عکس و بیوگرافی ویدا ادیداس و ناگفته ها

ویدا ادیداس همیشه به موسیقی علاقه داشت، اما وقتی بزرگ شد، می دانست که دنبال کردن حرفه رپ کار ساده ای نیست. با این حال، او اجازه نداد که هنجارهای اجتماعی مانع او شود و شروع به اجرا در زمینه رپ زیرزمینی در تهران کرد.

عکس و بیوگرافی ویدا ادیداس و ناگفته ها
نحوه آشنایی

ویدا ادیداس در یکی از این مبارزات بود که او با پیمان آدیداس، اینفلوئنسر محبوب اینستاگرام که به موسیقی نیز علاقه داشت، آشنا شد. آن‌ها فوراً ازدواج و شروع به همکاری در زمینه موسیقی کردند. استعداد آنها غیرقابل انکار بود و به زودی در اینستاگرام با هم کلیپ می ساختند.

نام آدیداس

عکس و بیوگرافی ویدا ادیداس و ناگفته ها

ویدا ادیداس با افزایش محبوبیت ویدا و پیمان تصمیم به ازدواج گرفتند. آنها نام خانوادگی خود را به آدیداس تغییر دادند که نشانه ای از عشق آنها به مد و لباس های خیابانی بود. آنها با هم به ساختن موسیقی و انتشار ویدئو در شبکه های اجتماعی ادامه دادند.

 جدایی

اما فاجعه ای رخ داد که پیمان به طور ناگهانی بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت. ویدا از از دست دادن همسر و شریک خلاق خود غمگین شد. او تلاش کرد تا با این واقعیت کنار بیاید که او رفته است.

عکس و بیوگرافی ویدا ادیداس و ناگفته ها

ویدا اما علیرغم اندوهش، ویدا می دانست که باید ادامه دهد. او همچنان به ساختن موسیقی و انتشار ویدئو در اینستاگرام به یاد پیمان پیمان ادامه داد. طرفداران او دور او جمع شدند و کلمات حمایتی و تشویقی ارائه کردند.

عکس و بیوگرافی ویدا ادیداس و ناگفته ها

موسیقی ویدا بعد از مرگ پیمان قدرتمندتر شد. او تمام احساسات خود را در اشعار خود ریخت و آهنگ هایی ساخت که مستقیماً با قلب شنوندگانش صحبت می کرد. محبوبیت او با کشف استعداد او در سراسر جهان ادامه یافت.

عکس السا و آنا جذاب و شیک جدید 4

عکس و بیوگرافی ویدا ادیداس و ناگفته ها

ویدا ادیداس اگرچه ویدا هرگز عشقی را که با پیمان آدیداس داشت فراموش نمی‌کرد، اما می‌دانست که او می‌خواهد او به دنبال رویاهایش ادامه دهد. و همین‌طور هم شد – تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین رپرهای زیرزمینی در ایران و الهام بخشیدن به افراد بی‌شماری با داستان انعطاف‌پذیری و قدرتش در برابر ناملایمات.

4.2/5 - (37 امتیاز)
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. هستی می‌گوید

    من یکی از پستاشو رفتم و خلی از پیمان و ویدا خوشم میومد حیف شد ک مرد حیف خدا رحمتش کنه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.