مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

در مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه می توانید انواع مدل مو برای ارایش جلوی مو خود را همراه با توضیحات مشاهده کنید.

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه : چتری های جلو و مدل موی جلو برای خانم ها به دلایل مختلف مدل موی عالی هستند – به موهای شما حجم می دهند، پیشانی های برجسته را پنهان می کنند و در نهایت به شما کمک می کنند چیز جدیدی را امتحان کنید و از مدل موهای روزمره خود در زیر مقنعه فاصله بگیرید!

مدل موی جلویی برای خانم‌ها در زیر مقنعه و هر سنی عالی به نظر می‌رسد و مخصوصا برای دختران جذاب است زیرا منظم نیستند و می‌توان تضمین کرد که در عین منحصربه‌فرد بودن مورد توجه قرار می‌گیرند.

مدل موی جلو شیک

ما در این لیست تعدادی از زیباترین مدل موهای جلو برای زنان را انتخاب کرده ایم. می توانید بررسی کنید تا ببینید چقدر ظریف و همه کاره می توانند باشند.

1. چتری های پرده + امواج درهم

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

موهای بلوند بلند زمانی که به صورت لایه‌های بریده بریده شوند، بسیار زیبا به نظر می‌رسند. این لایه‌ها را با چتری‌های پرده‌ای وسط قسمت جلو که چهره را به زیبایی برجسته می‌کنند، ترکیب کنید. برای جذابیت بی دغدغه، رشته ها را هرازگاهی با دست بمالید.

2. مدل موی جلوی مجعد

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

مدل موی جلوی مجعد همه چیز در مورد یک ظاهر طراحی شده برای هر فر به صورت جداگانه است. رشته های مجعد بریده می شوند تا صورت را به زیبایی قاب کنند و رشته های جلویی به صورت چتری های ژولیده روی پیشانی می افتند. این ظاهر یک راه ایده آل برای پوشیدن لباس های مجعد شما با اعتماد به نفس است.

3. پیکسی ژولیده کناری

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه
با ترکیب موهای بلوند پلاتینیوم با مدل موی کوتاه پیکسی، ظاهری آینده نگر داشته باشید. کناره‌ها بر هم ریخته و چند لایه هستند، در حالی که رویه بلندتر صاف است و از یک طرف جاروب شده و چشم را برای جذابیت شیک می‌پوشاند.

 

4. لبه بلند فک

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه
لبه جلویی بلند تا فک بدون شک زیبا به نظر می رسد و برای کسانی که چتری های کوتاه را دوست ندارند، مناسب است. از آرایشگر بخواهید تا رشته های جلویی را در جهت کمی مورب کوتاه کند. موها را به صورت یک موی رویه ساده حالت دهید تا تمام توجه شما روی صورت باشد.

 

5. موهای دو رنگ

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه
با انتخاب موهای دو رنگ، جنبه وحشی خود را نشان دهید. نیمی از موها به رنگ قرمز روشن رنگ می‌شوند و بقیه موها به رنگ مشکی است. رنگ مو را با یک مدل موی جلویی تند تحسین کنید و آن را به صورت دو دم اسبی کم ارتفاع در جلو حالت دهید.

 

6. نگاه پسرانه
مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

امسال یک حرکت جسورانه انجام دهید و موها را به صورت یک مدل کوتاه پسرانه با یک تاپ کمی بلندتر در کناره های وزوز قرار دهید. رشته ها را به سمت جلو بکشید و آنها را در امتداد خط مو کوتاه کنید تا جلوه ای صاف داشته باشید.برای زیر مقنعه مدرسه

 

7. چتری های برش مستقیم
مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

چتری های راسته شیک و جاودانه هستند و راهی ایده آل برای پنهان کردن پیشانی پهن هستند. رشته‌های بلوند را به شکل یک باب کوتاه لایه‌ای ظریف به طول چانه با رشته‌های صاف بریده شده که چشم‌ها را در جلو می‌چرخانید، کوتاه کنید. موها را با انگشت مالش دهید و ظاهر آن انجام می شود.

 

8. جلوی جانبی
مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

در اسرع وقت این مدل موی زیبا را که برای دختران جوان ایده آل است به آرایشگر خود نشان دهید. قسمت جلویی با قسمت عمیق، ابروها را می‌چرخاند و به سمت بیرون کشیده می‌شود. این چتری های کناری را با یک دم اسبی کم پشت برای جذابیت شایان ستایش جفت کنید.

