عکس دوست دختر حمید رضا روحی

عکس دوست دختر حمید رضا روحی تا ماجرای قتل و سوالات متدوال در مورد رضا روحی را در این پست همراه با بیوگرافی خواهید دید.

عکس دوست دختر حمید رضا روحی

با به روی کار آمدن اینستاگرام و افزایش روز افزون آن عده زیادی در آن مشغول به کار شدند. یکی از فعالان مشهور و پرحاشیه این شبکه اجتماعی در بین کاربران ایرانی، رضا روحی نام دارد. رضا روحی به دلیل داشتن چهره هنری شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. روابط جنجالی رضا با کیمیا یکی دیگر از سلبریتی های اینستاگرام تا مدت‌ها از هشتک های مشهور اینستا محسوب می‌شد. رابطه آنها همیشه با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است.

افراد زیادی در گوگل برای آشنا شدن با رضا و بیوگرافی او در حال جستجو هستند. همچنین طرفداران رابطه او و کیمیا تلاش می‌کنند تا سر از رابطه آن‌ها در بیاورند. اگر جزو این افراد هستید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

   عکس دوست دختر حمید رضا روحی

رضا روحی کیست ؟

رضا روحی یکی از اینفلوئنسرهای مشهور اینستاگرام است. چهره جذاب و بی‌نظیر او باعث متمایز شدن رضا از سایر اینفلوئنسر‌ها و بلاگر‌های ایرانی شود. یکی از دلایل جذابیت چهره او، چشمان کشیده و سبز رنگ که باعث گیرایی نگاه او در عکس‌ها شده است. فعالیت او بیشتر در صحفه اینستاگرامش دیده می‌شود. فعالیت رضا در اینستاگرام همیشه با حاشیه همراه بوده است. رضا امروزه ساکن تهران است. او در حال حاضر در یکی از کافه‌ شاپ‌های تهران فعالیت دارد.

یکی از فعالیت های رضا روحی در اینستاگرام، ساخت ویدیوهایی با موضوعات طنز و دوربین مخفی است. او چندین ویدیو با همین مضمون منتشر کرده است. صرفداران او بسیار از این ویدیو های استقبال کردند. بازدید این ویدیوها به چند هزار نفر میرسد. حضور خود رضا در ویدیو های دروبین مخفی همراه دوستانش به چشم میخورد. او چندین دوست صمیمی دارد که برای ساخت این ویدیو ها به او کمک کرده اند. دوستان صمیمی رضا حضور فعالی در شبکه اینستاگرام دارند. صمیمی ترین دوستان او، پیمان و مهیار است. پیمان در بیو صفحه اینستاگرام خود عنوان کمدین را زده است. فعالیت او در زمینه طنز و استدآپ کمدین است. همین سبب شده است ویدیوهای رضا منتوع تر از سایر کار‌ها موجود باشد.

رابطه کیمیا و دوست پسرش

روابط احساسی رضا روحی همیشه مورد بحث کاربران اینستاگرام و تلگرام است. شایع رابطه رضا روحی با کیمیا بسیار مورد توجه کاربران فعال اینستاگرام قرار گرفت. آن‌ها مدتی با هم رابطه احساسی داشتند. رابطه آن‌ها به قدری پر بحث و جنجال برانگیز بود؛ که تعدادی زیادی فن پیچ تنها برای گذاشتن عکس‌ها و ویدیو‌های رضا و کیمیا با هم باز شد. اگرچه آن‌ها بارها دعوا کردند و جندین بار از هم جداذ شدند. اما به دلیل عشق و علاقه عمیقی که بین آن‌ها بود؛ رابطه از سر گرفته می‌شد. ویدیویی از یکی از مراسم هایی که کیمیا و رضا باهم حضور داشتند؛ منتشر شد. حتی شایعاتی مبنی بر این که ویدیو منتشر شده مربوط به مراسم نامزدی آن‌ها است؛ گسترش پیدا کرد.

البته رابطه آن‌ها پس از مدتی به پایان رسید. عده زیادی از طرفداران رضا معتقدند پایان یافتن رابطه به دلیل خیانت بود. آن‌ها ادعا میکنند خیانت کیمیا به رضا و دوست شدن کیمیا باعث پایان رابطه آن ها شده است. اما رضا روحی با گذاشتن لایو در اینستاگرام صفحه خود بیان کرد که رابطه آن‌ها دوطرفه به پایان رسید است. او همچنین گفت که خیانتی در کار نبوده و نیست. البته طرفداران رابطه آن‌ها بر این عقیده اند که کیمیا همچنان علاقه احساسی و عاطفی شدید به رضا دارد. البته وجود این شایعه هم به نظر درست نیست. کیمیا اخیرا دی صفحه خود با انتشار عکسی خبر وارد شدن به رابطه جدید را به دنبال کنندگانش داد.

