طرز تهیه موهیتو واقعی

در طرز تهیه موهیتو واقعی می توانید با طرز تهیه یک موهیتو یا Mohito یک نوع نوشیدنی الکلی است که از روم، آب لیمو، شیرین کننده و برگ نعناع تهیه می‌شود. این نوشیدنی در کشور کوبا محبوب است و به عنوان یک نماد از فرهنگ و سبک زندگی آن شناخته می‌شود آشنا شوید.

دستور العمل واقعی موهیتو

دستور تهیه کوکتل در این ویدیو یک دستور موهیتو معتبر است. اندازه آن برای یک وعده است، اما می توانید آن را مطابق با آن تنظیم کنید و پارچ را پر کنید. این یک نوشیدنی بسیار با طراوت برای روزهای گرم تابستان است. با این حال، هنگام نوشیدن آن مراقب باشید.
زمان آماده سازی:
10 دقیقه
زمان کل:
10 دقیقه
خدمات:
1
بازده:
1 کوکتل

این کوکتل کوبایی ترکیبی از چند ماده ساده است، اما نوشیدنی به دست آمده تعادل کاملی بین شیرینی و ترش است، نه به ذکر طراوت! چه چیزی باعث می شود این دستور پخت پنج ستاره باشد؟ با مواد واقعی و تازه به موهیتو اصلی وفادار می ماند. این دستور یک وعده را تهیه می کند، اما می توانید به راحتی آن را افزایش دهید تا یک پارچ برای سرگرمی تابستانی درست کنید.

طرز تهیه موهیتو واقعی

 

موهیتو چیست؟

موهیتو یک نوشیدنی کلاسیک هایبال است که منشا آن کوبا است. جای تعجب نیست که این کوکتل از مواد بومی کوبا از جمله رام، لیموترش، نعناع و شکر استفاده می کند. مخلوط را با کمی نوشابه پر می‌کنیم تا عطش را رفع کند. نسبت به بسیاری از نوشیدنی‌های ترکیبی به کار بیشتری نیاز دارد، زیرا ابتدا باید نعناع تازه، آهک و شکر را با هم مخلوط کنید تا طعم‌ها آزاد شود. اما برای یک کوکتل رام با طراوت، گازدار و ملایم که یکی از محبوب ترین ها تا به امروز باقی مانده است، ارزشش را دارد.

 

مواد لازم موهیتو

رام

همیشه از رام سفید برای موهیتو استفاده کنید. از رام های ادویه دار پرهیز کنید، زیرا طراوت نعناع و لیموترش را از بین می برد.

نعناع

نعناع معمولاً برای موهیتو استفاده می شود و همان چیزی است که احتمالاً در فروشگاه مواد غذایی با برچسب عمومی به عنوان “نعنا” پیدا خواهید کرد. برای یک موهیتو کوبایی اصیل، از نعناع موهیتو، یا Mentha x villosa، یک نوع نعناع بومی کوبا با طعم کمتری نسبت به نعناع استفاده کنید.

لیمو ترش

برای طعم بهتر از لیمو ترش تازه استفاده کنید. هنگام خرید لیموترش، به دنبال میوه هایی با پوست صاف باشید، زیرا این نشان می دهد میوه پر از آب است.

قند

مردم معمولاً شربت ساده را جایگزین شکر در موهیتو می کنند، زیرا به آرامی با نوشیدنی ترکیب می شود. با این حال، دستور العمل های کلاسیک موهیتو به شکر دانه ریز نیاز دارند. این نه تنها تضمین می کند که نوشیدنی بیش از حد شیرین نیست، بلکه گهگاه گرانول شکر حل نشده، بافتی را به یک موهیتو کلاسیک اضافه می کند. اگر ترجیح می دهید، می توانید به جای شکر دانه ریز از شکر فوق ریز/ریز استفاده کنید، زیرا به راحتی در مایع سرد حل می شود.