 

9. میکرو بنگ قرمز گیلاسی

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

موی چتری های تند و تیز برگشته اند! موها را در سایه موی قرمز گیلاسی روشن رنگ کنید تا چند سر بچرخد. تارهای جلویی را به صورت موی چتری مستقیم برش دهید که قسمتی از پیشانی را می پوشاند و با دو قیطان دم خوک در امتداد طرفین، ظاهر را بالا ببرید.

 

10. برش نامتقارن قارچ

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه
یک برش قارچ وحشی مانند این مطمئناً همه نگاه ها را معطوف شما خواهد کرد. کناره ها تیره و کوتاه شده اند تا در تضاد با قسمت بلندتر پلاتین روی آن ها قرار بگیرند. فراموش نکنید که یک طرف را طولانی تر از طرف دیگر در جلو نگه دارید تا این ظاهر نامتقارن را به پایان برسانید.

معرفی ۱۰ مدل بهترین سنگ پا برقی

 

11. چتری جلو روی موهای کوتاه
مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

وای، ببینید چگونه مدل موی جلو و چتری در هر دو قد خیره کننده به نظر می رسند! برش چتری آسان است، اما اگر در بریدن آنها احساس راحتی نمی کنید، می توانید به آرایشگر خود مراجعه کنید تا آنها را به طور یکنواخت برش دهد. در این عکس یک نمونه کلاسیک از همان چتری های جلو و اینکه چگونه آنها به خوبی هم موهای باب طول چانه و هم موهای متوسط ​​را تکمیل می کنند، مشاهده می شود.برای زیر مقنعه مدرسه

 

12. مدل موی کوتاه با چتری راست

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه
اگر موهای صاف را به طور منظم به همین صورت پوشیده شود، می تواند کدر به نظر برسد. با این حال، افزودن لایه ها و چتری ها ظاهری هیجان انگیز به شما می دهد. چتری های جلو از وسط حالت داده شده و به سمت پایین حرکت می کنند تا ابروها را بپوشانند. این یک ظاهر زیبا است که در سال 2023 بازگشته است.برای زیر مقنعه مدرسه

 

13. چتری روی یک مدل موی شلخته
مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

یکی گفت موهای مجعد و پرپشت نمی توانند چتری را تحمل کنند؟ این مدل موی جلوی شیک برای زنان نشان می دهد که چگونه فر می تواند به طور غیرمستقیم با کل حجم مو متناسب باشد. در بسیاری از مواقع ما موهایی براق، صاف و فرهای بزرگ داریم، در حالی که در اینجا فرها نقشی در متعادل کردن بقیه موها دارند که حجیم به نظر می رسند. در اینجا یک نسخه از آن است.

 

14. چتری ناهموار کمی روی موهای صاف
مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

این یک مدل موی جلویی عالی برای خانم هایی با بافت موهای پهن و نازک است. چتری ها دور از هم هستند و کشیده می شوند و الگویی ساده دور چشم ایجاد می کنند. موهای پشت به صورت نیمه دم اسبی به سمت پایین حالت داده شده و بخشی از آن به جلوی شانه چپ کشیده شده است.برای زیر مقنعه مدرسه

 

15. حاشیه های بریده بریده

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه
این مدل موی جلوی زنانه شیک و شیک است. برش های جلو تا ابروها کشیده شده و یال ها در پشت به سمت جلو روی شانه ها حالت داده می شوند.

 

16. چتری جلو روی موهای کوتاه نارنجی سوخته

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

این یک نمونه کلاسیک از یک مدل موی کوتاه مجعد جلو برای خانم هایی با چتری صاف و براق است. فرها در جلو کمی بلندتر هستند و حاشیه در یک خط مستقیم کوتاه شده است. رنگ نارنجی تضاد منظمی با رنگ صورت ایجاد می کند.

 

17. مدل موی برش جلو برای صورت گرد

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

در این مدل موی جلو، چتری های بلند صورت را قاب می کند. روی موهای با هر طولی به خوبی کار می کند. برای خانم‌هایی که صورت‌های گرد دارند، اجازه دادن به چتری‌های کناره‌ای که در کناره‌ها بلندتر شوند، صورت شما را بلندتر و متقارن‌تر نشان می‌دهد. برای داشتن ظاهری زیبا، حاشیه جلویی را به زیر ابروها بسپارید.برای زیر مقنعه مدرسه

 

18. مدل جلوی مو چتری بلند مستقیم 

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

اگر برای شما مهم نیست که برخی از دید شما را مسدود کند، می توانید اجازه دهید چتری ها کمی زیر سطح چشم بریده شوند. اگر نوع موی آسیایی دراز ابریشمی دارید، به طور غیرمعمولی گرم است. شما مطمئنا شبیه یک ستاره راک خواهید بود.

