سن مناسب برای عمل بلفاروپلاستی چه سنی است؟

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین با هدف اصلاح فرم طبیعی پلک‌ها در کلینیک آی گل انجام می‌شود. برخی از افراد ممکن است بنا به دلایل گوناگون از قبیل ژنتیک، افزایش سن یا اضافه وزن، در پلک بالا دچار شل شدگی پوست و افتادگی همچنین تجمع بافت اضافه شوند. در پلک پایین نیز بروز پف کردگی و ناهمواری بسیار رایج می‌باشد.

برای برطرف کردن این ناهنجاری‌ها عمل بلفاروپلاستی پلک پایین و همچنین پلک بالا پیشنهاد می‌شود. این عمل در چارچوب المان های تعریف شده در طب پزشکی و جراحی زیبایی انجام می‌شود و در صورت مراجعه به کلینیک مجهز و با پزشکان باسابقه بهترین نتیجه را برای شما خواهد داشت.

نتیجه آن به این صورت است که هم میدان دید ما بهتر خواهد شد و از همه مهمتر آنکه به یک ظاهر زیبا و جوان دست پیدا می‌کنید. از آنجایی که زیبایی صورت برای همه ما اهمیت دارد این امتیاز را بیشتر مدنظر قرار می‌دهیم و پزشکان نیز کاملا به این موضوع واقف هستند. لذا تمام تلاش خود را می‌کنند تا یک حالت کاملا طبیعی، قرینه و زیبایی را بوجود آورند.

اما سوال اصلی بسیاری از زیباجویان این است که سن مناسب برای عمل بلفاروپلاستی چیست و آیا محدودیتی برای آن وجود دارد یا خیر؟ در ادامه ضمن ارائه جزئیات بیشتر به این سوال مذکور نیز می‌پردازیم.

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین چیست و چگونه انجام می‌شود؟

عمل بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی محسوب می‌شود که برای پلک بالا و پایین انجام می‌شود. نحوه کار بدین صورت است که جراح با استفاده از ابزارهای مخصوص که غالبا در گروه اسکالپرها یا تیغ جراحی قرار دارند یک برش را در پلک بالا ایجاد می‌کنند. از آنجایی که این عمل برای دو پلک انجام می‌شود لازم است اندازه گیری های دقیق با ابزارهای مخصوص انجام شود تا نتیجه کار کاملا قرینه باشد.

پوست های اضافه و همچنین بافت های تجمع یافته در زیر آن بطور کامل جدا می‌شوند. سپس محل برش بخیه می‌شود. برای پلک پایین نیز معمولا یک برش از بخش داخلی انجام می‌شود. علت آن نیز پنهان بودن آثار جراحی است. تمام بافت‌ها و چربی های انباشته شده در پلک پایین از طریق همان برشی که در پشت پلک انجام شده است تخلیه می‌شوند.

در مواردی که میزان ناهنجاری‌ها بسیار کمتر است از روش پلاسما جت نیز برای اصلاح فرم پلک‌ها استفاده می‌کنند. این دستگاه از طریق پلاسما که حالت چهارم ماده است و با حرارت دادن گاز بوجود می‌آید. یکسری سوختگی های جزئی را در روی پلک ایجاد می‌کند. با تکرار عمل این دستگاه و سوختگی های مکرر پوسته اضافه جمع تر می‌شود و می‌توان به فرم دلخواه دست پیدا کرد.

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین چیست و چگونه انجام می‌شود؟

آیا محدودیت سنی برای عمل بلفاروپلاستی وجود دارد؟

به عنوان یک قاعده کلی عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و بلفاروپلاستی پلک پایین برای سنین مختلف قابل انجام است. برخی از افراد در سنین بین 30 تا 40 سالگی به دلیل تغییراتی که در بافت پوستی و همچنین صورت خود دارند ممکن است این ناهنجاری‌ها را تجربه کنند. از طرفی عامل ژنتیک نیز در این موضوع دخیل است.

اصولا هر فردی که در هر سنی قرار دارد و احساس می‌کند که ظاهر ناخوشایندی در پلک های بالا و پایین ایجاد شده است می‌تواند برای این عمل اقدام کند. با پیشرفت تکنولوژی و عمل های زیبایی و همچنین روی کارآمدن تجهیزات و ابزارهای جدید می‌توان این عمل را با کمترین ریسک انجام داد. البته قبل از آن که فرایند عمل آغاز شود پزشک یکسری ارزیابی‌ها و بررسی های دقیق انجام می‌دهد تا فرد را مناسب این عمل تشخیص دهد. در صورت عدم وجود بیماری های زمینه ای و سالم بودن بافت پوست می‌توان بدون محدودیت این عمل را برای زیباجویان انجام داد.

بلفاروپلاستی از طریق جراحی یا غیر جراحی، کدام یک؟

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد بلفاروپلاستی پلک بالا را می‌توان از طریق جراحی یا غیر جراحی انجام داد. روش دوم همان پلاسما جت است که با دستگاه های مخصوص و بدون آنکه نیازی به برش در پلک‌ها باشد منجر به اصلاح فرم می‌شود.

برای اکثر زیباجویان سوال پیش می‌آید که کدام تکنیک برای آنها انجام خواهد شد. اینکه از چه روشی برای درمان استفاده می‌شود بستگی به تشخیص پزشک دارد. پس فرایند درمان و رویکرد کار را به متخصصین بسپاریم و اجازه دهیم آنها روش مناسب را اجرا کنند.

آیا محدودیت سنی برای عمل بلفاروپلاستی وجود دارد؟

کلینیک آی گل بهترین مرکز زیبائی پوست و مو در تهران

زیباجویانی که به دنبال عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین هستند این اطمینان را داشته باشند که کلینیک آی گل با داشتن یک تیم تخصصی و کاملا با تجربه می‌تواند یک عمل موفقیت آمیز و ایده آلی را تکمیل کند. این مجموعه با استفاده از تجهیزات و لوازم مدرن بهترین خدمات را به زیباجویان ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید از طریق مراجعه به وب سایت https://aygolclinic com علاوه بر آشنایی کامل با این کلینیک می‌توانید از طریق بخش تماس با ما با این مرکز در ارتباط باشید تا علاوه بر ارائه مشاوره یک وقت ملاقات برای حضور در کلینیک تنظیم شود.

توجه: این نوشته رپورتاژ آگهی می‌باشد و سایت عکس نوشته هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد
امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.