عکس و بیوگرافی عبدالله ویسی و همسرش

در عکس و بیوگرافی عبدالله ویسی و همسرش شما همراهان می توانید عبدالله ویسی مربی فوتبال و ناگفته های زندگی او را بیشتر بخوانید

بیوگرافی عبدالله ویسی

عبدالله ویسی (متولد ۲ فروردین ۱۳۵۰ رامهرمز) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است و سابقه بازی در تیم‌های مقاومت هفتکل، شاهین اهواز، جنوب اهواز، استقلال اهواز، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان را دارد، او تیم استقلال خوزستان را در فصل ۹۵–۱۳۹۴ به مقام قهرمانی در لیگ برتر رساند.

عکس و بیوگرافی عبدالله ویسی و همسرش

عبدالله ویسی در روستای محروم رود زرد بین هفتگل و رامهرمز خوزستان فرزند خاک و رنج از کودکی با محرومیت آشنابود، خوب قدر لحظه ها را می دانست فرزند مرحوم رحیم ویسی که به علت رنج زمانه در سنین میانسالی درگذشت و روزهای سرافرازی فرزندش را ندید و مادری که برای عبدالله همچون گوهری گرانبهاست که آرزوی سلامتی و طول عمر برایش داریم.

کودکی

روزهای کودکی را با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و فوتبال را از زمین های خاکی رامهرمز آغاز کرد و از همان ابتداء در جناح راست توپ میزد. باید از ناملایمات می گذشت و استعدادهای درخشان خود را به نمایش می گذاشت و در دریایی که بود چاره ای جز شنا کردن نداشت

عکس و بیوگرافی عبدالله ویسی و همسرش

در سال ۲۰۰۰ نیز به عضویت تیم ملی درآمد که با یک بازی در تیم ملی در اوج ناباوری از تیم ملی حذف شد عبدالله نا امید نشد و همچنان به سیر صعودی ادامه داد و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی نمود.

فولادخوزستان

ویسی از بازیکنان و مربیان سابق تیم فولادخوزستان است که 15 سال پیش ، زمانی که در فولاد دستیار فرانچیچ بود ، از او به عنوان نقش تاثیرگذار در قهرمانی فولاد نام برده می شد.

ویسی که همچنین سابقه هدایت تیم هایی از جمله استقلال خوزستان ، نفت مسجدسلیمان ، سپاهان ، صبای قم و خیبر خرم آباد را در کارنامه دارد ، همراه با استقلال خوزستان موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شده است و در سال 90-89 توانست سهمیه آسیایی را به همراه تیم صبای قم کسب کند.

طی روزهای اخیر ، جواد نکونام تنها گزینه اصلی هدایت تیم فولاد بود اما باشگاه به یک باره تغییر موضع داد و تصمیم به قطع همکاری با این مربی و آغاز همکاری با ویسی گرفت.

عکس هادی ساعی و همسرش با بیوگرافی97

حرف‌های ویسی در مورد اعتراض سرمربی استقلال

عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان، در نشست خبری پس از تساوی برابر استقلال گفت: یک بازی سخت و نفس‌گیر برای هر دو تیم بود. ما‌ می‌خواستیم دست از تهران به آبادان برویم و استقلال هم بعد از باخت برابر پرسپولیس می‌خواست در کورس بماند و به لیگ برگردد. همه این مسائل را می‌دانستیم و روی آن کار کرده بودیم. بازی از طرف هر دو تیم فنی بود و ما به موقع بازی را بستیم و به موقع حمله کردیم.

عکس و بیوگرافی عبدالله ویسی و همسرش

وی افزود: گل خوردیم و به رختکن رفتیم و شرایط بسیار سخت شد. حرف‌های من برای رفتن به رختکن چیز دیگری بود اما حرف‌هایم تغییر کرد. گل خوردن در آن دقایق برای تیم میهمان واقعا سخت است اما خوشبختانه بچه‌ها به بازی برگشتند و توانستیم بازی را کنترل کنیم؛ هر‌ چند خوش‌شانس بودیم و دو توپ به تیر دروازه‌مان خورد اما خدا را شکر می‌کنیم که بچه‌ها همت کردند و انرژی مثبتی داشتیم و با یک امتیاز به استقبال دو بازی آخر می‌رویم.

سرمربی صنعت نفت در خصوص عملکرد داور مسابقه عنوان کرد: همانطور که گفتم نمی‌شود وقتی که امتیاز می‌گیریم بگوییم داوری خوب بود و وقتی که امتیاز نمی‌گیریم بگویم بد بود. ما در رختکن صحنه را‌ نگاه کردیم و چند نفر گفتند پنالتی بود و چند نفر گفتند پنالتی نبود. به هر حال دوست نداریم درباره داوری صحبت کنیم.

عکس و بیوگرافی عبدالله ویسی و همسرش

او در پایان گفت: ما در سه بازی هفت امتیاز گرفته بودیم و الان در چهار بازی هشت امتیاز گرفتیم؛ دو بازی در خانه و دو بازی در خارج از خانه و دو برد و دو مساوی برای ماندن فوق‌العاده‌ است. اگر شرایط جور بود و بازی‌های بیشتری بود، این‌ نتایج برای سهمیه آسیا هم خوب بود. تلاش‌مان را می‌کنیم و کارمان تمام نشده است. هفته آینده کار داریم و انشاالله که روز آخر بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

قد ۱۷۲ سانتی‌متر
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی استقلال خوزستان
پُست سرمربی (گذشته: دفاع راست)
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۱۹۸۸–۱۹۹۱
۱۹۹۱–۱۹۹۲
۱۹۹۲–۱۹۹۴
۱۹۹۴–۱۹۹۸
۱۹۹۸–۱۹۹۹
۱۹۹۹–۲۰۰۲
۲۰۰۲–۲۰۰۴
شاهین اهواز
جنوب اهواز
استقلال اهواز
سپاهان اصفهان
فولاد خوزستان
سپاهان اصفهان
فولاد خوزستان
؟ (؟)
۹ (؟)
۲۷ (؟)
۶۴ (۶)
۲۳ (؟)
۳۹ (۶)
۲۰ (۱)
تیم ملی
۲۰۰۰ ایران ۱ (۰)
دوران مربیگری
۲۰۰۷-۲۰۰۶
۲۰۰۷
۲۰۰۹-۲۰۰۸
۲۰۱۰-۲۰۱۲
۲۰۱۲-٢٠١٣
٢٠١٣-
فولاد خوزستان (کمک مربی)
فولاد خوزستان (موقت)
صبای قم (کمک مربی)
صبای قم
پیکان
استقلال خوزستان
بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

بیوگرافی عبدالله ویسی

 

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.