معرفی ۱۰ مدل بهترین سنگ پا برقی

در قدیم از سنگ‌پای دستی برای برداشتن بافت مرده و خشک پاها استفاده می‌شد. امروزه سنگ پاهای سنتی قدیمی جای خودش را به سنگ پای برقی داده‌اند که هم سرعت و هم کیفیت کار را بهتر کرده است. در این راهنمای خرید و معرفی ۱۰ مدل بهترین سنگ پا برقی قصد داریم شما را با کاربرد این محصول آشنا کنیم و بعضی از مدلهای جدید سنگ پای برقی را با هم بررسی کنیم.

 

استفاده از سنگ پا برقی چه فوایدی دارد؟

  • ترکهای ریز و پوسته‌های ناحیه پاشنه پا و کف پا را برطرف می‌کند.
  • پوست پا را نرم و لطیف می‌کند.
  • از ایجاد عفونت و آسیبهای پوستی شدید جلوگیری می‌کند.
  • گردش خون را در ناحیه پا بهبود می‌دهد و باعث اکسیژن‌رسانی بهتر لایه‌های زیرین پوست پا می‌شود.
  • تمام کارهای سنگ پای قدیمی را با سرعت و کیفیت بالاتری انجام می‌دهد.
  • سرعت ترمیم بافت پوست را بیشتر می‌کند.

خرید سنگ پا برقی

ویژگیهای سنگ پا برقی

در این راهنمای خرید و معرفی ۱۰ مدل بهترین سنگ پا برقی، ابتدا ویژگیهای دستگاههای جدید را با هم مرور می‌کنیم:

  • با چرخش سنباده و بدون نیاز به فشار زیاد، لایه‌برداری بافتهای مرده پوست را انجام می‌دهد.
  • نیاز به تخصص خاصی ندارد و شما را از رفتن به آرایشگاه و مراکز تخصصی زیبایی بی‌نیاز می‌کند؛ درنتیجه هزینه کمتری را تقبل خواهید کرد.
  • بسیاری از این دستگاهها با باتری کار می‌کنند و شما می‌توانید هنگام سفر یا در مکانهایی که دسترسی به پریز برق ندارید، از این سنگ پا استفاده کنید. همچنین نشانگر دستگاه، میزان شارژ موجود را به شما اطلاع می‌دهد.
  • استفاده از آن ایمن است و آسیبی به پوست پایتان نمی‌رساند.
  • اغلب دستگاهها با بدنه مقاوم و ارگونومیک طراحی می‌شوند و کاربرد آنها بسیار راحت است و در دست نمی‌لغزند.
  • معمولا سنگ پاهای برقی دارای سوهان اضافه هستند؛ چون به‌مرور زمان و در اثر استفاده، سوهان کند و فرسوده می‌شود و نیاز به تعویض دارد.
  • سرعت چرخش رولها قابل تنظیم است و شما می‌توانید طبق نیاز پوستتان، آن را تغییر دهید.
  • انواع ضدآب دستگاه را می‌توانید بشویید؛ اما تمیزکردن انواع دیگر آن هم به‌راحتی با برس پاک‌کننده انجام می‌شود. بدنه دستگاه را هم می‌توانید با دستمال خشک، تمیز کنید.

 

راهنمای خرید و معرفی ۱۰ مدل بهترین سنگ پا برقی کاربردی

1. سنگ پا برقی وی جی ار مدل V-803

سنگ پا برقی وی جی ار مدل V-803

این سنگ پا قابل شستشو و ضدآب است و با برق شهری کار می‌کند. همچنین دو نوع سری رولی دارد که زبری متفاوتی دارند. رول چرخنده‌ای دارد که با ایجاد سایش، پوستهای مرده و خشک را از پاشنه و کف پا جدا می‌کند. وزن دستگاه ۱۳۳ گرم است و در ابعاد ۳*۱۶*۶ سانتیمتر ساخته شده است. مبدا برند این سنگ پا کشور چین است. این دستگاه یک سوهان اضافی دارد که می‌توانید درصورت لزوم آن را جایگزین سوهان کندشده قبلی کنید.

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

2. سنگ پا برقی مدل Kalo-8836

سنگ پا برقی مدل Kalo-8836

این سنگ پا دارای ابعاد ۶*۱۵*۱۹ سانتیمتر است و ۶۰ گرم وزن دارد. منبع انرژی این سنگ پا، باتری است و به کمک یک دکمه به‌راحتی خاموش و روشن می‌شود. همچنین یک سوهان اضافی در بسته‌بندی دستگاه وجود دارد که می‌توانید پس از مدتی استفاده، سوهان را تعویض کنید. یک برس هم برای تمیزکردن همراه دستگاه است تا بعد از هر بار کاربرد سنگ پا، سری آن را تمیز کنید.

