عکس گاوی بازیکن اسپانیا

در عکس گاوی بازیکن اسپانیا شما همراهان عزیز سایت عکس نوشته می توانید با یکی از بهترین مجموعه از بهترین عکس های منتخب از بازیکن مشهور اسپانیای همراه با بیوگرافی را با کیفیت عالی مشاهده کنید.

عکس گاوی بازیکن اسپانیا

نام پابلو مارتین پائِس گاویرا ملقب به «گاوی» در کتاب رکوردها ثبت شد. وقتی لوئیس انریکه نام این بازیکن ۱۷ ساله (متولد ۵ آگوست ۲۰۰۴) را در بین ۱۱ بازیکن تیم در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا نوشت گاوی جوان‌ترین بازیکن تمام ادوار تیم ملی اسپانیا لقب گرفت.

لوئیس انریکه بعد از بازی گفت: «این بازی اولین بازی ملی گاوی بود ولی ما به نوع بازی او کاملاً آگاهی داشتیم. او بازیکن باشخصیتی است و به سبک و سیاق ما فوتبال بازی می‌کند. نحوه بازی کردنش به گونه‌ای‌ست که انگار در مدرسه یا در پشت خانه خودش است. داشتن بازیکنی با کیفیت و شخصیت گاوی باعث خوشحالی ماست. می‌توان گفت که او نه تنها آینده فوتبال ما بلکه فوتبال کنونی ما را شکل می‌دهد.»

گاوی نشان داده پس از حضور در نیوکمپ شایسته حضور در تیم ملی است. ممکن است که بارسلونا با شکست مقابل بایرن‌مونیخ در خانه و شکست مقابل بنفیکا روبرو شده باشد اماً قطعاً گاوی در حین بازی برای این تیم درس‌های ارزشمندی آموخته است.

گاوی را شبیه به ژاوی می‌دانند و او جوان آینده‌دار بارسا و تیم ملی اسپانیا در جایگاه هافبک خواهد بود.

انگار سبک بازی بارسایی در DNA او حک شده است و در ۱۱ سالگی به لاماسیا پیوست. اصالتاً اهل «لوس پالاسیوس ویافرانکا» اسپانیا است و تکنیک بالایش باعث شده که بازیکنی برجسته باشد.

گاوی که در تیم جوانان رئال بتیس بازی می‌کرد، ۹۶ گل به ثمر رساند و باشگاه‌های ویارئال، رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید او را زیر نظر گرفته بودند. اما در سال ۲۰۱۵ این بارسلونا بود که توانست نوجوان بااستعداد را متقاعد کند تا در نیوکمپ آینده‌اش را رقم بزند. سرمربی سابقش در لاماسیا، فرانک آرتیگا گفت: «او از لحاظ فنی بسیار بااستعداد است. می‌تواند در صدم ثانیه همه چیز را تغییر بدهد و بلافاصله خودش را با شرایط بازی وفق بدهد. واقعاً پیدا کردن بازیکنی در این سطح و سرعت بسیار سخت است.»

گاوی به سرعت پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد و فوتبال زیر ۱۸ ساله‌ها را کنار گذاشت و به تیم زیر ۱۹ ساله‌ها پیوست. آرتیگا می‌گوید: «امسال از نظر فیزیکی خیلی پیشرفت کرده و بازیکن خیلی قدرتمندی شده است. هیکل قدرتمندش با تکنیک بالایش ترکیب شده و از او بازیکن فوق‌العاده‌ای ساخته است.»

روحیه به شدت رقابتی
همانطور که در بازی مقابل بایرن مونیخ دیده شد، اشتیاق زیاد گاوی و روحیه رقابتی‌اش باعث شده تا عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. آرتیگا معتقد است که: «او بیش از حد رقابتی است. یکی از رقابتی‌ترین بازیکنانی است که من می‌شناسم. در کنترل احساساتش خیلی پیشرفت کرده و ذهنیت برنده شدن را تا آخر بازی نگه می‌دارد. هنوز هم در این مورد جا برای پیشرفت دارد.»

