پیشنهادهای خانومی برای لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب فصل بهار

محصولات آرایشی و بهداشتی، بخشی از ضروری‌ترین روتین روزانه شما محسوب می‌شوند. اما همان‌طور که لباس‌هایمان با تغییر فصل و آب‌وهوا تغییر می‌کنند، با شروع فصل بهار هم باید یک روتین جدید انتخاب کنیم. فروشگاه اینترنتی خانومی با استفاده از تجربه و بررسی رفتار مشتریان، به‌سراغ 7 محصول آرایشی بهداشتی رفته است که در فصل بهار باید همراه هر بانوی زیبا باشند. قبل از خرید لوازم آرایشی، با ما همراه شوید تا این 7 گانه بهاری را بیشتر بشناسید!

 

ماسک موی آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا از جمله گیاهان معجزه‌گری است که خواص بی‌نظیری برای مو دارد. این گیاه سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است که به تقویت و آبرسانی موها کمک می‌کند. برای تهیه ماسک موی آلوئه‌ورا، کافی است ژل تازه آلوئه‌ورا را به موهای خود بزنید و بعد از 30 دقیقه با آب ولرم بشویید.

همچنین، با قبول کردن پیشنهاد خانومی و خرید ماسک مو آلوئه‌ورا برند بیول، موهای آسیب‌دیده‌تان را به‌صورت تخصصی احیا کنید. این محصول حاوی تقویت‌کننده، آبرسان و محافظت‌کننده است و علاوه بر ترمیم، باعث رشد مجدد موهای آسیب‌دیده می‌شود.

نکته آرایشی: برای افزایش تأثیر ماسک موی آلوئه‌ورا، می‌توانید چند قطره روغن نارگیل یا روغن بادام به آن اضافه کنید.

نکته ویژه بهار: برای استفاده‌ بیشتر از خواص آلوئه‌ورا، می‌توانید از گیاه آلوئه‌ورا در منزل خود نگهداری کنید و از ژل تازه آن برای تهیه‌ ماسک مو استفاده کنید.

 

کرم پودر مات و مخملی ویژه بهار

اگر به دنبال کرم پودری هستید که پوستتان را مات و مخملی نشان دهد، کرم پودر مالت کالیستا مدل Long Lasting را امتحان کنید. با خرید کرم پودر کالیستا و استفاده از پوشانندگی متوسط تا کامل آن می‌توانید عیوب پوست را به‌خوبی بپوشانید و درعین‌حال، ظاهری طبیعی و مات داشته باشید. کرم پودر Long Lasting به 2 دلیل در بین مشتریان خانومی محبوبیت ویژه‌ای دارد:

  1. خاصیت آبرسانی دارد و پس از استفاده، احساس خشکی یا کشیدگی روی پوست ایجاد نمی‌کند. این نکته برای خانم‌هایی که پوست چرب دارند، اهمیت ویژه‌ای دارد.
  2. از بافت سبک برخوردار شده است و برای استفاده روزانه و حتی طولانی‌مدت در روزهای نسبتاً گرم بهاری مناسب تلقی می‌شود.

نکته آرایشی: برای داشتن آرایشی بی‌نقص و یکدست، از کرم پودر مناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید.

نکته ویژه بهار: برای محافظت از پوست در برابر آفتاب، از کرم پودری با SPF مناسب استفاده کنید.

 

رژ لب مرجانی

رنگ مرجانی یکی از رنگ‌های ترند بهار امسال است. این رنگ زیبا و شاد، به لب‌های شما طراوت و شادابی می‌بخشد و برای هر رنگ پوستی مناسب است. پیشنهاد خانومی به شما رژهای فلورمار است که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف با ماندگاری بالا عرضه شده‌اند.

نکته آرایشی: برای آرایشی کامل‌تر، می‌توانید از خط لب هم‌رنگ با رژ لب خود استفاده کنید.

نکته ویژه بهار: برای داشتن لب‌هایی شاداب و مرطوب، قبل از استفاده از رژ لب، از بالم لب استفاده کنید.

 

رژگونه مایع

به‌جای کرم‌پودرهای همیشگی، امسال بهار را با رژگونه‌های مایع تجربه کنید! این محصولات با پوشانندگی ملایم، درخششی طبیعی و پوستی به صورت شما می‌بخشند و بسیاری از آن‌ها حاوی مواد آبرسان هم هستند که به حفظ سلامت پوست‌تان کمک می‌کنند. رژ لب و گونه مایع ولوت گلدن رز، پیشنهاد خانومی به شماست، تا با یک تیر، 2 نشان آرایشی مهم را روی چهره‌تان هدف بگیرید.

نکته آرایشی: بعد از استفاده از رژگونه مایع، کمی هایلایتر مایع را روی استخوان گونه، بینی و خط بالای لب بزنید تا درخشش بهاری خیره‌کننده‌ای داشته باشید.

