عکس و بیوگرافی سید محمد آقامیری و همسرش

در عکس و بیوگرافی سید محمد آقامیری و همسرش می توانید با وزیر جهاد کشاورزی و ناگفته های زندگی خصوصی او را بخوانید

عکس و بیوگرافی سید محمد آقامیری و همسرش

سید محمد آقامیری متولد ۱۳۵۱ در تهران ،در فروردین ماه 1402 به سمت وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. و دانش‌آموخته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است و علاوه بر مدرک دکترای دامپزشکی، دارای تحصیلات تکمیلی در حوزه اقتصادی بوده و دارای مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) علوم اقتصاد است.

عکس و بیوگرافی سید محمد آقامیری و همسرش
سید محمد آقامیری در تدوین قانون نظام جامع دامپروری کشور و قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین تصویب آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و مواد ۱۸ و ۱۹ این آئین‌نامه نقشی اساسی ایفا نموده و از این طریق نقش بسزایی در تثبیت جایگاه بهداشتی دامپزشکی و همکاران دامپزشک داشته است.

گفتنی است سید محمد آقامیری، در تدوین قانون نظام جامع دامپروری کشور و قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین تصویب آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و مواد ۱۸ و ۱۹ این آئین‌نامه نقشی اساسی داشته است.

سید محمد آقامیری

امتیاز بدهید
عکس و بیوگرافی هیپهاپولوژیست و همسرش
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. مسعود مصطفوي می‌گوید

    درود بر شما
    اميدواريم كه سرپرست محترم وزارت كشاورزي در صورت تصدي پست وزارت به وعده هاي عمل نشده ساليان از جمله مطالبات كارمندان صبور و فعال و تلاشگر عرصه توليدات كشاورزي كشور توجه ويژه داشته خصوص در بحث بجا مانده افزايش حقوق دستمزد و اختصاص زمين به كاركنان ستادي اهتمام داشته تا با فراهم نمودن آسايش فكري كاركنان اين مجموعه پوياتر بالنده تر در جهت ايمن شدن بخش امنيت غذائي كشور گام برداشته و دغه دغه هاي پرتعداد و مختلف بخش كشاورزي مرتفع گردد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.