عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ

در عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ می توانید با هنرپیشه بریژیت خانم سوتلانا سوپیلنیاک در سریال تمام رخ بیشتر آشنا خواهید شد.

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ

بریژیت (سوتلانا سوپیلیانک_ بازیگر (اوکراینی/ ایرانی) متولد سال ۱۳۷۷در اوکراین می باشد.

سوتلانا تنها فرزند خانواده است و با مادرش زندگی می کند.

تحصیلات

وی فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی از دانشگاه اوکراین است. این بازیگر خارجی مسلط به زبان فارسی است و درسریال سرجوخه به خوبی اجرای نقش کرده است. سوتلانا دوستان ایرانی خیلی زیادی دارد و بیشتر افرادی که با او در ارتباط هستند ایرانیان مقیم اوکراین هستند. سوتلانا سوپیلنیاک چندین بار به ایران سفر کرده و عکس‌های بسیاری هم از خود منتشر کرده است.

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ

بریژیت در سریال تمام رخ کیست

سوتلانا سوپیلنیاک  بازیگر اوکراینی بوده که در سریال سرجوخه و تمام رخ به عنوان بازیگر خارجی بازی میکند حضور بدون حجاب او در رسانه ملی مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است این زن بازیگری را در ایران شروع کرده است و در خارج تجربه بازیگری ندارد او به زبان های انگلیسی و فرانسوی و فارسی تسلط دارد.

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ

فیلم ها

سوتلانا سوپیلنیاک، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «تمام رخ»، سریال تلویزیونی «سرجوخه» فعالیت داشته است. سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اهل اوکراین است که به زبان فارسی کاملا مسلط است. او دانشجوی ادبیات فارسی در اوکراین بود که به دلیل علاقه اش به بازیگری وارد حرفه بازیگری شد و مورد توجه کارگردانهای ایرانی قرار گرفت. این بازیگر 23 ساله است. سوتلانا سوپیلنیاک بازیگری در فیلم های فارسی را از بازی در فیلم سینمایی ماهور آغاز کرد. او در این فیلم با روزبه حصاری هم بازی شد و بسیار خوش درخشید.

فیلم های ایرانی

سوتلانا سوپیلنیاک در سریال تمام رخ نقش بریژیت را بازی میکند او قبلا در سریال سرجوخه نیز بازی کرده بود و از بازیگران مورد علاقه احمد معظمی کارگردان است که در سریال سرجوخه نیز از او استفاده کرده بود.

اصالت

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ

اهل اوکراین بوده و به زبان فارسی تسلط کامل دارد و به همین دلیل است به تازگی در تلویزیون ایران راه پیدا کرده و نقش زن خارجی را بازی میکند و با توجه به اینکه اهل ایران نیست به صورت بدون حجاب در تلویزیون تصویرش پخش میشود.

 

سوابق

او فعالیت حرفه ای خود را با فیلم ماهور به کارگردانی مجید نیامراد و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان آغاز کرده و در این فیلم با روزبه حصاری و لاله اسکندری به هنرمندی پرداخت. او با حضور در این فیلم وارد سینمای ایران شده و اولین تجربه بازیگری خود را به نمایش گذاشت.

ازدواج

همان طور که از صفحه اینستاگرام او مشخص است ازدواج نکرده و مجرد می باشد. سوتلانا سوپیلنیاک علاوه بر بازیگری مجری و گوینده برنامه اینترنتی کافه کیو است که به صورت اینترنتی در روزهای پنج شنبه منتشر می شود.

مصاحبه با بریژیت در سریال تمام رخ

در سریال «تمام رخ» شخصیت «پیمان» داروسازی موفق، گریزان از محیط سرد خانه، به محیط کار پناه می‌برد و در پی طی کردن پله‌های موفقیت در محیط کار است. در همین راستا و برای کسب موفقیت در ماموریت برون‌مرزی به سایت داروسازان فرانسوی وارد می‌شود. ماحصل فعالیت او در این سایت، آشنایی با داروساز زن جوانی به نام «بریژیت» است. این ارتباط مجازی باعث می‌شود پیمان بیشتر از قبل از همسرش دور شود و دل به عشق این زن فرانسوی بسپارد.

