بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی ایرانی

قبل از اینکه ببینیم بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی ایرانی چه کسانی هستند، اول ببینیم اینفلوئنسر کیست. اینفلوئنسرها، کاربران تاثیرگذار شبکه‌های اجتماعی هستند که وقتی محصولی را در پیجشان معرفی می‌کنند یا رفتاری از آنها سر می‌زند، مخاطبان از آنها الگو می‌گیرند و همان رفتارها را تکرار می‌کنند.

اینفلوئنسرها در زمینه‌های مختلفی مثل فشن، سبک زندگی، آشپزی، آرایشی و ورزشی فعالیت می‌کنند و ازطریق جذب تبلیغات و معرفی محصولات برندهای معروف، درآمد کسب می‌کنند. میزان درآمد هر اینفلوئنسر به تعداد فالورها و میزان تاثیرگذاری او بستگی دارد.

ما بیوتی بلاگرهای ایرانی زیادی داریم که محتواهای آموزشی درباره روش میکاپ یا معرفی لوازم آرایش یا ماسکهای خانگی و محصولات مراقبت پوست تولید می‌کنند. اما بعضی از آنها معروف‌تر از بقیه هستند. با ما همراه باشید تا چند نفر از بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی ایرانی را به شما معرفی کنیم.

 

صدف بیوتی: یکی از بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی

صدف بیوتی

اسم اصلی او صدف مسائلی است؛ ولی به اسم مستعار صدف بیوتی شناخته می‌شود که درواقع اسم پیج او در شبکه‌های اجتماعی است. صدف بیوتی شناخته‌شده‌ترین و موفق‌ترین اینفلوئنسر آرایشی و زیبایی ایرانی است که حتی در سطح جهان او را می‌شناسند.

او در سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است؛ ولی الان چند سال است که همراه با خانواده‌اش به امریکا مهاجرت کرده است. زندگی در امریکا این فرصت را برای او فراهم کرد که با افراد سرشناس حوزه لوازم آرایشی و زیبایی درتماس باشد و بتواند از آن برای پیشرفت کارش و رسیدن به شهرت و موفقیت بیشتر استفاده کند.

شروع کار صدف بیوتی

صدف از کودکی به آرایشگری و کارهای مربوط به زیبایی علاقه داشت. وقتی که می‌خواست برای دانشگاه انتخاب رشته کند، شیمی دانشگاه آزاد را انتخاب کرد؛ چون آن موقع برنامه‌اش این بود که لوازم آرایشی تولید کند. اما به مرور زمان مسیر زندگی صدف بیوتی عوض شد. او تصمیم گرفت بیوتی بلاگر شود. در سال ۹۴ یک پیج اینستاگرام راه‌اندازی کرد و به مرور آموزشهای کاربردی و ساده‌ای در زمینه نحوه آرایش کردن و نکات مربوط به زیبایی را در آن پیج گذاشت. محتوای او موردتوجه مخاطبانش قرار گرفت و در مدت کوتاهی تعداد فالورهای او میلیونی شد.

صدف متاهل است یا مجرد؟

صدف ازدواج کرده است و متاهل است. اتفاقا به گفته خودش، همسرش علی سهم زیادی در موفقیتهای او دارد و همیشه حمایتش کرده است. همسر صدف در زمینه موسیقی فعالیت می‌کند. او اولین تجهیزات ضبط ویدئو را برای صدف تهیه کرد و او را تشویق کرد به‌طورجدی کارش را ادامه دهد. اکثر ویدئوهای صدف بیوتی را همسرش ضبط و تدوین می‌کند. او حتی در بعضی از ویدئوهای صدف بیوتی هم جلوی دوربین می‌آید.

چرا صدف بیوتی به عنوان یکی از بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی انقدر موفق شده است؟

صدف بیوتی از ظرفیتهای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب به‌خوبی استفاده کرده است. تا قبل از شروع کار صدف بیوتی، ما بلاگر آرایشی ایرانی نداشتیم؛ به همین خاطر وقتی صدف بیوتی ویدئوهایش را به اشتراک می‌گذاشت، فالورها خیلی خوب از آن استقبال می‌کردند.

او در ویدئوهایش نکات مهم و جالبی را درباره نحوه آرایش کردن، جدیدترین و بهترین لوازم آرایشی، انواع ماسکهای صورت و هر نکته‌ای که مربوط به زیبایی است، مطرح می‌کند. خودش جلوی دوربین آرایش می‌کند، ماسکها را امتحان می‌کند و همزمان نکاتی را هم درباره آنها می‌گوید. صدف بیوتی تا الان با برندهای معروف و معتبر ایرانی و خارجی همکاری کرده است.

