عکس و بیوگرافی صدف بیوتی

صدف به پیشنهاد مادرش، رشته شیمی را برای تحصیل انتخاب کرد تا بتواند به پشتوانه اطلاعاتی که دراین رشته کسب می‌کند، کارخانه لوازم آرایشی تاسیس کند. امروزه او یکی از بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی است.

شما در این مقاله در مورد صدف بیوتی خواهید خواند:

صدف بیوتی کیست؟

صدف بیوتی Sadaf beauty با نام اصلی صدف مسائلی متولد ۱۴ تیرماه سال ۱۳۶۸ است . او در تهران به دنیا آمده و در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته شیمی تحصیل کرده است. دلیل انتخاب رشته شیمی این بوده که چون علاقه زیادی به دنیای لوازم آرایشی و زیبایی داشته و می خواسته بعد از اتمام تحصیل در رشته شیمی کارخانه تولید لوازم آرایشی راه اندازی کنه ، اما بعد از مهاجرت به آمریکا در رشته پرستاری ادامه تحصیل می دهد.

صدف بیوتی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ با همسرش علی ازدواج کرده است. صدف بیوتی یکی از مهمترین دلایل موفقیت خویش را پشتیبانی همسرش دانسته و همیشه از ایشان به عنوان بزرگترین حامی خود یاد کرده است.

صدف بیوتی کیست ؟ رازهای موفقیت صدف بیوتی
صدف بیوتی کیست

صدف بیوتی بدون شک موفق ترین و تاثیرگذار ترین زن در حوزه آرایش و زیبایی در ایران است. اگر خانم هستید و بین ۱۸ تا ۴۰ سال سن دارید امکان ندارد که حتی یک بار نام صدف بیوتی را نشنیده باشید یا پیج صدف بیوتی در اینستاگرام را ندیده باشید. شهرت جهانی صدف بیوتی به خاطر انتشار ویدیوهای آموزش آرایش و آموزش مراقبت از پوست در دو شبکه مجازی اینستاگرام و یوتوب است.

تاریخ شروع فعالیت حرفه ای صدف بیوتی

صدف بیوتی در اردیبهشت سال ۱۳۹۴ پیج اینستاگرام خود را راه اندازی کرده است و بعد از تقریبا یک سال و ۳ ماه شروع به فعالیت حرفه ای و تولید محتوای گسترده در اینستاگرام کرد. صدف بیوتی تنها با انتشار فیلم های آموزشی نحوه آرایش و نحوه مراقبت از پوست برای بانوان و حتی گاهی اوقات آقایان توانست در مدت زمان کوتاهی بیش از ۲ میلیون فالور و دنبال کننده جذب کند.

همچنین پیج صدف بیوتی دارای تیک آبی اصالت اینستاگرام یا به انگلیسی Verified Badge است. صدف بیوتی در ابتدا با انتشار ویدیوهای آموزش آرایش و میکاپ استارت کارش را زد. خانم مسائلی با تولید ویدیوهای با کیفیت و آموزش و معرفی برند های برتر لوازم آرایش و همچنین معرفی و آموزش روش های مختلف آرایش و انتشار این ویدیو ها در اینستاگرام توانست موفقیت چشم گیری را از آن خود کند.

انتخاب صدف بیوتی به عنوان تاثیرگذارترین اینفلوئنسر جهان در سال ۲۰۱۹

یکی از موفقیت های بسیار بارز صدف بیوتی انتخاب شدن به عنوان تاثیرگذارترین اینفلوئنسر جهان توسط یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان یعنی مجله فوربز  Forbes است. مجله فوربز در یکی از شماره های خود فهرستی از برترین اینفلوئنسر‌های جهان در حوزه لوازم آرایش و زیبایی منتشر کرد که در آن به تاثیرگذارترین چهره ها در دنیای زیبایی و آرایش پرداخته است.

