولده ۱۴ گل

۲۰۱۸–۲۰۲۰ ردبول سالزبورگ ۱۷ گل

۲۰۲۰– بروسیا دورتموند ۲۳ گل

عکس هالند برای پروفایل

تصاویر  جدید هالند

عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل عکس هالند برای پروفایل

 

عکس هالند

4/5 - (5 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.