مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

در مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه می توانید با روش های بستن مو زیر مقنعه و مدل ها متفاوت را با توضیحات استفاده را مشاهده کنید.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

مقنعه یا آنچه به عنوان حجاب شناخته می شود، در رنگ ها و طرح های زیادی وجود دارد اگرچه حجاب تمام موهای یک زن محجبه را می پوشاند، اما مهم است که مدتی را برای حالت دادن به موها به شیوه ای مناسب اختصاص دهیم، زیرا گزینه های مناسب برای مدل موی زیر حجاب به محافظت از مو در برابر ریزش، کاهش گره خوردن و آسیب کمک می کند. در عین حال وقت و تلاش زیادی نمی گیرد. . بر همین اساس، از طریق این مقاله به گروهی از بهترین مدل های موی زیر حجاب اشاره کرده ایم تا بتوانید آنچه را که بیشتر به شما می آید، انتخاب کنید.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

طراح لباس فرانسوی الجزایری، Fayza Bouksa، معمولاً یک مدل موی آسان و ساده را زیر روسری خود انتخاب می کند. فیزا به Vogue Arabia می‌گوید: «الان موهای من واقعاً کوتاه است، اما زمانی که موهایم بلند بود، آن‌ها را عقب می‌کشیدم و آن‌ها را در یک موی کوتاه یا دم اسبی در پشت گردنم قرار می‌دادم».

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

در اینجا بهترین مدل موهایی که می توانید برای موهای زیر حجاب خود انتخاب کنید، آورده شده است. برای حفظ سلامتی خود:

1. مدل مو زیر مقنعه پاپیونی مد روز. کمی تمرین می خواهد، اما در نهایت، همه را شگفت زده خواهد کرد. اساسا، تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک دم اسبی کم ارتفاع را شکافته، قسمت های آن را حلقه حلقه کنید و یک کش مو را بپوشانید.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

2. مدل مو زیر مقنعه بند نافی. قیطان‌ها قطعاً از محبوب‌ترین مدل‌های موی آسان برای موهای بلند هستند، و این نسخه فقط به دقت در بافتن و پیچاندن انتهای آن به یک موی گشاد نیاز دارد.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

3. مدل مو زیر مقنعه آسان رول دارچینی. برای این یکی از تمام پین هایی که دارید استفاده خواهید کرد. فقط به یاد داشته باشید که هر بخش را محکم کنید، تا نان نهایی از هم نپاشد.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

4. مدل مو زیر مقنعه قیطان و پونی آسان روزمره. در میان بسیاری از مدل‌های موی ساده برای موهای صاف بلند، مدلی که در اینجا وجود دارد، فقط یک قیطان توری به پونی معمولی شما اضافه می‌کند که انجام آن بسیار آسان است.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

5. مدل مو زیر مقنعه ساده عاشقانه. این ظاهر با الهام از Belle از “زیبایی و هیولا” به راحتی قابل بازسازی است. یک نیمه بالا ساده انجام دهید. یکی دیگر از زیر انجام دهید و اولین دم اسبی را از داخل بکشید. این قیطان مصنوعی را با یک روبان ببندید تا با لباس شما هماهنگ باشد.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

مدل مو زیر مقنعه دم اسبی متوسط

مدل موی دم اسبی متوسط ​​یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین مدل های مو برای خانم هایی با موهای کوتاه است. زیر چادر هم یکی از بهترین گزینه هاست اما دقت کنید که به اندازه کافی سفت باشد که زیر چادر نشکند. این مدل مو برای خانم هایی با موهای بلند و متوسط ​​مناسب است.

مدل مو زیر مقنعه مدل موی کم پشت

مدل موی کم حجم برای خانم های محجبه یک انتخاب ایده آل است، زیرا یک مدل موی آسان و ساده است که علاوه بر اینکه یک مدل موی زیر چادر بسیار راحت و کاربردی است، در عرض چند دقیقه به دست می آید. مانند دم اسبی برای خانم های محجبه با موهای بلند و متوسط ​​مناسب است.