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ

بازیگر ایرانی مرد و زن مورد علاقه شما کیست؟

از نیکی کریمی و ساره بیات خیلی خوشم می‌آید. در بین بازیگران مرد نمی‌توانم تنها یک نفر را انتخاب کنم، چون خیلی‌ها مورد علاقه‌ام هستند.

عکس و بیوگرافی سید ابوالفضل طباطبایی

چند دوست ایرانی دارید و بیشتر دوستان ایرانی شما آیا بازیگر هستند؟

دوستان ایرانی زیادی دارم. بعضی‌هاشان بازیگرند، ولی خیلی‌ها هم هیچ ربطی به فضای سینما ندارند.

چند بار به ایران سفر کردید و در سفر به ایران کجا‌ها رفتید و از چه جا‌هایی را بازدید داشتید؟

نزدیک ۱۰ بار به ایران سفر کرده‌ام و دفعه آخر تقریبا ۶ ماه در ایران بودم. به شهر‌های مختلف ایران سفر کردم از جمله اصفهان، شیراز، یزد. به شمال ایران زیاد سفر کرده بودم و دفعه آخر از شهر ماسوله با دوستام بازدید کردیم که واقعا بی نظیر بود.

کاراکتر‌های متفاوت از شخصیت واقعی برایم چالش‌برانگیزند

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ
دیدگاه شما در خصوص بازی کردن در نقش‌های امنیتی – جاسوسی چیست؟

از کودکی در فیلم و سریال همیشه کاراکتر‌های منفی را می‌پسندیدم و دوست داشتم یک نقش منفی را اجرا کنم که این فرصت را در سریال سرجوخه داشتم. کاراکتر‌هایی هم که با شخصیت واقعی من متفاوت هستند برایم چالش‌برانگیزند و دوست دارم خودم را از طیف دیگری ببینم. همچنین سریال‌های امنیتی معمولا سکانس‌های اکشن زیادی دارند و بازی کردن در چنین سکانس‌هایی برای من خیلی جذاب است.

مقداری در مورد نقشتان توضیح دهید.

بریژیت یک دختر فرانسوی است که کاراکتری بسیار پیچیده و خیلی احساساتی دارد و در این داستان، او شبیه فلورا در سریال سرجوخه نیست. بریژیت در تمام‌رخ برای عشق با تمام دنیا می‌جنگد. مطمئنم این «دختر فرانسوی» همه را غافلگیر می‌کند.

 

بازی کردن به زبان خارجی کار آسانی نیست و مدام باید روی اکسانت، تلفظ، جمله‌بندی و اشکالات کار کنی و توجه به خیلی چیز‌ها باید بالا باشد و تنها نمی‌توان روی بازی تمرکز کرد. در بازی کردن به زبان‌های غیر زبان مادری، باید روی خیلی چیز‌های دیگر تمرکز داشت. او می‌گوید، اما دانستن زبان‌های مختلف بهتر است، چون آگاهی را بالا برده و جهان بینی درونی را وسیع می‌کند.

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ

استفاده از زبان‌های مختلف در فیلم و سریال خیلی خوب است چرا که روی مخاطب تاثیر می‌گذارد و باعث ایجاد انگیزه در او برای یادگیری زبان‌های خارجی می‌شود. از این که توانستم به چند زبان مختلف بازی کنم بسیار خوشحال بودم، با وجود این که کار سختی بود. من کارم را دوست دارم و عاشق ایران و زبان و ادبیات فارسی هستم و دوست دارم روابط فرهنگی کشورم اوکراین با ایران تقویت شود، چون معتقدم درک فرهنگ‌های متفاوت می‌تواند بسیاری از سوء تفاهم‌ها را رفع کند.

