عکس و بیوگرافی برونو تونیولی و همسرش

در عکس و بیوگرافی برونو تونیولی و همسرش شما همراهان می توانید با مربی رقص و طراح رقص برونو تونیولی و ناگفته های زندگی خصوصی او بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی برونو تونیولی و همسرش

برونو تونیولی (به ایتالیایی: Bruno Tonioli) طراح رقص، بازیگر و داور برنامه‌های تلویزیونی از ایتالیا است. او در ۲۰۱۴ به عنوان یک داور در برنامه رقص معروف “دنسینگ وید استار” شبکه ABC آمریکا شروع به کار کرد.

تونیولی در سال ۱۹۵۵ در رم، ایتالیا به دنیا آمد. پدرش چارلز تونیولی، نقاش و مجسمه‌ساز بود و مادرش ویرجینا لودُولفِّینِّه نام داشت. او در سال ۱۹۷۵ به لندن رفت و به عنوان چارچوب کار خود، با همکاران خود در شبکه بخش فروش فروشگاه “Biba” کار کرد.

Bruno Tonioli Biography

فعالیت حرفه ای

پس از آغاز حرفه‌ای خود، تونيولي به عنوان يك رقص‌آموز حرفه‌ای شروع به كار كرد. اولین فعاليت حرفه‌ای او در سال ۱۹۷۸ بود كه به عنوان يك رقاص در تورنمنت رقص بريتانيا شركت كرد. او همچنین در فیلم‌هایی مانند “Blues Brothers 2000” و “Little Voice” بازی کرده است.

داوری تورنمنت رقص

تونیولی به عنوان یک داور در برنامه‌های تلویزیونی معروف مانند “Strictly Come Dancing” و “Dancing with the Stars” شبکه ABC آمریکا شروع به کار کرد. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی ديگر نظير “The One Show” و “Loose Women” حضور داشته است.

Bruno Tonioli Biography

نویسندگی

تونيولي همچنين يك نويسنده است و كتاب خود را با نام “Bruno Tonioli: My Story” منتشر كرده است. این کتاب درباره زندگینامه و حرفه‌ای این هنرپیشه محبوب صحبت می‌کند.

کودکی

برونو تونیولی در کودکی در ایتالیا بودم، پدرم از طرفداران مطلق فرد آستر و جین کلی و تمام موزیکال‌های بزرگ هالیوود در عصر طلایی بود. من کاملاً تحت تسخیر آنها بودم. به من گفتند که در کودکی در جلو می رقصم. از رادیو…”

پدر برونو، ورتر، راننده اتوبوس بود و مادرش، فولویا، اثاثه یا لوازم داخلی ماشین‌ها را نصب می‌کرد و همچنین به عنوان خیاط کار می‌کرد.

ازدواج

فردریکا چنتوفولی همسر برونو تونیولی، بازیگر و کارگردان اهل ایتالیا است. او در ۱۹۶۵ در شهر رم به دنیا آمد. فردریکا در دوران کودکی خود به هنر علاقه‌مند شده و در سال ۱۹۸۴ با بازی در فیلم “به نام پدر” به عنوان بازیگر حرفه‌ای وارد صحنه هنر شد.

پس از مدت کوتاه، فردریکا به عنوان کارگردان نقش آفرینی نقش بسزایی در فعالیت‌های هنری خود داشت. او در سال ۱۹۹۲ با برونو تونیولی، بازیگر معروف اهل اطلس، آشنا شده و پس از مدت کوتاه، آن‌ها با هم ازدواج کرده‌اند.

برخلاف بسیاری از زوجین مشهور، فردریکا و برونو تصمیم گرفتند تا خصوصيات خود را در مورد زندگی شخصی خود محفوظ نگه دارند و به همین دلیل، اطلاعات کمی درباره زندگی شخصی آن‌ها در دسترس است. با این حال، آن‌ها همچنان به عنوان یکی از جفت‌های مشهور و پایدار در صنعت سینمای ایتالیا شناخته می‌شوند.

