عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

در عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش شما همراهان عزیز می توانید با مهراد هیدن خواننده معروف و محبوب ایرانی و ناگفته های زندگی او آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

مهرداد هیدن (Mehrdad Heydari) متولد ۱۹۸۶ در تهران، ایران، یک خواننده و آهنگساز ایرانی است. وی در سال ۲۰۰۶ با آلبوم “عشق من” به عنوان خواننده به صحنه موسیقی پاپ ایران وارد شد. او تا کنون بیش از ۱۰ آلبوم منتشر کرده است و برخی از معروف‌ترین آثارش عبارت‌اند از “آخرین بار”، “عاشق شدم”، “خودت را به من بده” و “آخرین قطار”. هیدن همچنین در فعالیت‌های خود به عنوان بازیگر نیز مشغول است.

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

شروع فعالیت

در واقع نام اصلی این خواننده مهراد مستوفی راد است که در میان طرفدارنش به مهراد هیدن معروف شده است. مهراد آموزش موسیقی را در دوران کودکی و با یادگیری پیانو کلاسیک شروع کرد. بعد از آن در مقطع راهنمایی به آموزش سبک راک پرداخت. این خواننده با شنیدن آهنگ‌های امینم (خواننده رپ) به سبک رپ علاقه‌مند شد. او ابتدا نحوه خوانده رپ را تمرین کرد و بعد از آن با ساخت بیت رپ (نوعی ضرب در موسیقی)، به صورت جدی وارد این سبک شد. رپ، راک و هیپ هاپ از سبک‌های فعالیت مهراد هستند. او در نواختن سازهایی، چون گیتار، گیتار الکتریک، پیانودرام مهارت دارد. علاوه براین وی در زمینه آهنگسازی و نوشتن متن‌های رپ هم فعالیت دارد.

کودکی

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش
مهراد هیدن از دوران کودکی با یادگیری پیانو کلاسیک فعالیت خود را آغاز کرد و در مقطع راهنمایی به سبک راک ورود کرد و کم کم وارد دنیای رپ شد

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

ازدواج

تاکنون عکس‌های زیادی با عنوان مهراد هیدن و همسرش منتشر شده‌اند، اما مهراد تاکنون ازدواج نکرده است و تمام عکس‌هایی که با این عنوان منتشر شده‌اند شایعه‌ای بیش نیست.

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

سکونت در انگلیس

مهراد هیدن اکنون در انگلیس زندگی می کند و به ایران رفت و آمد دارد.

شروع فعالیت حرفه ای

مهراد هیدن یکی از خواننده های رپ فارسی، که میشه گفت تقریبا شناخته شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد، مهراد مستوفی راد معروف به مهراد هیدن میباشد.

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

مهراد با همکاری دوست همکلاسی خود سامان ویلسون ، گروه زدبازی را تاسیس کردند و اولین بار آهنگ تابستون کوتاهه را با همکاری علیرضا جی جی ساختند.

با وجود اینکه از آهنگ تابستون کوتاهه خیلی سال گذشته اما هنوز هم جز بهترین آهنگ های رپ فارسی یاد می شود.

فعالیت های او در زمینه های رپ ، راک ، هیپ هاپ بوده و ساز هایی که میزند شامل گیتار، گیتار الکتریک ،پیانودرام میشود.

عکس و بیوگرافی مهری آل آقا و همسرش

تحصیلات

مهراد مستوفی راد داری مدرک فوق لیسانس بازاریابی و ارتباطات است.

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

گروه زدبازی

گروه موسیقی رپ فارسی زد بازی گروهی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ شروع کرده‌است. این گروه موسیقی رپ از قدیمی ترین گروه رپ ایران است و به عنوان اولین ها در سبک گنگستا رپ ایران شناخته می‌شود. اعضای زدبازی در کشورهای تهران، لندن و پاریس فعالیت دارند.

سه خوانندهٔ اصلی و اولیه گروه، سامان رضاپور (سامان ویلسون)، مهراد مستوفی‌راد (مهراد هیدن) و سهراب مصطفوی (سهراب ام‌جی) هستند.

