معرفی 10 مدل بهترین مداد تراش آرایشی

مداد تراش آرایشی ازجمله ابزارهای ضروری است که باید در کیف لوازم آرایشی‌تان وجود داشته باشد. اگر از مداد چشم، مداد ابرو، خط لب یا رژلب مدادی استفاده می‌کنید، خوب می‌دانید که هرازگاهی نوک آنها کوتاه و پهن می‌شود. برای اینکه بتوانید خط چشم یا خط لب ظریف و بادقتی بکشید باید نوک مدادهای آرایشی‌تان را خوب تیز کنید. به‌همین دلیل به تراشهای آرایشی نیاز خواهید داشت. پیش از اینکه به راهنمای خرید و معرفی ۱۰ مدل بهترین مداد تراش آرایشی بپردازیم، ببینیم لزوم خرید یک تراش خوب چیست و چه ویژگیهایی باید داشته باشد.

یک مداد تراش آرایشی خوب چه ویژگیهایی باید  داشته باشد؟

  • کیفیت و تیزی تیغه تراش بسیار مهم است. تراشهای کند، نمی‌توانند نوک مدادهای آرایشی را به‌خوبی تیز کنند و حتی ممکن است باعث شکستن آنها شوند. یک تراش خوب با حداقل تراشیدن بدنه مداد، می‌تواند آن را خوب تیز کند.
  • جنس بدنه تراش هم اهمیت زیادی دارد؛ به این دلیل که باید دربرابر فشار و ضربه مقاوم باشد و زنگ نزند.
  • تراشهای دوتایی یا دوبل به شما کمک می‌کنند بتوانید سایزهای مختلف مداد را بتراشید.
  • بهتر است تراشهایی را خریداری کنید که دارای محفظه‌ای برای جمع کردن تراشه‌های حاصل از تیزکردن مداد باشند. چون ممکن است همیشه به سطل زباله دسترسی نداشته باشید. به‌این‌ترتیب دستتان هم چرب و رنگی نمی‌شود.
  • تراشها سایزهای مختلفی دارند. اگر می‌خواهید تراشتان را در یک کیف آرایشی کوچک جای دهید و همراه خود به مهمانی و سفر ببرید، هنگام خرید به سایز تراش هم دقت کنید.
  • مداد تراشهای آرایشی موجود در بازار در قیمتهای مختلفی موجود هستند. کیفیت تراش بسیار مهم است؛ اما اگر آرایشگر حرفه‌ای نیستید یا از لوازم آرایشی متعددی استفاده نمی‌کنید شاید نیازی به تراشهای گران‌قیمت نداشته باشید. کافیست یک تراش کوچک با قیمت مناسب و جنس متوسط تهیه کنید.

 

راهنمای خرید و معرفی ۱۰ مدل بهترین مداد تراش آرایشی کاربردی

1. مداد تراش آرایشی کازمیتیک

مداد تراش آرایشی کازمیتیک

این تراش دوقلو بسیار تیز است و در چند رنگ موجود است که می‌توانید براساس سلیقه خودتان، یکی را خریداری کنید. همچنین مخزنی دارد که خرده‌های تراش مداد را در خودش نگه می‌دارد.

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

2. مداد تراش آرایشی یویی مدل pro

مداد تراش آرایشی یویی مدل pro

این تراش در ابعاد ۲.۵*۳.۵ میلی‌متر ساخته شده است. این تراش دوبل است و به کمک آن می‌توانید هم مدادهای معمولی با قطر ۸ میلی‌متر و هم رژهای مدادی ضخیم و مدادها بزرگی با قطر ۱۲ میلی‌متر را تیز کنید.

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

3. مداد تراش آرایشی مدل k2

مداد تراش آرایشی مدل K2

در ادامه راهنمای خرید و معرفی ۱۰ مدل بهترین مداد تراش آرایشی، به معرفی این مدل تراش می‌پردازیم.

این تراش دارای محفظه کروی‌شکل است و می‌تواند مدادها، رژهای مدادی و سایه‌های مدادی با قطر ۹ تا ۱۲ میلی‌متر را بتراشد.

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

4. مداد تراش آرایشی پلاسیو مدل ۵۱۸۸

مداد تراش آرایشی پلاسیو مدل 5188

این مداد تراش آرایشی بسیار کاربردی است؛ چون تیغه تیزی دارد که به‌راحتی و بدون شکستن مداد، آن را می‌تراشد. جنس تیغه این تراش از کربن استیل است و یک روکش محافظ دارد که آن را دربرابر مواد روغنی موجود در لوازم آرایشی، مقاوم می‌کند. بدنه این تراش پلاستیکی است و مقاومت خوبی دارد. این تراش در رنگهای متنوعی تولید شده است و می‌تواند مدادهای معمولی آرایشی و حتی رژهای مدادی با قطر ۸ میلی‌متر را بتراشد. مبدا برند این تراش از کشور آلمان است و با سایز مناسبی که دارد، جای زیادی را در کیف لوازم آرایشتان اشغال نمی‌کند. وجود مخزن برای جمع‌آوری تراشه‌ها باعث می‌شود دستتان موقع تراشیدن لوازم آرایشی کثیف وچرب و رنگی نشود.

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

5. مداد تراش آرایشی مدل ۰۱ بسته ۱۲ عددی

مداد تراش آرایشی مدل ۰۱ بسته ۱۲ عددی

مبدا برند این تراش، کشور چین است؛ اما کیفیت مناسب و قیمت خوبی دارد. بسته این محصول شامل ۱۲ عدد تراش است و برای سالنهای آرایشی مناسب است.

