عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش

در عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش می توانید با بازیگر سینما و تلویزیون بابک بادکوبه و ناگفته های زندگی او از سن و قد و همسرش بخوانید.

عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه

بابک بادکوبه، با نام شناسنامه ای حسن بادکوبه متولد ۹ شهریور ۱۳۵۶ در محله شهر زیبا تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون ، مجری تویزیون ، کارآفرین ، مشاوره کسب و کار ، بازاریاب ، متخصص ارتباطات است. بابک بادکوبه دارای مدرک تحصیلی لیسانس سینما و کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارآفرینی از دانشگاه پیام نور ، فوق لیسانس بازاریابی از دانشگاه نوما فرانسه ، دکتری مدیریت از دانشگاه ایپگ فرانسه است و در حال حاضر در زمینه بازیگری فعالیت ندارد و به کسب و کار تبیلغات و بازاریابی و کارآفرینی مشغول است.

عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش

شروع فعالیت

بابک بادکوبه بعد از بازیگری وارد عرصه اجرا شد و در سال ۱۳۷۵ به عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های کودک و نوجوانی مانند تابستانه، پاییزه، سبز، سفید، قرمز، با جوانان و بام روشنایی حضور داشت.

در اواخر سال ۱۳۹۳ برنامه زندهٔ تلویزیونی اینجا آینده را با تهیه‌کنندگی و اجرای خود بر روی آنتن شبکه یک برد. آخرین قسمت این برنامه که ویژهٔ تحویل سال ۱۳۹۴ بود و با اجرای علی ضیاء پخش شد

عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش

وی در سال نیز ۱۳۹۱ نامه‌ای به رئیس‌جمهور وقت آن زمان در رابطه با برندسازی نوشت که بازتاب گسترده‌ای داشت. وی در طول بیست سال فعالیت حرفه ای خود در زمینه بازاریابی مشاور مدیران و برندهای برتر کشور بود همچنین خالق برندهای بزرگی چون آپ و هف هشتاد و بله و شصت و فامیلا و جایگاه یابی مجدد برندهایی چون ال جی و چای شهرزاد و بیمه دی و بیمه معلم و بانک ملت را در کارنامه خود دارد.

شروع فعالیت حرفه ای

بابک بادکوبه بعد از مدتی فعالیت در عرصه بازیگری به شغل دیگری مشغول شد و در سال ۱۳۷۶ به همراه پدرش مؤسسه فرهنگی هنری روزگار طرفه را تأسیس کرد و به کار فرهنگی و مشاوره تبلیغات و برندینگ مشغول شد و از فضای اجرا و بازیگری فاصله گرفت.

عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش

این مؤسسه با هدف تأثیرگذاری فرهنگی در کشور و با مجوز جامع کلیه فعالیت‌های فرهنگی تأسیس شد. سپس در سال ۱۳۸۳ و با هدف تخصصی رسانه‌های تبلیغاتی شرکت رؤیای طلایی شهر را تأسیس کرد.

خانواده

حسن بادکوبه در شهر تهران در خانواده ای کم جمعیت و اهل سینما به دنیا آم. پدرش محمدرضا بادکوبه سابقه‌ای طولانی در حوزه نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی در تلویزیون دارد و همچنین از مدیران سابق واحد ورزش شبکه دو تلویزیون ملی ایران بوده‌است

عکس و بیوگرافی دکتر فیروز نادری

عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش

بابک یک برادر کوچک‌تر به نام پویا بادکوبه دارد. پویا بادکوبه کارگردان سینما و تلویزیون و مدیر ارشد خلاقیت در ایران است

ازدواج

بابک بادکوبه در سال ۱۳۷۹ ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک دختر و یک پسر است که در حال حاضر در سن نوجوانی به سر می برند. پسرش بسیار شباهت به کودکی خود بابک دارد

عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش

سریال در خانه

بابک بادکوبه در سال ۱۳۶۴ در سریال در خانه اثر مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام در نقش محسن پسر آقای خورشیدی با اکبر عبدی، شهلا ریاحی و رؤیا افشار هم‌بازی شد.

عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش

در سال ۱۳۹۳ بابک بادکوبه مجدداً وارد تلویزیون شد و این بار در نقش تهیه‌کننده. او در این سال برنامهٔ تلویزیونی اینجا آینده را ساخت و اجرای همهٔ قسمت‌ها را هم خودش به عهده گرفت.

عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش

این‌ها همه غریزی بود یا اینكه كتاب هم مطالعه كردید و علمی رفتار كردید؟
بابک: كتاب زیاد می‌خریدم و زیاد در كتابخانه كتاب داشتیم اما زیاد کتاب‌خوان نبودم. کتاب‌های مختلفی را می‌خواندم و مثلاً شعرهای برتولت برشت و سهراب سپهری را حفظ بودم اما این‌طور كه کتاب‌خوان حرفه‌ای باشم نه مگر در جاهای خاص. مثل وقتی كه در جایی سخنرانی داشتم و قرار بود بروم یزد یا شیراز سخنرانی كنم و آموزش بدهم. آنجا از یك هفته قبل چهار جلد كتاب را كامل می‌خواندم. بیش‌ترین كتابی كه در زندگی‌ام بیشتر از همه کتاب‌ها خوانده‌ام قرآن بود و آن هم به فارسی. کتاب‌های دیگری هم بودند كه بعداً خواندم مثل «قورباغه‌ات را قورت بده» یا «هفت عادت موثر مردان بزرگ». همیشه وقتی می‌خوابم كنار دستم قرآن و یك كتاب وجود دارد اما کتاب‌خوان حرفه‌ای محسوب نمی شوم.

فیلم ها

۱۳۶۹ سفر جادویی
۱۳۸۶ هم‌خانه
۱۳۹۶ درساژ سرمایه‌گذار
۱۳۹۹ لحظه و دیگر هیچ

سریال ها

۱۳۶۲ بچه‌ها اینو شنیدید؟
۱۳۶۵ در خانه
۱۳۶۷ همسایه‌ها
۱۳۷۲–۱۳۷۳ تابستانه
۱۳۷۳–۱۳۷۴ پاییزه
۱۳۷۳–۱۳۷۴ سبز، سفید، قرمز مجری امیر سماواتی
۱۳۷۶ با جوانان
۱۳۷۳–۱۳۷۴ جست‌وجوگران جوان
۱۳۷۹ کاوش
۱۳۹۳–۱۳۹۴ اینجا آینده ت
۱۳۹۹ سلام صبح بخیر
۱۳۸۳ سریال برفک
۱۳۸۳ قلعه سرخ
۱۳۸۳ زمینی
۱۳۸۳ بابک و نقاشیهایش
۱۳۸۴ مهربانان
۱۳۸۴ رقص شیطان
۱۳۸۴ دوستان جنگل ۱ و ۲ و ۳ و ۴
۱۳۸۴–۸۵ جنگل ما
۱۳۸۵ کوه نورانی
۱۳۸۵ سبزتر از بهار
۱۳۸۵ بن‌بست
۱۳۸۵ آرامش ابدی
۱۳۸۵ صبح بخیر
۱۳۸۶ باغ مخفی
۱۳۸۶ بودن
۱۳۸۶ زنگ مدرسه
۱۳۸۷ خانه من کجاست؟
۱۳۸۸ دخترک ابری
۱۳۸۸ خانواده ما
۱۳۸۸ نوازنده
۱۳۸۹ روزگار سپری شده
۱۳۸۹ مثل یک بازی
۱۳۸۹ بی‌بازگشت
۱۳۸۹ وال استریت
۱۳۸۹ قلب فرشته
۱۳۹۰ زرد و مشکی
۱۳۹۰ طعم شیرین عسل
۱۳۹۰ ماه من
۱۳۹۱ زرد و مشکی
۱۳۹۳ شهر کمدی‌

بیوگرافی افشین مقدم خواننده و همسرش

تصاویر جدید بابک بادکوبه

 

عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش عکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرشعکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرشعکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرشعکس و بیوگرافی بابک بادکوبه و همسرش

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.