بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

در بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 شما همراهان عزیز می توانید متفاوت ترین مدل مانتو های کتی به شکل خاص را همراه با توصیه های ست کردن مشاهده کنید.

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 برای وقتی که به دنیال خرید یه مانتو کتی هستید در زدهن شما سئوال می شود کدام سبک، رنگ و شکل کمد لباس شما را بیشتر تکمیل می کند.

در رسانه عکس نوشته برای کمک به شما در تصمیم گیری، ما برخی از مدل های کلیدی مانتو زمستانی 2019/2020 را که باید برای این فصل بدانید را برجسته کرده ایم. به هر حال، شما نمی خواهید در انتخاب خود عجله کنید، زیرا یک کت خوب یکی از اصلی ترین مواردی است که در طول ماه های سرد زمستان می پوشید.

توصیه ما:

وقت خود را صرف کنید و حتماً مانتوهایی را در پارچه ها و برش های مختلف امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مناسب است.
فضایی را برای لایه‌ها ، به‌ویژه ژاکت‌های ضخیم، ژاکت‌های پشمی و ژله‌هایی که می‌توانید در هنگام کاهش دما از زیر آن بپوشید، بگذارید.
طول کلید است. در حالی که اینها قوانین سخت و سریعی نیستند، به شما کمک می کند تا در مورد طول کتی که برای شما مناسب تر است، دقت کنید. اگر ریزه اندام هستید، یک کت بلند می تواند شما را غرق کند، بنابراین ممکن است بخواهید به مدل های کوتاه تری مانند کت های نخودی و کت های قد متوسط ​​فکر کنید. برعکس، اگر قدتان بلندتر است، استایل های بلندتر چند گزینه ایمن هستند که باید در نظر بگیرید.

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

مدل مانتو کتی خز : مصنوعی عملاً تجمل را می تاباند. اولاً، این یک سبک همه کاره است که در اشکال مختلفی از پالتوهای خز مصنوعی تمام قد گرفته تا کت‌های بمب‌افکن و کت‌های نخودی هوشمند وجود دارد .

بعلاوه، برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، بسیاری از کت های خز مصنوعی در حال حاضر قابل شستشو هستند، که مراقبت از آن ها را بسیار ساده تر می کند و نیازی به آزمایش نسخه های پاستلی کم رنگ تر ندارید.

اگر می خواهید چیزهای خاص تری داشته باشید، سبک های چاپ حیوانی جذابیت گربه ای این مدل کت را تقویت می کند. آن را با کفش های پاشنه بلند و یک لباس مشکی کوچک سکسی برای یک شب بیرون بپوشید، یا آن را برای یک قرار غیر رسمی با شلوار جین کمر بلند و کفش های کتانی رترو بپوشید .

به طور خلاصه، هرگز از خرید یک کت خز مصنوعی با کیفیت خوب پشیمان نخواهید شد، زیرا این کت بهترین کت مهمانی است: مناسب برای زمانی که نیاز به پوشیدن یک لباس گرم و دنج برای یک شب یا یک موقعیت خاص دارید.

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

مدل مانتو کتی پفکی : دیگر منحصراً برای علاقه مندان به اسکی نیست. از آنجایی که ماه های زمستان در حال فراگیری است، شما واقعاً به کتی نیاز دارید که شما را گرم نگه دارد (ما در حال صحبت با سبک و سیاق هستیمماده).

هنگام خرید پف دار، سایز بزرگ کردن کاملاً قابل قبول است، زیرا به فضایی برای لایه های اضافی، هودی و بافتنی زیر آن نیاز دارید. به یاد داشته باشید، زمانی که واقعاً نیاز به گرم نگه داشتن دارید، پوشاندن قسمت میانی بدن برای جلوگیری از لرزیدن کلیه ها ضروری است، که این کاپشن کیسه خواب به خوبی انجام می دهد.

بهترین مدل مانتو سنتی جلو بسته

این کت لحاف مانند را در پیاده‌روی‌های طولانی زمستانی و زمانی که در تعطیلات آخر هفته در حال تمیز کردن چکمه‌های خودرو هستید بپوشید.

توجه: برخی از پفک ها با پر شده اند اما بسیاری از برندها جایگزین های گیاهی و مصنوعی را ارائه می دهند تا شما را به عنوان یک حشره راحت نگه دارند.

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

مدل مانتو پالتوی : پالتو به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که می گوید، چیزی که روی لباس خود بپوشید تا شما را گرم نگه دارد و از عوامل محافظت شود. پالتوها معمولاً زیر زانو می‌نشینند، اگرچه می‌توانند تا مچ پا پایین بیایند.

از نظر مواد، روپوش های پشمی رایج ترین هستند، اما آنها همچنین در پنبه سنگین، گاباردین و پشم مخلوط با الیاف مصنوعی تولید می شوند.

