عکس الناز شاکردوست و علت ازدواج نکردنش

در عکس الناز شاکردوست و علت ازدواج نکردنش شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید زیباترین عکس های تازه منتشر شده الناز شاکر دوست به همراه صحبت های وی در مورد ازدواج و …

عکس الناز شاکردوست و علت ازدواج نکردنش

معرفی کوتاه الناز شاکردوست
نام اصلی الناز
نام خانوادگی شاکردوست
تاریخ تولد ۱۳۶۳/۴/۷
محل تولد تهران
تحصیلات رشته هنر

الناز شاکردوست,ازدواج الناز شاکردوست,قد الناز شاکردوست
عکس الناز شاکردوست و علت ازدواج نکردنش

زندگینامه و بیوگرافی کامل

الناز شاکردوست متولد هفتم تیر ۱۳۶۳ در منطقه پاسداران در شهر تهران است. در رشته تئاتر تحصیلاتش را در دانشکده هنر و معماری تهران به پایان رسانده است. الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری سینما که اصلی ترین حرفه او می باشد به طراحی صحنه ، عکاسی و طراحی لباس نیز مشغول می باشد.

بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است. از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ در دو فیلم اینجا … آخر دنیا و مجردها بازی کرد اما به قدر کافی دیده نشد. مجددا در سال ۱۳۸۳ برای بازی در فیلم گل یخ انتخاب شد و با همین فیلم به سرعت به شهرت رسید.

پس از بازی در این گل یخ پیشنهادهای خیلی زیادی برای بازی در فیلم سینمایی به الناز شاکردوست شد. جالب است بدانید او در کمتر از ۱ سال در ۴ فیلم سینمایی بازی کرد و به یکی از ستاره های پرطرفدار سینما تبدیل شد.

الناز شاکردوست و همسرش,علی شاکردوست,الناز شاکردوست و برادرش
عکس الناز شاکردوست و علت ازدواج نکردنش

الناز شاکردوست و برادرش علی شاکردوست

الناز و خانوادش

اعضای خانواده الناز شاکردوست ۵ نفر هستند . علی برادر بزرگترش و الیکا خواهر کوچکترش هست. الناز شباهت بسیار زیادی به برادرش علی دارد که در تصویری که در همین پست می بینید متوجه این شباهت خواهید شد.

شغل پدر و مادر

وضع مالی خانواده اش خوب است ، پدرش تاجر ابزار صنعتی مانند الکترود و .. می باشد و مادرش خانه دار است. الناز شاکردوست مادرش را عاشقانه و عجیب و غریب دوست دارد.

عکس شادی کرم رودی با بیوگرافی جدید97
الناز شاکردوست,الناز شاکردوست و خواهرش,الیکا شاکردوست
عکس الناز شاکردوست و علت ازدواج نکردنش

الناز شاکردوست و خواهرش الیکا شاکردوست

هنرمندان مورد علاقه

الناز شاکردوست در میان خوانندگان فارسی زبان علاقه خاصی به صدای رضا صادقی دارد. بازیگران زن ایرانی مورد علاقه اش گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی هستند و بازیگران مرد مورد علاقه اش زنده یاد منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست هستند که در فیلم چند میگیری گریه کنی با هر دو آنها همبازی بود.

رفاقت با گوهر خیراندیش

یکی از چیزهای عجیب و جالب زندگی خصوصی و بیوگرافی الناز شاکردوست رفاقتش با گوهر خیراندیش که چیزی حدود ