مدل موی اسپایکی 2023

در مدل موی اسپایکی 2023 شما می توانید سری جدید از مدل موهای پسرانه سیخی یا اسپایکی را برای زیبا شدن خود انتخاب کنید.

مدل موی اسپایکی 2023

مدل موی اسپایکی برای مردان دهه نود است – با این تفاوت که اصلاً اینطور نیست. در حالی که در زمانی که شاهزاده تازه بل ایر در تلویزیون حضور داشت و همه شلوارهای گشاد خود را خیلی پایین می پوشیدند، حرکت موی اسپایکیبه اوج محبوبیت خود رسید، اما هرگز مانند سایر مدها از بین نرفت. در واقع با گذشت زمان بهتر شد!

مدل موهای اسپایکی دار امروزی برای مردان
از آن زمان، مردان ظاهر خود را به کمال رساندند و ژل موی فروشگاه دلاری خود را با چیزی کمی سبک تر معامله کردند، که اجازه می دهد سبک کلاسیک را ملایم تر نشان دهند. اگر می خواهید سنبله ها را تکان دهید اما مطمئن نیستید که چگونه، ادامه مطلب را بخوانید. ما بیست برداشت متفاوت و منحصر به فرد داریم تا شما را از طریق آن راهنمایی کنیم. در پایان، شما باید دقیقا بدانید که کدام یک برای شما مناسب تر است.

1. مدل موی اسپایکی سمت و بالا

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی سمت و بالا

این یک ظاهر مردانه آراسته و شیک است. ترکیب ریش و سبیل کوتاه شده، ابروهای پرپشت، کناره‌های تراشیده شده و موهای میخ‌شده چیزی است که باید متوقف شود و تحسین شود. با مقداری خاک رس حالت دهنده، موهای تیره او به یک بافت کاملاً ناقص حالت داده شده است – در واقع یک مدل 100٪ حسادت آمیز!

2. سنبله های نرم و کوتاه در بالا

مدل موی اسپایکی 2023
سنبله های نرم و کوتاه در بالا

همه چیز فقط با این چهره زرق و برق دار جریان دارد! اول، این سبیل های حفظ شده است که در ریش های کوتاه ردیف شده جاری می شود. سپس دو طرف وزوز هستند که به سنبله ساده رو به بالا منتهی می شوند. این مدل موی اسپایکی هم برای کار و هم برای بازی خوش سلیقه است.

3. مدل موی اسپایکی صورت برهنه

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی صورت برهنه

موهای صورت برای همه مردان نیست. با این مدل موی اسپایکی بلند، همه چشم ها روی بالا خواهند بود! به رشته های بلندتر باید بلافاصله بعد از حمام توجه شود تا مطمئن شوید که محصول اعمال شده روی میخ ها در تمام روز در جای خود

4. مدل موی اسپایکی جوان و ژولیده

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی جوان و ژولیده

اگر می‌توانید از استایل پسرانه‌ای که به حداقل تلاش نیاز دارد کنار بیایید، این مدل لباس مناسب شماست. به جلو برس خورده، به سمت چپ، به راست، مستقیم به بالا … بدون توجه به جهت میخ ها، همه چیز با این برش نامرتب به خوبی کار می کند.

5. برش اسپایکی لبه به لبه

مدل موی اسپایکی 2023
برش اسپایکی لبه به لبه

آنها می گویند کوتاه ترین فاصله بین دو نقطه یک خط مستقیم است. این قانون برای این مدل موی تازه و نوک تیز به خوبی کار می کند. خط دقیق از پیشانی تا شقیقه ها و در سراسر گونه تا گوشه لب ها قابل توجه است. آن را با نوک های اسپایکی تکمیل کنید، و این مدل موی مردانه تعریف جدیدی از ترند است.

6. موی میخ دار الهام گرفته از موهاوک

مدل موی اسپایکی 2023
موی میخ دار الهام گرفته از موهاوک

به جلو و به یک نقطه، این نگاه به معنای تجارت جدی است. با وزوز کوتاه در طرفین و سنبله کناری شانه شده، مدل موی هر طور که به آن نگاه کنید، شدید است.

7. مدل موی اسپایکی پامپادور

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی پامپادور

همه چیز در مورد طول در بالا با این سبک است. برای بهترین نتیجه، آن را با سشوار خشک کنید تا مرطوب شود و سپس از محصولی استفاده کنید تا موها سنگین نشوند. سشوار کشیدن را با یک برس گرد به پایان برسانید تا موها صاف و بلند شوند. کی گفته بزرگ شدن یعنی مدل موی ساده؟

8. هایلایت و اسپایک با Side Buzz

مدل موی اسپایکی 2023
هایلایت و اسپایک با Side Buzz

توجه به رشته های رنگ چیزی است که این تصویر نشان می دهد. استفاده از یک محصول نگهدارنده قوی اجازه می دهد تا ابعاد رشته های برجسته شده از بین بدرخشد، در حالی که میخ ها بالا می مانند و کاملاً در نوک مشخص می شوند. با تراشیدن کناره‌ها و پشت کوتاه‌تر، این مدل موهای اسپایکی مردانه را به سطوح شیکی که قبلاً هرگز نداشته‌اند ارتقا می‌دهد.

