عکس و بیوگرافی سینم اونسال و همسرش

در عکس و بیوگرافی سینم اونسال و همسرش می توانید با سینم اونسال و ناگفته های زندگی او از ازدواج تا شهرت و بازیگری بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی سینم اونسال و همسرش

سینم اونسال یکی از خوش آتیه ترین بازیگران زن ترکیه ای در سال های اخیر است. نه تنها با حضورش در تلویزیون، بلکه با بازی هایش روی صحنه هم می درخشد. هنرپیشه ترکیه ای اونسال قبلاً با شخصیت های فراموش نشدنی و نمادین جایگاه خوبی در ذهن ما ایجاد کرده است. پس بیایید بررسی کنیم که این بازیگر زیبای ترکیه کیست.

سینم اونسال یکی از خوش آتیه ترین بازیگران زن ترکیه ای است

سینم اونسال یکی از خوش آتیه ترین بازیگران زن ترکیه ای است

این بازیگر 29 ساله ترکیه ای از سال 2016 وارد عرصه نمایش شد و در 7 سریال تلویزیونی ترکی حضور داشت . برخی از آنها، مانند Mucize Doktor (پزشک معجزه)، و Kızım (دختر من) نیز بسیار محبوب شدند. این بازیگر اکنون با یک سریال تلویزیونی کاملاً جدید Gizli Saklı (همچنین با نام Gizli Kalsın یا Gizli Aşk شناخته می شود ، عنوان انگلیسی Under the Rose ) روی صفحه تلویزیون است. بنابراین، این سؤالات مطرح می شود: سینم اونسال کیست؟ اونسال بازیگر ترکیه ای چند سال دارد و اهل کجاست؟

سوالات بسیار دیگری وجود دارد که ما در بالا شماره آنها را ذکر کردیم. خوب، شما پاسخ هر سوال را در این پست خواهید یافت!

سینم اونسال کیست؟

اول از همه، سینم اونسال بازیگر محبوب ترکیه ای است. این بازیگر مشهور در 21 ژوئن 1993 در ازمیر به دنیا آمد . بازیگر توانا و زیبای اونسال با بازی در سریال ها و سریال های تلویزیونی مانند Çoban Yıldızı (Lodestar)، Siyah Beyaz Aşk (عشق سیاه و سفید)، Kızım (دختر من)، Mucize Doktor (پزشک معجزه)، Elbet Bir شناخته می شود. Gün (یک روز مطمئن) و Gizli Saklı (همچنین به عنوان Gizli Kalsın یا Gizli Aşk شناخته می شود ، عنوان انگلیسی Under the Rose است ).

سینم اونسال بازیگر معروف 21 ژوئن 1993 در ازمیر به دنیا آمد

سینم اونسال بازیگر معروف 21 ژوئن 1993 در ازمیر به دنیا آمد

خانواده بازیگر زن ترکیه ای اونسال

سینم اونسال در 21 ژوئن 1993 در ازمیر به دنیا آمد. این بازیگر 29 ساله ترکیه ای به عنوان فرزند دوم پدری ترک آذربایجانی و مادری چرکسی به دنیا آمد. به لطف پدرش که یک سرباز بود به شهرهای زیادی سفر کرد. اونسال بازیگر ترکیه ای تا زمان تحصیلات دانشگاهی خود در فوچا ازمیر زندگی می کرد.

سینم اونسال در دانشگاه چه تحصیل کرد؟

اونسال هنرپیشه مشهور ترکیه ای در سال 2016 از دانشگاه اسکیشهیر عثمانگازی، گروه ادبیات تطبیقی ​​فارغ التحصیل شد و در همان سال، دوره کارشناسی دو رشته ای را در گروه ادبیات کودک و نوجوان به پایان رساند.

سینم اونسال در سال 2016 از دانشگاه اسکی شهیر عثمانگازی، گروه ادبیات تطبیقی ​​فارغ التحصیل شد.

حرفه سینم اونسال

این بازیگر زیبا پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در دوره های خصوصی در آتلیه Müfit Aytekin به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، اسکی شهیر را ترک کرد و در استانبول اقامت گزید.

سینم اونسال که بازی در سریال های تلویزیونی را از سال 2016 آغاز کرد، از ژانویه 2019 شروع به بازی در نمایش های تئاتر کرد.

اولین حضور سینم اونسال در تلویزیون

اونسال که از سال 2016 وارد عرصه بازیگری شده است، برای اولین بار در سریال Arkadaşlar İyidir (دوستان خوب هستند) مقابل تماشاگران ظاهر شد .

اونسال برای اولین بار در سریال Arkadaşlar İyidir (دوستان خوب هستند) مقابل تماشاگران ظاهر شد.

