مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

در مدل مانتو ابروبادی جلو بسته شما می توانید سری جدید از مانتو ابروبادی با مدل جلو بسته شیک را برای خود انتخاب کنید.

مانتو ابروبادی جلوبسته مانتوهای مناسب برای فصل بهار می باشند به دلیل جنس نازک و پوشش مناسب می تواند خنک باشد و شما را از گرمای تابستان و بهاری حفط می کند از جمله خصوصیات چنین جنس مانتوهای ابروبادی این است که از ترکیب دو یا چند رنگ بافته می‌شود.
رنگ مانتو ابروبادی ممکن است در یک طیف رنگی یا در تضاد با هم باشند. البته امروزه پارچه ابروبادی تغییر کرده است و دیگر خبری از آن پارچه‌های رنگارنگ نیست و حالا به پارچه‌هایی که بافتشان سایه روشن دارد.

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

به صرفه بودن مانتو ابروبادی جلو بسته : خریدمانتو  ابروبادی بسیار مقرون ‌به‌صرفه است و می‌توانید آن را براییمت های پایین خرید تا مانتو خنک تابستانی  خوب و مرقون به صرفه تهیه کنید.

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

تنوع رنگ مانتو ابروبادی جلو بسته : این نوع مانتو بسیار تنوع دارد و دارای تنوع زنگ بندی شاد و شیک بوده و کار را برای انتخاب آن آسان می کند.

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

ابروبادی شیمر جزو پارچه‌های آهاردار است، به‌همین‌ دلیل برای دوخت مانتوهای رسمی عالی به‌نظر می‌رسد. مانتو‌های رسمی بهتر است با پارچه‌های آهاردار دوخته شوند تا به تن بنشینند. این پارچه خیلی زود خشک می‌‌شود، براق است و طرفداران زیادی دارد. همچنین آبرفت ندارد و آن را می‌توانید با خیال راحت بخرید.

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

برنوتی پارچه‌ای است که رنگبندی‌های متنوعی دارد. این پارچه نرم و نازک حالت چروک دارد و به اصطلاح پفکی است. پارچه بروتی به دلیل الیاف نخ کمی آبرفت دارد. این پارچه ضد حساسیت است و برای هوای گرم که بدنتان تعریق دارد، بسیار مناسب خواهد بود. اما بروتی ابروبادی را زیاد اتو نکنید، چون جای اتو به دلیل نازک بودن روی آن می‌ماند.

مدل ست شلوار و مانتو جدید 1402

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

چروک شدن مانتو ابروبادی

تقریبا همه مانتوهای نخی زیر فشار، هنگام شستشو یا نگهداری نادرست به‌سرعت چروک می‌شوند و استفاده از آن‌ها نیاز به اتوکشی مداوم دارد. با توجه به این‌که مانتوهای ابروبادی نیز جنسی از نخ دارند، سرعت چروک شدن آن‌ها بالا است و بعد از هر بار استفاده نادرست باید اتوکشی شوند.
اتوکشی مانتو ابروبادی با توجه به انواع آن متفاوت بوده و برای جلوگیری از آسیب دیدن مانتو بهتر است حتما هنگام اتوکشی از محافظ ویژه این کار استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک تکه پارچه‌ را که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد، روی لباستان پهن کنید.
دقت کنید که معمولا مانتوهای ابروبادی چروک‌ها و برآمدگی‌های ریزی بر سطح خود دارند که جزو ویژگی آن‌ها است. دمای بالای اتو یا استفاده از نوع پرسی آن برآمدگی‌های سطح پارچه را از بین می‌برد. پس بهتر است برای اتوکشی لباس‌هایی با این مانتو، از اتوهای بخار معمولی استفاده کنید.

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

پارچه ابروبادی به‌خاطر جنس نخی که دارد، مناسب انواع لباس‌های تابستانی است. در فصل بهار یا تابستان می‌توانید از این پارچه شومیز، مانتو، دامن شلواری و شلوارهای جذابی را تهیه کنید. همچنین از این پارچه می‌توانید شال‌های خنک تابستانی بدوزید.

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته مدل مانتو ابروبادی جلو بسته مدل مانتو ابروبادی جلو بسته مدل مانتو ابروبادی جلو بسته مدل مانتو ابروبادی جلو بسته

4.9/5 - (10 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.