فهرستی که در مجله فوربز منتشر شده بر پایه تحقیقاتی از شرکتی فرانسوی به نام Launchmetrics رتبه بندی شده است. این رتبه بندی ها بر پایه یکصد فاکتور و معیار گوناگون انجام شده است. یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در این فهرست ، کیفیت محتوای منتشر شده توسط اینفلوئنسر‌ و میزان درگیری و مشارکت دنبال کننده ها و فالورهای اینفلوئنسر‌ است.

همچنین مجله مشهور Vogue صدف بیوتی را در رتبه اول ۱۰ بیوتی بلاگر برتر جهان و رتبه دوم ۱۰ بیوتی بلاگر لاکژری لوازم آرایش قرار داده است. رسیدن به همچین جایگاهی در دنیا آرزوی هر اینفلوئنسر‌ی است.

راز موفقیت صدف بیوتی 
صدف بیوتی اینستاگرام

راز موفقیت صدف بیوتی

حال که با خانم صدف مسائلی آشنا شدید می خواهیم در ادامه ۳ راز موفقیت صدف بیوتی را مورد بررسی قرار دهیم تا شما هم با استفاده از آن ها بتوانید در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید. ۳ راز موفقیت صدف بیوتی عبارتند از :

  1. متمایز  عمل کردن
  2. صداقت بی چون و چرا در کار
  3. خودمونی شدن با فالورها و بیان اطلاعات ارزشمند

در ادامه هر کدام را به صورت مجزا و مفصل مورد بررسی قرار می دهیم.

۱- متمایز عمل کردن یک راز موفقیت صدف بیوتی

متمایز بودن و متمایز عمل کردن در هر کاری به خصوص در کسب و کار اینترنتی و زمانی که در حال برند کردن یک تجارت آنلاین هستیم بسیار مهم است. صدف بیوتی در ابتدا یک پارامتر متمایز کننده برای خودش ساخت و آن هم این بود که در زمان شروع فعالیت خود و در همان ابتدا شروع به تبلیغات برندهای خوب یا بد به خاطر درآمدزایی نکرد و از همان ابتدا تمامی برندهای لوازم آرایشی نامرغوب را تخریب کرد و به فالورهاش آموزش داد که به هیچ عنوان از برندهای فیک و لوازم آرایش نامرغوب صرفا به خاطر قیمت پایین استفاده نکنند.

در واقع صدف بیوتی به جای اینکه پول بگیره و بیاد برای هر کسی که بهش پول میده تبلیغ کنه بدون اینکه کیفیت اون محصول رو بسنجه اومد از همون اول پیج های اینستاگرامی که محصولات نامرغوب می فروختند را تخریب کرد. این سیاست یک استراتژی متمایز عمل کردن بود.

یکی دیگه از فاکتورهای متمایز عمل کردن و رمز موفقیت صدف بیوتی اینه که به هیچ عنوان صرفا به خاطر پول نمیاد و تبلیغ یک محصول رو انجام بده و قبل از اینکه بخواد محصولی رو تبلیغ کنه خودش شخصا ابتدا از اون محصول استفاده می کنه و بعد اگر محصول مرغوبی بود اون رو توی پیج خودش تبلیغ میکنه که این موضوع باعث شده فالورهای صدف بیوتی بهش اعتماد داشته باشند و الان دیگه وقتی صدف بیوتی میگه فلان برند لوازم آرایشی خوبه از فردا فروش اون برند توی ایران به طرز چشم گیری افزایش پیدا می کنه.

متمایز عمل کردن یک راز موفقیت صدف بیوتی 
درآمد صدف بیوتی

تاچ پوینت خاص راز موفقیت صدف بیوتی

یکی دیگه از رمز های موفقیت صدف بیوتی اینکه که یک touch-point (تاچ پوینت) خاصی داره ، بزارید اینطوری توضیح بدم که اگر ویدیوهای صدف بیوتی رو دیده باشید در ابتدای هر ویدیو میاد و با انرژی میگه ( سلام بچه ها من اومدم با یه ویدیوی دیگه ) همین چند کلمه رو در ابتدای تمامی ویدیوهای صدف بیوتی باعث شده که صدف بیوتی یک تاچ پوینت خاصی داشته باشه و یه جورایی مثل یک امضا شده برای فیلم هاش.