نکته ویژه بهار: برای شادابی و طراوت بیشتر پوست در فصل بهار، می‌توانید از رژگونه‌های مایع با رنگ‌های شاد و میوه‌ای مثل مرجانی، صورتی ملایم یا هلویی استفاده کنید.

 

روغن لب

روغن‌های لب که در دهه‌های نود و 2000 محبوب بودند، دوباره به دنیای آرایش بازگشته‌اند. این روغن‌ها با ترکیباتی که خشکی و پوسته‌پوسته شدن لب را برطرف می‌کنند، درخششی زیبا و بدون چسبندگی به لب‌های شما هدیه می‌دهند.

روغن لب به‌تنهایی جایگزین بالم لب آبرسان نمی‌شود، اما می‌تواند روی بالم لب زده شود و درخشش لب‌ها را بیشتر کند. پیشنهاد خانومی برای شما روغن لب میس بیوتی گلدن رز است که یک محصول آرایشی خارجی اصل و حاوی ویتامین E محسوب می‌شود.

نکته آرایشی: برای داشتن لب‌های برجسته‌تر، بعد از استفاده از روغن لب، از خط لبی با یک درجه تیره‌تر از رژ لب یا مداد لب استفاده کنید.

نکته ویژه بهار: برای داشتن لب‌هایی شاداب و هم‌رنگ با فصل بهار، می‌توانید از روغن‌های لب رنگی با تناژهای صورتی، نارنجی یا قرمز استفاده کنید.

 

مرطوب‌کننده با SPF

استفاده از مرطوب‌کننده با SPF در تمام طول سال ضروری است، اما اهمیت آن در بهار و تابستان که اشعهٔ مضر خورشید شدیدتر است، دوچندان می‌شود. این محصولات با یک تیر دو نشان می‌زنند: هم پوست شما را آبرسانی می‌کنند و هم از آن در برابر آفتاب محافظت می‌کنند.

پیشنهاد خانومی استفاده از مرطوب‌کننده تگودر با SPF 15 به‌جای استفاده‌ جداگانه از کرم مرطوب‌کننده و ضدآفتاب است که باعث ساده شدن روتین مراقبت از پوست می‌شود. فراموش نکنید که بسته به مدت‌زمان ماندنتان در فضای باز، در طول روز چندین بار ضدآفتاب را تجدید کنید.

نکته آرایشی: برای یکدست شدن رنگ پوست و کاور بیشتر لک‌ها و تیرگی‌ها، می‌توانید از مرطوب‌کننده‌های رنگی با SPF استفاده کنید.

نکته ویژه بهار: برای محافظت بیشتر از پوست در برابر آفتاب، از کرم ضدآفتابی با SPF حداقل ۳۰ و طیف محافظتی وسیع (UVA و UVB) استفاده کنید.

 

اسپری آب‌رسان

با افزایش دما، تعریق و کم‌آبی پوست هم بیشتر می‌شود. اسپری آبرسان، گزینه خوبی برای مقابله با عرق شدید و دمای بالای آب‌وهواست. البته در انتخاب اسپری مناسب باید دقت کنید؛ به‌خصوص اگر پوست حساسی دارید. اسید هیالورونیک، گلیسیرین و عصاره‌های طبیعی برای اکثر پوست‌ها مفید هستند، در حالی که عطر، الکل و برخی مواد دیگر می‌توانند باعث التهاب شوند. اسپری‌ لوسیون آب‌رسان پریم، پیشنهاد 100 درصدی خانومی است که با احیای رطوبت ازدست‌رفته پوست، به شادابی و طراوت آن کمک می‌کنند.

نکته آرایشی: برای آرایشی ماندگارتر، بعد از استفاده از کرم پودر و کانسیلر، از اسپری آب‌رسان فیکس کننده آرایش استفاده کنید.

نکته ویژه بهار: برای داشتن پوستی شاداب و باطراوت بهاری، می‌توانید از اسپری‌های آب‌رسان با عصاره گل‌ها و میوه‌های بهاری مثل خیار، گل رز یا آلوئه‌ورا استفاده کنید.

 

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل از خانومی!

فروشگاه اینترنتی خانومی مفتخر است که با برخورداری از دسته‌بندی متنوع لوازم آرایشی بهداشتی، بیش از صدها هزار مشتری از سرتاسر ایران دارد. برای خرید لوازم آرایشی کافی است که عبارتی مثل ** کرم پودر خانومی ** را در گوگل جست‌وجو کنید و وارد صفحه فروشگاه شوید. ضمناً با توجه به فرارسیدن فصل بهار، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بهاری در خانومی بهره‌مند شوید!

راستی، پل ارتباطی 79186000 – 021 هر روز هفته (حتی روزهای تعطیل) برای ارائه مشاوره تخصصی پوست‌ومو و لوازم آرایشی بهداشتی آماده پاسخگویی است.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.