آیسان اسلامی کیست؟ | بیوگرافی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی یکی از بلاگرهای اینستاگرام است که پیجش در ماههای اخیر با سرعت قابل‌توجهی درحال رشد است و تا این لحظه نزدیک به پنج میلیون نفر فالور دارد. ازطرفی فن‌پیجهای زیادی به اسم او در اینستاگرام تشکیل شده است و سایتهای مختلف هم درمورد او مطلب می‌نویسند.

او برای مخاطبانش تعریف کرده است که در زندگی سختیهای زیادی کشیده و حالا به خیلی از آرزوهایش رسیده است. آیسان با لحن خاص خودش، مخاطبانش را می‌خنداند و سعی می‌کند به آنها انگیزه بدهد. طیف مخاطبان او دو گروه هستند؛ یکی کسانی که طرفدار پروپاقرص او هستند و سعی می‌کنند از او الگوبرداری کنند و گروه دیگر از او خوششان نمی‌آید.

 اگر هنوز آیسان اسلامی را نمی‌شناسید یا دوست دارید درباره او بیشتر بدانید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

 

آیسان اسلامی اهل کجاست؟

این سلبریتی در سال ۱۳۶۷ در روستایی به اسم چلندر در حوالی نوشهر در استان مازندران متولد شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید از وقتی آیسان به شهرت رسیده است، آمار جستجوی عباراتی مثل «روستای چلندر کجاست؟» در گوگل بالا رفته است. این روستای خوش آب‌وهوا که تقریبا ۲۰ کیلومتر با نوشهر و ۳۰ کیلومتر با چالوس فاصله دارد، طبیعت زیبا، ارتفاعات سرسبز و آبشارهای فوق‌العاده‌ای دارد.

آیسان کودکی خود را در این منطقه گذراند؛ ولی الان به امریکا مهاجرت کرده و ساکن هیوستون در ایالت تگزاس است. همان‌طور که خودش در پیجش گفته، وقتی سن کمی داشت، پدر و مادرش از هم جدا شدند و از آن سال تا الان، آیسان مادرش را که ساکن ایران بود، ندیده است و خاطره خاصی هم از او ندارد. البته گفته که از او ناراحت نیست و کینه‌ای ندارد. چند وقت پیش در یک استوری خبر فوت مادرش را در اثر سکته به کاربران داد که با واکنش محبت‌آمیز طرفدارانش هم مواجه شد.

آیسان کودکی را در کنار پدرش گذراند و خاطرات زیادی با او دارد؛ طوری‌که در اکثر پستها و استوریهای پیجش از آقا قدیر (پدرش) حرف می‌زند. قدیر که به‌سختی آیسان را بزرگ کرد، بین کاربران پیج آیسان هم محبوب است و بعضی از طرفداران برای دیدن او به روستای چلندر رفته‌اند.

ثروت آیسان اسلامی
Image credit: @aisan_eslami (Instagram)

چرا پیج آیسان اسلامی فالور میلیونی دارد؟

چند میلیون فالور در مدت چند ماه، صفحه اینستاگرام او را فالو کرده‌اند و فن‌پیجهای زیادی هم به اسم او درحال فعالیت هستند. آیسان که لقبهای مختلفی مثل آیسی عقاب دارد، در یوتیوب و توییتر هم فعال است. با توجه به اینکه او نه بازیگر است و نه فوتبالیست، خیلی‌ها از خودشان می‌پرسند چرا این‌ همه طرفدار دارد.

وقتی کامنتهای مخاطبان را بخوانید متوجه می‌شود سبک زندگی آیسان توجه بسیاری از جوانها و نوجوانها را به خودش جلب کرده است. او در استوریها و پستهایش یک زندگی کاملا راحت و لاکچری را برای مخاطبش به نمایش می‌گذارد.

عکس بیژن کامکار و همسرش با بیوگرافی 97

او که به بدنسازی علاقمند است، ویدئوهایی از ورزش کردنش در باشگاه می‌گذارد. از غذاهایش استوری می‌گذارد و مخاطب را به سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. پیجش پر است از عکسهای ماشینهای لاکچری؛ اگر جای باکلاسی برود لایو می‌گذارد و محتوای موردپسند جوانان را در ایران تولید می‌کند.

ازطرفی سبک حرف زدن و حتی استایل او هم خاص است. بدنش را با شکلها و نوشته‌های مختلف تتو کرده است و با لحن خاص خودش حرف می‌زند؛ حتی از به‌کاربردن کلمات نامناسب هم ابایی ندارد.