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

سیاوش جلالی (سیجَل) و علیرضا جزایری (علیرضا جی‌جی) نیز از سال ۲۰۰۵ به این گروه پیوستند و بعدها نسیم پاریزه (نسیم) نیز به گروه پیوست.از زدبازی به عنوان یکی از پر طرفدار ترین و بهترین گروه های موسیقی در ایران یاد میشود.

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

آلبوم‌ ها

آلبوم سرمایه در سال ۲۰۱۴ این آلبوم به تهیه کنندگی مهراد هیدن می‌باشد.
آلبوم بزرگ (جلد دوم) در سال ۲۰۱۵ به همراهی سهراب ام جی، آرش دارا، کیارش، تارا صلاحی، سیامک
آلبوم تونل (جلد اول) در سال ۲۰۱۷ به همراهی سهراب ام جی، سامان ویلسون، سیجل، راسک، آرش دارا، زخمی، کنیس
آلبوم صفر در سال ۲۰۱۸ هیچگونه همراهی و همخوانی با سایر آرتیست ها در این آلبوم مشاهده نشده است.
آلبوم تونل در سال ۲۰۲۰ به همراهی آرش دارا، محمدرضا شایع، سامان ویلسون، زخمی، کنیس، امیرعلی شهرستانی، سهراب ام جی ، سیجل و تارا صلاحی

آهنگ ها

آهنگ خواننده رپ آهنگ ساز
روز از نو مهراد هیدن مهراد هیدن و Canis
فرمون مهراد هیدن مهراد هیدن و Canis
دردسر مهراد هیدن و سامان ویلسون مهراد هیدن و Canis
بازی مهراد هیدن و rassek مهراد هیدن و Canis
میرسم مهراد هیدن ،سهراب ام جی و سامان ویلسون مهراد هیدن
قطاری مهراد هیدن و زخمی مهراد هیدن و Canis
خبری نیست مهراد هیدن و سیجل مهراد هیدن و canis
قول میدم مهراد هیدن و زخمی مهراد هیدن و Canis
فوران مهراد هیدن و زخمی و ارش دارا مهراد هیدن و Canis
چنار مهراد هیدن و زخمی مهراد هیدن و Canis
کجایی مهراد هیدن و canis مهراد هیدن و Canis
تک آهنگ های مهراد هیدن
مهمونی، کل کل، آهنگامون خداس، پارتی ، از خزر تا خلیج فارس، دیس فینچر، عروسک، آماده باش، بی‌حس، تابستون کوتاه، خط من(ریمیکس)، شهر تاریک، زندگی منه، زمین صافه، چونکه دیوونتم، کوچه، ایرونی ال. ای، کوکولی کو ، دروباز کن، تلفات جنگ، داستان ما، میستریوز ایز؛ لومپن ، دیس آجیلی ، مثل من، پدر من بد منو نگاه میکنه، بخند مصنوعی، تازه شروعه زندگیمونه ،ساعت وایسه، لی لی حوضک، اُبی، پس چی شد، تهران مال منه، کی باز ، قشم ، کمین، آشپز ، سیل، راک چاک ، مصرپیج اینستاگرام مهراد هیدن

عکس و بیوگرافی مجید رضوی خواننده و همسرش

 

 

اینستاگرام

(mehradhiddenofficial@)

عکس و بیوگرافی مهرداد هیدن و همسرش

شعر زدبازی

مهراد قبل از انحلال گروه زدبازی در مورد شاعر این گروه گفت: “ما هیچوقت نقشه نمی‌کشیم کـه چی بخونیم. اکثراً “زدبازی” عقیده‌های خودمونه و حرف‌هایی هست کـه خودمون دوست داریم بگیم. از روزی هم که شروع کردیم فقط برای خودمون می‌خونیم. خیلی‌ها فکر می‌کنن یک نفر از ما شعر‌ها رو میگه. اما هر کدوم از مـا هر قسمتی رو که قراره بخونه، خودش شعرش رو هم میگه”

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.