9. موج مدل موی اسپایکی

مدل موی اسپایکی 2023
موج مدل موی اسپایکی

این مدل برای کسانی است که مو دارند و جدیدترین روش های پوشیدن آن را می دانند! با طول متوسط ​​در کناره‌ها، محو شدن پشت گوش‌ها و بالاتنه بلندتر، فشار دادن به سمت بالا به سمت بالا، باید در این سبک صبر و حوصله داشته باشید. اما نتایج برای خود صحبت می کنند.

10. خشن و سیخ دار در بالا

مدل موی اسپایکی 2023
خشن و سیخ دار در بالا

همه چیز را بجز قسمت بالای آن بتراشید و بگذارید مثل آتش شکوفا شود! این مدل برای موهای ضخیم و با رنگ روشن بهترین است زیرا باعث می‌شود تا هایلایت‌های مختلف آفتاب‌بوسیده (طبیعی یا به دست آمده) نشان داده شوند. پر از حجم و بافت، زمانی که می خواهید استایل خوبی داشته باشید اما به نظر می رسد که صبح زمان زیادی را صرف آن نکرده اید، این یک ظاهر بازیگوش است.

11. مدل موی اسپایکی ساده مردانه

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی ساده مردانه

نکته جالب در مورد این مدل مو، سادگی و ظاهر مرتب آن است. اگر بالای اسپایکی را دوست ندارید، همیشه می‌توانید کوتاه‌تر شوید، بدون اینکه کل برش خود را مختل کنید. موهای میخ دار جلویی بلندتر و به طور استراتژیک مخروطی هستند تا با طرفین و پشت وزوز شده ترکیب شوند.

12. مدل موی اسپایکی برای موهای نازک

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی برای موهای نازک

روی چیزهایی که به دست آورده‌اید تمرکز کنید بر چیزهایی که ندارید! لازم نیست موهای نازک هنگام حالت دادن به یک ظاهر برجسته، پشت سر گذاشته شوند. با استفاده از خمیر موهای مردانه براق، این ظاهر سالم و شیک است و در عین حال تمرکز را از موهای نازک می گیرد.

بهترین مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده 1402

13. مدل موی اسپایکی محو شده

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی محو شده

میخ های کوتاه با زیر برش و ترکیدگی ترکیبی محو می شوند. این سبک نیازی به محصول یا تعهد زیادی ندارد. ایده آل برای مرد در حال حرکت که می خواهد ظاهر خود را کمی تند نشان دهد!

14. مدل موی اسپایکی پمپادور

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی پمپادور

هر مردی نمی خواهد صبح خود را روی موهای خود بگذراند، و ما متوجه می شویم! این ظاهر به دلیل سهولت برش از تمام انتها عالی است. مهم نیست باد از کدام طرف می وزد، این یکی از ساده ترین مدل موی اسپایکی برای مردان است.

15. سنبله مردانه فوق العاده بالا

مدل موی اسپایکی 2023
سنبله مردانه فوق العاده بالا

گاهی اوقات بزرگتر بهتر است، به خصوص وقتی صحبت از مو می شود! مانند همه این تصاویر، اگر فکر می‌کنید می‌توانید این ظاهر نوک تیز جلویی و بلند آسمان را تکان دهید، آن را امتحان کنید. شما باید از خاک رس مجسمه سازی سفت استفاده کنید و به خودتان زمان بدهید تا موهایتان را بلند کنید تا به بلندی کامل برسید.

16. سنبله های باله کوسه با موهای صورت

مدل موی اسپایکی 2023
سنبله های باله کوسه با موهای صورت

این سنبله ها می توانند تقریباً توجه هر کسی را به خود جلب کنند. به لطف چرخاندن بلند و شدید روی بالا، محو شدن پوست براق، آرایش کامل و مدل موی بی عیب و نقص صورت، تصاویری از این دست الهامات زیادی را برای مدل موهای مردانه التقاطی مدرن می دهد. شکستن خط تیغ در برش، لمس نهایی این سبک بیانیه است.

