مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023

در مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023 شما همراهان عزیز می توانید جدیدترین مدل مو پسرانه خوشتیپ را با متدهای روز 2023 مشاهده کنید.

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023 در چند سال گذشته، ما شاهد تجدید حیات مجدد در سبک های آرایشگاه قدیمی و آندرکات های درجه یک بوده ایم. به این دلیل است که مردان بیشتر و بیشتر از ظاهر خود آگاه می شوند. اما احساس راحتی کمتر از جذاب به نظر رسیدن اهمیت ندارد. علی‌رغم محبوبیت بسیار زیاد موها و مدل‌های مو تا شانه، مدل‌های موی کوتاه به دلیل استایل تمیز و دقیق، «پادشاهان حاکم» باقی مانده‌اند. برای انتخاب مدل موی جدید خود به شیک ترین مدل های موی کوتاه پسرانه و مردانه برای سال 2023 نگاهی بیندازید!

بهترین مدل های موی کوتاه مردانه

امسال، قوانین از پنجره بیرون می‌روند، زیرا پسران بیشتری تصمیم گرفته‌اند بیانیه‌ای بدهند و سبک‌های امضای خود را ایجاد کنند. آیا تصمیم نگرفته اید که چه نوع مدل موی مردانه را انتخاب کنید؟ برای ایده و الهام به این مدل موهای کوتاه مردانه تازه، باکلاس و بی دردسر نگاه کنید!

1. مدل مو برش قسمت جانبی

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
مدل موی ساید پارت مشابه مدل آندرکات است، با این تفاوت که فقط یک طرف آن بیشتر کوتاه می شود. این مدل مو برای کسانی که نمی خواهند زمان و تلاش زیادی برای ظاهر خود بگذارند ایده آل است. این یک مدل موی نسبتاً غیررسمی است که با مردانی که موهای بلندی دارند به خوبی کار می‌کند و می‌توان آن‌ها را به‌طور بی‌حرمتی جاروب کرد. بهترین چیز در مورد آن این است که می توانید به طور متناوب بین موهای خود را با جارو کردن موها به سمت یک طرف با آندرکات یا به سمت موهای با رشته های بلندتر تغییر دهید.

2.  مدل موهای سیخ دار کوتاه با محو شدن میانی

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
یکی از بهترین راه‌ها برای سهولت در مدل‌های پژمرده موهای مردانه این است که موهایتان را کمی طولانی‌تر از موهای معمولی خود نگه دارید و با پایین آمدن به تدریج از طول موهایتان کم کنید. از ژل یا موس موی مورد علاقه خود استفاده کنید تا انتها را برای یک مدل کوتاه پسرانه و در عین حال جمع و جور کنید.

3. مدل موهای کوتاه مردانه مدرن

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
پسران پیر و جوان با این مدل موی کاملاً حجاری شده فوق العاده به نظر می رسند. ترفند این است که تمرکز یکسانی را روی قسمت بالای سر و موهای صورت ایجاد کنید. مقداری محصول حالت دهنده اضافه کنید تا موهای بالایی به سمت جلو برود. یکی از جذاب ترین مدل های کوتاه موی مردانه، بدون شک!

4. مدل مو سبک هوشمند

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
سبک هوشمند این مدل موی متناسب به همان اندازه که به نظر می رسد تازگی دارد. این به این دلیل است که موها فقط دارای طول بیشتری در بالا هستند، در حالی که کناره‌ها ترکیبی از برش‌های کوتاه‌تر دارند. این مورد زمانی است که موهای کوتاه بسیار متنوع است و می توان آنها را با لوسیون صاف کننده سبک وزن برای کلاس بیشتر حالت داد، یا برای ظاهری معمولی تر، وحشی و آزاد گذاشت. به خصوص برای مردانی که صورت بیضی، مثلثی یا مربعی دارند، خوب به نظر می رسد.

5. مدل مو شانه کوتاه با قسمت سخت

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
مدل موی مردانه مدرن بیشتر از آن چیزی است که تصور می شود. اگر موهای کوتاه مردانه را ترجیح می‌دهید، موهایتان را با یک شانه براق و عمیق انتخاب کنید . این مدل مو برای مردانی که به دنبال نشان دادن موهای خاکستری به روشی پیچیده هستند خوب است.

