مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

مانتو لینن سوزن دوزی یکی از مانتو های خنک مناسب بهار و تابستان است که در اصل با الیاف بلند کتان بافته می شود. با این همه، مانتو های لینن امروزی ترکیبی از الیاف طبیعی کتان و الیاف مصنوعی مانند نایلون هستند تا کیفیت بهتری به مانتو بدهند. با افزودن الیاف مصنوعی، چروک پذیری مانتو های لینن که یک ویژگی اصلی آنها است، کمتر می شود. مانتو لینی که طرح ها و نقش ها بر روی آن به روش های مختلف سوزن دوزی می شوند، مانتو لینن سوزن دوزی نام دارد. در این مقاله از رسانه عکس نوشته به شما خواهیم گفت چگونه می توان با مانتو لینن سوزن دوزی به یک استایل دخترانه بهاره زیبا رسید.

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

استایل دخترانه عروسکی با مانتو لینن سوزن دوزی

مانتو لینن سوزن دوزی یک مانتو خشک و آهاردار است که ایستایی محکمی روی بدن دارد. در عین حال یک مانتو خنک است و بدن نمایی هم ندارد. برای یک استایل دخترانه، اولین و بهترین انتخاب، مدل های لباس عروسکی هستند. شاید در استایل های معرفی شده در دنیای مد، لباس های عروسکی را بتوان در چندین گروه استایلی متفاوت قرار داد. با این همه، از آنجا که این نوع لباس ها ذاتاً دخترانه هستند، ما هم در اینجا آن را به عنوان یک سبک جداگانه معرفی کرده ایم. این مدل لباس ها را می توانید برای مهمانی ها، دورهمی های دوستانه یا به عنوان بخشی از لباس بیرونی یا خانگی خود بپوشید. در این قسمت، چند استایل بیرونی، مخصوص مهمانی و داخل خانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

مانتو عروسکی کوتاه جلو بسته با مانتو لینن سوزن دوزی

مانتو کوتاه جلو بسته با پارچه لینن سوزن دوزی | پارچه نگار

می توانید با مانتو های لینن سوزن دوزی، یک مانتوی عروسکی کوتاه جلو بسته با چین های ریز بدوزید. این مانتو را می توانید با انواع شلوار جین و کفش اسپرت ست کنید. مانتوهای عروسکی کوتاه که با مانتو لینن سوزن دوزی دوخته می شوند، زیبایی دوچندانی به این استایل شما می دهند. چنین سبک لباس پوشیدن و استایلی برای مهمانی های عصرانه عیدانه بسیار مناسب هستند. مانتوی شما هم راحت است و هم کوتاه؛ نیازی به تعویض لباس در طول مهمانی نیز نخواهید داشت.

مانتو عروسکی کوتاه جلو باز با مانتو لینن سوزن دوزی

مانتو کوتاه جلو باز با پارچه لینن سوزن دوزی

اگر از استایل های دخترانه اسپرت با مانتوهای جلو باز خوشتان می آید، یک مانتوی عروسکی چین دار جلو باز بدوزید. برای زیر این مانتو می توانید از تیشرت و شلوارهای بگ یا جین لوله ای، راسته یا مام استایل استفاده کنید. برای مهمانی هم، انتخاب آزادنه تری دارید. در آوردن و پوشیدن این مدل مانتو بسیار راحت است. یک شال ساده بهاری و کفش های اسپرت یا کالج استایل دخترانه شما را کامل خواهد کرد. این استایل دخترانه برای بیرون گردی و خرید هم بسیار مناسب است.

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

در نظر داشته باشید که اگر سوزن دوزی مانتو لینن شما از نوع خامه دوزی شده سوراخ دار باشد، بهتر است مانتوی عروسکی کوتاه خود را جلو باز بدوزید. به این ترتیب مجبور نیستید از آستر استفاده کنید.

مانتو عروسکی کوتاه با مانتو لینن سوزن دوزی و ساده

خوبی مانتو های لینن سوزن دوزی این است که می توانید آنها را با مانتو های ساده ترکیب کنید. مثلاً قسمت بالاتنه را از مانتو لینن ساده بدوزید و برای قسمت چین دار دامن مانتو از لینن سوزن دوزی استفاده کنید. ترکیب مانتو های ساده ای مثل لینن سوزن دوزی و شانتون ساده هم بسیار زیبا خواهد شد. همچنین می توانید برای یک استایل دخترانه بهاری از چین در قسمت های مختلف لباس استفاده کنید.

ترکیب پارچه لینن سوزن دوزی و لینن ساده

این نوع مانتو هم به صورت جلو بسته و هم جلو باز زیبا خواهد شد. می توانید برای جلوی مانتوی خود از دکمه، زیپ یا قزن قفلی استفاده کنید. این مانتو را با یک شلوار جین 90 یا 80 سانت و کفش های راحتی بپوشید. یک کیف عروسکی کوچک و یک شال ساده استایل بهاره شما را کامل خواهد کرد. این سبک لباسی برای همه مراسم به جز مهمانی های شب و عروسی مناسب است.