اونسال برای اولین بار در سریال Arkadaşlar İyidir (دوستان خوب هستند) مقابل تماشاگران ظاهر شد.

2017 و بعد از آن حرفه بازیگر زن ترکیه ای اونسال

سپس سال بعد سینم اونسال بازیگر ترکیه ای شخصیت گونش را در سریال Çoban Yıldızı  (Lodestar) 2017 احیا کرد. اونسال بازیگر جوان و با استعداد ترکیه ای با نام هایی مانند Şükrü Özyıldız , Selin Şekerci, Selim Bayraktar, در این سریال بازی کرد. مندرس سامانجیلار و سرهات اوزجان.

سینم اونسال بازیگر نقش گلسوم اصلان در درام تلویزیونی نمادین Siyah Beyaz Aşk (عشق سیاه و سفید) بازی کرد.

سینم اونسال بازیگر نقش گلسوم اصلان در درام تلویزیونی نمادین Siyah Beyaz Aşk (عشق سیاه و سفید) بازی کرد.

یک سال بعد، بین سال‌های 2017 تا 2018، این بازیگر با استعداد ترکیه در نقش گلسوم اصلان  در درام تلویزیونی نمادین Siyah Beyaz Aşk (عشق سیاه و سفید) بازی کرد. این بازیگر در این سریال در کنار برخی از محبوب ترین نام ها مانند ابراهیم چلیککل و بیرسه آکالای بازی کرد . این سریال بسیار موفق شد و به این ترتیب این بازیگر بهترین اولین حضور خود را در تلویزیون انجام داد.

عکس محمود کریمی و همسرش با بیوگرافی97

بین سال‌های 2018 تا 2019، اونسال با Buğra Gülsoy ، Leyla Lydia Tuğutlu ، Beren Gökyıldız ، Tugay Mercan، Serhat Teoman، Suna Selen، Selin Şekerci در درام تلویزیونی ترکی Kızım (دختر من) بازی کرد.

شهرت

بین سال‌های 2019 تا 2021، سینم اونسال در سریال Mucize Doktor (پزشک معجزه‌آسا) شرکت کرد . پخش این سریال از سال 2019 روی صفحه تلویزیون فاکس آغاز شد و در حالی که فاروق بیهان تهیه کننده سریال بود، یوسف پیرحسن روی صندلی کارگردانی نشسته بود.

سینم اونسال در نقش دکتر نازلی در Mucize Doktor (پزشک معجزه گر)

سینم اونسال در نقش دکتر نازلی در Mucize Doktor (پزشک معجزه گر)

در این سریال تانر اولمز بازیگر ترکیه ای نقش علی وفا دستیار پزشک مبتلا به سندروم ساوانت را بازی می کرد. از طرف دیگر سینم اونسال به عنوان دکتر نازلی در این سریال حضور داشت. Onur Tuna ، Murat Aygen، Fırat Altunmeşe، Gökçe Akyıldız و Reha Özcan نقش های اصلی سریال Mucize Doktor (دکتر معجزه) را بر عهده گرفتند.

پس از آن: دو سریال تلویزیونی دیگر

بعدها سینم اونسال نقش فریده گیزم کیلیچلی را در سریال Elbet Bir Gün (یک روز مطمئن) بازی کرد که در سال 2021 منتشر شد و اکنون در سریال Gizli Saklı در نقش شخصیت های Naz Arıca و Yaz Güneş بازی می کند. (همچنین به عنوان Gizli Kalsın یا Gizli Aşk شناخته می شود ، عنوان انگلیسی Under the Rose است ) در FOX.

او همچنین در نمایشنامه تئاتر Aydınlıkevler نقش شخصیت سولون را بازی می کند.

سریال ها و سریال های تلویزیونی با بازی سینم اونسال

سینم اونسال بازیگر زیبا و با استعداد ترکیه در پروژه های موفق بسیاری شرکت کرد و تا به حال شخصیت های نمادین و فراموش نشدنی زیادی را به نمایش گذاشت. بنابراین، در اینجا لیست کاملی از تمام پروژه هایی است که این بازیگر در آن شرکت داشته است…

  • 2016 — Arkadaşlar İyidir  (دوستان خوب هستند) – نمایش تلویزیون
  • 2017 – Çoban Yıldızı (Lodestar) – به عنوان Guneş (بازیگر زن مکمل) – FOX TV
  • 2017-2018 — Siyah Beyaz Aşk (عشق سیاه و سفید) – در نقش Gülsüm Aslan – Kanal D
  • 2018-2019 — Kızım (دختر من) – در نقش Sevgi Günay Adıgüzel – TV8
  • 2019-2021 — Mucize Doktor (پزشک معجزه گر) – در نقش Nazlı Gülengül Vefa – نقش اصلی – FOX TV
  • 2021 – البت بیر گون (یک روز مطمئن) – در نقش فریده و گیزم کیلیچلی – تلویزیون فاکس
  • 2022 – Gizli Saklı (همچنین به عنوان Gizli Kalsın یا Gizli Aşk شناخته می شود ، عنوان انگلیسی Under the Rose است ) – به عنوان Naz Arıca و Yaz Güneş – تلویزیون فاکس