6. مدل موی مردانه زیبا و رمانتیک

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
مدل موی کوتاه مردانه می تواند به طرز غیر قابل مقاومتی رمانتیک باشد. این استایل کوتاه هیجان‌انگیز را ببینید که دارای قسمت کناری با موج‌های متلاطم است و ظاهری جذاب برای پسران ایجاد می‌کند. این مدل به خصوص با موهای ضخیم و دارای بافت طبیعی خوب عمل می کند. شما می توانید به سادگی از یک موس نگهدارنده متوسط ​​استفاده کنید و موهای خود را به سمت عقب سشوار کنید تا همه چیز سر جای خود بماند.

7. موی آندرکات کوتاه برای پسران

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
در این فصل ، آندرکات ، با تنوع های بی شمارش، توانسته است تاج “محبوب ترین برش” را از بین تمام مدل های موی کوتاه مردانه الهام گرفته از موهاوک بگیرد. اگرچه این سبک برای اولین بار 3 سال پیش دیده شد، اما با سریال وایکینگ ها بازگشتی واقعی داشت، جایی که قهرمان داستان، راگنار لوتبروک، یکی از مردانه ترین آندکات های شناخته شده برای بشر را به نمایش می گذارد. اگر می خواهید این ظاهر را در آغوش بگیرید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهای خود را با طول متوسط ​​در بالا نگه دارید و در کناره ها کوتاه کنید.

8. مدل موی ترکیبی بلند و کوتاه برای مردان

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
اگر به دنبال حالت دادن به موهای کوتاه با حداقل تلاش هستید و بدون استفاده از مقدار زیادی محصول، موهای کوتاه را حالت دهید، این راز این است: این را می توان با استفاده از طول های مختلف در مدل خود به دست آورد. یک طرف را بلند نگه دارید و در طرف دیگر یک برش مخروطی را امتحان کنید. به سمت پایین محو می شود تا زمانی که خط گوش با موهای بسیار ظریف صورت ترکیب شود. مردانی که موهای پرپشت با موجی ملایم دارند، با این مدل شیرین پسرانه همسایه بهترین ظاهر را خواهند داشت.

9. سبک مرسوم، مد روز

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
اگر ترجیح می‌دهید موهای کوتاه بپوشید و به مدل‌های موی محبوب مردانه علاقه دارید، دیگر دنبال این نباشید. این سبک ترکیبی عالی از همه چیزهایی است که در حال حاضر هستند: موج های ضخیم و حجم در بالا، محو شدن میانی، ردیف کردن و ریش. این یک ظاهر تمیز و باحال است که به این زودی ها از مد نمی افتد.

معرفی 10 مدل بهترین مداد تراش آرایشی

10. مدل موی بافت دار برای موهای ظریف

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
اگر به دنبال مدل موی کوتاه برای موهای ظریف هستید، ممکن است بخواهید این ظاهر را بدزدید. نکته این است که موهای نازک وقتی بلندتر و کوتاه تر شوند، قطعا ضخیم تر به نظر می رسند. این نسخه نرم‌تر از پومپادور مدرن پر از بافت و حرکت است، مناسب برای مردانی که به دنبال یک سبک فعلی با زمان کوتاه هستند.

11. مدل موی پشت صاف

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
به نظر می رسد برخی از مدل های کوتاه مو برای مردان هرگز از مد نمی افتد. مدل موی کلاسیک صاف ، ساده، راحت و کاملا شیک است. این ظاهر را می توان به راحتی با عقب کشیدن مو با برس و حالت دادن به آن با مقداری محصول مو به دست آورد. یک نکته مفید این است که موها را در طرفین کوتاهتر کنید، در حالی که به تدریج طول را به سمت بالا افزایش دهید.

12. مدل موی باسن و مردانه

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
بهترین مدل موی کوتاه مردانه همه چیز در مورد شکل است. آرایشگران با استعداد می دانند که چگونه با شکل سر و صورت خود برای ایجاد یک استایل مردانه کار کنند. مدل موی مربعی باعث ایجاد تعادل می شود و خط فک را برجسته می کند. آرایشگران متخصص همیشه این عناصر را هنگام ساخت یک برش جدید در نظر می گیرند.

13. موهای سیخ کوتاه

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
در اصل، مدل موی پسر خوب ساده و تمیز است. هیچ چیز دیوانه و فانتزی در آنجا وجود ندارد. فقط چند سنبله زیبا و یک محو شدن کوتاه و صاف. مدل موی خوب برای پسرها باید جذابیت جوانی داشته باشد و این موهای کوتاه دقیقا همین را دارد. برای حالت دادن به این برش، بلافاصله پس از دوش گرفتن، یک ژل نگهدارنده سبک بمالید و انگشتان خود را بین موهای خود بکشید.