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

مانتوهای عروسکی میدی و بلند

مانتوهای عروسکی بلند و میدی را می توانید به صورت چند طبقه چین دار بدوزید. برای قسمت بالاتنه از لینن، شانتون یا کرپ بهاره ساده استفاده کنید. مانتو لینن سوزن دوزی که به سبک خامه دوزی سوراخ دار است برای طبقات چین دار مانتو مناسب هستند. چون زیر مانتو شلوار یا دامن یا سرهمی می پوشید، نیازی به آستر ندارید. استفاده از مانتوه های ساده و طرح دار سوزن دوزی شده به صورت یک در میان برای طبقات دامن نیز یک استایل دخترانه چشمگیر به شما می دهد.

101 مدل مانتو با پارچه ژاکارد مشکی و مزونی

مانتوهای عروسکی میدی و بلند

اگر دوست دارید لباس شما برق بیشتری داشته باشد، به جای لینن سوزن دوزی از تافته سوزن دوزی استفاده کنید. زمینه تافته براق است و مثل مانتو لینن مات نیست. البته در بازار می توانید مانتو های لینن سوزن دوزی که در آنها از پولک و الیاف زری دار استفاده شده است را هم پیدا کنید. قیمت این نوع مانتو بسیار گران تر از لینن های سوزن دوزی شده معمولی است. برای یک استایل دخترانه کامل از کفش های راحتی و اسپرت استفاده کنید. کیف های خورجینی بزرگ برای این مدل مانتوی عروسکی مناسب نیستند.

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

بلوز عروسکی با مانتو لینن سوزن دوزی

بلوزهایی که در بخش های مختلف آن از چین استفاده شده، هم برای خانه و هم برای بیرون از خانه (مهمانی و بیرون گردی) مناسب هستند. قد بلوز برای خانه را می توانید کوتاه در نظر بگیرید. در قسمت کمر از انحنا استفاده کنید تا بلوز اندام شما را قالب بگیرد و یک حالت ساعت شنی به بدن شما بدهد. با این مدل بلوز، دامن های کوتاه و حتی بلند کلوش یا لنگی یک استایل دخترانه زیبا به شما می دهند.

بلوز لینن سوزن دوزی

اگر دوست دارید در بیرون از خانه، بلوز و شلوار بپوشید، قد بلوز خود را بلندتر انتخاب کنید. یک شلوار مام استایل و کفش های راحتی استایل دخترانه بهاری شما را کامل خواهد کرد. از کیف های عروسکی کوچک که بند زنجیری دارند برای کامل کردن استایل خود استفاده کنید. این بلوزها با شلوارهای از کمر گشاد یا شلوار دامنی هم زیبا می شوند.

پیراهن عروسکی با مانتو لینن سوزن دوزی

برای مهمانی های عید، یک انتخاب خوب، پیراهن های عروسکی بلند با مانتو لینن سوزن دوزی هستند. می توانید پیراهن را گشاد بدوزید و برای نمای بهتر لباس از کمربند استفاده کنید. دامن پیراهن را هم می توانید چند طبقه بدوزید. ترکیب مانتو ساده و سوزن دوزی برای این مدل لباس زیبا خواهد شد. این مدل پیراهن به خاطر چین هایی که در قسمت های مختلف استفاده شده، یک استایل دخترانه ساده به شما می دهد.

پیراهن بلند بهاره دخترانه

برای داخل خانه، این پیراهن را با دمپایی روفرشی روباز که اندکی پاشنه دار است بپوشید. برای بیرون از خانه، بوت های بهاری بلند و میدی مناسب هستند. می توانید کیف خود را به صورت اریب بیاندازید و با یک شال ساده استایل دخترانه بهاره خود را کامل کنید.

پیراهن های میدی که دامن کلوش کوتاه تا پایین زانو دارند را با مانتو لینن سوزن دوزی بدوزید و برای دورهمی های دوستانه بپوشید. می توانید از یک کمربند مانتو ای برای زیباتر کردن استایل خود استفاده کنید. می توانید پیراهن خود را با آستین پفکی بدوزید. یک روش دیگر، دوختن یک پیراهن بدون آستین است که روی آن یک کت ساده کوتاه با مانتو لینن ساده قرار داده اید.

شلوارهای عرسکی برای یک استایل دخترانه

شلوار راحتی لینن

می توانید با مانتو لینن سوزن دوزی یک شلوار گشاد بدوزید که قسمت پایین آن چین دار باشد. این شلوار را می توانید با یک بلوز ساده گشاد ست کنید و به یک استایل دخترانه بهاره برسید. یک کفش راحتی یا اسپرت این استایل را کامل می کند. کیف های خورجینی کوچک یا متوسط برای این سبک لباس پوشیدن مناسب هستند.