مدل مو زیر مقنعه موها عقب کشیده شده

اگر شما یک خانم محجبه با موهای کوتاه هستید، تنها کاری که باید قبل از پوشیدن حجاب انجام دهید این است که تارها را به سمت عقب بکشید و آنها را با یک هدبند یا گیره های موی نرم و سایر لوازم جانبی ساده مو که به شما کمک می کند جلوی موهای خود را بردارید محکم کنید. از صورت تو

مدل موی بافتنی سنتی زیر مقنعه

این مدل مو برای خانم های محجبه با موهای بلند انتخابی ایده آل است، زیرا باعث انسجام موها و ثابت ماندن طولانی مدت می شود و برای اکثر خانم های محجبه راه حلی سریع و موثر است و همچنین باعث کاهش فشار روی موهای شما می شود. به مدل موی دیگر تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام موهای خود را به عقب بکشید و آن ها را به صورت یک دم اسبی کوتاه ببندید و به یک بافته بلند تبدیل کنید.

مدل مو دخترانه ساده 2023

مدل مو زیر مقنعه بافته شده فرانسوی

قیطان فرانسوی شباهت زیادی به قیطان موی سنتی دارد، تنها با این تفاوت که شما شروع به بافتن موها از ریشه تا انتهای مو می کنید، بنابراین نیاز به تلاشی از جانب شما دارد. با این حال، مناسب ترین مدل مو برای حجاب است، زیرا موهای بلند شما را کوتاه تر نشان می دهد و همین امر باعث می شود که حجاب را برای شما راحت تر کند.

روند حالت دادن به موهای بلند زیر روسری، چه با حجاب روی سر و چه با برداشتن آن، چالش بزرگی است. فیضا بوکاد قیطان مو را به عنوان یک مدل موی کاربردی طبقه بندی می کند که برای ظاهری ملایم ایده آل است، زیرا از نازک یا شکننده شدن آن جلوگیری می کند. قیطان‌های بافته شده با دقت، تارهای شما را در تمام طول روز سر جای خود نگه می‌دارند و هنگام برداشتن حجاب (در اتاق آرایش یا در رویدادهای مخصوص زنان) شما را متمایز می‌کنند.

مدل مو زیر مقنعه سوفیا گادسون

ستاره سبک خیابانی مدرن (با 2.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام) در گفتگو با Vogue Arabia، ترفند دیگری را برای بی عیب و نقص نگه داشتن مدل موهایش در طول روز به ما نشان داد. همانطور که این جوان 22 ساله زیبا توضیح می دهد، “من دوست دارم موهایم را با استفاده از زیرپوش حجاب در یک کش گشاد بپیچم.” او می‌افزاید: قنداق کردن را راه‌حلی عالی برای ثابت نگه داشتن موهایم و جلوگیری از جابجایی یا سر خوردن حجاب می‌دانم.

حجاب را می‌توان به‌عنوان عمامه نیز استفاده کرد، که روشی شیک برای بسته‌بندی و دور نگه‌داشتن تارهای شماست. در اینجا، سوفیا گادسون روش خود را برای بستن عمامه به روشی چاپلوس به اشتراک می گذارد.

شما نیاز خواهید داشت:

روسری مستطیلی به انتخاب شما. ترجیحاً از پارچه های ابریشمی یا مشابه آن استفاده شود، زیرا سبک هستند و اجازه عبور هوا را می دهند که به تنفس مو کمک می کند.

پیشانی بند برای استفاده به عنوان پایه برای حجاب عمامه.

کمی صبر اضافه کنید.

دستورالعمل ها:

1. موهای خود را به صورت دم اسبی شل یا موی کم پشت گردن بچرخانید

2. سر بند را قرار دهید.

3. روسری را با دو سر با طول مساوی در مرکز سر خود قرار دهید.

4. روسری را در پایه سر و دور خط موی خود بپیچید.

5. با استفاده از دو سر روسری پشت سر گره بزنید.

6. یک سر روسری را بردارید و دور سرتان بپیچید، سپس آن را زیر آن قرار دهید.

7. همین کار را با انتهای دوم روسری تکرار کنید و به این ترتیب ظاهر عمامه ای جذاب و ظریفی به دست آورده اید.

بعد از اینکه با بهترین مدل های موی زیر حجاب آشنا شدید، در اینجا چند نکته مهم در مورد حالت دادن به موها در هنگام استفاده از حجاب آورده شده است:

هرگز روی موهای خیس روسری نپوشید

موهای خیس یا مرطوب بسیار حساس هستند و بیشتر از موهای خشک مستعد شکستگی هستند. و عقب کشیدن موها به صورت دم اسبی و گذاشتن چادر روی آن در حالی که خیس است مستقیماً منجر به ریزش و موخوره می شود. پس همیشه قبل از حجاب موهای خود را خشک کنید.