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

3. سنگ پا برقی مدل velvet کد beh22

سنگ پا برقی مدل velvet کد beh22

ابعاد این دستگاه ۲*۵*۱۱ سانتیمتر است و ۲۲۰ گرم وزن دارد. این مدل سنگ پا به کمک باتری کار می‌کند و موتوری با قدرت بسیار بالا و با ۲۰۰۰ دور در دقیقه چرخش دارد که سرعت کار را بالا می‌برد. بدنه این دستگاه، پلاستیکی است و در دست نمی‌لغزد؛ به‌همین دلیل می‌توانید به‌آسانی از آن استفاده کنید. برای برداشتن پوسته‌های خشک از کف پا نیازی نیست دستگاه را فشار دهید؛ می‌توانید به‌آرامی و بدون ایجاد خراش روی پوستتان، لایه‌های اضافه و ترکها را بردارید و پوستی صاف و نرم داشته باشید.

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

4. سنگ پا برقی مدل کلوس ۲۰۲۳

سنگ پا برقی مدل کلوس ۲۰۲۳

این مدل جدید در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است و جایگزین مناسبی برای سنگ پاهای سنتی و دستی است؛ چون در کوتاهترین زمان ممکن کار لایه‌برداری از پوست پا را انجام می‌دهد. این دستگاه دو سری مختلف دارد که میزان زبریشان با هم فرق می‌کند. با استفاده از دکمه، دستگاه را روشن کنید و با استفاده از صفحه چرخنده نانو، سایش ملایمی روی پوست پایتان ایجاد کنید تا بافت مرده از روی آن جدا شود. صفحات دستگاه را می‌توانید پس از هربار استفاده بشویید. همچنین می‌توانید با برس آن را پاک کنید. ابعاد این دستگاه ۸*۱۱*۲۰ سانتیمتر است و با سه سرعت مختلف کار می‌کند. غلتک دستگاه را هم می‌توانید درصورت نیاز تعویض کنید.

31 مدل مو دم اسبی مجلسی مجعد و مواج

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

5. سنگ پا برقی کارینا مدل C6497

سنگ پا برقی کارینا مدل C6497

بدنه این دستگاه طوری طراحی شده است که کاربرد آن را بسیار راحت می‌کند؛ چون ارگونومیک است و به‌خوبی در دست جای می‌گیرد. سرعت دستگاه را می‌توانید بسته به نیازتان کم و زیاد کنید. ابعاد این سنگ پا ۸*۵*۱۷ سانتیمتر است و مبدا برند آن کشور چین است. این دستگاه هم یک سوهان اضافه و یک غلتک دارد که پس از مدتی استفاده می‌توانید آنها را تغییر دهید.

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

6. سنگ پا برقی سینبو مدل ss4042

سنگ پا برقی سینبو مدل ss4042

در ادامه راهنمای خرید و معرفی ۱۰ مدل بهترین سنگ پا برقی، مدل دیگری را به شما نشان می‌دهیم. سایز این دستگاه ۱۵*۵*۱۵ سانتیمتر و وزن آن ۳۰۰ گرم است. این سنگ پا که ساخته کره‌جنوبی است با کمک باتری کار می‌کند و سوهان اضافه‌ای هم برای تعویض دارد.

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

7. سنگ پا برقی مدل فایند بک

سنگ پا برقی مدل فایند بک

منبع انرژی این سنگ پا، کابل USB است و یک سوهان اضافه برای تعویض هم دارد. سایز این دستگاه برای استفاده مداوم، مناسب و راحت است.

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

8. سنگ پا برقی مدل ZCA014

سنگ پا برقی مدل ZCA014

این دستگاه کاملا ضدآب است و می‌توانید در محیط کاملا مرطوب هم از آن استفاده کنید. سرعت دستگاه را هم می‌توانید طبق نیاز خودتان کم و زیاد کنید. اگر فشار دستگاه خیلی زیاد باشد، به‌صورت اتومات خاموش می‌شود. سریهای این سنگ پا را می‌توانید به‌راحتی بشویید و تمیز کنید. طراحی ارگونومیک این دستگاه باعث می‌شود کاربرد آن راحت باشد. سایز دستگاه ۵*۱۰*۲ سانتیمتر است و ۲۰۰ گرم وزن دارد. نمایشگر LED دستگاه نشان می‌دهد چقدر از شارژ باتری آن باقیمانده است. اگر دستگاه کاملا شارژ باشد می‌توانید حدود ۲ ساعت از آن استفاده کنید. همچنین یک سوهان اضافه دارد که می‌توانید آن را جایگزین سوهان قبلی کنید.

