عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

در عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم می توانید با هالیت اوزگور ساری بازیگر جوان ترک که در نقش قدیر در سریال خواهران و برادرانم ظاهر شد و ناگفته های زندگی او بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

بازیگر نقش قدیر در سریال خواهران و برادران را هالیت اوزگور ساری  بازی می کند که در 4 اکتبر 1993 در استانبول به دنیا آمد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بیلگی استانبول، در کرافت آتلیه از اسرا کیزیلدوغان درس بازیگری گرفت. هالیت اوزگور ساری بازیگری را با بازی در سریال پرطرفدار ترکی Resurrection Ertugrul (Dirilis Ertugrul) آغاز کرد. پس از آن در مجموعه های تلویزیونی مختلفی از جمله اتاق قرمز (کرمیزی اودا) و خواهر و برادر من (کاردسلریم) شرکت کرد.

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

نام: هالیت اوزگور ساری
تاریخ تولد: 4 اکتبر 1993
محل تولد: استانبول، ترکیه
قد: 178 سانتی متر
رنگ چشم: قهوه ای
رنگ مو: مشکی
تحصیلات: استانبول (دانشگاه بیلگی استانبول، گروه اقتصاد)
آژانس استعدادیابی: Talento Cast Agency
همسر: ندارد و مجرد است

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

Halit Özgür Sarı (زاده ۴ اکتبر ۱۹۹۳) بازیگر ۲۹ ساله ترکیه ای است که ابتدا به عنوان مدل به شهرت رسید و سپس وارد صنعت بازیگری شد. اولین پروژه بازیگری او درام اکشن مهمت بوزداغ “دیریلیس: ارطغرول” بود که در آن نقش سلیمان را بازی کرد.

بسیاری از طرفدارانش او را به خاطر نقشی که در سریال نتفلیکس “محافظ” بازی کرد، می شناسند، که از سال 2019 تا 2020 پخش شد. در سال 2021 اوزگور اولین بار در صنعت فیلمسازی با ایفای نقش بوراک در “تابستان گذشته” به کارگردانی اوزان آچیکتان به نمایش درآمد. این یک فیلم عاشقانه بود که در آن ستارگانی مانند فاتح برک شاهین، ایج چسمی اوغلو، آسلیهان مالبورا و هالیت اوزگور ساری حضور داشتند.

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

هالیت در حال حاضر در اخبار شناور است زیرا او اخیراً در کنار بنسو سورال و هلین کاندمیر در یک فیلم عاشقانه کمدی به نام «ازل درز» بازی کرده است. داستان فیلم حول محور یک مربی زندگی به نام آزرا می‌چرخد که به مردم می‌آموزد چگونه در زندگی و رابطه بهتر عمل کنند، اما او پس از عاشق شدن با همسایه خوش‌تیپ جدیدش، تمام آموزه‌های خود را فراموش می‌کند.

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

دوران کودکی

در 4 اکتبر 1993، هالیت اوزگور ساری (29 ساله) در استانبول ترکیه به دنیا آمد. طبق مصاحبه او با حریت ، پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است. او یک خواهر بزرگتر دارد که با او در یک مدرسه محلی تحصیل کردند. این بازیگر در دوران دانشجویی در ریاضیات بسیار خوب بود. به دلیل عشقی که به ریاضیات داشت، تحصیل در رشته اقتصاد را در دانشگاه بیلگی استانبول، همان کالجی که خواهرش در آن تحصیل می کرد، انتخاب کرد.

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

چند روز پس از رفتن به کالج، ساری متوجه شد که به دنیای آکادمیک تعلق ندارد و می خواهد کاری متفاوت انجام دهد. او بدون اینکه زیاد فکر کند تحصیلاتش را رها کرد و وارد دوره بازیگری شد. او تصمیم خود برای ترک کالج را از خانواده اش حفظ کرد. یک روز خواهر و برادرش از او پرسید که در امتحانات چقدر نمره کسب کرده است و سپس اوزگور به والدینش گفت که دو سال پیش دانشگاه را ترک کرده است. خوشبختانه مامان و باباش صحنه نگرفتن و به تصمیم پسرشون احترام گذاشتن.