عکس و بیوگرافی شاهین لو و همسرش

همین موضوع ساده باعث میشه که زمانی که یکی بخواد صدف بیوتی رو به یکی دیگه معرفی کنه میاد و میگه (همون خانمی که اول ویدیوهاش پر انرژی میگه سلام بچه ها من اومدم با یه ویدیوی دیگه)، پس تاچ پوینت خاص یکی از رمزهای موفقیت صدف بیوتی است.

یک تمایز دیگه صدف بیوتی اینه که برای فالورهاش اسم گذاشته و به فالورهاش میگه (بچه بیوتی!) و به خودشم میگه (مامان بیوتی!) در واقع هرکی فالور صدف بیوتی هست بچه بیوتی اون محسوب میشه همین موضوع ساده باعث یک تمایز میشه که در نهایت منجر به افزایش فالور و افزایش محبوبیت صدف بیوتی خواهد شد.

۲- صداقت بی چون و چرا در کار مهمترین راز موفقیت صدف بیوتی

یکی دیگر از مهمترین راز های موفقیت صدف بیوتی داشتن صداقت بی چون و چرا در کارش است. منظور از صداقت بی چون و چرا اینه که شما در هر شرایطی حتی در زمانی که تعداد زیادی از طرفداراتون به صداقت شما ایمان آوردند شما نباید با هیچ قیمتی این صداقت رو از بین ببرید.

همانطور که در بالا عرض کردم صدف بیوتی تا یک محصول رو شخصا خودش امتحان نکنه به هیچ وجه تبلغیش رو نمی کنه همین موضوع باعث شده تا فالورهاش بهش اعتماد داشته باشند . توجه کنید که به دست آوردن اعتماد مردم به هیچ عنوان کار ساده ای نیست ولی صدف بیوتی با نشان دادن صداقت کاری خود توانسته به راحتی اعتماد کاربران پیجش را جلب کنه و هم اکنون اگر صدف بیوتی یک محصول آرایشی رو به فالورهاش توصیه کنه ، تعداد بسیار زیادی از آن محصول در روزهای بعدی به فروش خواهد رفت.

و هر شخصی که با توصیه صدف بیوتی اون محصول رو خریده مطمعنه که یک محصول با کیفیت خریده چون صدف بیوتی دروغ نمیگه و صرفا به خاطر پول تبلیغ یک محصول رو انجام نمیده. صداقت در کار یکی از مهمترین فاکتورهاست. شاید یک سخن کلیشه ای به نظر برسه ولی اگر در کارتان صداقت داشته باشید شاید در کوتاه مدت درآمد کمتری داشته باشید ولی مطمعن باشید که در دراز مدت صداقت شما باعث رونق چشمگیر کسب و کارتان خواهد شد.

همیشه به یاد داشته باشید که بزرگترین سیاست = صداقت است.

شخصی ناشناس!

۳- خودمونی شدن با فالورها و بیان اطلاعات ارزشمند

این که بتونید در عین خودمونی شدن با مخاطب اطلاعات ارزشمندی رو بهش یاد بدید یک مهارت بسیار خوبی است که اگر بتونید اون رو خوب اجرا کنید شک نکنید که خیلی زود توی کارتون بسیار موفق خواهید شد.

خودمونی شدن با فالورها و بیان اطلاعات ارزشمند 
درامد صدف بیوتی

صدف بیوتی در ویدیوهاش با مخاطبانش بسیار خودمونی حرف میزنه و به هیچ عنوان کتابی حرف نمیزنه سعی نمیکنه خیلی ویدیوهاش حرفه ای به نظر برسه برعکس اگر ویدیوهای صدف بیوتی رو دیده باشید بارها شده که در وسط فیلم یک اتفاق ناگهانی افتاده و صدف بیوتی با اینکه میتونسته ویدیو رو ادیت کنه ولی اینکارو نکرده و مخاطب رو با تمامی جزئیات درگیر کرده و همین موضوع باعث شده که مخاطب احساس خودمونی بهش دست بده و احساس کنه که صدف بیوتی یکی از دوستان خودش است.

