قدیر سریال خواهران و برادران زنده است؟

در قدیر سریال خواهران و برادران زنده است؟ می توانید سئوال خود در مورد بازگشت دوباره قدیر به سریال خواهران برادران خود برسید و حاشیه های این کار

قدیر سریال خواهران و برادران زنده است؟

بیش از یک سال است که در ساعت 10 یکشنبه شب‌ها، من “برادران و خواهران” را با پشیمانی پیشگیرانه از کسی که با ذوق و شوق در قطعه دوم کیک فرو می‌رود، روشن کرده‌ام.

این سریال ABC درباره یک خانواده پاسادنا که یک تجارت مواد غذایی را اداره می کنند، فصل دوم خود را یکشنبه شب به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی به پایان می رساند و این زنان بین 18 تا 49 سال هستند که آن را ساخته اند. «برادران و خواهران» که توسط نمایشنامه‌نویس و نویسنده «وست وینگ»، جان رابین بایتز (که نمایش را در پاییز ترک کرد) خلق شده است، از تماشاگرانی بهره می‌برد که شبکه برای کمپینگ «خانه‌دارهای ناامید» پیش از آن طراحی می‌کند. اما بسیاری از بینندگان خود به خود به ویژگی های آن می رسند.

آسیه و امل است زنده می باشد یا خیر. حالا چرا این سوال را می پرسند؟ یکی از دلایل این سوال درز کلیپی است که نشان میدهد قدیر نمرده است و در جایی توسط افرادی نگهداری میشود و به نظر فلج شده است و روی ویلچر نشسته است.

قدیر سریال خواهران و برادران زنده است؟
قدیر سریال خواهران و برادران زنده است؟

حال باید دید که آیا واقعا این بازیگر در سریال کارش تمام شده یا اینکه نویسنده هنوز در پی آوردن نقش او و شکه کردن بینندگان این سریال می باشد. پس ما هم منتظر هستیم تا ببینیم واقعا او پس از تصادف شدیدی که داشت زنده مانده یا خیر.

سریال خواهران و برادران من یکی از پربیینده‌ترین سریالهای ترکی می باشد که در سال ۲۰۲۱ پخشش شروع شده و تاکنون هم که در سال ۲۰۲۳ هستیم پخش این سریال ادامه دارد.

من «برادران و خواهران» را تماشا می‌کنم، مانند بسیاری از زنانی که می‌شناسم، با این امید که شوهرم وقتی اتفاق مضحکی در حال رخ دادن است، از اتاق عبور نکند. مثل این است که آرزو کنید وقتی زیر باران گرفتار شوید، خیس نشوید. اگر در حال تماشای «برادران و خواهران» باشید باید نشان دهید که از نمایشی لذت می برید که راب لو را به عنوان یک سناتور میانه رو جمهوری خواه به عنوان اولین نامزد ریاست جمهوری معرفی می کند، کسی که خود را جاه طلب ترین مرد زنده اعلام می کند در حالی که از اتحاد با مشارکت کنندگان بد ذوق خودداری می کند. . در مورد “برادران و خواهران” این نشانه ای از واقع گرایی است.

مدتی است که برای اشاره به تقریباً هر سریالی که خط داستانی خود را در چندین قسمت، از «NYPD Blue» تا «The Sopranos» ترسیم می‌کند، از واژه «سابون اپرا» استفاده می‌شود، اما «برادران و خواهران» به شدت به این موضوع صادق است. شکلی که نشان می دهد چقدر این عبارت رقیق شده است. سریال های سریالی با تعهد به جزیره ای بودن – جوی، رابطه ای، با روایت های دایره ای تعریف می شوند. هر هفته «برادران و خواهران» ظاهر و حال و هوای کلاستروفوبیا را ایجاد می‌کنند که اجازه نفوذ به دنیای بزرگ‌تری را تنها تا حدی می‌دهد که خطوط خونی در مرکز آن را محکم‌تر در هم آمیزد.

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

واکرها متشکل از پنج خواهر و برادر بزرگ‌شده و مادر بیوه‌شان، نورا، با بازی سالی فیلد است که انگار مدام به تمام نیازهای دنیا فکر می‌کند، اما برآورده نشده است. شخصیت آقای لو با خانواده ازدواج کرد و عاشق دبیر مطبوعاتی سابق خود، کیتی واکر شد (کالیستا فلاکهارت، که در نقش آلی مک‌بیل بداخلاق بود، اما شخصیتش در اینجا دوباره مورد توجه قرار می‌گیرد).

واکرها همه آنقدر درگیر زندگی یکدیگر هستند که به سختی با هیچ کس دیگری سروکار دارند، که مطمئناً همه چیز برای بهترین است، زیرا آنها در مورد زندگی جنسی خود بیش از ناچو صحبت می کنند و دائماً به یک غیرمرکزی جمعی اشاره می کنند که به ندرت آشکار می شود. بیشتر مکالمات آنها در خانه سبک مدیترانه ای نورا اتفاق می افتد که ظاهراً هر شش دقیقه یک شات از آن برقرار است.

