زمان پخش سریال شربت زغال اخته از جم تی وی

سریال شربت زغال اخته داستان یک خانواده‌ی معمولی است که در شهری کوچک زندگی می‌کنند. پدر خانواده، علیرضا، کارگر ساختمانی است و مادرش، فاطمه، خانه دار. آن‌ها دو فرزند دارند، پوریا و پارسا.

پوریا دانشجوی رشته‌ی معماری است و در حال تحصیل در دانشگاه است. او به همراه دوستش، نگین، به یک جشن تولد میرود که در آنجا با چند نفر از دوستان قدیمی خود ملاقات می‌کند. این جشن تولد باعث شروع چالش‌های جدید برای پوریا و نگین می‌شود.

زمان پخش سریال شربت زغال اخته از جم تی وی

پارسا همچنین دانشجو است و در حال تحصیل در رشته‌ای مختلف است. او با گروه جدید دوستان آشنا شده و به همراه آن‌ها به سفر رفته است. این سفر باعث شروع رابطه‌ی عاشقانه‌ای بین پارسا و یکی از دوستانش، مریم، می‌شود.

اما زندگی خانواده‌ی علیرضا و فاطمه با ورود یک شخص جدید به شهر، تغییر می‌کند. این شخص به نام حسین، باعث شروع روابط پنهانی و تلاش برای تحقیر خانواده‌ی علیرضا می‌شود. او با استفاده از قدرت و ثروت خود، سعی در نابود کردن زندگی خانواده‌ای دارد که همچنان به هم چسبیده‌اند.

سریال شربت زغال اخته داستان تلاش خانواده برای مقابله با حسین است و نشان می‌دهد که چگونه با همبستگی و عشق به یکدیگر، مشکلات را می‌توان پشت سر گذاشت.

زمان پخش سریال شربت زغال اخته از جم تی وی

قسمت ۱

آذرخش مدیر مدرسه ای است. او وقتی به مدرسه میرسه همه ی بچه ها ازش حساب میبرن و به هرکی یه گیری میده. تو خونه سولماز پیش نوه اش دوعا میره و باهاش کمی صحبت میکنه. او بهش میگه که فهمیده با اون پسره فاتح در ارتباطه هنوز. او بهش میگه انگاری چیزیو نمیشه ازت مخفی کرد!…..

قسمت ۲

دوعا و چیمن بعد از کمی حرف زدن سر میز صبحانه میرن. دوعا به خاطر بارداریش گریه کرده و چشماش حسابی قرمز و پف کرده به خاطر همین با عینک آفتابی میره سر میز صبحانه میره که مادرش میپرسه چرا عینک زدی؟ دوعا میگه فکر کنم حساسیت پیدا کرده چشمام نور اذیتش میکنه…

قسمت ۳

فاتح با دوعا به دست بوسی مادر فاتح میرن وقتی فاتح میبینه دوعا استرس داره ازش میخواد به خودش مسلط باشه و میگه مادر من خیلی مهربونه نگزان نباش وقتی فاتح در اتاق مادرشو باز میکنه دوعا میبینه که او محجبه ست و جا میخوره و تو ذهنش فقط به ری اکشن مادرش فکر میکنه.…
زمان پخش سریال شربت زغال اخته از جم تی وی

قسمت ۴

عبداله خان پدر فاتح بعد از شنیدن حرف های فاتح که چرا دوعا رفته پیش مادرش قبول میکنه و به پنبه زنش میگه که با مادر دوعا یه تماس بگیره اگه کاری ندارن امشب یا فرداشب شام دعوتشون کن تا بیشتر باهم آشنا بشیم و درباره عروسی هم حرف بزنیم پنبه قبول میکنه.…..

زمان پخش سریال شربت زغال اخته از جم تی وی

روز پخش شربت زغال اخته جم سریز روزهای زوج هر هفته
ساعت پخش شربت زغال اخته جم سریز ساعت: ۲۳:۰۰
ساعت تکرار شربت زغال اخته جم سریز ساعت: ۱۱ و ۱۹
عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

زمان پخش سریال شربت زغال اخته از جم ریوز

روز پخش شربت زغال اخته جم روزهای فرد هر هفته
ساعت پخش شربت زغال اخته جم ساعت: ۱۳:۰۰
ساعت تکرار شربت زغال اخته جم ریور ساعت: ۹ و ۲۱

3.7/5 - (9 امتیاز)
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. مهناز می‌گوید

    روز زوج از سریز پخش نمیشه اصلاحش کنید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.