 

19. چتری ابرو برای موهای کوتاه

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

اگر به بینایی خود اهمیت بیشتری می دهید، مدل مو را به سطح ابرو ببرید. موها در همان سطح کوتاه شده و همه از یک خط مستقیم پیروی می کنند. این مدل موی مناسب برای خانم‌هایی است که موهای موج‌دار دارند، به‌طوری‌که لبه‌های آن بیرون زده می‌شود تا جلوه‌ای گرد زیبا بدهد.

 

20. مدل جلوی مو چتری های فوق العاده کوتاه روی موهای مشکی 

این نه تنها یک مدل برای موهای مشکی به تنهایی است، بلکه می تواند برای هر موهای رنگ شده ای باشد. با این حال، باید مشتاق خط چشم بالدار باشید. لبه به گونه ای طراحی شده است که از خط پیشانی پیروی کند. چیزی که در مورد این مدل جلوی زیبای زنانه غیرمعمول و متضاد است این است که موها به طور یکنواخت تا گوش ها کوتاه می شوند.

 

21. مدل جلوی مو حاشیه های ناهموار با دم اسبی

خیلی رمانتیکه نه؟ قبل از اینکه موهای خود را به صورت پونی جمع کنید، با شانه کردن آن شروع کنید. موهای زیادی روی لبه وجود دارد، و کناره‌ها بیش از حد رشد می‌کنند، اما برای چشم بسیار جذاب به نظر می‌رسد! روشی جسورانه برای تشخیص کوتاهی جلو که این مدل مو را به یک مدل موی مهمانی فوق العاده تبدیل می کند.برای زیر مقنعه مدرسه

واکس مو چیست و چه کاربردی دارد؟ [18 مدل واکس مو]

 

22. مدل جلوی مو ژولیده با چتری کوتاه 

این برش بسیار نزدیک جلو ممکن است خاطراتی از برادرزاده 8 ساله تان به شما بدهد، اما با این وجود، می دانید که می توانید آن را تکان دهید. اگر می خواهید ظاهری هیپستر داشته باشید، این مدل موی با حاشیه زیبا برای شلوار جین و یک تاپ ساده مناسب است.

 

23. مدل جلوی مو حاشیه های جارو جانبی

این مدل مو را زمانی مناسب خواهید یافت که به آرایشگاه خود نرفته باشید و چتری هایتان آنقدر بلند شده باشد. این یک سبک زیبا است که می توانید انتخاب کنید و مطمئن شوید که زیبا به نظر خواهید رسید.

 

24. مدل جلوی مو پیکسی

این مدل مو با مدل جلو دارای لبه‌های زیبای کوتاه و چتری‌های کناری پیکسی است. با این مدل موی شگفت انگیز جنبه خودخواه خود را آشکار کنید!

 

25. مدل جلوی مو نان بلند پیچ ​​خورده با چتری

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

برای خانم‌هایی که موهای بلند و نازک دارند، چتری‌های بی‌حرکت را برای قاب کردن پیشانی خود انتخاب کنید . ببینید که چگونه رشته های برش جلو در ابعاد مختلف با چتری های بیرونی زیر چشم ها شکل می گیرند. به طور کلی موها و موها مکمل خوبی برای چتری های جلو برای خانم ها هستند زیرا به موها حالت می دهند و بافت را بهبود می بخشند.

 

26. مدل جلوی مو حاشیه آبی رنگ برای ظاهری گوتیک

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

اگر موهای قرمز یا آبی دارید، آن را تا فری کوتاه کوتاه کنید تا ظاهر گوتی خود را تکمیل کنید. مدل مو کوتاه تراشیده شده و کمی دورتر از صورت است. کناره ها کوتاه تر و گردتر نگه داشته می شوند. موهای پشت پیچ خورده و به صورت نان های جداگانه بافته شده است. این مدل موی جلو راهی مطمئن برای چرخاندن هرچه بیشتر سر است.

 

27. مدل جلو موی براش زیزر مقنعه

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

این برش جلوی زنانه صاف و براق با انتهای نازک مشخص می شود. فقط آنها را از پشت ابروها حالت دهید تا خیلی کوتاه به نظر نرسند. بقیه موها از لایه های ظریف و موج دار براق تشکیل شده است. با این حال، درخشش طبیعی هنوز حفظ می شود.

مدل مو زیر مقنعه برای مدرسه

مدل جلوی مو برای زیر مقنعه مدرسه

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.