عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

در عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش می توانید با خواننده و ترانه سرای آمریکایی و ناگفته های زندگی او بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

بیلی آیلیش متولد 18 دسامبر 2001، سن بیلی آیلیش در سال 2022 20 سال است. او در خانواده ای طبقه بالا از لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده به دنیا آمد و بزرگ شد.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش
کودکی

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش
کودکی بیلی ایلیش

بیلی ایلیش تحصیلات خود را از طریق آموزش در خانه به پایان رساند و مادرش نیز به او و فینیاس اصول ترانه سرایی را آموزش داد.

بیلی آیلیش در سنین پایین علاقه عمیقی به موسیقی و ترانه سرایی پیدا کرد، زیرا مادر و برادرش او را تشویق کردند تا هر آنچه را که می خواهد کشف کند. او اولین آهنگ اصلی خود را زمانی که تنها 11 سال داشت در کلاس ترانه سرایی مادرش نوشت. او همچنین زمانی که تنها 8 سال داشت به گروه کر کودکان لس آنجلس پیوست.

 

 

 

شروع فعالیت

بیلی آیلیش کار خود را به عنوان خواننده و ترانه سرا آغاز کرد. او اولین آهنگ خود را در 11 سالگی نوشت، زمانی که از سریال تلویزیونی The Walking Dead الهام گرفت و آهنگ را به عنوان بخشی از وظیفه تکمیل کرد.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

او همچنین در مراحل اولیه کارش چند تست بازیگری داد اما از دادن تست بازیگری لذت نمی برد و جدای از آن از ضبط صداهای پس زمینه فیلم لذت می برد.

شروع حرفه ای

بیلی ایلیش در سال 2015، با برادرش که قبلاً آهنگ می نوشت و آهنگسازی می کرد و گروه خود را داشت شروع به کار کرد. آنها چندین آهنگ مانند She’s Broken، Fingers Crossed و Ocean Eyes را با هم ضبط کردند.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

بعداً آیلیش با شرکت A&R قراردادی امضا کرد و با برند مد لوکس Chanel ارتباط برقرار کرد. پس از آن اولین آهنگ تک آهنگ او Ocean Eyes به عنوان موزیک ویدیو در کانال یوتیوب او منتشر شد. او همچنین با جاستین لوبلینر با Darkroom و Interscope Records قرارداد بست و خود را به عنوان یک هنرمند جا انداخت.

 کنسرت های جهانی

او همچنین در نمایش های مختلف صحنه ای اجرا کرد و کنسرت هایی را در نقاط مختلف جهان برگزار کرد. او تک‌آهنگ‌های زیادی را منتشر کرد، مانند تور ذهن من کجاست، وقتی مهمانی تمام می‌شود، وقتی به خواب می‌رویم، کجا برویم، وقتی پیر بودم، و بسیاری از تک‌آهنگ‌های محبوب دیگر.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

در سال 2020، او به عنوان مجری آهنگ اصلی سریال محبوب جیمز باند، با عنوان No Time To Die معرفی شد. در همان سال، او همچنین از برگزاری کنسرت Livestream برای جمع آوری کمک های مالی برای حمایت از کسانی که تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته اند، خبر داد.

شهرت

بیلی ایلیش در سال 2017،  یک نمایشنامه توسعه یافته را با چهار ریمیکس برای چشمان اقیانوس منتشر کرد و سپس یک EP دیگر را برای Six Feet Under منتشر کرد. بعداً او آهنگی با عنوان Bored به عنوان بخشی از موسیقی متن سریال محبوب نتفلیکس 13 Reasons Why منتشر کرد. Eilish بسیاری از EP های محبوب را منتشر کرد و به عنوان یک خواننده جوان محبوبیت زیادی به دست آورد.

عکس و بیوگرافی رامین فود در سریال نون خ

خانواده

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش
خانواده بیلی ایلیش

بیلی آیلیش متعلق به یک خانواده مسیحی از لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده است. او شهرت دارد که ملیت آمریکایی دارد و به دین مسیحیت اعتقاد دارد.

