بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

در بیوگرافی موسی مارگا و همسرش شما همراهان عزیز رسانه عکس نوشته می توانید با موسی مارگا و ناگفته های زندگی خصوصی و خانواده او که به تازگی در الهلال عربستان توپ می زند بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

موسی مارگا متولد ۱۴ آوریل ۱۹۹۱ شهر لزولی فرانسه، بازیکن فوتبال اهل مالی می باشد.

او با لقب کشنده و با مهارت های نهایی کشنده خود خوش می درخشد و برای تیم هایی مانند Évry FC، Le Poiré-sur-Vie، Amiens، Espérance de Tunis، Marítimo، و Porto بازی کرده است.است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان بازی می‌کند.

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

مهارت او چیزی غیرقابل انکار است که هر باشگاهی به دنبال بازیکنی با بودن کنترل مناسب بر روی توپ، کمی سرعت و قدرت باورنکردنی برای غلبه بر مدافعان می باشد.

نام : موسی مارگا

تاریخ تولد : ۱۴ آوریل ۱۹۹۱ ‏(۳۱ سال)

زادگاه : لزولی، فرانسه

قد :     ۱٫۸۳ متر

پست :  مهاجم

ارزش خالص 1 میلیون دلار – 5 میلیون دلار

قد ک 183 سانتی متر

وزن : 83 کیلوگرم (182 پوند)

رنگ مو : مشکی 

رنگ چشم : مشکی

 

شروع حرفه ای

موسی مارگا اولین بازی خود را برای تیم ملی مالی در ۲۵ مارس ۲۰۱۵ در یک بازی دوستانه مقابل گابن در بووه فرانسه انجام داد. نتیجه این بازی با شکست ۴-۳ مالی به پایان رسید.

اولین گل ملی

در ۴ سپتامبر ۲۰۱۶، او اولین گل ملی خود را در بازی مقدماتی جام ملت‌های آفریقا در پیروزی ۵–۲ مقابل بنین به ثمر رساند.

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

موسی مارگا برای جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ مصر نیز دعوت شد. مارگا در اولین بازی مالی در پیروزی ۴-۱ مقابل موریتانی گلزنی کرد. مارگا بعد از جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ دیگر برای تیم ملی بازی نکرد و حتی برای جام ملت های آفریقا ۲۰۲۱ در کامرون دعوت نشد.

ازدواج

مارگا یک اهل مالیت فرانسوی است که نزدیک به یک دهه در زمین فوتبال بازی کرده است. در حال حاضر، مارگا یک مرد متاهل است که زندگی شادی دارد.

اگرچه او با زندگی خود بسیار خصوصی است، اما در 25 اکتبر 2017 در پورتو، پرتغال در پرتو Ouro 2016 – 2017 در Dragao Caixa حضور یافت.

به گفته این منبع ها، به نظر می رسد این دو یک فرزند دارند. اما ظاهراً آنها ازدواج خود را فاش نکرده اند و همچنان روابط خود را خصوصی نگه داشته اند.

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

البته، موسی مارگا دارای حساب های رسانه های اجتماعی است. با این حال، او یک به روز رسانی معمولی نیست. پست ها و آپلودهای او یک بار در ماه  هستند. بنابراین، تمام جزئیات محدود شده است.

خانواده

موسی مارگا جدا از اینکه او از پدر و مادری کنگو به دنیا آمده است، اطلاعاتی از والدین و تحصیلات و دوران کودکی او در دست نیست. با این حال می دانیم که او یک برادر به نام حسین مرگه دارد.

شروع آماتوری

موسی مارگا کار خود را در سال 2011 آغاز کرد و از آن زمان تا کنون قوی پیش می رود. به عنوان آماتور، او یک سال برای باشگاه اورتون شروع به بازی کرد و سپس به لیورپول رفت و یک سال را نیز در آن گذراند.

پس از آن، او به آمینس و سپس به اسپرانس منتقل شد. پس از آن، او تقریباً از یک باشگاه به باشگاه دیگر رفت. با این حال، فرصت بازی او بسیار کم  بود.

با گفتن این موضوع، او همچنین در سال 2015 در لیگ برتر پرتغال و سپس به باشگاه آمارانته حضور یافت.

اولین کارت زرد

در سال 2015، مارگا اولین کارت زرد خود را گرفت و به این ترتیب از تمرینات باشگاه محروم شد.

بازی در پورتو

پس از فصل 2015، موسی مارگا در سال 2016 با باشگاه پورتو قرارداد امضا کرد. قرارداد آنها تا سال 2020 به ارزش 20 میلیون یورو است.