موهای خود را در روزی که می دانید در خانه خواهید بود بشویید تا موهای شما کاملاً خشک شود تا تا حد امکان آسیب نبیند. اگر اهل شنا یا باشگاه هستید و موهای خود را روزانه می شویید، سعی کنید به جای روسری نخی از روسری ساتن استفاده کنید تا از اصطکاک و آسیب جلوگیری کنید.

 

همیشه مدل موهایتان را زیر حجاب عوض کنید

به طور مداوم مدل موهای خود را تغییر دهید و موهای خود را به روش های مختلف حالت دهید. به عنوان مثال، اکثر خانم ها همیشه یک دم اسبی یا نان زیر روسری خود را انتخاب می کنند. اما برای جلوگیری از شکستگی و آسیب مو، باید اغلب مدل موهای خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، قیطان های فرانسوی یا بافت سنتی را امتحان کنید. این یک تغییر آسان مدل مو است. یا به جای اینکه دم اسبی را در همان مکان قرار دهید، هر بار دم اسبی را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید.

مراقبت از مو برای همه خانم ها چه محجبه و چه غیر محجبه مهم است. با حجاب، باید روی فرم موهای زیر حجاب خود تمرکز کنید تا گره خوردن، شکستگی و آسیب را کاهش دهید.

اگر موهای بلند دارید این روش رو امتحان کنید

خیلی از دخترا با این مشکل مواجه میشن که چرا موها خیلی وقتا زیر حجابه ما نمیدونیم چطوری درستش کنیم و زیر حجاب ازمون میریزه و باعث مشکل میشه خجالت می کشیم، و ما همچنان ناراحت و نگران هستیم که هر ذره ای ممکن است از دستمان بیفتد، بنابراین امروز بهترین راه ها را برای بستن موهایی که به شما آرامش می دهد را برای همه دختران در اطراف ارائه می دهیم.

بهترین رژگونه چه خصوصیاتی دارد؟ [18 مدل بهترین رژگونه]

بیایید با هم ببینیم بهترین روش های بستن مو که باعث می شود در زیر مقنعه احساس راحتی کنید چیست:
1- مدل مو زیر مقنعه دم اسبی :

چرا موهای دم اسبی یا دم اسبی مناسب ترین چیز برای موهای بلند یا موهای متوسط ​​در شانه است؟می توانید یک دم اسبی کم ارتفاع درست کنید یا به صورت دم اسبی درست کنید و با سنجاق به خوبی محکم کنید تا ریزش نکند. البته این دو مدل مو تا حد زیادی شما را از این مشکل که ممکن است موها در زیر مقنعه بهم بریزد راحت می کند.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه
2- مدل مو زیر مقنعه با سنجاق و گیره:
این روش برای موهای خیلی کوتاه مناسب است و چون موهای کوتاه در بستن آنها نیازی به تلاش ندارند، روش بسیار آسان و ساده است، اما باید موهای پشت را با سنجاق و گیره لمس کنید، بیشتر از آن نیاز ندارید زیرا از پشت کوتاه خواهد بود، نیازی به بلند کردن آن نیست و شما را آزار نمی دهد، اما این تمام کاری است که باید انجام دهید،

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه
3- مدل مو زیر مقنعه قیطان سنتی:
این روش برای موهای متوسطی که روی شانه هستند یا کمی بلندتر هستند مناسب است و به شما می آید.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه
4- مدل مو زیر مقنعه قیطان فرانسوی:
برای موهای متوسط ​​در شانه یا کمی بلندتر مناسب است و قیطان فرانسوی با بافت سنتی ما کمی متفاوت است، زیرا از ابتدای داستان موها را به طور کامل از بالا می گیرد و سپس به پایین می آید و شکل قیطان معمولی را به خود می گیرد، به صورت کنترل شده، حتی بعد از اینکه به خانه رفتید و روبنده را بردارید، آن را همانطور که هست پیدا خواهید کرد و هیچ اتفاقی برایش نمی افتد و باز و یا باز نمی شود.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

تصاویر جدید دیگر

همیشه در زیر مقنعه برای موهای خود فضای را بگذارید تا موها تنفسی داشته باشند و از محکم بودن مقنعه خود داری کنید.