14. کوتاه کردن مو برای موهای ضخیم مواج

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
آه، به موهات پربرکت ! مردانی که توانایی مالی دارند، باید این سبک را کاملا امتحان کنند. استفاده از بافت طبیعی مو برای ایجاد ارتفاعی زیبا در بالا، ظاهر شهری و مد روز را ایجاد می کند. علاوه بر این، چنین مدل‌های کوتاهی با حداقل مقدار محصول عالی عمل می‌کنند.

15. مدل موی مردانه جذاب کلاسیک

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
این مدل زیبا یکی از بهترین مدل های موی مردانه است. امواج بافت با حجم زیاد ظاهری جذاب و رمانتیک ایجاد می کند که به سختی می توان با برش های سیخ برای موهای صاف به دست آورد. بسته به کمد لباس شما، این مدل مو می تواند حالت پیشانی یا باسن را تغییر دهد. برای اینکه این موهای کوتاه بی دردسر به نظر برسد، از یک پوماد سبک روی موهای خشک شده در هوا استفاده کنید.

16. امواج طبیعی با اضلاع کوتاه

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
برای مدل‌های کوتاه مویی که به راحتی کشیده می‌شوند و حتی مدل‌دهی آن‌ها راحت‌تر است، چیزی را امتحان کنید که خیلی ساختارمند نباشد. این ظاهر نیازی به اصلاح مداوم ندارد و به خوبی رشد می کند. از آرایشگرتان یک تیپر شیک با رویه بلند بخواهید.

17. سنبله های آشفته با کم رنگ شدن

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
موهای نامرتب کوتاه به ویژه در مردان جوان جذاب به نظر می رسد. با سبک‌های محو شده ، لازم نیست خیلی شدید جلو بروید، اما نشان دادن تضاد همیشه خوب است. محو کننده ها روی همه انواع مو کار می کنند، مخصوصاً برای آنهایی که دارای لیفت طبیعی و حجم دهنده در ریشه هایشان هستند. با این حال، با مقدار کمی از محصول می توان اثر نوک تیز را افزایش داد. موهای بلندتر خود را حالت دهید و انتهای آن را برای این ظاهر سفت و در عین حال نرم در لمس مشخص کنید.

18. مدل موی رنگ شده

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
این مدل موی پسرانه به خودی خود یک مدل موی پسرانه نیست، بلکه یک روند است. در حالی که چند سال پیش رنگ کردن موهای خود برای آقایان تابو محسوب می شد، اما امروزه به یک امر عادی تبدیل شده است. مردان به دو دلیل موهای خود را رنگ می کنند: یا می خواهند تارهای موی خاکستری را پنهان کنند یا فقط می خواهند اظهار نظر کنند. مدل موجود در تصویر بالا دارای رنگ بلوند پلاتینیوم و زیربرشی سرد است.

19. کوتاهی موی مخروطی و مدل موی صاف از پهلو

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
به همان اندازه که ما عاشق دیدن لاک های وحشی و رام نشده و نان های مردانه هستیم، باید اعتراف کنیم که مدل موهای کوتاه تمیز همیشه کلاسیک تر در نظر گرفته می شود. مثال بالا چیزی نیست جز یک برش مخروطی استایل، با یک قسمت کناری کاملاً مشخص.

20. کوتاهی موی کم رنگ

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
کم رنگ شدن مو (که در آن مدل مو کوتاه می‌شود) برای مردانی که عادت به مدل‌های کم‌رنگ ندارند، اما می‌خواهند این روند را تجربه کنند، گزینه بسیار خوبی است. همراه با بافت نامرتب در بالا، کم رنگ شدن لبه زیبایی به موهای کوتاه اضافه می کند بدون اینکه خیلی روی صورت شما قرار بگیرد.

21. برش خمیده کم محو شدن

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
ما عاشق این موهای با بافت کوتاه عالی شده ایم! کم رنگ ساده به عنوان یک پایه عالی برای امواج ضخیم و پر عمل می کند. در حالی که محو شدن زیاد ظاهری بیانی ایجاد می کند، محو شدن کم برداشتی ظریف تر از روند است. برای حالت دادن به رویه، موس را روی موهای شسته شده بمالید و طولانی ترین قسمت ها را خرد کنید تا بافت ظاهر شود.

22. محو شدن پوست برای مردان طاسی

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
یک راه آسان برای مقابله با طاسی این است که با محو شدن زیاد همراه شوید تا انتقال طبیعی تر و بدون درز باشد. در عین حال، این برش خاص به طور کلی جذاب است و برای پسرانی که موهای زیادی دارند و می‌خواهند ظاهری نیمه تراشیده داشته باشند نیز کارایی دارد. اکنون این یکی از محبوب ترین مدل های موی پسرانه است.

