اگر بازیکنان سرود ملی را نخواندند چه کنیم؟

در اگر بازیکنان سرود ملی را نخواندند چه کنیم؟ به شما ایرانیان متعصب و غیرتمند چند توصیه داریم که شاید شنیدن آن خالی از لطف نباشد
ما راه همراهی و در بازنشر آن ما را یاری کنید>.

اگر بازیکنان سرود ملی را نخواندند چه کنیم؟

درسته که ما ملت ایران اهل جنگ و جهاد و شهادت هستیم و از یک عده سود جو نمی ترسیم و شجاعت زبان زد هستیم اما ما نمیخوایم ایران سوریه بشود اسلحه برداریم و وارد جنگ شویم در آن پیروز جنگ داخلی شویم ما باید راه حل اجتماعی پیدا کنیم می خواهیم صلح اجتماعی بشود صلح واقعی نمیخوایم جنگ شود و در آن پیروز شویم که صلح اجتماعی نیازمند راه های اجتماعی هست نیازمند راه های فرهنگی هست نیازمند گفتگو هست ما باید جنگ شناختی دشمن را خنثی کنیم و جنگ رسانه ای رو پیروز بشیم نه اینکه دقیقا در تله آنها سقوط کنیم.

رفتار بازیکنان یا بازیگران هیچ چیز عجیبی نیست بیاید قبل از هر چیز نگاهی بیندازیم به رفتار های مشابه در سطح دنیا و نحوه برخورد با آن ها

در مسابقات المپیک در سال2012 آقای رایان گیگز در ابندا بازی قسمتی از سرود ملی که در آن گفته میشه که زنده باد ملکه را نمی خواند که این رفتار او سر و صدای زیادی در روزنامه های راست انگلیس می کند .

اگر بازیکنان سرود ملی را نخواندند چه کنیم؟
اگر بازیکنان سرود ملی را نخواندند چه کنیم؟

در همین بازده در مقاله دیگر می آیند آسیب شناسی می کنند آیا باید با چنین رفتاری از بازیکنان برخورد شود که پاسخ این بود : هیچ اتفاقی نمیفتد اگر یه بازیکن سرود نخواند و این کار ذره ای اهمیت ندارد .

عکس و بیوگرافی عمار تفتی و همسرش

اگر این اتفاق برای تیم ملی افتاد آماده باشید و در تله اینترنشنال و سایر شبکه های معاند نیفتید و به فوتبالیست هاتون نگوید دشمن و همان کاری که دشمن دوست داره نکنید . به راحتی رد شوید بروید.

اگر بازیکنان سرود ملی را نخواندند چه کنیم؟
اگر بازیکنان سرود ملی را نخواندند چه کنیم؟

در بحث سعید پیرامون که اقدام نمادین بعد از گل او در رسانه های معاند بازتاب زیادی داشت مهم نیست کرد که کرد رد شو برو چرا مهم نیست سعید پیرامون بازکن تیم ملی ساحلی ماست او هیچ شناخت سیاسی نداره زیر فشار قربانی این حجمه رسانه ای هست هر روز بهش پیام میدن بی شرف و … چرا موضع نمیگیری اونم میاد این کار رو میکنه متخصص علوم سیاسی که نیست در کشوری زندگی می کنند که رسانه های اون هیچ کار فرهنگی نمیکند و سیستم آموزش پرورش آن هم ده خط فهم امر ملی را یاد نمی دهد به اون دوست و دشمن ملی نشون داده نشده و کجا باید بایستد و سربازی رسانه ای نرفته است او قربانی هست و بزرگتر از او هم قربانی شدن چون آقای شفیعی کندکنی که مهد ادبیات ایران هست . فضا فضای تند و پیچیده ای هست اگر فهم نداشته باشی سه ساعت فقط الگوهای خبری بی بی سی نگاه کنید به خودت میگی چه نظام بدی هست این جمهوری اسلامی داره مردم رو می کشد ده دقیقه خود رو رها کنی پر از خشم میشی این که سعید پیرامون هست .

حضرت آقا فرمودند سلبریتی فرهنگی ، هنری و ورزشی نظرشون هیچ ارزشی ندارد اصلا مهم نیست

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.