پالتوها اغلب کمربند بسته می شوند – برای بستن کمر شما در هوای سرد عالی است – و زمانی که فقط می خواهید یک ژاکت درشت و یک لباس گلدار زمستانی بپوشید، بسیار سازگار هستند .

یک نکته عالی برای ماه های زمستان این است که یک ژله سبک وزن یا حتی یک تاپ یقه بلند زیر کت خود بپوشید تا یک لایه عایق اضافی داشته باشید.

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

مانتو کتی ترانچ : هنگامی که کلمه ترانچ را می شنوید، احتمالاً به سبک دو سینه و کمربند به رنگ سنگی یا سیاه فکر می کنید که از پنبه سنگین ساخته شده است. اما سنگر در واقع می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، با رنگ ها و شکل های غیرمنتظره ای که باید در نظر گرفته شود. ما شخصاً نسخه دو سینه مشکی را دوست داریم که دارای خط لبه بلندتر و گوساله‌ای است.

اگر می خواهید چیزی که سنگر شما را متمایز کند، برای تاثیر بیشتر به دنبال طرحی با یقه ای بگردید .

هر تصمیمی که بگیرید، سنگر تعریف یک «قطعه سرمایه‌گذاری» است، به اندازه کافی رسمی برای کار

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

مدل مانتو کتی عروسکی : جذابیت کت عروسکی در نرمی آن نهفته است – شما به سادگی می خواهید در آن بخوابید. شما نمی توانید مانند خوبی خود را در خرس عروسکی آن لمس نکنید، احساس کنید و محاصره کنید.

کت عروسکی همچنین تمام جعبه های مناسب را مشخص می کند: هوشمند، گرم و مهمتر از همه آرامش بخش. برای پوشیدن در میهمانی‌های میان وعده و برای غواصی آخر هفته در کافه‌های هیپستر محلی‌تان ایده‌آل است. این همچنین یک گزینه کت زمستانی واقعاً خنک است، به خصوص وقتی که با کلاه سطلی پسرانه و مربی های بابای درشت پوشیده می شود .

وقتی نوبت به خرید عروسکی عالی می رسد، بزرگ شوید یا به خانه بروید. آن را سایز بزرگ بپوشید (اگر شک دارید یک سایز بالاتر بخرید) زیرا استایل این مانتو تماماً به داشتن حداکثر تندرو است.

در نهایت، به راحتی به عنوان یک پتوی موقت عالی عمل می کند، فقط وقتی در یک سفر طولانی هستید آن را روی خود بیندازید و هیچکس شما را آزار نخواهد داد.

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

مانتو زمستانی M&S با شبح الهام گرفته از دهه 60، یقه پیتر پن و جیب‌های پچ بیانی، حسی واقعی به سبک رترو دارد. این سایه سبز پر جنب و جوش تضمین شده است که صبح های تاریک زمستانی را روشن می کند و برای انتقال به بهار عالی است.

مدل مانتو تابستانی خنک کوتاه و یقه گرد

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

 

یک مانتو کتی چرمی در تجملات زمستانی مقاومت بالایی دارد. این می تواند به شکل یک مدل مانتو دو سینه (کمربند در قسمت کمر) یا یک دکمه تک سینه کوتاه تر باشد. در هر صورت، خود را آماده کنید تا آن را به یک قطعه سرمایه گذاری تبدیل کنید تا فصل به فصل در کمد لباس خود نگه دارید.

رنگ‌های کلاسیک مانند مشکی، قهوه‌ای ، سبز زیتونی و آبی سرمه‌ای گزینه‌های بی‌انتها و بی‌خطر هستند. در حالی که ظاهر و احساس یک ماشین بارانی با درخشندگی بالا را دوست دارید، که صبح دوشنبه بارانی را روشن می کند، ارزش دارد به این فکر کنید که چه زمانی کت خود را می پوشید.

اگر به دنبال کتی هستید که بتوانید در زیر باران بپوشید، چرم واقعی ممکن است بهترین انتخاب نباشد. اکنون تعداد زیادی کت غیر چرمی وجود دارد که در اطراف آنها کاملاً ضد باران هستند (همچنین مقرون به صرفه تر و گیاهخوار هستند ).

توجه: اگر کت چرمی شما خیس شد ، آب اضافی را با یک حوله خشک پاک کنید، به یک چوب لباسی آویزان کنید

بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023 بهترین مدل مانتو کتی کره ای 2023

حالا برای یک کت زمستانی که Cher Horowitz از Clueless به آن حسادت می کند 😍. کارن میلن توئید را با رنگ های سبز و آبی تند و سرآستین های پر مارابو به روز کرده است. ما عاشق این هستیم که کمر کمربند، شانه‌های کت را برای ایجاد یک شبح ساعت شنی دره‌ای می‌سازد.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. مینا می‌گوید

    عالی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.