     

سلب مسئولیت : مدل موهای ارائه شدن صرفا جهت بسته شدن در زیر مقعنه قرار داده شده است نوع پوشش هر یک از مدل ها توصیه نمی شود

مدل مو زیر مقنعه

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
41 دیدگاه
  1. RMZ می‌گوید

    حجاب هم شد عمامه جالبه!😒 سرتون نکنید سنگین ترید

  2. Kianaz می‌گوید

    همشون خو ی شکلن٫:

  3. مسیحا می‌گوید

    لاشیا دنبال تبلیغ چی هستین. به برکت مولای کائنات نسل امثال شماها و منقرضید

    1. می‌گوید

      شعر نگو

      1. نیلوفر می‌گوید

        مطمئن هستید اینا مدل مو عروسی نیست

  4. روح می‌گوید

    ناموسا مچ دست و پا رو هم سانسور میکنن لامصبا

  5. سادات می‌گوید

    اینکار شما ترویج بی حجابی هست‌..بیحجابی زیبا نیست…

    1. ناشناس می‌گوید

      شما زیبا باش احضار نظر بیجام نکو

  6. فاطمه می‌گوید

    کار شما ترویج بی حجابی ودر نهایت ضربه به اسلامه چرا با نمادهای اسلام بازی میکنید شمایی که دنبال عریان شدنید؟؟؟؟

    1. Rova می‌گوید

      بابا چی میگی واسه خودت؟ این مدل مو عه خب؟ به اسلام چه ربطی داره یا به عریان شدن چه ربطی داره؟ این الان ترویج بی حجابی و این چرت و پرت ها نیست که فقط مدل مو تمام. چرا همش دنبال اینین که بیاین از اسلامتون حرف بزنین و هر مسئله ای رو به دین ربط بدین

      1. بی نام می‌گوید

        دقیقا درسته

  7. فرزانه می‌گوید

    عجب، ترویج بی حیایی و بی عفتی میدین ، طبق ایه قران شما مصداق کسانی هستین که دوست دارین زشتی ها در جامعه آشکار بشه ، ادامه ایه رو حتما مطالعه کنید که چه عاقبتی خواهید داشت

    1. mahdia می‌گوید

      تو اول اصلا موضوع سایت رو ببین چیه بعد بیا واسه ما آیه بگو خوبه خوده سایت داره تاکید می کنه مدل مو زیر مقعنه ماشالله کور هم هستی قطعا خداوند در قرآن درباره کور ها هم چیزی گفته حتما برو بخون چه عاقبتی داره

  8. fatemeh می‌گوید

    همشون خیلی خوشگلن ولی دوستان کسی که میمیره تو گور خودش میخوابه لطفا تو زندگی دیگران دخالت نکنید لا اکراه و فی دین در دین ما هیچ اجباری نیس

    1. ایرانی می‌گوید

      کاش امثال شما هم متوجه باشید که از آیات قرآن تقطیع شده به نفع خودتون استفاده نکنید چون لا اکراه فی دین قد تبین رشد من غی رو در ادامه آیه داریم🙂🙋🏻‍♂️لطفا آیات رو کامل بگید نه تقطیع شده و بفنع خودتون🌹🙏

    2. Hora می‌گوید

      اره هر کی تو قبر خودش می خوابه اما تا حالا شده برید و تو خیلی از سایت ها حرف جوونا و آقا پسرا رو بخونید؟ مطمئنا نه پیشنهاد میکنم بری ببینی چیا گفتند اشکت در میاد بعضی هاتون نمی خوان نگاه بد به ناموس مردم کنند اما دست خودشون نیست
      بعدشم این آیه که گفتید (لا اکراه فی دین) اصلا می دانید تفسیر این آیه چیه؟ این آیه داره میگه توی «انتخاب» دین اجباری نیست یعنی اگه تو از بچگی مسلمون بودی و از این دین خوشت نمیاد می تونی عوضش کنید اما اگه رفتی و یه دین دیگه انتخاب کردی و تازه فهمیدی اسلام خیلی کامله اون موقع یه گناه خیلی بزرگ انجام دادی پس پیشنهاد می کنم قبلش برید و ببینید این اسلام اصلا چیه؟

      1. sahar می‌گوید

        منم به شما پیشنهاد میکنم حرف نزن با تشکر

    3. B.ch می‌گوید

      سلام
      پس اجباری در دین و حجاب نیست بله؟
      به روشنی در قرآن آیه ی 31 سوره ی نور بیان شده و حجاب رو واجب گفته!
      لطفا دقت کنید
      با تشکر

      1. Sarina می‌گوید

        و به همون روشنی توی آیه‌ی 256 بقره‌هم اومده در دین اجباری نیست😂

      2. نویسنده می‌گوید

        سلام
        در دین اجباری نیست.
        و اون جایی که بیان شده و حجاب رو واجب گفته، برای مسلمان ها گفته، واسه کسایی که به اون دین و کتاب قرآن ایمان دارند نه واسه مشرکان و بقیه ادیان.