در ابتدا، او به عنوان بازیکن تعویضی در استدی پراگ بازی کرد، جایی که آنها مقابل گیل ویسنته  در تاچا دا لیگا پیروز شدند.

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

بعداً، او به ویتوریا  گیمارش قرض داده شد و اولین پیروزی او بر تیم سابقش، ماریتیمو بود. قبل از این، او به دلیل عملکرد ضعیفش مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال، او تا آن زمان عملکرد خود را بهبود داده بود.

به طور کلی، او سه گل مقابل ریو آوه اف سی، دو گل در بازی افتتاحیه فصل 18-2017 برابر استوریل به ثمر رساند. درست همانطور که نقطه پیشرفت او بلافاصله بعد از آن به دست آمد، زیرا او اولین لیگ خود را در پنج سال گذشته به دست آورد.

عکس و بیوگرافی مهران سماک

شروع او در لیگ با 14 گل بود و در آن زمان با موفقیت توجه منچستریونایتد و چلسی را به خود جلب کرد.

نه تنها این، بلکه با 22 گل آقای گل لیگ شد. او همچنین جایزه بهترین بازیکن سال پورتو را با Dragão de Ouro (اژدهای طلایی) دریافت کرد.

علاوه بر این، او در لیگ قهرمانان اروپا 2018-2019 گلزنی کرد و پورتو را به یک چهارم نهایی رساند.

جدا از آن، روزنامه A Bola در فوریه 2020 پس از این رسوایی، 10 رتبه عالی را به مارگرا داده بود.

به طور کلی، مارگرا فصل را با هفت گل و چهار پاس گل به پایان رساند. این شامل یک گل و دو پاس گل در پنج بازی لیگ قهرمانان است.

 

تیم ملی مالی

موسی مارگا در حالی که در عرصه ملی رقابت می کرد و در حال پیشرفت بود، سهم خود را از حضور بین المللی داشت.

اولین بازی ملی او در 25 مارس 2015 با تیم ملی مالی انجام شد. او در بازی با گابون در بووه فرانسه شروع کرد که با نتیجه 4-3 شکست خورد.

سال بعد، او در بازی مقدماتی جام ملت های آفریقا 2017 مقابل بنین بازی کرد که اولین گل بین المللی خود را به او زد.

همچنین، این مسابقه به پیروزی مقابل Stade du 26 Mars کمک کرد. ظاهراً او در ژانویه 2017 برای بازی خود مقابل مصر در پورت جنتیل عنوان مرد مسابقه را گرفت.

پس از آن، او در یک استراحت به سطح بین المللی بازگشت و در جام ملت های آفریقا 2019 شرکت کرد. برای توضیح بیشتر، این رویداد در مصر برگزار شد و آنها بر موریتانی پیروز شدند.

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

سبک بازی و دستاوردها

موسی مارگا، همانطور که همه می دانند، بازیکن تنومند و قدرتمندی است که با یک دیگر ترکیب شده اند و هماهنگی دارند.

جدای از آن، او حرکات تند و سریعی دارد که برای تیم موقعیت ایجاد می کند. به طور کلی، او ثابت می کند که از قدرت بدنی خود در برابر دفاع های سر سخت می توانید استفاده کند و بهره ببرد .

در مجموع، برخی از دستاوردهایی که موسی مارگا به دست آورده است به شرح زیر است.

لیگ برتر: 2017–18 و 2019–20
تاسا د پرتغال: 2019–20
Dragão de Ouro: 2018
Supertaça Candido de Oliveira: 2020

مشخصات فیزیکی

موسی مارگا مردی است که قد 1.86 متری (6 فوت 1 اینچ) و  83 کیلوگرم (182 پوند) وزن دارد.

در مورد ظاهر او، او پوست برنزه با وجود موهای روشن (تقریباً تراشیده) است. علاوه بر این، او ورزشکار با چشمان سیاه و بینی بزرگ است.

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

ارزش خالص

موسی مارگا یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه فوتبال پورتو است که قرار است قراردادش در 30 ژوئن 2021 به پایان می رسد.

میانگین درآمد هفتگی مارگا 40000 یورو با ارزش بازار 20.00 میلیون یورو است.

جنجال و حواشی

مهم نیست که چقدر خوب باشیم یا در برخی نقاط عملکرد خوبی داشته باشیم، مردم راهی برای سوء استفاده از شما پیدا می کنند.