در روزگار «دالاس» و «سلسله»، پول به‌خاطر خودش مسکر تلقی می‌شد و خلوص خاصی در آن تفسیر وجود داشت. «برادران و خواهران» این فانتزی هزار ساله را ارائه می‌کند که دلبستگی فرزندی با ارزش‌ترین و تضمین‌شده‌ترین باقیمانده ثروت است. هیچ تظاهری وجود ندارد – همه چیز دیوارپوش های چمن دریایی و پرتاب های ترمه است – اما ما باید باور کنیم که اگر به کودکان بزرگسال انگیزه لوکس کافی بدهید، آنها هرگز نمی خواهند خیلی از شما دور شوند. اوینگ ها هرگز قرار نبودند که رشک برانگیز باشند. با این حال، واکرها از خود لذت می‌برند، و نمی‌توانید از خود فکر کنید که زندگی به شیوه آنها چگونه خواهد بود. آنها همیشه با هم غذا می خورند و خیلی خوب غذا می خورند.

یکی دو نفر از بچه های واکر همیشه با کنجکاوی به نظر می رسد که در خانه زندگی می کنند. در حال حاضر جاستین (دیو آنبل) است که به عراق فرستاده شد. مجروح و معتاد سابق به مواد مخدر، با یک عادت مسکن تازه بازگشت، بهتر است نورا را با یک تماس فوری برای مادر شدن آماده کند. واکرها قرار ملاقات می گذارند و ازدواج می کنند، اما به نظر نمی رسد با افرادی که ممکن است در صف استارباکس ملاقات کنند، بیرون می روند. اگر واکر هستید، به احتمال زیاد با دوست دختر برادر متاهل خود که احتمالاً دوست خواهر ناتنی شما نیز هست می‌خوابید. اگر همجنس‌گرا هستید، یعنی اگر کوین هستید، یک وکیل بدبین (متیو ریس)، با برادر نامزد خواهرتان می‌خوابید تا زمانی که متوجه می‌شوید که او ممکن است هرگز از مأموریتش در مالزی برنگردد، در این مرحله شروع می‌کنید. دیدن هم اتاقی ات چون او آنجاست و خرچنگ درست می کند.

«برادران و خواهران» آنقدر به تقدم و عشق خانواده متعهد است که اخیراً علاقه ای نمادین به زنای با محارم داشته و آن را آشکار ساخته است. نقطه طرح – که در چند هفته گذشته توسعه یافت و در روز یکشنبه به اوج خود رسید – کاملاً قابل پیش بینی بود. ربکا (امیلی ون کمپ)، ظاهراً دختر نامشروع پدرسالار مرده واکر، در عوض معلوم شده است که دختر شخص دیگری است و او را آزاد می کند تا با جاستین قرار بگذارد، که از زمانی که این دو در طول بهبودی او به هم نزدیک شدند، احساسات ناخوشایندی نسبت به او حفظ کرده است.

با این حال، ربکا یک واکر است، مهم نیست که آزمایش DNA او چه چیزی را مشخص می کند، تا حد زیادی به لطف شخصیت او به عنوان یک زن جوان حساس که تمایلی به حفاری طلا ندارد. «برادران و خواهران» بر اساس پویایی طبقاتی عمل می‌کند که به زنان واکر تمام صلاحیت و مهربانی در جهان را می‌دهد، در حالی که کسانی را که در ثروت‌های پایین‌تر متولد شده‌اند، به‌عنوان پول‌سازان سست و دستکاری نشان می‌دهد. مادر ربکا، هالی (پاتریشیا وتیگ بسیار خوب) سال ها معشوقه ویلیام واکر بود. او با یک خانه و میلیون‌ها سرمایه و سهام شرکتی به پایان رسید، زیرا می‌دانست، اکنون می‌بینیم که احتمال زیادی وجود دارد که ربکا اصلاً به او تعلق نداشته باشد.

بیوگرافی فلیکس سانچز مربی و همسرش

در طول دهه‌های 1980 و 1990، مجموعه‌ای از دانش‌آموزان فمینیستی برای دفاع از سریال‌های تلویزیونی پدید آمدند، به این دلیل که آنها در حال مبارزه با فرهنگ مردسالار بودند که در غیر این صورت به دنبال به حاشیه راندن نگرانی‌های زنانه بودند. من به سختی می توانم برای “برادران و خواهران” روی همان سیمان لرزان ایستادگی کنم. این فرهنگ چنان کاملاً زنانه شده است که نمایش‌هایی مانند «مردان تبر» و «کامیون‌داران جاده یخی» اکنون به عنوان براندازی به حساب می‌آیند، واکنشی منفی علیه خانواده‌های تلویزیونی. بنابراین هیچ بهانه ای برای از دست دادن دیوانگی های جذاب «برادران و خواهران» در ماه ژوئن نخواهم داشت. به طرز وحشتناکی، خوشبختانه، پاییز امسال بازخواهد گشت.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.