    4. gomnam می‌گوید

      بله ، در انتخاب دین اسلام هیچ اجباری نیست اما وقتی به عنوان دین انتخابش کردی باید همه جوره پاش وایسی مسلمون !!!
      نه اینکه مثل یه ظرف میوه باهاش رفتار کنی و سیبا شو برداری و بگی خیاراشو دوست ندارم….یه احکام قبول کنی و بقیه رو بندازی دور 😬
      اندکی تفکر لطفا

  9. Hora می‌گوید

    میگم حالا به جز اینکه ترویج بی حجابی می کنید خدایی اصلا شما ها تو زندگیتون فکر می کنید؟ آخه چطوری تو مدرسه اینطوری موهاشون رو ببندند اگه این کارو کنند که دائم باید مقنعه شون رو بر دارند که طبق مقررات مدرسه همچین چیزی ممکن نیست بعدشم اینا بیشتر مدل مو واسه عروسی هاست همون خارجی ها که سنگشون رو به سینه می زنید برید و ببینید چقدر تفاوت بین شما و اونا وجود داره اونا دیوونه نیستند سه ساعت بشینند سر درست کردن موهاشون اونم اینطوری

    1. ¡¡¡ می‌گوید

      احسنت حرف دل خیلیا گفتی اینطوری که مردم ما دارن لخت میشن خارجیا اینطوری نیستن خواهشا یکم از این فیلمایی که همیشه خارج از کشوررو مثل بهشت نشون میده فاصله بگیرید وبه دنیای واقعیتون برگردید اونا حاضر نیستن سنت کشورشون رو بفروشن ولی ما سر دوتا تار مو داریم اینکارو میکنیم مگه آزادی به حجابه

  10. Hora می‌گوید

    اره هر کی تو قبر خودش می خوابه اما تا حالا شده برید و تو خیلی از سایت ها حرف جوونا و آقا پسرا رو بخونید؟ مطمئنا نه پیشنهاد میکنم بری ببینی چیا گفتند اشکت در میاد بعضی هاشون نمی خوان نگاه بد به ناموس مردم کنند اما دست خودشون نیست
    بعدشم این آیه که گفتید (لا اکراه فی دین) اصلا می دانید تفسیر این آیه چیه؟ این آیه داره میگه توی «انتخاب» دین اجباری نیست یعنی اگه تو از بچگی مسلمون بودی و از این دین خوشت نمیاد می تونی عوضش کنید اما اگه رفتی و یه دین دیگه انتخاب کردی و تازه فهمیدی اسلام خیلی کامله اون موقع یه گناه خیلی بزرگ انجام دادی پس پیشنهاد می کنم قبلش برید و ببینید این اسلام اصلا چیه؟

    1. یک ناشناس متمعن که پسرا دارن(نامردا نه ها اونا از خداشونه) سختی میکشن از دختر بی حجاب می‌گوید

      بسییییییی حقققق ایول راست میگین خیلی از پسرا اگه به ناپاکی رفت فقط بخاطر این بود که
      یه مثال بزنم فکر کن روزه ای خب بعد خوراکی هی نشونت بدن نزارن بخوریش خب قطعا حریص میشی دیوونه میشی پسراهم همینن بی حجابی و البتهههه گرونی باعث شددددد جوونا نتونن ازدواج کنن و این بی حجابی هم قوز بالاقوز شده که پسرای بدبخت اکثرا نه به راحتی میتونن گناه نکنن نه میتونن ازدواج کنن

      1. مو دیدی ناپاک شدی؟ می‌گوید

        الان تو مو ببینی ناپاک میشی بدبخت ؟
        واقعا خاک تو سرتون مو داشتن هم جرمه؟ پس چرا پسرا مقنعه نمی زنند؟ چرا فقط ما رو زور می کنید ؟ مگه اختیاری نیست؟ شور همچیو در اوردید با این اجباری کردناتون

      2. mahdia می‌گوید

        الان خارج که حجاب ندارن مرداشون دیونه و مثل تو اسکل شدن اگه مرد هوس یه چهار تا مو کرد بره مو های خودشو نگاه کنع تو آینه

