عکس و بیوگرافی اکبر لیموچی ایذه و همسرش

در عکس و بیوگرافی اکبر لیموچی ایذه و همسرش می توانید با فعال رسانه در شهر ایذه آقای اکبر لیموچی و ناگفته های زندگی و علت ترور آن را مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی اکبر لیموچی ایذه و همسرش

اکبر لیموچی مدیر روزنامه توسعه جنوب در خوزستان ساعت ۱۹ روز جمعه (بیست و دوم اردیبهشت)، فردی ناشناس پس از پیاده شدن از خودرو و ورود به کافه‌ای در شهر ایذه، به سمت اکبر لیموچی مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب شلیک کرد که منجر به قتل وی شد.

مرحوم اکبر لیموچی روزنامه نگار و مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب بود. او سابقه همکاری با مجلات دیگری را در سوابق خود داشت.

فرمانده انتظامی ایذه نیز گفت: ساعاتی پیش در پی قتل فردی با سلاح گرم در این شهرستان، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل صادر شد.

همچنین در پی درگذشت اکبر لیموچی، روزنامه نگار خوزستانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مصیبت وارده را به خانواده گرامی وی و جامعه رسانه استان تسلیت گفت.

حسن سبزواری بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارس شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است.

آیا اکبر لیموچی سپاهی بوده است

ایشان یک مقام دولتی نبود یه فعال رسانه ایی بوده هیچ مسئولیت کشوری و لشکری نه داشته نه دارد فقط یک شخصیت محترم و خیر خواه جوان بوده است .

1/5 - (1 امتیاز)
عکس و بیوگرافی دکتر فیروز نادری
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.