پدر و مادرش در شکوفا سازی استعداد های موسیقیایی او بسیار تاثیر داشتند و بذر این هنر را در دل او کاشتن و در طول زمان سر برآورد تا به آنجا که امروز ما در حال خواندن در مورد این چهره مشهور آمریکایی هستیم خانواده او جزء حانواده رده بالا محسوب می شوند

با دیدن شغل های آنان شاید تعجب کنید چه طور خانواده ثروتمند محسوب می شوند

نظر شما چیست در این مورد چه حدسی می زنید؟؟

 

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش
پدر بیلی ایلیش

نام پدر او پاتریک اوکانل است که حرفه ای یک کارگر ساختمانی و همچنین بازیگر پاره وقت است که به دلیل حضور در فیلم مرد آهنی شناخته شده است.

نام مادرش مگی بیرد است که یک معلم، بازیگر و فیلمنامه نویس حرفه ای است.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش
مادر بیلی ایلیش

او یک خواهر و برادر دارد، نام برادر بزرگترش فینیاس اوکانل است که همچنین خواننده و ترانه سرا است.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش
برادر بیلی ایلیش

ازدواج

بیلی ایلیش وضعیت تاهل او مجرد است. او دوست پسر ندارد و در حال حاضر با کسی رابطه ندارد.

مشخصات ظاهری

بیلی ایلیش دختری باهوش و خوش تیپ با شخصیتی جذاب است. او صاحب یک هیکل داغ فوق العاده خیره کننده با اندازه های بدنی چشمگیر و تیپ بدنی باریک ساعت شنی است.قد او 167 سانتی متر و وزنش حدود 52 کیلوگرم است. او موهای بلند و زیبایی به رنگ قهوه ای روشن دارد و همچنین دارای چشمان آبی مسحور کننده زیبا است.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

مدلینگ

بیلی ایلیش در کنار حرفه خوانندگی، به عنوان مدل برای برندهای مختلف لباس و مد نیز فعالیت می کرد. در سال 2019، او یک خط لباس با تاکاشی موراکامی منتشر کرد. او با اپل همکاری کرد تا به مشتریان اپل استور اجازه دهد آهنگ او یعنی You Should See Me in a Crown را تجربه کنند.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

فعال محیط زیست

بیلی ایلیش در چندین فعالیت فعال مانند حقوق حیوانات و گیاهخواری شرکت کرد. او همچنین در حمایت از حق رای ایالات متحده مشارکت داشت.

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

جوایز

بیلی آیلیش در طول زندگی حرفه‌ای خود چندین جایزه محبوب در بخش‌های مختلف موسیقی دریافت کرده است. او پنج بار برنده جوایز گرمی در رده های مختلف شده و دو بار در کارنامه کاری خود برنده جوایز موسیقی آمریکا شده است.

عکس مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

او دو بار جوایز موسیقی ام تی وی اروپا، سه بار جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی و دو بار در کارنامه اش رکوردهای جهانی گینس را به دست آورد.او همچنین برنده یک جایزه موسیقی NRJ، یک جایزه بریت و سه جایزه موسیقی بیلبورد شد. او جوان‌ترین و دومین فردی است که تاکنون برنده جوایز گرمی برای چهار دسته مختلف شده است.

مشکلات روانی

 

بیلی ایلیش که مدت‌ها گیاه‌خوار بود، در سال 2014 به سبک زندگی گیاه‌خواری روی آورد. آیلیش در مورد مشکلات روانی خود صحبت می‌کرد و در ابتدای سال 2020 به گیل کینگ گفت که به خودکشی فکر کرده است، علیرغم اینکه از او به عنوان ستاره جدید پاپ یاد می‌شود. موسیقی او همچنین در نوامبر 2018 تشخیص خود را از سندرم تورت در کودکی فاش کرد.

تصاویر جدید

عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش عکس و بیوگرافی بیلی ایلیش و همسرش

بیلی ایلیش

4.7/5 - (3 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.