سعی می‌کند پیامهای انگیزشی به جوانها بدهد. خودش می‌گوید علت شهرت و محبوبیتش، این است که نقش بازی نمی‌کند.

 

شایعاتی درباره آیسان اسلامی

در فضای مجازی شایعاتی درباره او وجود دارد و بعضی از طرفدارانش فکر می‌کنند که او نوه شاه است. آیا واقعا آیسان اسلامی نوه شاه است؟ اصلا چرا این شایعه مطرح شد؟

آیسان سبک صحبت کردنش خاص است و از اصطلاحات منحصربفردی در حرفهایش استفاده می‌کند. مثلا وقتی تیپ خفنی می‌زند یا سوار ماشین چند میلیون دلاری می‌شود می‌گوید: «تیپ نوه رضاشاه باشه».

به همین دلیل فالورها به او لقبهایی مثل نوه شاه و آیسی عقاب بدهند. کسانی که تازه وارد پیج آیسان می‌شوند به اشتباه فکر می‌کنند او واقعا نوه شاه است. شاید مازندرانی بودن او هم به این شایعات دامن زده است. اما خود آیسان بارها گفته که این فقط یک اصطلاح است، او با شاه هیچ نسبتی ندارد و فقط شوخی می کند.

ماشین آیسان اسلامی
Image credit: @aisan_eslami (Instagram)

منبع درآمد آیسان اسلامی از کجاست؟

درست است که او یک بلاگر است و بسیار به شهرت علاقه دارد؛ اما خودش گفته قصد ندارد از این راه درآمدی به دست آورد. آیسان به فالورهایش گفته در آینده توضیحات بیشتری درباره شغلش می‌دهد؛ اما چیزی که الان مطرح است این است که او به همراه شرکایش یک شرکت به نام «چلندر هوم» دارد و در امریکا مشغول بازسازی املاک و خانه‌های قدیمی است.

 

آیسان با چه کسی ازدواج کرده است؟

تعداد زیادی از فالورهای آیسی عقاب ۳۵ ساله درباره روابط عاطفی و ازدواج او کنجکاوی می‌کنند. اما این بلاگر معروف به گفته خودش هنوز مجرد است و فعلا از شرایطش راضی است و نمی‌خواهد ازدواج کند.

 

انتشار آهنگ آیسان اسلامی

آیسان در یکی از آهنگهای حسین تهی، رپر معروف، او را همراهی کرده است. این آهنگ با استقبال و توجه مخاطبان و طرفدارانش مواجه شده است. هنوز مشخص نیست که او قصد دارد به فعالیت خود در زمینه موسیقی ادامه دهد یا نه.

 

آدرس پیج اینستاگرام آیسان اسلامی؟

نشانی صفحه اصلی آیسان اسلامی در اینستاگرام aisan_eslami است. البته وقتی اسم او را سرچ کنید، صفحات زیادی به این اسم می‌بینید که همه آنها فن‌پیجهای آیسی عقاب هستند که ویدئوها و عکسهای او را به اشتراک می‌گذارند.

این پیج تا چند ماه قبل کمتر از 20k فالور داشت؛ اما در طول چند ماه فالورهای آن به نزدیک پنج میلیون نفر  رسیده است.

بیوگرافی دعا در سریال شربت زغال اخته

او روزانه از زندگی شخصی، فعالیتهای ورزشی و بدنسازی و حتی غذاخوردن خودش ویدئو می‌گذارد. همچنین تصاویر زیادی از رانندگی با ماشینهای گران‌قیمت و لاکچری در خیابانهای تگزاس را در پیج او می‌بینید.

آیسان درباره زندگی شخصی و پدرش زیاد حرف می‌زند و خاطرات و ماجراهای زندگی خودش را با زبان طنز برای فالورها تعریف می‌کند.

 

جمع‌بندی بیوگرافی آیسان اسلامی

آیسان یک بیزینس‌من است و شرکتی به نام چلندر هوم (Chalandar Home) در تگزاس دارد که با کمک شرکایش آنجا را مدیریت و اداره می‌کند.

او با سبک زندگی و لحن خاص خودش توانسته است توجه جوانها و نوجوانها را جلب کند. شاید بررسی علت طرفداری فالورها از پیجهایی مشابه آیسان بتواند نکات زیادی را برای بزرگترها، روانشناسان و جامعه‌شناسان روشن کند.

5/5 - (3 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.