عکس مهسا امینی و خانواده اش

در عکس مهسا امینی و خانواده اش می توانید به طور کامل با خانواده مهسا امینی و خواهر و برادران او همچنین پدر و مادر او بیشتر آشنا شوید و عکس های جدید را مشاهده کنید.

عکس مهسا امینی و خانواده اش

 

مهسا (ژینا) امینی متولد (۳۰ شهریور ۱۳۷۹ –درگذشت ۲۵ شهریور ۱۴۰۱) دختر خانم سقزی کردتبار در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ پس از دستگیری از سوی گشت ارشاد در تهران، در اثر ضربه یا شوک و یا فشار مأموران گشت ارشاد و پلیس امنیت اخلاقی دچار مرگ مغزی و روانه بیمارستان کسری شده بعد از 3 روز دار فانی را وداع می‌کند. دلایل فوت او دقیقا ثابت نشده است اما مرگ او باعث حوادث زیادی در ایران و خارجایران شد. به طوری که #مهسا_امینی از مرز 300 میلیپون گذشت و رکورد تاریخی توییتر را از آن خود کرد.

قبل از مرگ مهسا در دانشگاه قبول شده بود او به همراه برادرش کیارش تهران ،بوده است که توسط ماموران گشت ارشاد دستگیر شده و ظاهرا به برادر او گفته بودند که مهسا یک ساعت بعد در جلسه توجیهی خواهد بود و سپس آزاد می‌شود.

طبق ادعای برخی از شواهدان در صحنه مهسا توسط ماموران مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که البته دولت ان را رد کرده است. روایت‌های ضد و نقیض در این خصوص وجود دارد که در این مطلب ازآن عبور میکنیم.

عکس مهسا امینی و خانواده اش  عکس مهسا امینی و خانواده اش عکس مهسا امینی و خانواده اش عکس مهسا امینی و خانواده اش عکس مهسا امینی و خانواده اش عکس مهسا امینی و خانواده اش عکس مهسا امینی و خانواده اش

مهسا امینی سه روز بعد در 25 شهریور 1401 در بیمارستان کسری درگذشت . مهسا امینی دو ساعت پس از دستگیری و انتقال به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی تهران در خیابان وزیرا بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد. او دچار آسیب مغزی شد و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کساری بستری شد.
در حالی که برادرش جلوی ساختمان منتظر خواهرش بود، آمبولانسی را دید که از ساختمان خارج شد. او از یکی از سربازان پرسید که چرا آمبولانس از ساختمان خارج شد. به او می گویند که یکی از سربازان مجروح شده است. او پس از نشان دادن عکس خواهرش به دیگر دختران آزاد شده گفت

عکس خشایار راد و همسرش با بیوگرافی

بازداشتگاه متوجه می شود که آمبولانس جسد نیمه جان مهسا را ​​منتقل کرده است. بنا به گزارش بیمارستان کسرایی تهران، مهسا هنگام ورود به بیمارستان از نظر پزشکی فوت کرده بود و به سرش ضربه زده بود و دچار مرگ مغزی شده بود. مژگان افتخاری، مادر مهسا، اندکی پیش از مرگ مهسا گفت: او قبل از دستگیری کاملاً سالم بود.

همین بود.جسد امینی صبح روز 26 شهریور به سقز منتقل شد و با حضور گسترده مردم و نیروهای امنیتی در قبرستان آیچی به خاک سپرده شد. در حالی که نیروهای امنیتی که قصد داشتند او را شبانه بدون حضور مردم دفن کنند، با موانعی از سوی خانواده اش مواجه شدند.

4.2/5 - (8 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.