17. مدل موی اسپایکی مناسب کار کنید

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی مناسب کار کنید

حرفه ما تصمیمات سبک ما را کنترل می کند، و بنابراین برای مو هم صدق می کند. در مورد مدل موی اسپایکی برای پسران، این یک مدل کوتاهی ایمن و ساده است که برای دفتر کار مناسب است. با یک قسمت تمیز و میخ های کناری، این ظاهر را می توان مستقیماً بیرون از حمام با یک شانه و خمیر یک ظاهر طراحی کرد.

18. کوتاهی مدل موی اسپایکی

مدل موی اسپایکی 2023
کوتاهی مدل موی اسپایکی

آن را به جلو بکشید، و شما در راه هستید! همه افراد حاضر به پوشیدن موهای بلندتر به دلیل تعهد به نگهداری و حالت دادن نیستند. یک برش کوتاه اضافی را وارد کنید، با الهام از بلند و تنگ مورد علاقه شما، اما اجازه دهید مقداری بافت در بالا وجود داشته باشد. نگهداری آسان است و باعث می شود به نظر برسید که موهای زیادی دارید. برای مردانی که به فکر بلند کردن موهای خود از مدل‌های وزوز سنتی هستند عالی است.

19.مدل موی اسپایکی استایل ضخیم و رو به جلو

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی استایل ضخیم و رو به جلو

موهای بلوند رنگ شده روی مردی با موهای تیره صورت جذاب است. کنتراست را با استفاده از جدیدترین ترفند در ترند موهای اسپایکی برجسته کنید – قسمت جلوی مو صاف به بالا. رنگ به این سبک مدرن ابعاد می دهد.

20. کوتاهی مدل موی اسپایکی مخروطی سوزنی

مدل موی اسپایکی 2023
کوتاهی مدل موی اسپایکی مخروطی سوزنی

با ژل موها را خوشه ای کنید و نگران جهتی که میخ ها می روند نباشید. این برش بسیار تیز به نظر می رسد. شما تقریباً از لمس کردن آن می ترسید! این سبک با برش وزوز که به میخ های بلندتر و جدا شده منتهی می شود، تند و در عین حال قابل کنترل است.

21. مدل موی اسپایکی مردانه ژولیده

مدل موی اسپایکی مردانه ژولیده
مدل موی اسپایکی مردانه ژولیده

متیو اتکینسون و سنبله های آشفته اش را ببینید. تقریباً به نظر می رسد که او به تازگی از رختخواب بیرون آمده و با یک سر تخت کامل و پوشیدنی بیرون آمده است. همه ما می دانیم که واقعاً امکان پذیر نیست، پس چگونه این قطعه به این سبک دست یافت؟ ساده: مقداری واکس موی سبک بردارید و انگشتانتان را بین موهایتان بکشید. این واقعاً به همین راحتی است به شرطی که یک برش تیغی زیبا داشته باشید.

22. مدل موی اسپایکی با حداکثر لیفت

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی با حداکثر لیفت

این ستاره گرگ و میش (که با کمال میل چشمانش را با هر اشاره ای به اقتباس داستانی بزرگسالان جوانی که حرفه اش را سر به فلک کشید) زندگی می کند، نفس می کشد و موهای درشت می خوابد. حجم صدا فقط چیزی نیست که دوست دختر شما حنایی کند – فقط به راب و آن عکس یال عالی او نگاه کنید. اگر این نوع مو است، و می‌خواهید این ظاهر جسورانه را تکرار کنید، سشوار کشیدن را با یک موم مجسمه‌سازی با نگهدارنده بالا شروع کنید تا تارهای خود را از جای خود دور نگه دارید.

23. مدل موی اسپایکی سنبله های زیبا برای موهای کوتاهتر

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی سنبله های زیبا برای موهای کوتاهتر

برای همه شما عزیزانی که موهای کوتاه‌تری دارند، میخ‌ها کاملاً دور از دسترس نیستند. داگلاس بوث را به عنوان مثال در نظر بگیرید. او این برش کوتاه‌تر را با نگاهی کم‌تر به روند نوسانی انجام می‌دهد. هر چه مو کوتاه تر باشد، حالت دادن به آن آسان تر است. اگر شما فردی هستید که موهای زیبا را دوست دارید اما نمی خواهید صبح زمان لازم را برای اصلاح آن اختصاص دهید، کوتاه تر بروید.

24. مدل موی اسپایکی با تاپ بافت دار

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی با تاپ بافت دار

موی اسپایکی عالی است، اما ممکن است حاضر نباشید هر روز آن را به این شکل بپوشید. به همین دلیل است که شما مطلقاً نباید به آرایشگر خود اجازه دهید موهای شما را طوری کوتاه کند که فقط با مدل های اسپایکی کار کند. در این تصویر، مایکل میخ ها را با سبکی تکان می دهد که به همین راحتی می توان آن را بیرون از حمام پوشید. این تکنیک برای ضخامت و طول بیشتر نیاز به نگه داشتن کمی دارد، اما یک خمیر پوماد مات خوب این کار را انجام می دهد.