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

Bruno Tonioli Biography

طراحی رقص

برونو تونیولی یک طراح رقص است که روی فیلم هایی مانند الا طلسم و صدای کوچک و فیلم ها و نمایش های ستاره هایی مانند مایکل جکسون و پل مک کارتنی کار کرده است.

برونو تونیولی قبل از تبدیل شدن به یک طراح رقص، رقصید و بازیگری کرد. برای مثال، او یکی از رقصندگان ویدیوی Elton John’s I’m Still Standing بود که توسط آرلین فیلیپس کارگردانی شد.

Bruno Tonioli Biography

برونو تونیولی همچنین در یکی از برنامه های تلویزیونی بروس فورسایت جعل هویت راد استوارت را انجام داد.

برونو تقریباً تصادفی از رقص به رقص روی آورد. او در شرف بازی در مقابل پاملا استفنسون بود که اعتصاب سهام این پروژه را متوقف کرد. پاملا استفنسون از برونو خواست که به او درس رقص بدهد و او به او پیشنهاد کرد که رقص را شروع کند. بقیه اش تاریخ است.

از قضا، در سال 2010، برونو قرار بود پاملا استفنسون را در سریال Strictly Come Dancing قضاوت کند.

برونو تونیولی روش خوبی برای توصیف رقص دارد: “رقص فقط یک سری مراحل نیست، شما باید آنها را بفروشید.”

شهرت

اما حداقل در نیمه دوم، طراحی رقص داور Strictly Come Dancing، برونو تونیولی، با نمایش فوق‌العاده We Are the Shrink Wrap Boys، یک رقص هولناک مردانه با شلوارک کوچک اجرا می‌شود که مظهر نمایشی خوب است. سرگرمی کثیف است و واقعاً مادر شما را شوکه نمی کند.”

Bruno Tonioli Biography

نمونه ای از چرخش عبارت برونو تونیولی، توصیف دارن گوف به عنوان “Yorkshire Valentino” و مقایسه رقص فیونا فیلیپس با “کیت وینسلت آویزان به عرشه تایتانیک در حال غرق شدن بود.”

در 25 آگوست 2007، تیم برونو تیم آرلین فیلیپس را در برنامه رقص ایکس بی بی سی شکست داد.

برونو آرلین را خیلی قبل از Strictly Come Dancing و Dance X می‌شناخت، زیرا آنها با Hot Gossip در نمایش کنی اورت همکاری می‌کردند.

داور رقص ستاره ها

در سال 2008، برونو تونیولی و کری آن اینابا، داور رقص با ستاره‌ها، در نسخه آمریکایی Dance X به نام Dance War: Bruno vs. Carrie Ann حضور داشتند.

در 21 اکتبر 2017، برونو اولین نمایش Strictly Come Dancing خود را پس از 13 سال داوری از دست داد. این به دلیل “برنامه کاری بسیار شلوغ” بود.

Bruno Tonioli Biography

در اکتبر 2020، بی‌بی‌سی اعلام کرد که برونو تونیولی در سری دوم «معلم تدارکات مشهور» در کنار افرادی مانند جما کالینز و کیمبرلی والش حضور خواهد داشت.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بابا

در سال 2023، او جایگزین دیوید والیامز به عنوان قاضی در Britain’s Got Talent شد.

شاید براتون جالب باشد :

  • در 18 سالگی خانه را ترک کرد تا حرفه رقص را دنبال کند
  • به عنوان یک رقصنده در موزیک ویدیوی التون جان “I’m Still Standing” ظاهر شد
  • برای اسطوره‌های موسیقی مانند التون جان، مایکل جکسون، فردی مرکوری، تینا ترنر و پل مک‌کارتنی طراحی رقص داشته است.
  • قبل از پیوستن به ABC’s Dancing with the Stars به ​​عنوان داور، او نسخه اصلی بریتانیایی سریال واقعیت، Strictly Come Dancing را قضاوت کرد.
  • به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی مسلط است
Bruno Tonioli Biography

جوایز

  • امی 2007 – برنامه واقعیت برجسته/مسابقه: نامزد شد
  • امی 2006 – برنامه واقعیت برجسته/مسابقه: نامزد شد

خانواده

  • ورتر تونیولی — پدر
  • فولویا تونیولی — مادر
امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.