عکس و بیوگرافی پوریا ثابتیان جراح عروق

شروع فعالیت حرفه ای

ساری پس از شرکت در کلاس‌های کرافت آتلیه، شروع به جستجوی فرصت‌های بازیگری کرد. او چند کار به عنوان مدل انجام داد و خوشبختانه رابعه سلطان دوزنلی به استعداد او پی برد و به او پیشنهاد بازی در نقش سلیمان در «دیریلیس: ارطغرول» را داد. دریافت یک نقش تکراری و آن هم در اولین پروژه حرفه ای، برای این بازیگر جوان رویایی بود و او انتخاب خود را با بازی بی عیب و نقص بازیگری توجیه کرد.

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

با حسن نیت بازیگری قابل توجه خود، او این فرصت را به دست آورد تا در سریال تلویزیونی «محافظ» ساخته «بنور کارائولی» در نقش عارف بازی کند. باز هم او شخصیت را با نهایت کمال به تصویر کشید. ساری در پاسخ به این سوال که چگونه همیشه با بازی خود مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد، پاسخ داد که او همیشه هدفش این است که کارش را بهتر از قبل انجام دهد که به او در بهبود مهارت هایش کمک می کند.

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

تنها چند سال از ورود اوزگور به صنعت بازیگری می گذرد و بدون شک او در حال حاضر یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان در تجارت نمایشنامه ترکیه است. از آثار برجسته او می‌توان به «اوزگور»، «گیزلی ساکالی»، «اتاق قرمز» و «اوزل درز» اشاره کرد.

ازدواج

پس از انتشار “گیزلی ساکلی”، مردم شروع به این گمانه زنی کردند که اوزگور و همبازی اش سینم اونسال ممکن است با هم قرار داشته باشند. دلیل این گمانه زنی ها صمیمیت بین این دو هنرمند بود که در حین کار روی نمایش بیشتر شد.

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

این دو همچنین اغلب در پست های اینستاگرام ظاهر می شدند. این که آیا این فقط یک دوستی است یا یک عشق یک راز است، و امیدواریم که در آینده آینده چیزی مشخص در این مورد بشنویم. برای هر گونه به روز رسانی آینده، مطمئن شوید که از پلت فرم ما بازدید کنید.

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

پرسش و پاسخ Halit Özgür Sarı

پرسش: هالیت اوزگور ساری چه زمانی متولد شد؟

پاسخ: 13 مهر 93.

سوال: آیا هالیت اوزگور ساری ازدواج کرده است؟

پاسخ: خیر

سوال: نام کاربری اینستاگرام Halit Özgür Sari چیست؟

پاسخ: @halitozgursari.

پرسش: قد هالیت اوزگور ساری چقدر است؟

پاسخ: 6′ 1¼” (1.86 متر).

عکس و بیوگرافی قدیر در سریال خواهران و برادرانم

مصاحبه

وقتی هیجان زده هستید چه واکنشی نشان می دهید؟

وقتی هیجان دارم نمی توانم خودم را کنترل کنم. نمی دانم دارم چه کار می کنم، به چه فکر می کنم و چه می گویم.

آیا در خانه آشپزی می کنید؟

بله، من انجام می دهم. من خیلی خوب آشپزی میکنم باورتان نمی شود که من آنقدر خوب آشپزی می کنم. من در این مورد به خودم اعتماد دارم و عاشق آشپزی هستم.

آیا کسی هست که نتوانید احساسات خود را آشکار کنید؟

نه، من آرام و مطمئن هستم. اگر دوستش داشته باشم، می روم و احساساتم را آشکار می کنم.

عادتی که در خودت دوست داری چیه؟

من فردی پر انرژی هستم. انرژی تمام نشدنی دارم عاشقشم. اطرافیانم آن را دوست دارند.

چه عادتی را در خود دوست ندارید؟

برام خیلی سخته بلند شدن من خیلی دوست دارم بخوابم

 

عکس و بیوگرافی فرزانه تاییدی و همسرش

سریال / فیلم

  • 2018 – 2019 رستاخیز ارطغرول (دیریلیس ارطغرول) (در نقش سلیمان آلپ)
  • قهرمان 2019 – 2020 (سامپیون) (در نقش کرم اوزر)
  • 2020 – اتاق قرمز (کرمیزی اودا) (در نقش مورات سرسیلماز)
  • 2020 – محافظ (هاکان: محافظ) (به عنوان عارف)
  • 2021 – خواهر و برادر من (کاردسلریم) (در نقش کادیر ارن)
  • 2021 – تابستان گذشته (Gecen Yaz) (در نقش بوراک)
  • 2022 – عشق در وظیفه (گیزلی ساکلی – ماموریت مخفی) (در نقش پامیر اولاس / لونت گونز)
امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.