یکی دیگر از راز های موفقیت صدف بیوتی درگیر کردن نامحسوس مخاطبانش با زندگی شخصی اش است بدین صورت که زمانی که سفر می کند از لحظه های مختلف سفرش عکس و ویدیو منتشر می کند یا تصاویری با همسرش در پیج منتشر می کند و تمام این موضوعات باعث درگیر کردن مخاطب می شود.

صدف بیوتی پاسخ تمام کامنت هایش را می دهد و بسیار با فالورهایش در ارتباط است و حتی برای آنها مسابقه هایی را ترتیب می دهد و جایزه هایی را هم که اکثر کیت های لوازم آرایشی هستند در نظر می گیرد.

درآمد صدف بیوتی

در رابطه با درآمد اینفلوئنسر یا همان بلاگرهای اینستاگرام، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، چون بالاخره هیچکس بنا به دلایل خاص خودش دوست نداره که اطلاعاتی از درآمدهاش رو منتشر کنه! ولی به هر حال از تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام صدف بیوتی می توان حدس زد که حداقل درآمد آن یک میلیون دلار در سال است!

البته این فقط حدس بنده بود، چون معمولا یکی از بهترین راه های اینفلوئنسرهای اینستاگرام، تبلیغات است و اگر پیج ایسناگرام خانم صدف مسائلی را بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد که درآمد آن از تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی بهترین برندهای جهان است.

البته همانطور که در بالا هم گفتم، صدف بیوتی حتی در بحث درآمدزایی و تبلیغات در پیج اینستاگرامش نیز شیوه خاص خودش را دارد و تا از کیفیت یک محصول مطمئن نشود، تبلیغات آن را حتی با قیمت های بسیار بالا هم انجام نمی دهد، و اعتبار خودش را به خاطر پول به باد نمی دهد! کاری که خیلی از اینفلوئنسرهای ایرانی متاسفانه اصلا رعایت نمی کنند.

پرسش و پاسخ های مرتبط به صدف بیوتی

صدف بیوتی کیست؟

 

صدف بیوتی Sadaf beauty یا خانم صدف مسائلی یک اینفلوئنسر‌ یا همان بلاگر معروف و موفق در حوزه آرایش در شبکه اجتماعی اینستاگرام است، خانم صدف مسائلی متولد شهر تهران است و هم اکنون در آمریکا زندگی می کند و در حوزه آرایش در اینستاگرام فعالیت می کند.

راز موفقیت صدف بیوتی در اینفلوئنسر‌ی اینستاگرام چیست؟

 

رازهای موفقیت صدف بیوتی را در این مقاله به صورت مفصل مورد بررسی قرار داده ایم، اما 3 تا از مهم ترین رازهای موفقیت صدف بیوتی عبارتند از:
1- متمایز  عمل کردن
2- صداقت بی چون و چرا در کار
3- خودمونی شدن با فالورها و بیان اطلاعات ارزشمند

سن صدف بیوتی چقدر است؟

 

خانم صدف بیوتی یا مسائلی متولد 14 تیرماه 1368 است و تقریبا 31 سال سن دارد.

تحصیلات صدف بیوتی چیست؟

 

خانم صدف مسائلی در رشته شیمی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مدرک لیسانس خود را دریافت کرده است.

درآمد صدف بیوتی چقدر است؟

 

این که در آمد صدف بیوتی چقدر است را واقعا نمی توان فهمید ولی با توجه به تعداد فالوورهای بالای پیج اینستاگرام آن و تبلیغات لوازم آرایشی برند برتر دنیا، می توان حدس زد که حداقل درآمد آن سالیانه 1 میلیون دلار باشد.

