بهترین مدل ناخن بهاری 2023

در بهترین مدل ناخن بهاری 2023 می توانید جذاب ترین مدل ناخن های که در بهار 2023 باید امتحان کنید را در اینجا مشاهده خواهید کرد.

بهترین مدل ناخن بهاری 2023

مدل ناخن بهاری 2023 : صورتی کم رنگ همیشه زمانی که هوا گرم می شود جای خود را خواهد داشت، اما چرا ناخن های بهاری را امتحان نکنید که کمی غیرمنتظره تر هستند؟ چه به سالن بروید و چه در خانه ناخن های خود را اصلاح کنید، اینستاگرام سرشار از ایده است. بله، ریف های زیبای زیادی روی پاستیل ها وجود دارد ( رنگ های بنفش و آبی آسمانی در بهار 2023 قوی خواهند شد)، اما همچنین برای محبوب ترین ناخن آماده باشید که صرفاً سرگرم کننده هستند  به رنگ‌های روشن رنگین کمان ، کارهای خلاقانه در هنر ناخن گل و الگوهای عجیب و غریب مانند ابرها و چاپ گاو فکر کنید (بله، واقعاً).

بهترین مدل ناخن بهاری 2023

نگران نباشید – ما نیز برای شما ایده هایی داریم. مانیکور فرانسوی به جایی نمی رسد، و اگر ترجیح می دهید ناخن های خود را در خانه رنگ کنید ؟ هنر ناخن ناهماهنگ ، ساده ترین هنر ناخن برای DIY، خیلی زود اتفاق می افتد. برای یافتن برخی از ناخن‌های بهاری مورد علاقه ما را که حتماً همین الان آن‌ها را  باید امتحان کنید،

همه محصولات ارائه شده در رسانه عکس نوشته به طور مستقل توسط نویسندگان ما انتخاب می شوند.

بهترین مدل ناخن بهاری 2023

نکات فرانسوی
نوستالژی برای اوایل دهه 2000 در سال 2022 راه به جایی نمی برد. به جای مربعی شکلی مدرن با شکلی گرد ببخشید.

بهترین مدل ناخن بهاری 2023

با ورود بهار، زمان آن فرا رسیده است که رنگ های ناخن های زمستانی و کرم دست سنگین را کنار بگذارید و آنها را با یک مانیکور تازه که کمی شادتر و رنگارنگ تر است جایگزین کنید. چه به دنبال ایده‌های هنری ناخن مخصوص تعطیلات برای عید پاک و روز سنت پاتریک باشید ، یا چیزی که فقط جادوی کلی فصل بهار را به تصویر بکشد، در مکان مناسبی هستید. بسیاری از رنگ‌های جدید و زیبای لاک ناخن در فصل بهار وجود دارد که می‌توانید در این فصل امتحان کنید، و اینها روش‌های مورد علاقه ما برای پوشیدن آنها هستند.

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

از طرح‌های هندسی گرفته تا صورتی پاستلی گرفته تا رنگ‌های تازه در مانیکور فرانسوی ، راه‌های مختلفی برای نشان دادن شادی بهاری شما وجود دارد. چه به خودتان یک مانیکور خانگی بدهید و چه در حال بازدید از سالن هستید، اجازه دهید این طرح‌های ناخن خنک و رنگارنگ بهاری الهام بخش باشد. در اینجا، ما بهترین ایده‌های مانیکور (یا پدیکور! ) بهاری را گردآوری کرده‌ایم که می‌خواهید به محض شروع بهار آن‌ها را بدزدید.

بهترین مدل ناخن بهاری 2023

مانیکور فرانسوی نامتقارن

عاشق یک مانوی کلاسیک فرانسوی هستید اما به تغییر آن فکر می کنید؟ به جای یک نوک سفید گرد، یک خط مستقیم در یک طرف بکشید.بهترین مدل ناخن بهاری 2023

ناخن امبره قرمز تیره

اگر رنگ‌های بهاری مورد توجه شما نیستند، ظاهر قرمز رنگ آمبره را انتخاب کنید . انگشت شست خود را با روشن ترین سایه قرمز خود رنگ کنید و صورتی خود را تیره ترین رنگ کنید.

بهترین مدل ناخن بهاری 2023 بهترین مدل ناخن بهاری 2023 بهترین مدل ناخن بهاری 2023 بهترین مدل ناخن بهاری 2023 بهترین مدل ناخن بهاری 2023 بهترین مدل ناخن بهاری 2023 بهترین مدل ناخن بهاری 2023

بیایید همه موافق باشیم که لاک قرمز در این مرحله اساساً خنثی است. با استفاده از فضای منفی برای ایجاد نیمه ماه، به ناخن های قرمز معمولی خود تغییر دهید

میخ های مرمر

این ناخن‌ها ممکن است سخت به نظر برسند، اما در واقع راحت‌تر از آنچه فکر می‌کنید به دست می‌آیند. با یک کت پایه خنثی شروع کنید (مانند سایه اسطوخودوس شفاف که در اینجا استفاده می شود) و چند رنگ را با هم در آب بچرخانید. انگشتان خود را فرو ببرید، لبه ها را تمیز کنید و ناخن های مرمری DIY دارید.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.