عکس و بیوگرافی علی حاجی پور والیبالیست

حاجی پور بهترین پشت خط زن رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران تا به اینجا بوده و حالا می توان نام او را به دیگر ستاره های والیبال ایران در این پست مثل بردیا سعادت، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد و امیر غفور اضافه کرد. بازیکنی که قطعا بهروز عطایی برای موفقیت در لیگ و حتی قهرمانی حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

عکس و بیوگرافی علی حاجی پور والیبالیست

او از سنین پایین به بازی والیبال علاقه مند شد و در تیم های محلی شهرش فعالیت کرد. پس از گذراندن دوره های آموزش و تمرینات حرفه ای، به تیم ملی والیبال ایران پیوست.

علی حاجی پور بازیکن بسیار موفق و قابل توجه والیبال است که در بسیاری از رقابت های بین المللی به نمایندگان توانست باز هم برتر شود. او در سطح جهان به عنوان چهره برجسته و محبوب و الگو بخشیدن به نسل جوان شناخته می شود.

عکس و بیوگرافی علی حاجی پور والیبالیست

علاقه علي حاجي پور به واليبال، باعث شده است كه هميشه در رقابت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ هاي خود، با روحيه و انگيزه بالا به ميدان برود و تلاش كند تا بهترين نتيجه را بگيرد. او در طول حرفه خود، با تیم های مختلفی همکاری کرده است و در بسیاری از رقابت های معتبر جهانی به عنوان یک بازیکن برجسته شناخته شده استعکس و بیوگرافی علی حاجی پور والیبالیست

حضور در بزرگسالان

نخستین بار پیراهن تیم ملی را در رده نوجوانان برتن کرد و از 21 سالگی هم پیراهن بزرگسالان را می پوشد
با 200 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در تیم لبنیات هراز آمل عضویت دارد و از یاران اعزامی تیم ملی ایران به لیگ ملت های 2023 می باشد و شماره 16 را بر تن می کند

3.9/5 - (13 امتیاز)
عکس و بیوگرافی بازیگر جهان پسند در آتش و باد
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.