اینستاگرام صدف بیوتی

 

پیچ اینستاگرام خانم صدف مسائلی: sadaf_beauty

اینستاگرام صدف بیوتی:

پیچ اینستاگرام خانم صدف مسائلی: sadaf_beauty

 

بیوگرافی صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی و همسرش علی با عکس و ناگفته های ازدواج تا شهرت اش بعنوان بلاگر آرایشگر را می خوانید

 

بیو

صدف مسائلی (صدف بیوتی) که بیش تر با اسم کاربری اش شناخته ميشود اول کار خود را با آموزش میک آپ آغاز کرد.

بیوگرافی صدف مسائلی (صدف بیوتی)

عکس اردشیر احمدی و همسرش با بیوگرافی

صدف مسائلی (صدف بیوتی) متولد سال ۱۳۶۸ خورشیدی و دانش آموخته کارشناسی شیمی از دانشگاه ازاد اسلامی است.

صدف مسائلی که در ایران جایگاه مهمی در حوزه آرایش و وسایل آرایشی دارد، دومین اینفلوئنسر برتر دنیا در حوزه زيبايي و لوازم آرایشی است.

صدف مسائلی (صدف بیوتی)  یک بیوتی بلاگر موفق است که در سال های قبل توانسته به واسطه ی منتشر کردن ویدئوهای اموزشی در آرایش، ماسک صورت و لوازم آرایش جايگاه ويژه ای در جهان براي خود دست و پا کند.

 

صدف بیوتی, زندگینامه صدف بیوتی,بیوگرافی صدف بیوتی

عکس های صدف بیوتی

صدف مسائلی که بیش تر با اسم کاربری اش Sadaf beauty شناخته ميشود اول کار خود را با اموزش میک آپ آغاز کرد. نمی توان گفت:قبل از وی چنين اموزش هایی وجود نداشت، ولی احتمالا مهم ترين عامل موفقیت صدف بیتوتی، بیان واضح و ساده وی بود. صدف بیوتی علاوه‌براین سعی ميکند ویدئوهایی با کیفیت از اموزش جدید ترین محصولات آرایشی و روش آرایش عرضه کند، با سهیم کردن هواداران ( یا به قول خود« بچه بیوتی ها») در زندگی خصوصیش و رابطه دوستانه ای که با آن ها دارد زنان و مردان زيادي را به صفحه خود جلب نموده است .

 

صدف بیوتی, بیوگرافی صدف بیوتی, زندگینامه صدف بیوتی

جدیدترین تصاویر صدف بیوتی

صدف بیوتی که این روزها ساکن سن فرانسیسکو آمریکاست، در اینستاگرام و یوتوب فعالیت دارد و چند سال است که بهمراه خانواده خود در ایالات امریکا زندگی می کند و چندي پیش هم ازدواج کرده است . وی از بچگی علاقه زيادي به آرايشگري داشته و معتقد بوده که یا باید ارایشگر شود و یا جراح پلاستیک!

 

صدف بیوتی, بیوگرافی صدف بیوتی, زندگینامه صدف بیوتی

عکس های صدف بیوتی

 

همسر صدف بیوتی در بسياري از ویدئوهای اموزشی وی حضور دارد و بعضا هر دوی آن ها به امتحان کردن ماسک های گوناگون پوستی می پردازند.

صدف بیوتی در اردیبهشت ماه 1394 صفحه اینستاگرام خودرا ساخت و در مرداد ماه ماه 95 آغاز به تولید محتوا براي این پیج نمود.

صدف بیوتی و همسرش در پست هاي در اینستاگرام تصمیم گرفتند بصورت یک مسابقه به پرسش های کاربران جواب دهد. دراین مسابقه سؤال را می خواندند و خود و همسرش به سوال ها جواب میدادند و پاسخ هاي خود را باهم مقایسه می کردند.

