عکس و بیوگرافی شل بیوتی (صدف ترابی)

شل بیوتی نام مستعار صدف ترابی، یکی از اینفلوئنسرهای پرطرفدار آرایشی و زیبایی کشور است که به همراه همسرش کسری در خارج از ایران زندگی می‌کند. در این مقاله به بیوگرافی یکی از بهترین اینفلوئنسرهای آرایشی ایرانی یعنی شل بیوتی می‌پردازیم.

 

زندگی شخصی شل بیوتی

شل بیوتی یا همان صدف ترابی در خرداد سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد. او یک خواهر کوچکتر از خودش هم دارد که اگر  از فالورهای او باشید، حتما عکسهایش را در شبکه‌های اجتماعی صدف دیده‌اید.

مادر صدف یک سالن آرایش داشت و صدف از سن کم علاقه زیادی به آرایشگری و هنر از خودش نشان داد. در نوجوانی دوست داشت رشته تحصیلی مرتبط با میکاپ انتخاب کند، اما شرایط برایش فراهم نشد. شل بیوتی تصمیم گرفت در دوره‌های آموزشی میکاپ و گریم در تهران شرکت کند. خانواده صدف که علاقه او را به این رشته دیدند، حمایتش کردند تا در دوره‌های پیشرفته میکاپ در کشور امارات شرکت کند. او توانست در امارات با جدیدترین روشها و تکنیکهای خودآرایی و گریم آشنا شود و مدارک مربوطه را هم دریافت کند.

بیوگرافی شل بیوتی

آیا شل بیوتی ازدواج کرده است؟

شل بیوتی در ۲۰ سالگی با کسری آشنا شد اما آنها در سال ۹۸ رسما نامزدی خودشان را اعلام کردند. شل بیوتی و کسری نتوانستند مراسم عروسی که دوست داشتند را برگزار کنند، چون همزمان با دوران قرنطینه کرونا شد. به همین دلیل با یک مراسم ساده، زندگی مشترکشان را شروع کردند.

شل‌بیوتی و کسری عباسی برای ادامه فعالیتهایشان تصمیم گرفتند از ایران مهاجرت کنند. آنها الان در پاریس زندگی می‌کنند و فکر می‌کنند مسیر درستی را برای ادامه پیشرفتهایشان انتخاب کرده‌اند. صدف بااینکه گفته دلش برای ایران و دوستانش تنگ می‌شود؛ اما فعلا تمرکزش روی کاری است که به آن علاقه دارد.

عکس شل بیوتی

شل بیوتی چطور شروع به کار کرد؟

صدف از سال ۹۵ پیج اینستاگرام خودش را ایجاد کرد. او بعد از برگشت از امارات سعی می‌کرد متدهای جدید خودآرایی را در پیجش به فالورها یاد بدهد. اولین ویدئوی او موردتوجه مخاطبانش قرار گرفت و صدف تشویق شد کارش را ادامه دهد.

قبل از او، صدف بیوتی در زمینه بیوتی بلاگری و اینفلوئنسری زیبایی معروف شده بود و چون با او همنام بود، خیلی از مخاطبان صدف ترابی را با صدف بیوتی اشتباه می‌گرفتند. به همین دلیل او تصمیم گرفت یک نام مستعار برای خودش انتخاب کند تا خاص و متفاوت بودنش را بیشتر نشان دهد. درنتیجه اسم شل بیوتی را برای پیجش انتخاب کرد.

حالا پیج شل بیوتی طرفداران میلیونی دارد و با بسیاری از بلاگرهای آرایشی و زیبایی درحال رقابت است.

 

علت موفقیت شل بیوتی چه بود؟

شل بیوتی با فالورهایش بسیار مهربان و صمیمی است و به نظرات آنها اهمیت زیادی می‌دهد. او از همان شروع فعالیت پیجش، سعی کرد ببیند مخاطب از چه نوع محتواهایی بیشتر خوشش می‌آید تا همانها را تولید کند.

عکس و بیوگرافی لادن ژاوه وند و همسرش

شل‌بیوتی و همسرش چالشهایی را در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کنند تا بتوانند فالورها را هم دعوت به همکاری بیشتر کنند.

