عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش

در عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش می توانید در مورد کیت میدلتون شاهزاده خانم ولز و ناگفته های زندگی او بیشتر بدانید

بیوگرافی کیت میدلتون

کیت میدلتون، شاهزاده خانم ولز ، به طور کامل کاترین، شاهزاده خانم ولز، دوشس کورنوال و کمبریج ، نام اصلی به طور کامل کاترین الیزابت میدلتون ، نام مستعار کیت ، (متولد 9 ژانویه 1982، ریدینگ ، برکشایر ، انگلستان)، همسر (2011- ) ازویلیام، شاهزاده ولز و وارث ظاهری تاج و تخت بریتانیا . در سال 2022 کاترین شاهزاده خانم ولز شد ، عنوانی که قبلاً توسط مادرشوهرش، پرنسس دیانا فقید، به آن اختصاص داشت . کاترین نیز مانند دیانا به خاطر صمیمیت و صمیمی بودنش معروف است. او معمولاً در میان محبوب ترین اعضای خانواده سلطنتی قرار می گیرد.

سنین جوانی

کیت میدلتون بزرگترین فرزند از سه فرزند مایکل و کارول میدلتون است. خواهر و برادر او فیلیپا (پیپا) و جیمز هستند. پدر و مادر او زمانی که به عنوان مهماندار در بریتیش ایرویز کار می کردند با هم آشنا شدند و در سال 1987 یک تجارت پستی برای فروش لوازم برای مهمانی های کودکان تاسیس کردند. موفقیت آن سرمایه گذاری، همراه با ارث خانوادگی، به آنها اجازه داد تا کاترین را به یک مدرسه مقدماتی و سپس به کالج معتبر مارلبرو در ویلتشر، انگلستان بفرستند . در مارلبورو، کاترین (که در آن زمان کیت میدلتون نامیده می شد) به عنوان یک دانش آموز سطح بالا شناخته می شد که هم در دو و میدانی عالی بود – او کاپیتان تیم هاکی روی چمن مدرسه بود – و هم در دانشگاهیان.

عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش

تحصیل

کیت میدلتون در سال 2001، پس از یک سال فاصله، میدلتون در دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند ثبت نام کرد. در آنجا او در حالی که به عنوان پیشخدمت نیمه وقت کار می کرد، تاریخ هنر خواند . پس از فارغ التحصیلی از سنت اندروز در سال 2005، او برای مدت کوتاهی به عنوان خریدار لوازم جانبی برای یک خرده فروش لباس مشغول به کار شد و بعداً در حالی که کارهای خیریه زیادی انجام می داد، نقش های مختلفی را در شرکت والدینش به عهده گرفت.

ازدواج

کیت میدلتون زمانی که در سنت اندروز بود، میدلتون با شاهزاده ویلیام، یک دانشجوی سال اول تاریخ هنر آشنا شد که در آن زمان در ردیف دوم تاج و تخت بریتانیا بود (پس از پدرش، چارلز ). به گفته کاترین، این دو برای حدود یک سال “دوستان بسیار صمیمی” بودند. در سال 2002 آنها و چند نفر دیگر با هم زندگی کردند و پس از آن بود که رابطه عاشقانه شد . آنها نامحرمانه بودند و رابطه آنها علنی نشد تا اینکه در سال 2004 با هم در تعطیلات خود در سوئیس عکس گرفتند. اما در واقع از من یک فرد قوی تر ساخت.» با این حال، تنها پس از چند ماه، آنها دوباره متحد شدند.

عکس الناز حبیبی با بیوگرافی جدید97

عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش

پس از چندین سال گمانه زنی شدید رسانه های انگلیسی در مورد برنامه های ازدواج این زوج – که در آن زمان به میدلتون “وایتی کیتی” لقب داده شد – در نوامبر 2010 اعلام شد که این دو نامزد کرده اند. در آماده شدن برای ورود به خانواده سلطنتی، کیت میدلتون به نام رسمی تر کاترین بازگشت . راعروسی سلطنتی در 29 آوریل 2011 در کلیسای وست مینستر لندن برگزار شد . به او لقب دوشس کمبریج داده شد.

عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش
فرزندان

اولین پسر این زوج،شاهزاده جورج الکساندر لوئیس کمبریج در 22 ژوئیه 2013 به دنیا آمد و دخترشان،پرنسس شارلوت الیزابت دایانا از کمبریج ، در 2 می 2015 به دنیا آمد. کاترین پسر دوم را به دنیا آورد.شاهزاده لوئیس آرتور چارلز کمبریج ، در 23 آوریل 2018.

عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش

محبوبیت

کیت میدلتون طبق بسیاری از گزارشات، کاترین به راحتی به زندگی سلطنتی منتقل شد و به سرعت در بین مردم محبوب شد. او در موسسات خیریه متعدد، به ویژه آنهایی که کودکان را درگیر می کند، مشارکت دارد. او در سال 2021 مرکز دوران کودکی را که بخشی از بنیاد سلطنتی است تأسیس کرد. کاترین همچنین از تلاش‌های مربوط به مسائل سلامت روان حمایت کرده است . در سال 2017 او با ویلیام و برادرش، شاهزاده هری ، به نیروها پیوست تا ابتکار Heads Together را راه اندازی کنند ، که به دنبال افزایش آگاهی در مورد مشکلات سلامت روان و کاهش انگ مرتبط با آنها است. کاترین همچنین یک عکاس آماتور مشهور است و اغلب پرتره های خانوادگی خود را به صورت آنلاین منتشر می کند.

عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش

دوک کورنوال

کیت میدلتون در سپتامبر 2022 الیزابت دوم درگذشت. ویلیام وارث آشکار شد و عنوان دوک کورنوال را زمانی که پدرش پادشاه چارلز سوم شد به ارث برد . بدین ترتیب کاترین دوشس کورنوال و کمبریج شد. او مدت کوتاهی پس از اعطای عنوان شاهزاده ولز به ویلیام، شاهزاده ولز شد. علاوه بر این، عنوان فرزندان آنها نیز تغییر کرد. به عنوان مثال، پسر بزرگ آنها، شاهزاده جورج ولز شد.

آشنایی با بازیگران سریال رقص روی شیشه

عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرشعکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.