18 مدل هودی زنانه زیبا و نکاتی در هنگام خرید

اگر به پوشیدن لباسهای راحت و سبک اسپرت علاقه داشته باشید، حداقل یک هودی زنانه در میان لباسهای کمدتان پیدا می‌شود. هودی درواقع لباسی مثل سوئیشرت کلاه‌دار است که هم بین خانمها و هم آقایان پرطرفدار است.

هودی برای فصل پاییز و زمستان مناسب است و جنس آن معمولا از پشم یا پنبه و گاهی هم از الیاف مصنوعی است. شما می‌توانید براساس سلیقه و نیازتان هودی جلو بسته تهیه کنید یا هودی جلوباز که با زیپ یا دکمه بسته می‌شود. اغلب هودیها دو جیب در قسمت جلو دارند که در سرما، دستهایتان را گرم نگه می‌دارد؛ اما ممکن است نوع بدون جیب آن را هم پیدا کنید. کلاه هودی با یک بند یا قیطان تنظیم می‌شود.

هودی زنانه به علت تنوع در طرح و رنگ و همچنین راحت و گشاد بودن، در موقعیتهای مختلف قابل استفاده است و می‌توانید با ست کردن درست و اصولی، ظاهر جذاب و شیکی داشته باشید.

ست کردن هودی زنانه

نحوه ست کردن هودی زنانه

هودی معمولا راحت و حتی اورسایز است و در استایل اسپرت و غیررسمی استفاده می‌شود؛ اما می‌توانید با کمی تغییر، آن را در سبکهای نیمه‌رسمی و کلاسیک هم به‌کار ببرید.

 

1. ست کردن هودی زنانه با لگینگ یا شلوارهای اسپرت

برای کاربرد روزمره می‌توانید هودی آزاد و نخی را در فصل پاییز یا بهار با لگ زنانه یا شلوار اسپرت بپوشید. اگر دوست ندارید شلوارتان چسبان باشد، می‌توانید از شلوار راسته کتان یا جین هم استفاده کنید.

2. هودی زنانه با کاپشن

اگر هودی را با کاپشن ست کنید، یک استایل مدرن و زیبا برای فصل سرما خواهید داشت. اگر می خواهید این ست را در پاییز بپوشید، بهتر است هودی یا کاپشن زیاد ضخیم و کرکی نباشند. برای انتخاب رنگ هم بهتر است هودی و کاپشن همرنگ باشند یا یکی از آنها را به رنگ خنثی انتخاب کنید.

 

3. کت جین و هودی زنانه

شما می‌توانید جین مشکی یا آبی را با هودی بپوشید؛ البته جین آبی قابلیت ست شدن بیشتری دارد. این ست زیبا به همراه لگینگ جین یا مشکی و یا شلوار اسپرت، برای فصل پاییز بسیار زیبا و مناسب است. شما می‌توانید یک هودی به رنگ طوسی یا سفید را بپوشید و کت جین را روی آن استفاده کنید. یک جفت نیم‌بوت ساده هم می تواند تیپ شما را کامل کند.

 

4. ست کردن هودی زنانه با کت چرمی

در این ست بهتر است یک هودی به رنگ خنثی انتخاب کنید و آن را با کت چرمی و شلوار راسته بپوشید. این استایل شیک برای مهمانیهای دوستانه بسیار مناسب است. دقت کنید از کت چرمی با دوخت و برشهای رسمی استفاده نکنید و کتهای مدرن و ساده را انتخاب کنید.

 

5. هودی زنانه با پالتو یا بارانی

این استایل کمی رسمی است و برای این ست بهتر است پالتو یا هودی شما بدون طرح و از رنگهای خنثی مثل طوسی، کرم، سفید یا مشکی تهیه شده باشد. همچنین شلوار راسته و حتی کمی آزاد به‌همراه بوت بلند یا نیم‌بوت برای این استایل مناسب است. توجه کنید که به‌دلیل کلاه‌دار بودن هودی، بارانی یا پالتو شما کلاه نداشته باشد.

75 مدل مانتو عبایی بلند آستین دار مشکی و سفید

 

معرفی 18 مدل هودی زنانه

 

راهنمای خرید هودی زنانه

هنگام خرید هودی زنانه به نکات زیر توجه کنید:

1. جنس هودی

به‌دلیل کاربردی بودن هودی، احتمالا آن را زیاد می‌پوشید و زیاد هم باید شسته شود. اگر جنس باکیفیتی نخرید، در اثر شستشو زود خراب می‌شود.

ببینید هودی را در چه فصلی می‌خواهید بپوشید. هودیهای نازک و نخی برای بهار و پاییز مناسبند در فصل زمستان باید هودیهای پشمی بپوشید. اگر داخل هودی با کرک پوشانده شده باشد، بدنتان را گرمتر نگه می دارد.

اگر قصد دارید هودی را هنگام ورزش یا پیاده‌روی بپوشید، باید جنس آن از الیاف مصنوعی و دارای خاصیت الاستیسیته باشد تا هنگام انجام حرکات راحت باشید.

 

2. رنگ هودی زنانه

اگر رنگ هودی شما خنثی باشد، ست کردن آن با انواع کت و پالتو و شلوار راحت است. همچنین می‌توانید در استایلهای مختلف و موقعیتهای گوناگون آن را بپوشید. همچنین هودیهایی که ساده هستند و طرح خاصی ندارند، هم راحت ست می‌شوند و هم به‌مرور زمان برایتان تکراری و خسته‌کننده نمی‌شوند. اما اگر می‌خواهید چند هودی خریداری کنید، بهتر است رنگهای متنوع و شاد را هم امتحان کنید.

101 مدل مانتو با پارچه ژاکارد مشکی و مزونی

هودی دخترانه

3. مدل هودی

هودی شما ممکن است جلوباز یا جلوبسته باشد. وجود جیب در هودی آن را کاربردی‌تر می‌کند. هنگام خرید به کیفیت برشها و دوخت هودی زنانه هم دقت کنید؛ چون باعث می‌شود جلوه بیشتری روی تن شما داشته باشد.

 

4. سایز هودی

هودی معمولا آزاد و راحت است؛ اما استینها و سرشانه‌های آن باید اندازه و متناسب باشند. اگر دوست دارید می‌توانید یک هودی اورسایز خریداری کنید؛ اما حواستان باشد هودی خیلی برایتان بزرگ نباشد و به تنتان زار نزند.

 

خرید هودی زنانه

نحوه نگهداری از هودی زنانه

برای اینکه هودی شما زود خراب نشود، باید هنگام شستشو و نگهداری از آن نکاتی را رعایت کنید. به برچسب نصب شده در داخل هودی توجه کنید. روی آن دمای مناسب شستشو، امکان شستشو با دست یا ماشین لباسشویی و قابل اتو بودن یا نبودن آن درج شده است.

وقتی هودی را نمی‌پوشید، جیبهای آن را خالی کنید تا به‌مرور زمان تغییر فرم ندهد. رعایت این نکات به دوام بیشتر هودی کمک می‌کند.

4.8/5 - (5 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.