سینمای ایران با همه خصوصیاتی که دارد یکی از برجسته‌ترین سینما‌های دنیاست. سینمای ایران خیلی پیشرفته است و هر سال فیلم‌ها و سریال‌های مختلف ایرانی به جشنواره‌های بین‌المللی راه می‌یابند و در آنجا درخشیده و برنده می‌شوند.

امیدوارم در آینده فعالیتم در سینمای ایران را ادامه بدهم. همکاری با کارگردان‌های ایرانی برای من افتخار است. سریال تمام‌رخ به کارگردانی محمود معظمی از چند روز گذشته در شبکه سوم سیما در حال پخش است.

نکته آخر اینکه بیشتر سریال‌های اخیر تلویزیون نتوانسته‌اند رضایت مخاطبان را کسب کنند، آن‌ها عموما دچار فقدان قصه و روایت جذاب‌ و هیجان انگیز هستند. ضعف ساختاری دارند و درگیر کلیشه‌ها و فاقد جذابیت اولیه زیبایی‌شناسی هستند. در کل نه محتوای چندان جذابی را پیش کشیده‌اند و نه فرم و شیوه بیان خاصی دارند. ما در این گزارش با رویکردی مثبت به استقبال سریال جدید شبکه سه رفته‌ایم و این امید را داریم که بالاخره چشممان به جمال اثری زیبا و تاثیرگذار روشن شود. اثری که موضوع گفتگوهای مردم شود و به روزهای سرد زمستانی گرما ببخشد.

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ
چه زمانی ایران را شناختید و چگونه فارسی را یاد گرفتید؟

از کودکی علاقه زیادی به فرهنگ و تاریخ کشورهای خاورمیانه به ویژه مصر باستان داشتم، اما راستش را بخواهید انتخاب رشته زبان و ادبیات فارسی سرنوشت بود.

عکس و بیوگرافی ناصر رزازی خواننده کردی و همسرش

چگونه به عنوان بازیگر فیلم ها و سریال های ایرانی انتخاب شدید؟

در دانشگاه با یک ایرانی آشنا شدم که به دنبال یک اوکراینی فارسی زبان بود و او من را به کارگردان فیلم ماهور مجید نیامراد معرفی کرد. از همان لحظه فعالیت من در سینمای ایران آغاز شد.

چه شد که تمایل به یادگیری فارسی داشتید؟

من همیشه می گفتم این بخشی از آن است. چون از بین سه زبان چینی، عربی و فارسی فارسی را انتخاب کردم و اکنون از این تصمیم بسیار خوشحالم.

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ

فارسی را چگونه و از کجا یاد گرفتید؟

من دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه شوچنکو اوکراین در رشته زبان و ادبیات فارسی هستم. من در حال حاضر در حال تحصیل در مقطع دکتری هستم. البته چندین بار در دانشگاه های تهران دوره های فارسی را گذرانده ام.

آیا با فرهنگ ایرانی آشنا هستید؟

عکس و بیوگرافی بریژیت در سریال تمام رخ

من اطلاعات زیادی در مورد فرهنگ ایران دارم، زیرا در دانشگاه دوره های مختلفی در زمینه تاریخ، فرهنگ و شعر ایران داشتیم و خود من در ایران زیاد سفر کردم و این فرصت را داشتم که فرهنگ ایرانی را شخصاً بشناسم.
اگر همسرم ایرانی است باید آماده یادگیری زبان اوکراینی باشد

آیا تا به حال به ازدواج با یک ایرانی فکر کرده اید و دوست دارید با یک ایرانی، شاید یک بازیگر ایرانی ازدواج کنید؟

بله مجردم و دوست دارم با عشق و به قول ایرانی ها با “مرد حسابگر” ازدواج کنم. اوکراینی یا ایرانی بودنش فرقی نمی کند. اما اگر ایرانی است باید آماده یادگیری زبان اوکراینی باشد.

سوتلانا سوپیلنیاک

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.