عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

در عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش می توانید با بازیگر و ستاره کره ای و ناگفته های زندگی او از قد و وزن و روابط عاشقانه او را بخوانید.

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

شین سه کیونگ Shin Se-kyung بازیگر، مدل و خواننده کره جنوبی که انتقال موفقی در ستارگی از دوران کودکی به دوران بزرگسالی انجام داده است. او در هشت سالگی در صحنه های سرگرمی کره جنوبی آغاز به کار کرد از هنگامی که در جلد آلبوم و پوستر هنرمند K-pop سئو تایجی ظاهر شد.

او در برنامه تلویزیونی کودکان بوسه بوسه بوسه Kiss Kiss Kiss بازی کرد و نقش چوی سو هی Choi Seo-hee را در درام تاریخی سرزمین The Land بازی کرد.

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

نام شین سه کیونگ Shin Se-kyung
حرفه و علت شهرت بازیگر و خواننده کره ای
قد 165 سانتی متر
وزن 55 کیلو گرم
رنگ مو خرمایی
رنگ چشم فهوه ایی
سن متولد 29 ژوئیه سال 1990
روابط و ازدواج با جونگ هیون Jonghyun، عضو گروه پسر کره ای SHINee در رابطه بود.
محل زندگی کره جنوبی
خالکوبی
عمل زیبایی بله

 دوران کودکی

شین سه کیونگ در 29 ژوئیه سال 1990 در یانگچون، منطقه ای در سئول کره جنوبی متولد شد. او در دبیرستان Shinmok درس خوان و در دانشگاه Chung Ang در رشته ی هنرهای نمایشی تحصیل کرد.

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

شروع فعالیت حرفه ای

شین سه کیونگ وقتی دانش آموز دوره دبستان بود در پوستر و جلد آلبوم پنجم خواننده افسانه ای سئو تایجی Se Taiji به نام Take Five ظاهر شد، که در سال 1999 منتشر شد. سال 2004 در درام تاریخی سرزمین The Landحضور پیدا کرد. در همان سال، او اولین فیلم خود را در فیلم عروس کوچک من My Little Bride شروع کرد، و نقش هی وون Hye-won، یکی از دوستان شخصیت اصلی بو-ایون Bo-eun (موون گون-جوان Moon Geun-young) را بازی کرد.

در سال 2006 شین سه کیونگ اولین نقش اصلی خود را در فیلم ترسناک سیندرلا Cinderella بازی کرد. بازیگر پیشکسوت کهنه کار دو جی وون شین Do Ji-won Shin عملکردی پرتحرک و جذاب را در فیلمی ارائه داد که مورد انتقاد شدید آسیایی ها از درک زیبایی و استفاده از جراحی پلاستیک برای دستیابی به آن بود.

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

در سال 2009 شین سه کیونگ، در درام تاریخ ملکه سئوندوک Queen Seondeok نقش شاهزاده خانم چئونمیونگ نوجوان را ایفا کرد.

سال 2011 در یک درام تاریخی دیگر به نام  درختی با ریشه های عمیقTree with Deep Roots، او نقش So-yi، یک زن افسانه ایی را بازی کرد که در ساخت هانگول Hangul، الفبای کره ای نقش مهمی ایفا می کند. این سریال هم یک موفقیت منتقداته و مهم بود.

سال 2012 شین سه کیونگدر یک پروژه درام اکشن هواییبه نام R2B: Return to Base حضور داشت به کارگردانی کیم دونگ وون، این اولین فیلم او با نماد فرهنگی کره ای (باران) بود.

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

حرفه اش با درام عاشقانه سال 2012 پادشاه مد Fashion King با شکست روبه رو شد و شهرتش کمی فروکش کرد. او همچنین به دلیل بازی در نقش یک شخصیت منفعل درمجموعه جنایی وقتی مردی عاشق می شود When a Man Falls in Love در سال 2013 مورد انتقاد قرار گرفت.

سال 2014 او در درام بلند Tzaza: The Hidden Card به کارگردانی کانگ هیونگ چئول حضور داشت،که بیش از 30 میلیون دلار در گیشه فروش داخلی  فروخت.

سال 2014 شین سه کیونگ با بازی در مجموعه فانتزی عاشقانه Blade Man دوباره تعادل برقرار کرد. این سریال 18 قسمت داشت. در ادامه ی ژانر فانتزی، سال 2015 او در سریال تلویزیونی The Girl Who Sees Smells شخصیت اصلی را بازی کرد.

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

آثار مهم

مجموعه پرطرفدارHigh Kick Through the Roof را می توان نقطه عطفی در حرفه شین سه کیونگ دانست. تولید شده توسط شرکت پخش مونوهوا (MBC) که یک موفقیت بین المللی بود. داستان دو خواهر (به تصویر کشیده شده توسط شین و سئو شین- ائه) در حال حرکت به سئول از خانه تا به عنوان خدمتکار برای خانواده مرفه لی کار کنند. در این نمایش همچنین لی سون جائه، کیم  جا اوک، لی هیون کیونگ و چوی دانیل نیز بازی کردند.

