عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

در عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش می توانید با بازیکن مشهور این روزهای فوتبال فرانسه کیلیان امباپه و ناگفته های زندگیش آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

کیلیان آدسانمی امباپه لوتین (زاده 20 دسامبر 1998) بازیکن فوتبال حرفه‌ای فرانسوی است

او مطمئناً یکی از بهترین بازیکنانی است که در سال‌های نوجوانی خود گلزنی کرده است. در میان اندک نوجوانان با استعداد در دنیای فوتبال، امباپه آن مرد پر شوری است که مهارتش یادآور پله بزرگ برزیلی است. با این حال ، چه مواردی در درخشش این بازیکن نقش داشته است ، زندگی بیرون از زمین و زندگی شخصی‌اش چه نقشی ایفا کردند؟ ما زندگی این قهرمان شگفت انگیز را در عکس و بیوگرافی کلیان امباپه و همسرش ، دوران کودکی، شغل، زندگی شخصی و دارایی خالص خود برای شما همراهان عکس نوشته به اشتراک می گذاریم.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

در اینجا به اختصار آنچه را که باید در مورد این بازیکن حرفه ای فوتبال فرانسه بدانید.

نام کامل: کیلیان آدسانمی امباپه لوتین
نام مستعار: دوناتلو
تولد : 20 دسامبر 1998 (سن 24 سال)
محل تولد: پاریس، فرانسه
ملیت: فرانسوی
قد: 5 فوت 10 اینچ (1.78 متر)
وزن: 78 کیلوگرم
تحصیلات: N/A
والدین: ویلفرد امباپه (پدر)، فایزا امباپه (مادر)
خواهر و برادر: اتان امباپه، ژیرس کمبو اکوکو (خوانده)
ارزش خالص: 90 میلیون دلار
شغل: بازیکن فوتبال
پای تخصصی: راست
تیم فعلی: باشگاه پاری سن ژرمن
شماره پیراهن: 7 (PSG)، 10 (FRA)
موقعیت: مهاجم مرکزی
علامت زودیاک: قوس

خانواده

کیلیان امباپه آفریقایی که در فرانسه مهاجر بودند به دنیا آمد . دقیقاً شش ماه پس از جام جهانی فوتبال فرانسه 1998، امباپه در خانواده‌ای ورزشی از پدری کامرونی با ریشه نیجریه‌ای و مادری الجزایری، آقا و خانم ویلفرد و فایزا امباپه که به فرانسه مهاجرت کردند، متولد شد. آینده پسرشان کیلیان به خوبی توسط آنها اداره می شد زیرا او پتانسیل زیادی در فوتبال داشت که می توان اذعان کرد که پدرش که در حرفه مربی فوتبال بود به پسرش آموزش می داد. به نظر نمی رسید که کیلیان امباپه را از حرفه جاه طلبانه اش، ناآرامی و پرخاشگری آن زمان، و یا مسائل غیرعملی مربوط به حرفه او مانند تحصیل در مدرسه، منصرف کند.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

حتی در سن شش سالگی، او به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های کودک فرانسه شناخته و کشف شده بود.

شروع فعالیت

کیلیان امباپه که توسط پدرش برای یک فوتبالیست حرفه ای آموزش دیده بود، در” ای اس باندی” که پدرش مدیریت باشگاه را بر عهده داشت، تربیت شد. او به عنوان یک وینگر چپ، یک دریبل‌زن شگفت‌انگیز  سریه و چابک، آموزش دیده بود. او حتی توسط یکی دیگر از مدیران باشگاه به عنوان یک نابغه فوتبال توصیف شد . پس از آن، او به آکادمی “کلایر فونتین” نقل مکان کرد، جایی که عملکرد برجسته و فوق‌العاده‌اش در نوجوانی جذابیت‌ها و تلاش‌های زیادی را برای امضای قرارداد از سوی بسیاری از تیم‌های فرانسوی و غیر فرانسوی به ارمغان آورد.

عکس لی مین هو و همسرش با بیوگرافی

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

این باعث شد که او راهی چلسی شود، جایی که در تیم زیر 11 سال بازی کرد. او سرانجام در آ اس موناکو اقامت گزید، همان جایی که دوران حرفه ای او آغاز شد.