طرز تهیه موهیتو واقعی

کلاب سودا

همه چیز را با نوشابه کلوبی پر کنید تا نوشیدنی سبک شود و مواد دیگر متعادل شود.

 

طرز تهیه قهوه مننجیک

آنچه برای ساخت موهیتو نیاز دارید

درست کردن موهیتو مانند بیشتر کوکتل‌ها به چند ابزار خاص نیاز دارد – به عنوان مثال، یک قلاب‌ساز. این ابزار بارتنینگ برای خرد کردن گیاهان و میوه‌های تازه برای کمک به آزاد شدن طعم آنها استفاده می‌شود. اگر مدفوع ندارید، به جای آن از انتهای قاشق چوبی استفاده کنید.

 

نکات و تشکر جامع عکس نوشته از این دستور تهیه

Winelight منتقد می گوید: سبک، طراوت و ترکیبی عالی از ترش و شیرین .

داور LeslieRN72 می‌گوید: «اگر بیش از چند دوست دارید، برنامه‌ریزی کنید تا 2 یا بیشتر پارچ بسازید . “این موهیتوها به راحتی پایین می آیند و یک لحظه از بین می روند!”

Stenner ، منتقد، می‌گوید: «این نزدیک‌ترین چیزی است که من به یک موهیتو واقعی پیدا کرده‌ام که متصدی بار مورد علاقه‌تان برای شما ترکیب می‌کند . ضروری است که از نعناع و لیموترش تازه استفاده کنید.

طرز تهیه موهیتو واقعی

مواد لازم

  • 10 برگ نعناع تازه
  • ½ آهک متوسط ، به 3 برش، تقسیم شده است
  • قاشق غذاخوری شکر سفید یا به دلخواه
  • فنجان تکه های یخ، یا به میزان لازم
  • 1 ½ اونس مایع رام سفید
  • ½ فنجان نوشابه کلوبی یا به میزان لازم

دستور تهیه

  1. برگ های نعناع و 1 عدد لیموترش را در یک لیوان محکم بریزید. برای آزاد کردن روغن نعناع و آب لیموترش از مخلوط کن و خرد کن استفاده کنید.

    طرز تهیه موهیتو واقعی

  2. باقی مانده لیموترش و 2 قاشق غذاخوری شکر را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید تا آب لیموترش آزاد شود. مخلوط را صاف نکنید.

    طرز تهیه موهیتو واقعی

  3. لیوان را تقریبا تا بالا با یخ پر کنید.

    طرز تهیه موهیتو واقعی

  4. در رام بریزید و لیوان را با نوشابه پر کنید.

  5. هم بزنید، مزه دار کنید و در صورت تمایل شکر بیشتری اضافه کنید.

    طرز تهیه موهیتو واقعی

 

یادداشت آشپز:

می توان به جای نوشابه از آب تونیک استفاده کرد اما طعم آن متفاوت و تا حدودی تلخ خواهد بود.

ارزش غذایی(در هر وعده)

203 کالری
0 گرم چربی
29 گرم کربوهیدرات ها
0 گرم پروتئین

طرز تهیه موهیتو واقعی

ارزش غذایی
وعده در هر دستور  1
کالری  203
٪ ارزش روزانه *
چربی کل 0 گرم 0%
سدیم 11 میلی گرم 0%
کربوهیدرات کل 29 گرم 10%
فیبر رژیمی 1 گرم 3%
پروتئین 0 گرم
پتاسیم 39 میلی گرم 1%
فرنی با شیره انگور برای نوزاد

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است. مقادیر روزانه شما بسته به نیاز کالری شما ممکن است بیشتر یا کمتر باشد.

** اطلاعات مواد مغذی برای همه مواد موجود نیست. مقدار بر اساس داده های موجود مواد مغذی است.

(-) در حال حاضر اطلاعاتی برای این ماده مغذی در دسترس نیست. اگر از یک رژیم غذایی محدود کننده پزشکی پیروی می کنید، لطفاً قبل از تهیه این دستور غذا برای مصرف شخصی با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.