عکس بروسلی و همسرش با بیوگرافی97

در مجموعه  جنایی Hindsight در سال 2011، او فضای صفحه نمایش را با یکی از بزرگترین ستارگان سینمای کره امروز، سونگ کانگ هو Song Kang-ho به اشتراک گذاشت. این فیلم با بیان موضوعاتی از قبیل اختلاف سنی در روابط عاشقانه و عالم اموات کره ای. داستان راجع به یك قاتل (شین)  كه برای كشتن یك رئیس رئیس اوباش (سونگ) استخدام شده است، اما عاشق او می شود. در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در بخش سینمای کره امروز – رده پانوراما به نمایش درآمد. شین سه کیونگ اولین نامزد گراند بل را برای این نقش به دست آورد.

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

جوایز و افتخارات

شین سه کیونگ اولین  جایزه  بازیگری خود را در سال 2009 بدست آورد، دو جایزه MBC Entertainment (بهترین بازیگر زن جدید و جایزه بهترین زوج را در یک کمدی / با همکار Yoon Shi-yoon ) به خاطر فیلم High Kick Through the Roof

در سال 2010 به او جایزه Mnet 20 اعطا شد. در سال 2011، او برای همین نقش برنده جایزه جشنواره بین المللی فیلم فوق العاده Puchon  Fantasia شد.

در سال 2014 ، او برنده جایزه فیلم اژدها آبی برای Tzaza: The Hidden Card  شد.

در سال 2015 به دو جایزه سیستم پخش صدا و سیمای سئول (جایزه تعالی، بازیگر نقش اول سریال درام و جایزه بهترین زوج ) تعلق گرفت برای Six Flying Dragons

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

روابط عاشقانه

اگرچه شین سه کیونگ در طول سالها با بسیاری از ستاره های همکارش در ارتباط بوده است، تنها رابطه ای که وی تاکنون اذعان کرده است با جونگ هیون Jonghyun، عضو گروه پسر کره ای SHINee بود.

سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) در 15 ژانویه سال 2014 وی را به عنوان بزرگترین سالگرد خود به عنوان سفیر حسن نیت برای کمیسیون کره معرفی کرد. این افتخار به عنوان کمک به عنوان سهم خود در ترویج فرهنگ و آموزش کره ای و حمایت از زبان کره ای، به ویژه با بازی در “درختی با ریشه های عمیق” شناخته می شود. هم در کره و هم در خارج.

اینستاگرام

sjkuksee@

او در پیج رسمی اینستاگرام خود با دنبال کنددگانش در ارتباط است.

 

فیلم ها

2004- My Little Bride
2006- Cinderella
2009 -Five Senses of Eros
2010 -Acoustic
2011- Hindsight
2012 -R2B: Return to Base
2014- Tazza: The Hidden Card
2017 -The Preparation

سریال ها 

2004 -The Land teenage
2009 -Queen Seondeok
2011 -Deep Rooted Tree
2012- High Kick: Revenge of the Short Legged
2013- When a Man Falls in Love
2014 -Blade Man
2015 -A Girl Who Sees Smells
2015-2016-Six Flying Dragons
2017 -The Bride of Habaek
2017–2018-Black Knight: The Man Who Guards Me
2019- Rookie Historian

عکس های جدید شین سه کیونگ

 

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

 

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

همسر شین سه کیونگ

عکس تایلر در سریال ونزدی

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

قد شین سه کیونگ

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

سریالهای شین سه کیونگ

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

عکس شین سه کیونگ

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

شین سه کیونگ بازیگر کره ای

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

شین سه کیونگ بیوگرافی

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

شین سه کیونگ فیلم ها و نمایش های تلوزیونی

عکس و بیوگرافی شین سه کیونگ و همسرش

حقایق شین سه کیونگ

 

– محل تولد: یانگ چئون، سئول، کره جنوبی.
– تحصیلات: دانشگاه چونگ آنگ (رشته هنرهای نمایشی)، دبیرستان شینموک.
– او به کره ای و انگلیسی صحبت می کند.
– مذهب: پروتستان.
– او فعالیت بازیگری خود را از سال 1998 به عنوان یک بازیگر کودک و مدل آغاز کرد. او در جلد آلبوم انفرادی سئو تایجی “Take Five” و نمایش کودکان “Ppo, Ppo, Ppo (بوسه، بوسه، بوسه)” و همچنین درام تاریخی “Toji (زمین)” در سال 2005 حضور داشت.
– او در موزیک ویدیوهایی مانند; 1999 «MCMXCIX» از دای هان مین گوک (1999)، «هیچ چیزی نگو» بلوبرند (2010) و « Take Five» از یونا (2017).
– او خواننده هم هست. او چندین آهنگ را برای آلبوم های موسیقی متن فیلم اجرا کرده است.
– شین سکیونگ در برنامه های متنوعی مانند “من واقعی هستم: شین سکیونگ” (2010) از QTV، “برای همیشه لطفا برای 22 سال سنوآم” (2012) از SBS و “Pocha Beyond Borders” (2018) از tvN حضور داشته است.
– بین سال های 2010 تا 2011، او با جونگهیون عضو فقید SHINee قرار گرفت . – او توسط فوربس به عنوان یکی از 40 سلبریتی قدرتمند در کره (2011-2012) فهرست شده است. – او سفیر هانبوک (لباس سنتی کره) بوده است. به دلیل ترویج فرهنگ و آموزش کره ای و همچنین تبدیل شدن به یک

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.