عکس و بیوگرافی گالاگان مدل روسی

در عکس و بیوگرافی گالاگان مدل روسی می توانید با گالاگان مدل و بدنساز روسی که این روزها در فضای مجازی با فرم بدنش خبر ساز شده را مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی گالاگان مدل روسی

بدنسازی یک ورزش جالب است که شامل تمریناتی است که در نهایت منجر به ساختن فیزیک فوق العاده ای می شود. برخی از افراد بدنسازی را به دلیل علاقه خود انجام می دهند در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان یک حرفه انتخاب می کنند.

حرفه ای ها در مسابقات مختلفی به رقابت می پردازند که از برجسته ترین آنها می توان به مستر المپیا و آرنولد کلاسیک اشاره کرد.

عکس و بیوگرافی گالاگان مدل روسی

چند نفر دیگر به اینفلوئنسرهای بدنسازی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبدیل می شوند. یکی از این افراد، که شهرت “کندال جنر بدنساز” را به دست آورده است، ولادیسلوا گالاگان است. اما این شخص کیست؟

ولادیسلوا گالاگان یک مدل تناسب اندام و علاقه مندان روسی است. به گزارش فیتنس ولت، او در سن 16 سالگی تمرین در باشگاه را آغاز کرد و از آن زمان به گذشته نگاه نکرده است.

او در سراسر جهان به دلیل شش تکه و عضله دوسر خیره کننده اش قدردانی کرده است. ولادیسلوا به دلیل شباهتش به مدل آمریکایی و شخصیت رسانه ای، لقب «کندال جنر بدنسازی» را به خود اختصاص داده است.

مدل تناسب اندام حدود 843 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. طبق گزارش Fitness Volt، ولادیسلوا گالاگان اخیراً فاش کرده است که از طریق حساب OnlyFans خود 10000 دلار درآمد داشته است.

طبق اعتراف خودش، پس از اینکه هیکلش در فضای مجازی منتشر شد، درآمد او از طریق OnlyFans به شدت افزایش یافته است. او طبق منبع فوق در سال 2018 هیکل خود را متحول کرد. ولادیسلوا قبل از برنامه ریزی برای حرفه خود به عنوان یک مدل، شروع به رقابت در مسابقات بدنسازی کرد.

عکس آشا محرابی و همسرش با بیوگرافی

عکس و بیوگرافی گالاگان مدل روسی

OnlyFans یک سرویس اشتراک محتوای اینترنتی مستقر در لندن، انگلستان است. این سرویس به طور گسترده توسط طیف وسیعی از تولیدکنندگان محتوا استفاده شده است. این سایت همچنین اشکال مختلف سرگرمی مانند بازی، پخش زنده و تمرین را ارائه می دهد.

ولادیسلاوا گالاگان در مورد زندگی در نقش داپلگانگر کندال جنر صحبت می کند

ولادیسلاوا گالاگان در مصاحبه اخیر خود با سرویس خبری South West News درباره زندگی خود به عنوان یک قاتل کندال جنر صحبت کرد.

دائماً به من می‌گویند شبیه «کندال جنر روی استروئید» هستم. این تصویر خوش‌تیپ و عضلانی را می‌فروشم و آن را با کمی اروتیک ترکیب می‌کنم.

عکس و بیوگرافی گالاگان مدل روسی

او همچنین ادعا کرد که طرفدارانش از ویدیوهای کشتی بازوی او قدردانی می کنند.

وقتی به شبکه‌های اجتماعی پیوستم، فهمیدم مردان زیادی وجود دارند که زنان قدبلند، قوی و عضلانی با چهره‌ای زیبا را نیز دوست دارند. اما مردم به من می‌گویند که ماهیچه‌هایم فتوشاپ شده‌اند، زیرا نمی‌توانند باور کنند که کسی که شبیه من است چنین باشد. قوی. من لباس زیر زنانه شفاف، چرم، و لاتکس می پوشم. ویدیوهای کشتی بازو انجام می دهم. افرادی مانند آن هستند.”

طبق گزارش Fitness Volt، ولادیسلاوا فاش کرد که از یک رژیم غذایی سخت پیروی می کند و مطمئن می شود که روزانه 100 گرم پروتئین مصرف می کند. علاقه مندان به تناسب اندام به طور منظم گوشت گاو، مرغ، ماهی، بوقلمون و تخم مرغ می خورد.

ولادیسلاوا گالاگان ادعا کرد که استروئید مصرف می کند اما اصرار داشت که هیچ قرص جادویی برای تغییر بدن وجود ندارد. او شش روز در هفته به باشگاه می رود و جلسات کاردیو هفتگی را اجرا می کند. .

عکس و بیوگرافی احمد ایراندوست و همسرش
1/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.