در واقع، در مورد ورزشکاران و افراد مشهور، طبیعی است، با این واقعیت که چقدر آنها را مورد تحسین قرار می دهند، منفور بودن آنها نیز بیشتر می شود.

مورد مشابه مارگا، او دو بار با آن مواجه شد. در ابتدا، به دلیل عملکرد ضعیف او در تاچا دا لیگا 2016 در 2 مارس بود.

در آن زمان، برخی از هواداران پورتو از او به خاطر نوع بازیش انتقاد کردند، به همین دلیل او برای اینکه از نظر ذهنی مقاوم شود، تمریناتش را با یکی از دوستانش انجام می داد.

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

حادثه نژادپرستانه

وقتی که حرف از بعضی اختلافات نژادی در میان باشد نشان دهند حماقت آن جمع می باشد. با این حال، این رفتار  از حد مجاز عبور می کنند. این در واقع یک جنجال نبود، بلکه جایی بود که موسی مارگا با یک حادثه نژادپرستانه روبرو شد.

در 16 فوریه 2020، باشگاه فوتبال پورتو در بازی فوتبال لیگ پرتغال مقابل ویتوریا گیماراس اس سی بازی کرد.

در حالی که بازی در ورزشگاه Dom Alfonso Henriques در گیمارش برگزار می شد، مارگا در دقیقه 60 گل پیروزی را به ثمر رساند.

عکس و بیوگرافی رضا مراد صحرایی و همسرش

اما به جای حمایت هواداران پورتو، این بازیکن را به خاطر رنگ پوستش هو کردند.

طبیعی؟ اگر برای دو یا چند نفر بود قابل تحمل بود چون واقعاً به کی اهمیت می دهد! با این حال، همانطور که کل ورزشگاه روی آن رفت، کاملاً دیوانه کننده بود.

پس از امتیاز پیروزی، زمانی که مارگا با آزار مواجه شد، دیگر نتوانست خود را کنترل کند. بنابراین، او برنامه ریزی کرد که از تیمش جدا شود.

اما با حمایت هم تیمی هایش، لوئیس گودینیو، با کارت زرد داور آن مسابقه نیز روبرو شد.

او انگشت وسط خود را به ورزشگاه نشان داد و سرجیو کونسیکائو سرمربی پورتو در نهایت مجبور شد در دقیقه 72 موسی مارگا را تعویض کند.

در واقع، بازیکن باید احساسات خود را کنترل می کرد یا باید در برابر اصرار خود برای رفتار مقاومت می کرد. با این حال، تا کی؟

ظاهراً این مایه شرمساری لیگ پرتغال بود زیرا آنها نمی توانستند به بازیکنان خود اهمیت دهند. علاوه بر این، یک تیم با وجود نژاد، قومیت، ملیت یا رنگ پوست باید یک خانواده باشد.

با این حال، این حادثه به عنوان یک شرم در صنعت ایستاد. ناگفته نماند که شاهد چنین وضعیتی بودن در ورزش نیز تاسف آور بود.

عواقب
اکنون، با دید مثبت، سازمان لیگ وضعیت را بررسی کرد تا اقدامی انجام دهد. در مجموع، بسیاری از بر جنبه مثبت این وضعیت ایستادند و دفاع کردند.

مارگا در این مورد این چنین بیان می کند:

وقتی مردم رنگ پوست شما را مسخره می کنند، اصلاً نمی توان به بازی ادامه داد. غیر ممکن است. و از داوران هم تشکر می کنم که از من دفاع نکردند و به من کارت زرد دادند چون از رنگ پوستم دفاع می کنم. امیدوارم دیگر هرگز تو را در زمین فوتبال نبینم. تو مایه ننگی!»
– موسی مارگا

 

پس از این حادثه، حتی آنتونیو کاستا، نخست‌وزیر پرتغال، به نیروهای پلیس و مقامات فوتبال ملحق شد تا نمونه‌ای از مسئولین این رویداد را معرفی کنند.

علاوه بر این، رئیس جمهور مارسلو ربلو دی سوسا اعلام کرد که در برابر نژادپرستی و هر گونه دیگر بیگانه هراسی و تبعیض ایستادگی می کند.

ما در کنار موسی مارگا هستیم. من به شدت هرگونه نمایش نژادپرستی را محکوم می کنم.»
-رئیس جمهور مارسلو ربلو دسوزا

 

شبکه های اجتماعی

در اینستاگرام:

@marega11
در  توییتر:

@marega91

[faq-schema id=”29038″]

 

3/5 - (4 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.