برای مناسبتهای خاص مثل هالووین و کریسمس هم انواع میکاپ را پیشنهاد می‌دهد. صدف بیوتی به کیفیت محتواهای تولیدی خودش اهمیت می‌دهد. او سعی می‌کند جلوی دوربین خودش باشد و نقش بازی نکند.

صدف بیوتی برای اینکه با فالورهایش بیشتر صمیمی باشد، از زندگی خصوصی و روزمرگی‌هایش هم برای آنها می‌گوید. او حتی یک پیج مخصوص اتفاقهای روزانه خودش راه‌اندازی کرده است. بچه بیوتی‌ها یا همان طرفداران صدف بیوتی، به دلیل همین صمیمیت او، پیجش را دوست دارند.

مدل مو دختر دبیرستانی شیک و شاخ

صدف بیوتی موفقیتهای بین‌المللی زیادی هم به دست آورده است. او در بعضی از ایونتها شرکت کرده است و نامش در مجلات معروفی مثل Vogue و Forbes آمده است.

او با همکاری برند سیگما بیوتی، یک ست براش با نام خودش تولید کرده است که عکس صدف هم روی بسته‌بندیهای آن دیده می‌شود.

صدف بیوتی در سفر توریستی ناسا که برای اینفلوئنسرهای معروف جهان برگزار شده بود، شرکت کرد.

اینستاگرام صدف بیوتی: @sadaf_beauty

 

الناز گلرخ: یکی دیگر از بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی

الناز گلرخ

یکی دیگر از اینفلوئنسرهای معروف ایرانی در حوزه آرایشی و زیبایی، الناز گلرخ است. البته الناز در زمینه مد و لباس هم فعالیت جدی دارد. او متولد ۱۳۶۴ در تهران است و در رشته گرافیک درس خوانده است. الناز به همراه همسرش حمید فدایی که در کار مدلینگ با هم آشنا شدند، در دبی زندگی می‌کند.

الناز هم از کودکی به ارایش کردن علاقه داشت. او وقتی در تهران بود، دوره‌های تخصصی ارایشگری را پشت سر گذاشت و یک سالن زیبایی هم افتتاح کرد که بعضی از سلبریتیها و بازیگران معروف مشتری آن سالن بودند. بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهیش، کار مدلینگ را هم شروع کرد.

فعالیت پیج الناز گلرخ

الناز از سال ۹۶ شروع به آموزش خودآرایی در یوتیوب و اینستاگرام کرد. او که قبلا به خاطر فعالیتش در مدلینگ، شناخته شده بود، بعد از آن به فالورهای میلیونی رسید.

الناز گلرخ عمل زیبایی بینی انجام داده است و به گفته خودش از وقتی فعالیتش جدی شد، به اندامش هم بیشتر اهمیت می‌دهد و رژیم می‌گیرد و ورزش می‌کند.

الناز گلرخ و همسرش در دبی، ترکیه و چند کشور دیگر، فعالیت مدلینگ انجام می‌دهند. همچنین الناز در دبی و ترکیه کلاسهای میکاپ هم برگزار کرده است که با استقبال زیادی مواجه شد.

الناز در اینستاگرام علاوه بر آموزش خودآرایی و میکاپ، برندهای لباس را هم معرفی می‌کند و آموزشهایی هم در زمینه استایلینگ دارد. او همچنین خودش را یک اینفلوئنسر لایف استایل هم می‌داند.

اینستاگرام الناز گلرخ: @elnaz_golrokh

 

ملینا تاج: یکی دیگر از بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی

ملینا تاج

ملینا تاج اسم مستعار شبنم تاجیک است که در سال ۷۱ در تهران به دنیا آمده است. او هم از سن کودکی به فشن و آرایش علاقه داشت. ملینا تاج در دو رشته طراحی لباس و معماری درس خوانده است. او یک نقش کوتاه در سریال آوای باران هم بازی کرده است. سپس تصمیم گرفت وارد کار مدلینگ شود. کم‌کم مدل آرایش شد و بعد تصمیم گرفت آرایشگری را به‌صورت حرفه‌ای ادامه دهد.

ملینا متاهل است و همسرش در زمینه فیلمبرداری و کارگردانی فعالیت می‌کند. به همین دلیل در ساخت ویدئوهای ملینا به او کمک می‌کند. ملینا تاج و همسرش برای زندگی و ادامه فعالیتهایشان به استانبول و بعد دبی رفتند و انجا زندگی می‌کنند.