صدف عکسهای شخصی زیادی از خودش، خانواده‌اش و عکسهای دونفره سفرشان را به کشورهای مختلف به اشتراک می‌گذارد. فالورها عاشق این عکسهای شخصی شل بیوتی هستند و درباره زندگی خصوصی او کنجکاوی زیادی هم از خودشان نشان می‌دهند. کسری همسر صدف هم برای رسیدن به موفقیت به او کمک می‌کند.

shell beauty

مطالب جذاب سایت و پیج شل بیوتی

شل‌بیوتی فعالیتش را از اینستاگرام شروع کرد؛ اما بعد از اینکه مهاجرت کرد تصمیم گرفت مثل خیلی از بلاگرهای معروف جهانی، سایت داشته باشد. شما می‌توانید در سایت شل بیوتی عکسهای شخصی او، عکسهای دوتایی با همسرش و عکسهای خانوادگی و سفرهایش را ببینید و لذت ببرید.

صدف ویدئوهای آموزشی خودش را هم در پیج اینستاگرام و یوتیوب و کانال تلگرام و هم در سایتش قرار داده است. این ویدئوها شامل آموزشهای خودآرایی و گریم، نکات مراقبت از پوست، روتینهای شبانه، و معرفی جدیدترین محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای معروف دنیاست. همچنین او برای مراسم مختلف، میکاپهای مناسبی را به مخاطبانش پیشنهاد می‌کند.

اگر به سایت شل بیوتی مراجعه کنید می‌توانید درباره زندگی او و راهی که تا الان آمده است تا به این موفقیت برسد، مطالب جالبی بخوانید. همین‌طور می‌توانید در چالشهایی که برگزار می‌کند شرکت کنید و برای او ویدئو بفرستید تا در پیجش به اشتراک بگذارد.

شل‌بیوتی در سایتش برندها و محصولاتشان را بررسی می‌کند و بخشی را هم به فروش آنلاین آنها اختصاص داده است.

چند نکته جالب درباره شل بیوتی:

  • فن‌پیجهای زیادی به نام شل بیوتی در اینستاگرام درحال فعالیت هستند.
  • بااینکه مخاطبان همیشه او را درحال آرایش کردن دیده‌اند اما شل بیوتی در زندگی روزمره و در مهمانیها زیاد آرایش نمی‌کند.
  • شل‌بیوتی عاشق قدم زدن و پیاده‌روی است؛ به‌خصوص از وقتی به پاریس مهاجرت کرده است دوست دارد در خیابانهای این شهر قدم بزند.
  • شل بیوتی بااینکه از کودکی چهره زیبایی داشت؛ اما بعد از معروف شدن بینی خودش را عمل کرده است. البته چهره او بعد از عمل زیاد تغییری نکرده است، چون بینی او قبل از عمل هم مشکل خاصی نداشت.
  • صدف و کسری از سفرکردن لذت می‌برند و عکسهای شاد و زیبایی که از سفرهایشان به کشورهای مختلف در پیجشان می‌گذارند به‌خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

تصاویر شل بیوتی

درآمد شل بیوتی

شل بیوتی یک اینفلوئنسر ارایشی است که از راه تبلیغات در پیجش درآمد خوبی کسب می‌کند. او آموزشهای آنلاین برگزار می‌کند. همچنین تنها نماینده برند انگلوت در ایران است و با واردات محصولات آرایشی این برند به ایران هم درآمد خوبی به دست می‌آورد. او برای دریافت این نمایندگی و مجوزهای لازم، به لهستان هم سفر کرده است.

بیوگرافی مجری اعجوبه ها حامد سلطانی

شل‌بیوتی با بسیاری از برندهای معتبر لوازم آرایشی در ایران و دنیا همکاری کرده است. درضمن او یک مجموعه قلم‌موی آرایشی با برندهای هودا بیوتی و سیگما دارد که از فروش آنها هم مبلغ خوبی به دست می‌آورد. شل بیوتی یک سایت هم دارد که در آن محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای معروف و همین‌طور ماسکهای دستساز خودش را می‌فروشد.

صدف در یوتیوب هم فعال است و از ساخت ویدئوهای آموزشی پرطرفدار در یوتیوب هم درآمد جداگانه‌ای دارد.

همان‌طور که می‌بینید بی‌دلیل نیست که دختران نوجوان و جوان زیادی دوست دارند بیوتی بلاگر یا اینفلوئنسر زیبایی شوند. اگر شما هم به این مساله فکر کرده‌اید باید بدانید رقابت در این کار بسیار سخت است؛ چون بلاگرهای زیادی در سالهای اخیر مشغول فعالیت در این زمینه هستند.

اینستاگرام شل بیوتی: @shellbeauty1

5/5 - (3 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.