75 مدل مانتو عبایی بلند آستین دار مشکی و سفید

25. مدل موی اسپایکی سنبله های آشفته تصفیه شده 

مدل موی اسپایکی سنبله های آشفته تصفیه شده
مدل موی اسپایکی سنبله های آشفته تصفیه شده

در این تصویر، کالین فارل قدیمی، مدل موی بلندتری در بالا و کوتاه‌تر در کناره‌ها دارد. این برداشت طولانی و مدرن در بالا و محکم، کلید دستیابی به یک عمل خوب است. کناره‌های کوتاه‌تر بدون نیاز به لغزنده شدن، بی‌تکلف و غیرقابل توجه هستند، در حالی که رویه آن برای استایل تازه از حمام آماده است.

26. مدل موی اسپایکی بلند، پهلوهای کوتاه

مدل موی اسپایکی بلند، پهلوهای کوتاه
مدل موی اسپایکی بلند، پهلوهای کوتاه

برای مردان جوان‌تر، سبک برت داورن ممکن است کمی جذاب‌تر باشد. میخ های او یکنواخت و کنترل شده هستند و همه به سمت راست در یک قوام کامل متمایل می شوند. وقتی برای این ظاهر پیشرفته‌تر هدف قرار می‌گیرید، اجتناب از ظرافت ناخوشایند می‌تواند سخت باشد، اما ما از شما حمایت می‌کنیم، برادر. صبر کنید تا موهای شما نیمه خشک شود تا پوماد محکم خود را بمالید و از یک شانه برای صاف کردن موهای جلو استفاده کنید.

27. مدل موی اسپایکی نسبتا شسته و رفته برای مردان

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی نسبتا شسته و رفته برای مردان

تایلر هیلتون، بازیگر و خواننده ای که قلب دختران نوجوان را در همه جا در تپه One Tree ربوده است، یک نماینده دارد که باید به عنوان موسیقیدان رویایی از آن حمایت کند. یارو موهاشو جدی میگیره، باشه؟ از این عکس میشه فهمید کوتاه و شسته و رفته، اما با احتیاط مدل‌دهی شده با مقداری تندی و حجم. این یک ظاهر عالی برای همه شما دبیرستانی هایی است که نیاز مبرم به الهام گرفتن از مدل مو دارید.

28. مدل موی اسپایکی بافت سوزنی 

مدل موی اسپایکی 2023
مدل موی اسپایکی بافت سوزنی

این هم یک استایل کوتاه و ساده دیگر که این بار توسط فردی رودریگز خوش تیپ الگوبرداری شده است. این عکس نشان می‌دهد که وقتی با هم پوشیده می‌شوند، موهای اسپایکی و موهای صورت چه ترکیبی عالی ایجاد می‌کنند. هر کدام به خودی خود مشکلی ندارند، ریش ها خنک هستند و موهای اسپایکی شده جذاب هستند، اما آنها را کنار هم بگذارید و نیرویی غیرقابل توقف دارید که می توانید با آن حساب کنید!

29. مدل موی اسپایکی خوشه های ناز

مدل موی اسپایکی خوشه های ناز
مدل موی اسپایکی خوشه های ناز

جاش دالاس در این عکس فرش قرمز ظاهری منحصر به فرد دارد. این به نوعی شبیه یک سبک نظامی است، کمی کوتاه و یکنواخت. این ظاهر تمیز انتخاب مناسبی برای سبک کاری روزمره است. این فقط ترکیب مناسبی از لباس‌های غیررسمی و حرفه‌ای است تا شما را با کد لباس‌های غیررسمی تجاری خود در یک پارچه پیچیده آشنا کند.

30. مدل موی اسپایکی مردانه خفیف

مدل موی اسپایکی مردانه خفیف
مدل موی اسپایکی مردانه خفیف

برخی از افراد دیوانه بلند کردن موهای خود در هوا نیستند و این کاملاً خوب است. موهای اسپایکی برای همه مناسب نیست. اگر می‌خواهید سبک ساده‌تری داشته باشید که توجه چندانی را به خود جلب نکند، این کار را از Max Lloyd-Jones امتحان کنید. روی موهای کوتاه بهترین عملکرد را دارد و فقط در وسط نیاز به اسپک زدن دارد.

رفقا نظر شما چیه؟ کدام یک از مدل موهای اسپایکی شده نظر شما را جلب می کند؟ چیز جدیدی را امتحان کنید، از انجام آن خوشحال خواهید شد.

 

مدل مو پسرانه خوشتیپ ۲۰۲۳

[faq-schema id=”31957″]

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.