فصل گذشته گاوی دو بار برای تیم دوم بارسلونا بازی کرد و بعد برای بازی‌های دوستانه پیش‌فصل به تیم اول راه پیدا کرد. در بازی دوستانه مقابل اشتوتگارت بود که با ستاره سابق بارسلونا، ژاوی، مقایسه شد. گاوی تاکنون هفت مرتبه برای کاتالان‌ها در لالیگا بازی کرده است. معتقدند که گاوی در سال‌های پیش رو یکی از ستاره‌های درخشان آسمان نوکمپ می‌شود.

آرتیگا در ادامه می‌گوید: «گاوی غریزی بازی می‌کند. تجربه بیشتر به او کمک می‌کند تا بازی را بخواند و با تفکر بازی کند نه تا این حد بر اساس غریزه. ما باید صبور باشیم و بگذاریم تا کم‌کم به این نقاط برسد. اگر ما خوب عمل کنیم و شرایط خوبی را برای گاوی فراهم کنیم میتوانیم تا سال‌های طولانی از وجودش بهره ببریم.»

عکس و بیوگرافی راغب و همسرش

واقعیت تلخ در مورد گاوی که نمیدانید

کد خبر : 1828298 | 19 خرداد 1401 ساعت 11:04 | 60.8K بازدید | 10 دیدگاهدرخششی که برای بارسلونا گران تمام می‌شودواقعیت تلخ درباره گاویبه نظر می‌رسد که درخشش گاوی، ستاره جوان بارسلونا، زیاد هم به سود این باشگاه نیست.واقعیت تلخ درباره گاوی
به گزارش “ورزش سه”، شهریور دو سال قبل آنسو فاتی با 17 سال و 311 روز جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا شد و رکورد 95 ساله خوان اراسکین که در 19 سالگی برای اسپانیا گل زده بود، شکست. این رکورد مهمی بود. ضمن اینکه آنسو جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسلونا در لالیگا با 16 سال و 304 روز و جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان با 17 سال و 40 روز شد. اما رکورد فاتی فقط 637 روز ماند و هم‌تیمی‌اش در بارسلونا، پابلو مارتین پائس گاویرا یا همان گاوی با 17 سال و 304 روز سن موفق به گلزنی برای لاروخا شد. او در آبان گذشته هم با 17 سال و 62 روز، جوان‌ترین بازیکن تاریخ تیم ملی اسپانیا شد و رکورد 85 ساله آنخل سوبیتا را شکست.
آمار بس است، فعلاً. چون استعداد، انرژی، تکنیک و میل به پیروزی این بازیکن هیجان‌انگیزتر است. دقیقاً توانایی‌های شاخص او در دو بازی آخر اسپانیا، تساوی مقابل پرتغال و جمهوری چک، خیلی به کار تیمش آمده. در این دو بازی گاوی به استثنای دروازه‌بان تیم، اونای سیمون، بیش از همه بازیکنان اسپانیا در زمین بوده. اسپانیای پرمصدوم و خسته با درخشش گاوی امیدهایش در گروه 2 لیگ A را زنده نگه داشت. باورتان می‌شود او هنوز یک فصل کامل برای بارسلونا بازی نکرده و وقتی یورو 2024 در آلمان به پایان می‌رسد، هنوز خیلی جوان محسوب می‌شود.

