عکس و بیوگرافی پوریا حسین خانزاده

پوریا حسین خانزاده دریافتی قدرتی زن تیم ملی ایران ، متولد یک تیرماه سال 1383 در شهر بابل می باشد با بازی در تیم لبنیات هراز آمل خوش درخشید و به تیم ملی ایران بزرگسالان و نوجوانان دعوت شد، وی از سرویس‌های پرشی مطلوب، قد بالای دومتر و دریافت نسبتا مطمئن برخوردار است. پوریا حسین خانزاده اولین بار توسط مسعود آرمات سرمربی وقت نوجوانان کشف و به والیبال ملی معرفی شد. اوسابقه قهرمانی نوجوانان آسیا و سومی نوجوانان جهان را در کارنامه دارد.

عکس و بیوگرافی پوریا حسین خانزاده

قد : 202 سانتی متر

وزن : 95 کیلوگرم

ارتفاع حمله : 373 سانتی متر

ارتفاع دفاع: 355 سانتی متر

دست غالب : راست

پوریا حسین خانزاده که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران ستاره تیم هراز آمل و پدیده فصل لیگ برتر بود و توانست با این تیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کند، حالا با حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان برای اولین بار قصد دارد در غیاب میلاد عبادی‌پور خودی نشان دهد، او قابلیت‌ها و استعداد فراوانی دارد و شاید امسال با میدان دیدن در تورنمنت بین المللی معتبر خودی نشان دهد و چشم تیم‌های بزرگ جهان را به خود خیره کند.

عکس و بیوگرافی پوریا حسین خانزاده

پوریا حسین خانزاده دریافت کننده بابلی نوزده ساله تیم ملی ایران همچنین در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان نیز حضور خواهد داشت و آنجا نیز می‌تواند عرصه ای برای درخشش او باشد. حسین خانزاده همه فاکتور های لازم برای بزرگی در این رشته را دارد و می‌تواند جا پای بزرگان حاضر و سابق تیم ملی بگذارد

مصاحبه

نمی‌خواهی لژیونر شوی؟

عکس و بیوگرافی رحیم نوروزی و همسرش

خیلی به لژیونر شدن فکر می‌کنم؛ اما برای این کار عجله ندارم. دوست دارم روزی در لیگ ایتالیا بازی و در کنار بازیکنان بزرگ دنیا بازی کنم.

عکس و بیوگرافی پوریا حسین خانزاده

امسال با تیم جوانان باید در مسابقات جهانی بازی کنی.این رقابت‌ها را چطور می‌بینی؟

من با تیم نوجوانان در رقابت‌های جهانی بازی کردم؛ اما جوانان جهان مسابقات بسیار دشوارتری است. خوشبختانه تیم خوبی داریم و حتی الان که اردو نداریم مومنی مقدم تمرینات‌مان را پیگیری می‌کند. نتیجه گرفتن و روی سکو رفتن در جوانان جهان دور از دسترس نیست و به امید خدا از این مسابقات دست پر بازمی‌گردیم.

در پستی بازی می‌کنی که عبادی‌پور سالهاست در آن پست بازی می‌کند. فکر می‌کنی توان رقابت‌ با او را داشته باشی؟عکس و بیوگرافی پوریا حسین خانزاده

با سن کمی که دارم رقابت با چنین بازیکن بزرگی سخت است و تلاش می‌کنم در وهله اول از او چیزهای زیادی یاد بگیرم.

الگوی فنی تو در ایران و در دنیا کدام بازیکنان هستند؟

در ایران بازیکنانی همچون حمزه زرینی، میلاد عبادی پور و مجتبی میرزاجانپور را همیشه الگو قرار دادم. در دنیا هم بازی انگاپت را خیلی دوست دارم.

عکس و بیوگرافی پوریا حسین خانزاده

در فینال لیگ برتر درخشش همیشگی را نداشتی.

به جز میرزاجانپور، سایر بازیکنانی که به میدان رفتند تجربه فینال را نداشتند. این بی‌تجربگی باعث شد نتوانیم مثل همیشه بازی کنیم. ضمن اینکه خستگی هم در عملکرد ما تاثیرگذار بود.

4.7/5 - (43 امتیاز)
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. علی می‌گوید

    ان شاءالله که در تمام مراحل زندگیت موفق باشی داش

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.