 

صدف بیوتی, بیوگرافی صدف بیوتی, زندگینامه صدف بیوتی

صدف بیوتی و همسرش

مصاحبه خواندنی با صدف بیوتی
علی از چه ادویه اي خوشش نمیاید؟
زیره

شغل مورد علاقه صدف در کودکی ؟
امپول زن

رنگ مورد علاقه علی؟
نارنجی

چه کار یا حرفی هنگامی که صدف عصبی است ارامش میکند؟
احتیاج به سکوت داره و فقط نهایتا دو سؤال براي ارامش

کدامتان ازخودراضی تر هستید ؟
صدف بیوتی

 

صدف بیوتی, بیوگرافی صدف بیوتی, زندگینامه صدف بیوتی

صدف بیوتی

بعد عصبی شدن صدف ؛ حرصش را چطور خالی می کند ؟
سکوت

چند بچه در وضعیت ایده آل می خواهید؟
بین دو تا چهار تا

کدامتان خوش تیپ تر هستید ؟
صدف خود و علی خود را ميگويد

اتومبیل مورد علاقه علی شوهر صدف بیوتی چیست ؟
bmw m4

اتومبیل مورد علاقه صدف بیوتی چیست ؟
benz gt

 

صدف بیوتی, بیوگرافی صدف بیوتی, زندگینامه صدف بیوتی

عکس های صدف بیوتی

چه چیز علی و صدف بیش تر از همه  رو مخت بود یا است ؟
علی:تأکید به انجام یک کار
صدف:یا با دستمال یک لایی یه جایی رو تمیز میکنه

چه چیز صدف رو اعصابت میره ؟
شلختگی و سکوت

علی دوست پسر بهتریه یا شوهر بهتری ؟
شوهر

تکه کلام صدف بیوتی چیست؟
عیزم ؛ مثلاً

تکه کلام علی چیست ؟
اي جان ؛ اصن مگه میشه همچین چیزی

بچه پسر دوست دارین یا دختر ؟
پسر

 

صدف بیوتی,زندگینامه صدف بیوتی,بیوگرافی صدف بیوتی

صدف بیوتی

بهترین هنرپیشه یا خواننده زن آمریکایی مورد علاقه صدف؟
جانی دپ

جمله یا رفتاری که علی را موقع عصبانیت آرام میکند؟
نوازش

لباسی که در روز خواستگاری صدف تنش بود ؟
سفید رنگ با گل سرمه اي و علی کت شلوار مشکی و کروات سرمه اي

خشگل ترین عضو صورت صدف بیوتی از نظر علی ؟
چشم ها و مژه

 

صدف بیوتی, زندگینامه صدف بیوتی, تصاویر صدف بیوتی

صدف بیوتی

حرف آخر را تو خونه کی میزنه ؟
صدف

چند ساعت طول میکشه برا مهمونی حاضر شی ؟
دو ساعت و نیم تا سه ساعت

اول علی از صدف خوشش اومد یا صدف از علی ؟
علی از صدف

تفریح مورد علاقه صدف چیست ؟
خرید و آرایش

 

صدف بیوتی, بیوگرافی صدف بیوتی, عکس های صدف بیوتی

صدف بیوتی و همسرش

تفریح مورد علاقه علی چیست ؟
درست کردن داریکتون و فوتبال

علی طرفدار کدامیک تیم ورزشی است ؟
رئال مادرید

بهترین دوست صدف بیوتی کیست ؟
پریا ؛ مینو ؛ کتی

چه حسی داره کل ایران صدف رو دوست دارند ؟
حس خوبی براي همسرش دارد.

برترین دوست های علی کیست ؟
محسن ؛ سهیل ؛ سامی

 

صدف بیوتی, بیوگرافی صدف بیوتی,تصاویر صدف مسائلی

عکس های صدف بیوتی

اولین قرار چی تن صدف و چی تن علی بود ؟
لباس ورزشی

علی اول شلوار میپوشه بعد جوراب یا برعکس ؟
اول شلوار بعد جوراب

صدف ترجیح میده صبحونش رو با چه نانی بخورد ؟
تافتون

موسیقی مورد علاقه علی چیست ؟
موزیک فیکند.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.