نمایشنامه های تئاتر

  • 2019 – Raif ile Letafet  (Raif and Letafet) – به عنوان Letafet
  • 2021 – Çin’den Mektup (نامه از چین) – در نقش ادا
  • 2022 – Aydınlıkevler – به عنوان Sülün

جوایز و نامزدها

  • 2019 — جوایز تئاتر آفیفه ژاله – جایزه موفق ترین هنرمند نسل جوان سال – برنده شد
  • 2020 – جوایز علوم تربیتی – بهترین بازیگر زن سال – برنده شد

حادثه ترسناک: یک حادثه رانندگی

ماه گذشته در اوایل خرداد، در تاریخ 2 ژوئن، این بازیگر موفق اتفاقی ترسناک را پشت سر گذاشت. راننده وسیله نقلیه سینم اونسال در حال حرکت بود که کنترل فرمان را در گملیک از دست داد و به موانع برخورد کرد.

ماه گذشته سینم اونسال بازیگر ترکیه ای دچار سانحه رانندگی شد

ماه گذشته سینم اونسال بازیگر ترکیه ای دچار سانحه رانندگی شد

مشخص شد این بازیگر زن معروف که پس از تصادف به بیمارستان منتقل شده بود بر روی بدن خود زخم و کبودی داشت. این بازیگر که برای کنترل شب را در بیمارستان سپری کرده بود، روز بعد از تصادف مرخص شد.

عکس سانیا سالاری و همسرش با بیوگرافی97

زندگی خصوصی سینم اونسال

سینم اونسال در کنار بازیگر تئاتر کیوانچ کیلینچ است که در سریال تلویزیونی « گیبی » (انگار) در نقش ایلکان بازی کرده است. سینم اونسال بازیگر ترکیه ای و کیوانچ کیلینچ حدود 4 سال است که با هم هستند. بازیگر جوان و با استعداد ترکیه ای با سریال Gizli Saklı (همچنین با نام Gizli Kalsın یا Gizli Aşk ، عنوان انگلیسی Under the Rose نیز شناخته می شود ) از شبکه فاکس به روی پرده ها بازگشت.

بازیگر ترکیه ای سینم اونسال و کیوانچ کیلینچ

بازیگر ترکیه ای سینم اونسال و کیوانچ کیلینچ

خواهر Sinem Ünsal، Gizem Ünsal نیز بازیگر است

Sinem Ünsal یک خواهر به نام Gizem Ünsal دارد که او نیز بازیگر است. گیزم اونسال بیشتر به خاطر بازی در «Bir Küçük Gün Işığı – One Little Day Light» که در آن نقش شخصیت Fulya را بازی می کند، شناخته می شود.

ویژگی های فیزیکی Sinem Unsal

قد سینم اونسال چقدر است  ؟ وزن سینم اونسال چقدر است ؟ علاوه بر این، علامت زودیاک سینم اونسال چیست ؟

سینم اونسال بازیگر ترکیه ای با 29 سال سن 1.68 متر قد و 54 کیلوگرم وزن دارد . سینم اونسال با ظاهر چشمگیر خود یکی از زیباترین بازیگران زن ترکیه است. در مورد علامت زودیاک او، اونسال یک جوزا است

سینم اونسال بازیگر 29 ساله ترکیه ای 1.68 متر قد و 54 کیلوگرم وزن دارد.

Sinem Unsal اینستاگرام، توییتر و موارد دیگر

همانطور که در بالا اشاره کردیم، این بازیگر ترکیه ای در شبکه های اجتماعی بسیار فعال است. اونسال بازیگر ترکیه ای بیش از 2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد که عدد قابل توجهی است و 299 پست در اینستاگرام دارد. اونسال علاوه بر اینستاگرام، یک حساب توییتر هم دارد که 11.8 هزار دنبال کننده دارد.

خوب، همانطور که می بینید، اونسال یک پدیده رسانه های اجتماعی نیست، اما او از حساب های خود بسیار فعال استفاده می کند.

بنابراین در زیر می توانید اکانت های رسمی این بازیگر محبوب ترکیه ای را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید:

  • instagram.com/sinemunsal
  • twitter.com/sinem_unsal

آیا محتوا را دوست داشتید؟ اگر این کار را می کنید، لطفا ما را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی ما دنبال کنید. و فراموش نکنید که ما را با نظرات ارزشمند خود یاری کنید! پس بیایید در نظرات با هم آشنا شویم…

2/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.