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

استایل دخترانه کژوال با مانتو لینن سوزن دوزی

برخلاف سبک های عروسکی، در استایل کژوال عنصر سادگی بیشتر رعایت می شود. به بیان دیگر، محدودیتی از نظر رنگ و طرح وجود ندارد اما تزئینات لباس و اکسسوری‌های به‌کار برده شده باید مینیمال باشند. استایل کژوال را می توانید در مهمانی های دوستانه و خانوادگی عیدانه، مجالس نیمه رسمی، کارهای روزمره و محیط های دانشگاهی و کاری بپوشید. مانتو لینن سوزن دوزی یک انتخاب خوب برای استایل کژوال است. در ادامه چند مدل جذاب از این استایل دخترانه با مانتو لینن سوزن دوزی را معرفی می کنیم.

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

تونیک با مانتو لینن سوزن دوزی

برای یک استایل دخترانه کژوال، بهترین انتخاب تونیک ساده هستند. می توانید پایین تونیک را ساده یا با انحنا بدوزید. از دکمه برای جلوی تونیک استفاده کنید و یک کمربند هم به آن اضافه کنید. می توانید این لباس را به صورت جلو باز یا جلو بسته استفاده کنید.

تونیک دخترانه بهاره با پارچه لینن

اگر دوست دارید جلوی لباس شما بسته باشد، کمربند را به شکل پاپیونی جلو ببندید. برای تونیک های جلو باز، کمربند را به صورت دولا پشت لباس خود قرار دهید. یک شلوار جین لوله ای یا مام استایل و کفش های راحتی یا اسپرت، استایل دخترانه شما را زیباتر خواهند کرد.

مدل لباس مخمل خانگی کوتاه چین دار اینستاگرام

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

مانتو کژوال میدی دخترانه با مانتو لینن سوزن دوزی

مانتوهای سبک کژوال بهاره که با این مانتو دوخته می شوند، سبک، راحت و نسبتاً گشاد هستند. می توانید از جیب های بزرگ خورجین مانند برای این سبک مانتو استفاده کنید. چون که مانتو گشاد است، برای یک استایل دخترانه تر از شلوارهای لوله ای یا لگ استفاده کنید. کفش راحتی یا اسپرت مناسب این استایل است. برای کیف هم می توانید از کیف های اسپرت یا کوله پشتی استفاده کنید. این استایل دخترانه بهاری، برای محیط های آموزشی، هم راحت و هم پوشیده است.

مانتو میدی کژوال لینن

مانتو یا پیراهن بلند برای یک استایل دخترانه بهاری

مانتوی خود را با مانتو لینن سوزن دوزی بدوزید و آن را با یک سرهمی یا بلوز و شلوار متناسب ست کنید. سعی کنید قد شلوار خود را بالاتر از مچ پا انتخاب کنید. هر چه این لباس راحت تر و گشادتر باشد، بهتر است. البته از شلوارهای راسته یا لوله ای هم می توانید استفاده کنید. یک پابند زنجیری ساده به مچ پای خود ببندید و کفش راحتی بپوشید. این مدل استایل دخترانه بسیار آزاد و راحت است و برای مهمانی های عیدانه در خانه، فضای باز یا رستوران کاربرد دارد. برای پیراهن، نیازی به پوشیدن شلوار نیست و یک کفش روباز استایل شما را کامل می کند.

پیراهن های بلند دخترانه

شاید برای شما تعجب آور باشد که در همه استایل های معرفی شده در این مقاله، تاکید ما بر روی کفش های راحتی یا اسپرت بوده است. در دنیای مد امروز، کفش اهمیت زیادی دارد. برای مانتو های لنین، بیشتر طراحان مد، استفاده از کفش های راحتی و اسپرت را توصیه می کنند. با این همه، هر نوع کفشی برای لباس های دوخته شده با مانتو لنین مناسب هستند به جز کفش های پاشنه بلند نوک تیز مجلسی. اگر قد کوتاهی دارید، می توانید استایل دخترانه خود را با کفش هایی که پاشنه پنهان دارند، درست کنید. کفش های تابستانی رو باز هم نشان می دهند که شما خود را برای فصل بهار و تابستان آماده کرده اید.

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

در مجموع، لینن سوزن دوزی یک انتخاب مناسب برای استایل های دخترانه بهاری است. مانتو های لینن جدا از بدن می ایستند. اگر نمی خواهید پیراهن یا مانتوی شما (به جز مانتوی عبایی) مثل یک گونی روی بدن شما بایستد، استفاده از کمربند یا چین در ناحیه کمر توصیه می شود. به جای لینن سوزن دوزی، استفاده از تافته سوزن دوزی هم انتخاب خوبی است.

مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402    مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402 مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402 مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402  مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402 مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402 مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402 مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402 مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402 مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402  مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402 مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402   مدل مانتو لنین سوزن دوزی 1402

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.