 

در هر دو بازی، پدیده خط میانی بارسلونا کارهای گسترده‌ای کرد که با توجه لوییس انریکه به او در آبان گذشته همخوانی داشت. در کنفرانس خبری روز قبل از بازی دوباره با ایتالیا در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا که تکرار بازی نیمه‌نهایی یورو 2020 در ویمبلی بود، بعضی از روزنامه‌نگارها که با لوییس انریکه مهربان نیستند و تصور خصومت با رئال را از او دارند، از ایده دعوت گاوی به تیم ملی انتقاد کردند. آن موقع تنها چند بازی برای بارسلونا انجام داده بود و بازیکن ثابت تیم ب هم نبود برای همین سفر به ایتالیا برایش اعجاب‌انگیز بود.
او اما درخشید و مربی اسپانیا عملکردش را ستود.
با تماشای بازی گاوی متوجه می‌شوید چرا همیشه آندرس اینیستا را الهام‌بخش خود معرفی می‌کند. البته درست نیست که مقایسه شوند اما از نظر الگو، ستاره جوان انتخاب درستی داشته. اما گاوی پا جای پای ژاوی و اینیستا گذاشته نه به‌خاطر موقعیتش در زمین، سبک بازی و البته بازی در بارسلونا بلکه به‌خاطر ورود و معارفه سختش به دنیای حرفه‌ای فوتبال. ژاوی و اینیستا برای جا افتادن در ترکیب بارسلونا خیلی سختی کشیدند. بهترین جا را برای بازی پیدا کردند، تیم را آراستند تا از وضعیت بد اقتصادی و فصل‌های بی‌جامی عبور کنند.
گاوی ابتدا از سوی رونالد کومان و حالا ژاوی فرصت پیدا کرد استعدادش را نشان دهد اما مشکلات مالی به نفع بارسا شده و بازیکنان تربیت شده آکادمی می‌توانند با کمترین هزینه پیشرفت کنند.

مشکل اساسی اینجا است که کسی نماینده گاوی شده که قبلاً تجربه مشابه‌ای داشته. ایوان دلا پنیا را یادتان هست؟ محصول لاماسیا و بااستعداد با همان قد و وزن گاوی. د لا پنیا در 19 سالگی برای بارسا اولین بازی‌اش را انجام داد که با گلزنی همراه بود و مورد تشویق هواداران نوکمپ قرار گرفت. به دلایل مختلف پیشرفت دلا پنیا متوقف شد اگرچه 6 جام گرفت. بعد از آن به لاتزیو، مارسی و اسپانیول رفت.
دلاپنیا یا همان بودای کوچک آنقدر باهوش هست که چیزهایی را بداند مثلاً اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد برای اینکه او مثل ژاوی و اینیستا هفت یا هشت فصل فوق‌العاده پرافتخار داشته باشد؛ با اینکه بازار خوبی برای این بازیکن شکل گرفته. چند باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان که می‌دانند مبلغ فسخ قراردادش 50 میلیون یورو است، به‌دنبال جذب او هستند. نکته سوم اینکه قرارداد فعلی بارسلونا با گاوی در بدترین شرایط اقتصادی بوده اما در این یک هفته ارزش او به‌شدت بالا رفته است چه بماند و چه برود و بارسلونا شرایط مطلوبی برای رسیدن به این خواسته ندارد.
زندگی برای او در حال حاضر شیرین است اما کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

دلاپنیا به وکیلش می‌گوید در جایگاه قدرت هستند و با ناپختگی و عجله قرارداد را تمدید نمی‌کنند. زمان به نفع آنها است چون باشگاه‌های دیگر هجوم می‌آورند در حالی که هیچ کس نمی‌داند آیا بارسلونا کوتاه آمده یا خطر از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان این نسل فوتبالیست‌ها را به جان خریده است. دوراهی سختی پیش روی ژاوی است که هم می‌تواند با این بازیکن برای رسیدن به جام‌های معتبر تلاش کند؛ بازیکنی که توانایی‌ها و موقعیت‌های منحصربه فردی دارد هم او را از دست بدهد.
اما واقعیت این است که هرچه گاوی برای تیم ملی اسپانیا بدرخشد، باشگاه در حال ورشکستگی بارسلونا باید پول بیشتری برای حفظش بدهد. این یک واقعیت تلخ است.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.