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

9. سنگ پا برقی مدل S161

سنگ پا برقی مدل S161

این سنگ پای برقی هم مثل سایر دستگاههای مشابه با استفاده از ایجاد سایش در اثر چرخش رول، لایه‌های اضافی پوست را برمی‌دارد. این دستگاه سه رول با زبریهای مختلف دارد که مطابق با نیاز پوستتان، می‌توانید از آنها استفاده کنید. پس از آن می‌توانید با برس، آن را پاک کنید. منبع انرژی آن کابل USB است و پس از شارژ کامل حدود ۵۰ دقیقه قابل استفاده است. وزن دستگاه ۱۳۰ گرم است و سرعت آن قابل تنظیم است. همچنین سوهان اضافه‌ای دارد که می‌توانید آن را تعویض نمایید.

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

10. سنگ پا برقی گلویش استایل مدل ZCA001

سنگ پا برقی گلویش استایل مدل ZCA001

ابعاد این سنگ پا ۶*۱۴*۲۰ سانتیمتر است و ۳۰۰ گرم وزن دارد. این دستگاه چند سر غلتکی با اندازه‌های مختلف دارد و سرعت چرخش آنها با توجه به نیاز شما تند و کند می‌شود. برای قسمتهای لطیف پوست می‌توانید از دور کند و برای قسمتهای ضخیم‌تر از دور تند استفاده کنید. باتری شارژشده دستگاه آن را به مدت دو ساعت برایتان قابل استفاده می‌کند و نمایشگر دستگاه، میزان شارژ باقیمانده را به شما نشان می‌دهد. پس از استفاده می‌توانید دستگاه را بشویید. اگر سوهان یا غلتک دستگاه نیاز به تعویض داشت، می‌توانید آنها را جایگزین کنید.

مشاهده قیمت و تصاویر کالا

 

 

هنگام خرید و استفاده از سنگ پا برقی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

  • به طول عمر باتری دستگاه توجه کنید؛ هرچه زمان آن طولانی‌تر باشد، دیرتر نیاز به شارژ دارد.
  • دستگاههایی که سری‌های متعدد با زبری و سرعت مختلف دارند یا می‌توانید سرعت آنها را تنظیم کنید، کارایی بیشتری هم دارند و برای انواع پوستها قابل استفاده هستند.
  • تمیزکردن دستگاههای ضدآب راحت‌تر است و می‌توانید با خیال راحت آنها را بشویید.
  • از این دستگاه به‌صورت مشترک با سایر اعضای خانواده یا دوستان استفاده نکنید؛ چون ممکن است باعث انتقال عفونت یا بیماری شود.
  • افراد دیابتی قبل از خرید و استفاده از سنگ پای برقی باید با پزشکشان مشورت کنند.
  • هفته‌ای یک تا دوبار می‌توانید از سنگ پا برقی استفاده کنید.
  • قبل از لایه‌برداری، پاهایتان را بشویید و بعد خوب خشک کنید. درنتیجه پوستتان نرم‌تر می‌شود و کار لایه‌برداری بهتر و سریعتر انجام می‌شود.
  • بعد از استفاده از سنگ پا برقی، پاهایتان را با مرطوب‌کننده آغشته کنید.
  • دستگاه را بعد از هربار استفاده تمیز کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشد. آن را دور از رطوبت نگهداری کنید.
مدل مو پسرانه خوشتیپ 2023

 

نکات پایانی راهنمای خرید و معرفی ۱۰ مدل بهترین سنگ پا برقی

استفاده از سنگ پا در طب سنتی هم توصیه شده است. شما می‌توانید به کمک سنگ پا برقی، کار برداشتن بافتهای مرده و خشک پوستتان را سریعتر و راحت‌تر انجام دهید. استفاده از این دستگاهها به‌قدری آسان است که خودتان در منزل می‌توانید کار لایه‌برداری را انجام دهید. اگر خوب از این دستگاه مراقبت کنید، سالهای زیادی قابل استفاده خواهد بود.

5/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.