13مدل ناخن پرطرفدار 1402همه جا خواهید دید

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

6. مداد تراش آرایشی گلدن فیشر مدل PK-19045

مداد تراش آرایشی گلدن فیشر مدل PK-19045

این تراش هم دوقلوست و دارای مخزن برای نگهداری تراشه است. درب آن باز و بسته می‌شود تا بتوانید تراشه‌ها را خالی کنید. این تراش هم محصول چین است و قیمت مناسبی دارد.

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

7. تراش آرایشی دیواین مدل ۰۲

تراش آرایشی دیواین مدل ۰۲

این تراش بسیار تیز است و یک محفظه برای جمع‌آوری تراشه دارد. سایز تراش ۲۰*۲۰*۲۰ میلی‌متر است.

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

8. مداد تراش کلایلا مدل D2 بسته دو عددی

مداد تراش کلایلا مدل D2 بسته دو عددی

این تراش هم دوتایی است و هم مدادهای آرایشی با قطر ۸ میلی‌متر و هم رژهای مدادی ضخیم با قطر ۱۲ میلی‌متر را می‌تراشد. تیغه تیز این تراش کمک می‌کند تا بدون اینکه مداد را بشکنید، به‌راحتی آن را بتراشید. مخزن تراشه‌ها هم درب محافظی دارد تا از کثیف شدن کیف آرایشتان جلوگیری کند. سایز این تراش ۹۰*۷۰
*۵۰ میلی‌متر است.

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

9. مداد تراش آرایشی توپوینت مدل PSH-02

مداد تراش آرایشی توپوینت مدل PSH-02

این تراش را هم در راهنمای خرید و معرفی ۱۰ مدل بهترین مداد تراش آرایشی با هم بررسی می‌کنیم.

این تراش کاربردی دوتایی و دارای قاب است. تیغه تیز آن که ساخت آلمان است از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده است. مثل سایر تراشهای دوتایی هم می‌توانید مدادهای معمولی و هم رژهای مدادی و مدادهای آرایشی بزرگ را با آن بتراشید. ابعاد این تراش ۳.۵*۴ میلی‌متر است و یک دسته دارد که می‌توانید با کمک آن، تراش را پس از استفاده، تمیز کنید.

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

10. تراش آرایشی پرستیژ مدل دوبل

تراش آرایشی پرستیژ مدل دوبل

برند پرستیژ یک برند قدیمی و معتبر امریکایی است که کیفیت بسیار بالایی دارد. محصولات این برند دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران هستند و به‌صورت رسمی به فروش می‌رسند. البته اگر محصولی را با قیمت پایین به اسم پرستیژ به شما معرفی کردند، به اصل بودن آن شک کنید.

این تراش، دو تیغه تیز و ضدزنگ از جنس استیل دارد و بدنه فلزی آن هم زنگ نمی‌زند. تیغه‌ها دارای سایزهای متفاوت هستند تا بتوانید با آن انواع مدادهای آرایشی را در سایزهای مختلف بتراشید.

برند پرستیژ استانداردهای FDA امریکا و تاییدیه‌های اتحادیه اروپا را هم دارد که نشان‌دهنده کیفیت بسیار بالای این محصولات است.

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

 

چند نکته درمورد راهنمای خرید مداد تراش آرایشی

  • هنگام خرید تراشهای آرایشی، به وجود مخزن نگهداری تراشه دقت کنید. دارابودن مخزن کمک می‌کند حتی وقتی به سطل زباله دسترسی ندارید، بازهم بتوانید با خیال راحت مدادهایتان را بتراشید.
  • درب محفظه باید محکم باشد تا کیف لوازم آرایشتان را کثیف نکند. ازطرفی باید به‌راحتی باز و بسته شود تا بتوانید بدون دردسر، تراشه‌های حاصل از تراشیدن مدادها را از آن خارج کنید.
  • تراشهای آرایشی دوقلو دست شما را برای تراشیدن انواع مدادها و رژهای مدادی باز می‌گذارد.
  • اگر تکه‌ای از لوازم آرایشی روی تیغه تراش بماند، آن را چرب و کثیف می‌کند. باید بعد از هربار استفاده، آن را با یک تکه پنبه یا دستمال پاک کنید. هرگز تیغه را با آب نشویید؛ چون ممکن است زنگ بزند.
  • چنانچه تیغه تراش آرایشی شما بعد از چندین بار استفاده، کند شد آن را دوباره تیز یا تعویض کنید.

 

جمع‌بندی مداد تراش آرایشی

اگر در بین لوازم آرایشتان، مداد چشم و ابرو و مداد لب دیده می‌شود، خرید یک تراش آرایشی خوب را فراموش نکنید؛ چون باید به‌صورت مرتب نوک مدادها را تیز کنید. با مدادهایی که نوک پهنی دارند نمی‌توانید خطوط ظریف و زیبایی روی چشم و لبتان بکشید.

تنوع مداد تراشهای آرایشی بسیار گسترده است. این تنوع منحصر به رنگ تراشها نیست؛ بلکه کیفیت تیغه‌، بدنه  و سایز تراش هم بسیار مهم است. شاید خرید یک تراش به‌نظرتان کار ساده‌ای باشد، اما اگر مدام نوک مدادهای آرایشتان را بشکند، متوجه اهمیت خرید یک تراش خوب خواهید شد. با کمک این راهنمای خرید می‌توانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

5/5 - (5 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.