عکس و بیوگرافی امیر غفارمنش و همسرش

اینستاگرام رضا روحی

رضا روحسی در حاا حاضر سیصدهزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد. این درحالی است که تنها ۳۵ نفر را فالو کرده است. او در قسمت توضیحات صفحه اش آدرس کافه شاپ لئون را زده است. این کافه شاپ در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. امروزه او فعالیت خود را به کار در این کافه محدود کرده است. او همچنین چندتا از هایلایت‌ها خود را به ویدیو‌هایی از این کافی شاپ اختصاص داده است. البته ویدیو‌هایی در صفحه خود با موضوعات طنز و دروبین مخفی منتشر کرده است.

علاقه و صمیمیت رضا به دوستانش در پست‌های اینستاگرامش مشهود است. او عکس‌های زیادی به همراه یکی از دوستان صمیمی اش بنام مهیار رضوی منتشر کرده است. مهیار خود یکی از اینفلوئنسر‌ها فعال در اینستاگرام است. رضا همچنین چندین عکس به همراه دختری بنام درسا در صفحه خود منتشر کرده است. البته او در زیر عکس او را به عنوان خواهر خود معرفی کرده است. رابطه احساسی بین رضا و درسا وجود ندارد. مدل اکثر عکس‌های رضا در صفحه اینستاگرام، خود اوست. چهره جذاب رضا، باعث شده تا تعداد دنبال‌کننده‌های او روز به روز افزایش پیدا کند. برای دنیال کردن اینستاگرام رضا روحی می توانید از این لینک استفاده کنید.

عکس دوست دختر حمید رضا روحی

روابط خانوادگی رضا روحی

رضا روحی رابطه صمیمی با خانواده خود دارد. او چندین پست به همراه پدر و مادرش منتشر کرده است . در زیر پست ها همیشه با عاطفه و محبت در مورد خانواده خود صحبت می‌کند. او همیشه وابستگی خود را به آن‌ها نشان می‌دهد. علاوه بر پست‌های صفحه اینستاگرام، استوری ها زیادی هم همراه با پدر خود منتشر کرده است. او با گذاشتن استیکر قلب، عشق و علاقه خود را به پدرش نشان می‌دهد. همچنین در ویدیویی از شب یلدا از مادرش تقدیر می‌کند.

رضا روحی اکثر پست‌های اینستاگرامش را به برادرش اختصاص داده است . او عکس های زیادی همراه با برادر خود منتشر کرده است. او یکی برادر کوچک تر از خودش به نام آریا دارد. با این که رضا و آریا ختلاف سنی زیادی دارند؛ رابطه صمیمی و نزدیکی بین رضا و برادرش وجود دارد. شباهت چهره رضا و آریا در عکس‌ها کاملا مشخص است. رضا روحی در حال حاضر مشغول به فعالیت در یکی از کافی شاپ‌های تهران است. حواشی زندگی او اندکی کم شد است. اما همچنان شایعات جنجال برانگیز زیادی اطراف زندگی شخصی و کاری او وجود دارد. طرفداران او چندین صفحه در اینستاگرام باز کرده اند. ان‌ها به حمایت از او عس‌هایش را در این صفحات منتشر میکنند.

سوالات پر تکرار در مورد رضا روحی

  1. رضا روحی کیست؟

    رضا روحی یکی از اینفلوئنسرها و بلاگر‌های ایرانی است.

  2. آیا رضا روحی ازدواج کرده است؟

    رضا روحی ازدواج نکرده است و مجرد است.

  3. اینستاگرام رضا روحی چه نام دارد؟

    صفحه اینستاگرام رضا reza.rohii نام دارد.

  4. ماجرای قتل حمید رضا روحی
عکس و بیوگرافی بازیگران سریال ارباب حلقه ها

حمیدرضا روحی جوان 19 ساله تهرانی، در شامگاه جمعه 27 آبان 1401 ، در جریان نا آرامی های اخیر، در منطقه شهر زیبا تهران توسط افرادی ناشناس هدف اصابت گلوله به قفسه سینه قرار گرفت و کشته شد. چندی پیش عکس او به عنوان جذاب ترین نوجوان تهرانی برای اولین بار در مجله پرستیژ منتشر شد.

روحی در حدود 4 سال پیش در اکران فیلم های مختلف شرکت کرده و با برخی از بازیگران سینما و تلویزیون عکس های یادگاری خود را ثبت کرده است. در همان زمان عکس او در کنار لیلی رشیدی جنجالی شده بود و شایعات بسیاری منتشر شد که حمیدرضا روحی فرزند لیلی رشیدی است، اما همان زمان هم توسط این خانم بازیگر تکذیب شد.

عکس دوست دختر حمید رضا روحی

اکنون لیلی رشیدی بازیگر معروف مجموعه تلویزیونی تا به تا با انتشار عکس 4 سال پیش خود در کنار حمیدرضا روحی نوشت: “حمیدرضا عزیز همه فکر می‌کردند تو پسر منی!هم سن پسر من هستی و امروز شنیدم تو هم به دنبال آرزوهایت با رنگین کمان رفتی به سوی آسمان”

عکس دوست دختر حمید رضا روحی

 

5/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.