عکس و بیوگرافی محمدعلی نیکبخت و همسرش

در عکس و بیوگرافی محمدعلی نیکبخت و همسرش شما می توانید با محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم و ناگفته های زندگی او از همسرش تا سوابق اجرای ایشان را مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی محمدعلی نیکبخت و همسرش

محمد علی نیکبخت که در دولت سیزدهم به عنوان وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شد و پیش از این در سوابق خود ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی را نیز داشته است.عکس و بیوگرافی محمدعلی نیکبخت و همسرش

محمد علی نیکبخت تجربیات ارزنده‌ای در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد و در رده‌های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

عکس و بیوگرافی محمدعلی نیکبخت و همسرش

سال گذشته بود که نیکبخت در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به معاونت این سازمان منصوب شد. اما اطلاعاتی از دیگر سوابق کاری و تحصیلی نیکبخت در دسترس نیست.

پیش از این سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی بود که اواخر فروردین ماه از این سمت استعفا داد. با پذیرش این استعفا از سوی ابراهیم رئیسی، محمد آقا میری به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد. تا چندی پیش انتظار می‌رفت که محمد آقامیری به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شود. اما امروز گزینه وزارت تغییر کرد و گفته می‌شود رئیسی ترجیح داده که نیکبخت را راهی ساختمان وزارت جهاد کشاورزی کند.

امتیاز بدهید
عکس زیبا کرمعلی و همسرش با بیوگرافی 97
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.