فعالیت پیج ملینا تاج

او در سال ۹۶ فعالیت خودش را با آموزش خودآرایی در اینستاگرام شروع کرد. شهرت پیج ملینا بیشتر به خاطر ساخت ماسکهای خانگی با مواد طبیعی و آموزش روتینهای مراقبت پوستی است که فالورهای پیج را میلیونی کرد. او در کنار معرفی نکته‌های خاص میکاپ، لوازم آرایشی را هم معرفی می‌کند.

ملینا تاج تا الان با برندهای معروفی مثل لانکوم، لورآل، دیور و بورژوا همکاری کرده است. درست است که ملینا ساکن استانبول است؛ اما چون بیشتر مخاطبان او داخل ایران هستند گاهی آموزش بستن شال و توربان هم در پیجش می‌گذارد.

او به‌عنوان یکی از بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی در ایونتهای مهم بین‌المللی در دبی شرکت کرده است و کلاسهای حرفه‌ای آموزش میکاپ هم در استانبول برگزار می‌کند.

با گسترش فعالیتها، ملینا تیمی برای تهیه محتوای شبکه‌های مجازیش تشکیل داد. او سعی می‌کند بدون پرداختن به حاشیه‌ها، روی کارش تمرکز داشته باشد.

اینستاگرام ملینا تاج: @melinataj

 

شل بیوتی

شل بیوتی

همان‌طور که مشخص است شل بیوتی یک اسم مستعار است. اسم اصلی او صدف ترابی است؛ ولی چون اسم صدف بیوتی قبلا توسط بلاگر دیگری انتخاب شده بود، او مجبور شد نام سل بیوتی را برای پیجش انتخاب کند. او متولد سال ۷۳ و متاهل است و با همسرش در فرانسه زندگی می‌کند.

معرفی 10 مدل بهترین مداد تراش آرایشی

او فن پیجهای زیادی در اینستاگرام دارد. شل بیوتی علاوه بر کلیپهای مرتبط با زیبایی، عکسها و فیلمهایی هم از سفرهایش به کشورهای مختلف در پیج می‌گذارد که موردتوجه فالورها هم قرار گرفته است.

مادر شل بیوتی آرایشگر بود و صدف از همان کودکی به این کار علاقه پیدا کرد. او دوره‌های تخصصی میکاپ و گریم را در ایران و امارات گذراند. سپس به ایران برگشت و در سال ۹۵ صفحه شل بیوتی را در اینستاگرام راه‌اندازی کرد. او سعی می‌کند در ساخت ویدئوهای آموزشی میکاپ، خلاقیت داشته باشد و با برگزاری مسابقاتی بین فالورهایش، تعداد طرفداران خودش را روزبه‌روز بیشتر کرد.

او سفیر برند Inglot است. او روشهای مختلف ساخت ماسک طبیعی را هم در پیجش یاد می‌دهد.

اینستاگرام شل بیوتی: @shellbeauty1

 

مهشید بیوتی

مهشید بیوتی

او هم یکی از بیوتی بلاگرهای ایرانی است که ترفندهای آرایشی را برای انواع چهره‌ها آموزش می‌دهد. اگرچه تعداد فالورهای او کمتر از افراد معروفی مثل صدف بیوتی است؛ اما او هم طرفداران خودش را دارد و مدام درحال پیشرفت است.

اینستاگرام مهشید بیوتی: @mahshidbeautyblog

 

شبنم نظیف

شبنم نظیف

شبنم نظیف در سال ۵۶ در تهران به‌دنیا آمده است. او در رشته حقوق درس خوانده است؛ اما چون عاشق هنر بود به سمت میکاپ گرایش پیدا کرد.  شبنم نظیف یک سالن زیبایی در تهران دارد و به‌صورت حرفه‌ای در زمینه میکاپ فعالیت می‌کند. بعضی از سلبریتیها و بازیگران معروف مدل میکاپ شبنم نظیف بوده‌اند. شبنم حالا به‌جز سالن زیبایی، یک آموزشگاه میکاپ و یک گالری لباس عروس هم در تهران دارد. همچنین پیجی در اینستاگرام دارد که فالورهای زیادی آن را دنبال می‌کنند.

اینستاگرام شبنم نظیف: @shabnamnazif

 

سایر اینفلوئنسرهای آرایشی

اینفلوئنسرهای دیگری مثل شادی بیوتی، دنیز بیوتی، سحر الهی و دلارام خسروانی هم جزو لیست بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی ایرانی هستند که هرکدامشان چند صدکا فالور دارند.

اگر شما هم دوست دارید یک بیوتی بلاگر موفق شوید، باید در کارتان حرفه‌ای و خلاق باشید تا بتوانید با این بلاگرهای معروف رقابت کنید. کافیست خوب آموزش ببینید و عاشق کارتان باشید.

5/5 - (3 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.