مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

در مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ می توانید سری جدید از مدل مانتوهای اینستاگرام 1402 با سبک مدرن شیک و با کلاس را مشاهده کنید.

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

مدل مانتو تابستانه یک لباس غیررسمی یا غیررسمی است که برای پوشیدن در هوای گرم، معمولاً در پارچه‌ای سبک، معمولاً نخی و معمولاً گشاد، استفاده می‌شود ، معمولاً مانتو های که در تابستان پوشیده می شود. اغلب از مواد سبک وزن و قابل تنفس مانند پنبه یا کتان ساخته می شود و برای خنک نگه داشتن کاربر در هوای گرم طراحی شده است. از طرف دیگر، مانتو تابستانی می تواند به هر لباسی که در تابستان پوشیده می شود، صرف نظر از جنس و جنس آن اشاره داشته باشد. بنابراین، در حالی که همه سارافون ها لباس های تابستانی هستند، همه لباس های تابستانی سارافون نیستند.

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

تفاوت مانتو تابستانه با سارافون

اصطلاحات «سارافن» و «مانتو تابستانی» اغلب به جای یکدیگر برای توصیف لباس‌های سبک وزن که برای هوای گرم مناسب هستند استفاده می‌شوند. با این حال، تفاوت هایی بین این دو وجود دارد:

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

سارافون معمولا دارای تسمه های نازک، طرح بند بدون آستین یا اسپاگتی است و اغلب از مواد سبک وزن مانند پنبه یا کتان ساخته می شود. سارافون ها معمولاً برای پوشیدن غیررسمی طراحی می شوند و اغلب طول آن ها، بالای زانو یا اطراف زانو کوتاه تر است.

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

از سوی دیگر، یک مانتو تابستانی می تواند طیف وسیع تری از سبک ها، طول ها و پارچه ها را در بر بگیرد. لباس‌های تابستانی می‌توانند شامل سارافون باشند، اما می‌توانند شامل سبک‌های دیگری مانند لباس‌های ماکسی، لباس‌های میدی و لباس‌های بیرون از شانه باشند. آنها همچنین ممکن است دارای طیف وسیع تری از پارچه ها مانند ابریشم، پارچه ابریشمی یا ابریشم مصنوعی باشند. لباس‌های تابستانی را می‌توان در محیط‌های مختلف، از گردش‌های غیررسمی تا مراسم رسمی‌تر، پوشید.

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

به طور خلاصه، در حالی که سارافون‌ها نوع خاصی از لباس‌های تابستانی با بند‌های نازک و پارچه‌های سبک هستند، مانتوهای تابستانی می‌توانند طیف وسیع‌تری از سبک‌ها، قدها و پارچه‌ها را در بر بگیرند و می‌توانند برای موقعیت‌های مختلف بالا یا پایین بپوشند.

مانتو کرم با چه شلواری ست میشه

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

چرا زنان دیگر مانتو تابستانی نمی پوشند؟

احتمالاً همان دلایلی است که شما هم می دانید:

  1. مدها تغییر می کنند.
  2. علاقه ندارند
  3. نداشتن جیب
    یک مانتو تابستانه می تواند در یک نسیم سفتشدید آزاردهنده باشد. هرکسی که یک مانتو تابستانی سبک وزن در یک روز نسیم غیرمنتظره پوشیده باشد، می داند که این مبارزه واقعی است.

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

تابستان امسال چگونه باید لباس بپوشید تا مد روز باشید و همیشه مد باشید؟ تو در مورد آن چه فکر می کنی؟

امروزه مد روز ماندن یک موضوع ساده است. ظهور تعداد زیادی از برندهای پوشاک، انتخاب های بیشتری را در اختیار ما قرار داده است ما را همیشه در ترند نگه داشته است!

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

نظر شما در مورد مناسب بودن مانتو های تابستانی چیست؟

من فکر می کنم که مانتو های تابستانی راهی عالی برای نشان دادن به روز بودن شماست همینطور ما را از گرمای تابستان حفظ و خنک نگه میدارند. من فکر می‌کنم بسته به استایل شما می‌توانند مانتو های مجلسی یا غیررسمی باشند، و من دوست دارم که این مانتوها همه کاره باشند.

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

انواع طرح مانتو تابستانه

طرح‌های گل‌دار : طرح‌های گل‌دار انتخابی جاودانه و محبوب برای مانتوهای تابستانی هستند که به هر لباسی حس زنانگی و بازیگوشی اضافه می‌کنند.
رنگ‌های پررنگ : رنگ‌های روشن و تند یک روند محبوب برای مانتوهای تابستانی هستند که به هر لباسی شادی و انرژی می‌بخشند.
پارچه‌های سبک : مانتوهای تابستانی که از پارچه‌های سبک وزن مانند پنبه، کتان و ابریشم مصنوعی ساخته می‌شوند، به دلیل تنفس و راحتی در هوای گرم محبوب هستند.
مانتو بلند ماکسی و میدی : مانتوهای ماکسی بلند و روان و مانتوهای میدی به دلیل تطبیق پذیری و سهولت در پوشیدن آن‌ها محبوب هستند و آنها را به یکی از لوازم اصلی تابستان تبدیل می‌کنند.

مدل لباس گیپور مجلسی و شیک 2023

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲ مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.