 

باشگاه جوانان

 

AS Bondy: 2004–2013
موناکو: 2013–2016

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

 باشگاه بزرگسالان

 

موناکو: 2015–2018
پاری سن ژرمن: 2017–2018 (وام)
پاری سن ژرمن: 2018 – تاریخ

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

در تیم ملی فرانسه

 

فرانسه زیر 17 سال:

2014

فرانسه زیر 19 سال:

2016

فرانسه:

2017 – تاریخ

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

جوایز

کیلیان امباپه را می‌توان به عنوان جوانی با چندین جام و جوایز نام برد که از قهرمانی لیگ یک، قهرمانی در کوپ دو فرانس، جام جهانی 2018 روسیه، جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ لیگ 1، جایزه پسر طلایی، فیفا آغاز شد. نامزد بهترین بازیکن مرد سال و جایزه بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2018، او یک جوان فوتبالی قابل توجه است که می تواند عنوان توپ طلا را به دست آورد.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

شروع حرفه ای

کیلیان امباپه اولین بازی حرفه ای خود را در 2 دسامبر 2015 در یک بازی لیگ یک برای موناکو در مقابل SM Caen انجام داد . او در سن 16 سالگی به جوانترین بازیکنی تبدیل شد که برای موناکو به میدان رفت. به طرز شگفت انگیزی در اولین فصل امباپه با آ اس موناکو کمک کرد تا عنوان قهرمانی لیگ 1 را در فصل 2016/2017 همراه با قهرمانی کوپه دو فرانس به دست آورد. در نتیجه او تیم بزرگ لیگ برتر فرانسه PSG را در تابستان 2017 مجذوب خود کرد. این باعث شد که او گران‌ترین بازیکن نوجوان را پس از انتقال قرضی‌اش به PSG با گزینه انتقال کامل به ارمغان آورد.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

دعوت به تیم ملی

او همچنین به PSG کمک کرد تا قهرمان لیگ لیگ 1 شود که باعث شد دو بار متوالی قهرمان لیگ در دو تیم مختلف شود. امباپه در 18 سالگی در سال 2017 اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان فرانسه انجام داد. در طول جام جهانی 2018 روسیه، امباپه اهمیت و شایستگی خود را با دو گل در این رقابت به نمایش گذاشت که شامل یک گل در فینال در 4-2 بود. پیروزی مقابل کرواسی او به عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2018 انتخاب شد و همچنین دومین نوجوانی بود که در میان گلزنی در فینال، پس از اینکه پله هر دو رکورد را به ثمر رساند، آمار دو گل را در مسابقات حفظ کرد.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

درآمد

از سال 2020، ارزش خالص کیلیان امباپه حدود 110 میلیون دلار گزارش شده است. این رقم ثابت نیست زیرا انتظار می‌رود در سال‌های آینده به طور تصاعدی افزایش یابد، زیرا ارزش او در این ورزش همچنان در حال افزایش است. تنها در سال 2019، فوربس گزارش داد که امباپه حدود 30 میلیون دلار حقوق دریافت کرده است. کیلیان امباپه یک قرارداد  حمایتی بزرگ با نایک به ارزش 3 میلیون یورو دارد.

عکس بهاره افشاری و همسرش جدید 97

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

علاقه به کریستیانو رونالدو

در کودکی با ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو ، زین الدین زیدان و تیری آنری ملاقات کرد. امباپه در سال 2012 زمانی که  13 سال و چند ماه داشت با رونالدو ملاقات کرد. اگرچه به نظر می رسد امباپه در مدت کوتاهی به یک مرد جوان تبدیل شده است تا اینکه در سال 2017 در موناکو به شهرت رسید.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش

رابطه عاشقانه

بر اساس منابع مختلف آنلاین، کیلیان امباپه، مهاجم تیم ملی فرانسه با آلیشیا آیلیس با میس اهل فرانسه در سال 2017 رابطه عاشقانه داشته است. با این حال، امباپه در زندگی عاشقانه خود بسیار پنهان کار بوده. بدون تردید، ستاره بودن او را در لیست آرزوهای بسیاری از خانم ها قرار داده است. او به نقل از مادرش ادعا می کند که موناکو، جایی که امباپه در آن زندگی می کند، به دلیل مزاحمت ها  خانم ها در پاریس، مکان بهتر و امن تری برای او است.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش
آلیشیا آیلیس با میس

مدعی توپ طلا

به دلیل سرعت و سبک بازی اش محبوب است. اگرچه او جوان است، اما پتانسیل بالایی دارد و اعتقاد بر این است که پس از بازنشستگی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، یکی از مدعیان توپ طلا در آینده خواهد بود.

عکس و بیوگرافی کیلیان امباپه و همسرش    کیلیان امباپه  – رسانه عکس نوشته

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

 

4.7/5 - (15 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.