8 نوع زیبا از هایلایت مو که می توانید در خانه امتحان کنید

23. مدل موی کوتاه مردانه با حاشیه زاویه دار

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
اگر تمایلی به مدل موی خیلی کوتاه ندارید، این مدل مو را بدزدید. مدل موهای مردانه با حاشیه زاویه دار تابستان گذشته بین مدل های مد مردانه محبوبیت زیادی پیدا کرد. از آن زمان آنها با سرعت فزاینده ای پذیرفته شده اند. موهای بلند در بالا به صورت زاویه دار حالت داده شده است. مردی که در عکس بالا قرار دارد، لبه‌های زاویه‌دار خود را کاملاً با هایلایت‌های ombre تکان می‌دهد.

24. مدل موی مردانه نرم و دودی

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
چه کسی گفته است که رنگ کردن یک تابو برای کوتاه کردن موی مردانه است؟ موی مرمری فقط برای خانم‌ها نیست، بنابراین می‌توانید با رنگ موی خاکستری دودی به سراغ رنگ‌های ترند رنگ بروید. تیره نگه داشتن آن در ریشه و روشن تر در انتها به موهای متوسط ​​عمق و ضخامت می بخشد.

25. فرهای ژولیده خوش تیپ

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
مدل موهای کوتاه مدرن برای مردان با بافت طبیعی عالی به نظر می رسد. در حالی که هر چند وقت یکبار روشن کردن سشوار می تواند سرگرم کننده باشد، اکثر مردان به ظاهری روزمره نیاز دارند که تعمیر و نگهداری آن کم باشد. این برش بی دردسر Ivy League را می توان به راحتی با کمی موس یا کرم بافت دهنده حالت داد.

26. مدل موی پومپادور

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
پامپادور قطع شده در حال حاضر مد است. موها در کناره ها بسته یا محو می شوند و در بالا بلند و حجیم می شوند. این مدل موهای صاف یک مدل موی شیک است که با وجود ملیت برای همه مردان خوب به نظر می رسد. اگر به یک مدل موی بی‌حساب نیاز دارید که حس جدید و متفاوتی داشته باشد، با پومپادور پشت شانه‌شده همراه شوید که قطعاً روند صعودی دارد. وقتی صحبت از مدل موی مردانه می شود که به صورت های گرد و مربعی طول می بخشد، این یک انتخاب خوب و بسیار توصیه می شود.

27. محو شدن معبد برای موهای طبیعی

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
یک سبک مدرن زیبا برای موهای طبیعی، محو شدن معبد با خط است. اگر می خواهید موهای کوتاه و قابل تنظیم با بافت طبیعی داشته باشید، این مدل کوتاه مردانه یک انتخاب عالی است. با یک مدل موی صورت به همان اندازه کامل کنید.

28. موی گاوی

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
نیازی نیست که یک کاکل موی خسته کننده باشد – فقط آن را به یک سبک شخصی تبدیل کنید که خانم ها دوست خواهند داشت. موهای زبر برای گاوهای مدل دار بهترین کار را دارند و ممکن است بخواهید برای جلوگیری از ضخامت موهای زبر، یک آندرکات در نظر بگیرید. در حالی که رام کردن گاوها ممکن است دشوار باشد، آرایشگر شما به شما نشان می دهد که چگونه از محصولات موی مناسب استفاده کنید و ظاهر ایده آل را با قرار ملاقات های منظم در سالن حفظ کنید.

29. برش مخروطی

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
یک برش مخروطی کلاسیک شامل موهای ضخیم در بالای سر است که به تدریج از طول در طرفین و پشت سر کاهش می یابد. اگر تا به حال یک مدل موی مخروطی شانه کرده اید، اهمیت حفظ آن را با یک محصول و شامپوهای معمولی می دانید – در غیر این صورت شاهکار مخروطی شما به سرعت از بین می رود. این مدل مو به دلیل تنوع زیاد یکی از پرتقاضاترین مدل مو برای آقایان است.

30. آندرکات مخروطی با ارتفاع اضافه شده

مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023
حجم و قد نقش مهمی در مدل موهای فعلی مردان دارد. برای اینکه به ریشه های خود آنچنان که دوست دارید، آن را تقویت کنید، یک آندرکات رنگ و رو رفته را برش دهید و به زیبایی ظاهر کنید. از یک برس گرد و یک سشوار برای رسیدن به امواج زیبای اقیانوس مانند استفاده کنید که لبه های محو شده را نشان می دهد و حال و هوای پانک راک به شما می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.