عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

در عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی می توانید بازیگران سریال طنز و کمدی کتونی زرنگی که از شبکه سه سیما پخش می شود را با کیفیت عالی مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

سریال تلویزیونی کتونی زرنگی به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه از تولیدات شبکه سه می باشد.

این سریال در حدود پنج ماه تصویربرداری شد و ۲۶ بهمن ماه سال ۹۸ تصویربرداری آن به پایان رسید و حالا بعد از سه سال بالاخره این سریال رنگ آنتن را به خود دید.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

در کتونی زرنگی چهره های مطرح عرصه کمدی در آن حضور دارند و یکی از حواشی تلخ این سریال درگذشت علی سلیمانی بازیگر مشهور می باشد.

[faq-schema id=”27638″]

مرحوم علی سلیمانی

علی سلیمانی بازیگران سریال کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

مرحوم علی سلیمانی متولد ۱۰ آبان ۱۳۴۹ در تهران بود. اصالت این بازیگر از روستای سرنسر از شهرستان سراب در آذربایجان شرقی بود.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد بود و کار خود را از پشت صحنه شروع کرد. او بامداد پنجشنبه _۲۱ مرداد ماه سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

هدایت هاشمی

هدایت هاشمی بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

هدایت هاشمی بازیگر نقش مسعود کیانی متولد ۱۳۵۳ سبزوار، کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش.

وی از سال ۷۷ فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر همزمان با ورود به دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران آغاز کرد. در سال ۸۳ در فیلم یک بوس کوچولو ساخته بهمن فرمان آرا پا به عالم سینما گذاشت. سپس در سال ۸۶ در فیلم آرام باش و تا هفت بشمار ساخته رامتین لوافی پور و فیلم خاک آشنا ساخته بهمن فرمان آرا بازی در سینما را ادامه داد.

افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

افسانه چهره‌آزاد بازیگر نقش ژاله در سال ۱۳۴۱ در تهران و در خانواده‌ای هنرمند متولد شد.

او بواسطه هنر خانوادگی و همچنین به تشویق مادربزرگش مرحوم رقیه چهره آزاد و حسین کسبیان به بازیگری علاقه مند شد. لازم به ذکر است که او همسر شاهرخ فروتنیان،‌ طراح، مجسمه ساز و نقاش می باشد.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش مریم متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا و خواهر مهراوه می‌باشد. او دانش‌آموخته رشته گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی فعالیت می‌کند. علیرضا جعفری بازیگر نقش محسن متولد ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش می باشد، او برادر زاده امیر جعفری بازیگر نام آشنای ایران می باشد.

عکس سامان صفاری و همسرش با بیوگرافی

علیرضا جعفری

علیرضا جعفری  بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

مصطفی ساسانی بازیگر نقش ایرج متولد سال ۱۳۵۹، کارگردان تئاتر و بازیگر است.

او فارغ‌التحصیل رشته نمایش، گرایش بازیگری در سال ۱۳۸۳ از دانشگاه آزاد می‌باشد. وی در سال ۱۳۸۵ با بازی در نقش کوتاهی در سریال «ما چند نفر» به کارگردانی سید فیاض‌موسوی توانست اولین تجربه تصویرش را رقم بزند.

شاپور(شاهپور) کلهر

شاپور(شاهپور) کلهر در کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

متولد سال ۱۳۳۷ در ملایر، بازیگر ایرانی است. او تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد. شاپور کلهر فعالیت خود را از دوران کودکی با تئاتر مدارس آغاز کرد و به طور آماتور به ادامه آن پرداخت. کلهر فعالیت حرفه ای خود را با سریال تنهاترین سردار آغاز کرد.

محمود جعفری

محمود جعفری از بازیگران سریال کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی
محمود جعفری در سال ۱۳۳۲ در تهران متولد شد. وی لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ بوده است. همچنین فعالیت حرفه ای در تئاتر را از سال ۱۳۵۰ به عنوان یکی از مؤسسان گروه تئاتر کوچ تجربه کرد. بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۲ با فیلم «قیامت» به کارگردانی «هوشنگ حسامی» آغاز کرد.

بازیگران سریال کتونی زرنگی از داستان و زمان پخش تا تیزر آن

امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق در کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی
امیرحسین صدیق متولد ۱۳۵۱ نیشابور، دارای مدرک دیپلم بازیگری از مدرسه فیلم و هنر و ادبیات صدا وسیما است. وی فعالیت هنری را با عضویت در گروه تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. او سینمای حرفه ای را با بازی در فیلم «قافله» به کارگردانی مجید جوانمرد تجربه کرد.

برزو ارجمند

برزو ارجمند در کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی
برزو ارجمند متولد ۸ فروردین ۱۳۵۴ در مشهد بازیگر ایرانی است. وی فرزند انوشیروان ارجمند است. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران دارد. او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۷۹ با فیلم «سفر سرخ» آغاز کرد.

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی در کتونی زرنگی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی
سحر ولدبیگی متولد ۱۳۵۶ در تهران است. او همسر نیما فلاح است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۷۹ با فیلم ازدواج غیابی آغاز کرد و از بازیگران سریال کتونی زرنگی می باشد.

عوامل سریال کتونی زرنگی

عوامل سریال «کتونی زرنگی» عبارتند از؛ کارگردان: علی ملاقلی پور تهیه کننده: محمدرضا شفاه نویسندگان: محسن ملکی، حسین حقیقی مجری طرح: محمدجواد موحد مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند تدوین: سیاوش کردجان، علی گورانی مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی طراح چهره پردازی: محسن دارسنج طراح صحنه: محسن غلامی طراح لباس: سمانه حسینی طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق آهنگساز: فواد سمیعی جلوه های ویژه رایانه ای: حسن نجفی تصحیح رنگ: احسان واثقی مدیر تولید: مهرداد مهرپویان دستیار اول کارگردان: محمدرضا اصلی منشی صحنه: ماهگل کرامتی مدیر برنامه ریزی: سعید نقدزاده مدیر تدارکات: حسین کاشف عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی مدیر رسانه ای: هادی فیروزمندی تولید شده در باشگاه فیلم سوره محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه.

عکس و بیوگرافی احمد تانسو تاشانلار و همسرش

سریال کتونی زرنگی

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.