  11. صبا می‌گوید

    مدل موهای خوشگلی هستند ولی انصافا نه برای زیر مقنعه آخه زیر مقنعه موی مدل دار میخکاد چیکار🤣🤣

  12. آلوهه می‌گوید

    هرکی نظر خودشو داره و حجاب زور نیس و دینم زور نیس اینکه تو میخوای چادرو حجاب داشتی باشبم چیز بدی نیس همه حق انتخاب دارن و آقا پسرا؟خدایی ناموسو تو حجاب میبنید؟ من خیلبارو دیدم که برادر دختره به خاطر ابنکه بی حجابه کتکش میزنه این ینی خیلی مرده؟ حواست باشه اسکل اینجور عقده بازیا اینجا فایده نداره میخوای حجابتو داشته باش

  13. ملینا می‌گوید

    آخه زیر مقنعه میشه مو هارو گوجی ای کرد اصکل😐😑😶

    1. raveh می‌گوید

      روش بستن مد نظر است نه رنگ

    2. gomnam می‌گوید

      قابل توجهی اونایی که میگن نمایش زیبایی برای خودمونه … اگه اینطوریه پس زیر مقنعه چه اشکالی داره ؟؟؟
      اما مطمئنم برای خودت نیست 😐

  14. mia می‌گوید

    چقد چرت و پرت میگین
    مدل موعه خب برای بعد مدرسه اصن:/اصن کلا مدل موعه چه ربطی به دین داره؟یا بهتره بگم چه ربطی به شما داره

  15. رویا می‌گوید

    مو ادم می یزد باید مواش کوتاه کن بله

  16. نامی می‌گوید

    من نمی‌دونستم حجاب خیاره ،😂😂😂😂مال همینه ملت نمی‌خوان خیار داشته باشند ببخشین حجاب داشته باشند
    کارشناس های پایتون همه در حال در فشانی هستند

  17. یک پسر می‌گوید

    به نظر من الان ایران ما از اروپا زده جلو از نظر حجاب و عفاف
    برای اونایی که میگن آزادی زنان تو ایران نیست
    یه سر به ۱۵ خرداد بزنید ببینید دختر ها وخانمها با چه حجابی میان بیرون!!!!!!!
    بعدشم من خودم یه پسرم و دوست دارم با کسی ازدواج کنم که حجاب عرف جامعه رو داشته باشه
    نه اینکه بازگذاشته باشه هر خری بخواد ببینه!!!؟؟
    البته هر کسی یه نظری داره.

    1. ۰۰۰۰۰۰۰۰ می‌گوید

      ایول
      دخترااااااا وقتی پسر این حرفو میزنه شماها باید بشینین اوکی:))))))

  18. . می‌گوید

    چرا این مدل موهارو به دین ربط میدین؟
    همش دنباله بهونه این ک هرچیزی رو ب حجاب ربط بدین؟
    یا نه اهاا دنبال بهونه این که جوونای مملکتمونو بخاطر حجاب بکشین؟ایران هرچقدر که به حجاب نیاز داره هزار برابرش به جوونا نیاز داره مگ همون خامنه ای و رئیسی نمیگن جوونا مایه پیشرفت کشورمونن؟چرا پیشرفت کشورو بخاطر حجاب میکشن؟
    حجاب در صورتی خوبه ک تو همراه حجابت حجاب باطنیت روهم رعایت کنی اوکی؟
    نه اینکه حجاب داشته باشی دم از مسلمون بودنت بزنی دم از خوب بودنت بری نماز بخونی بعد یا غیبت کنی یا پشت سر بقیه حرف درست کنی یا بخاطر همون حجاب بقیه رو بکشی
    ازادی به جای خودش،حجاب به جای خودش
    هیچ دختری نمیخواد لخت شه اوکی؟یا هیچ پسری بخاطر هوس نمیاد شعار بده اوکی؟
    اونا میان که از جوونا دفاع کنن
    از اسم و دین خدای من برای کثیف کاریاتون استفاده نکنین.
    بدون شک خدای من دوست نداره که شما بخاطر حجاب جوونارو بکشین

    1. raveh می‌گوید

      این پست عکس های جالبی نداشت تذکر دادن دوستان حذف شده وگرنه به محتوای فعلی کسی اعتراض ندارد و بحث از فبل هست

    2. raziye می‌گوید

      عالی بود

  19. مارال می‌گوید

    خوبه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.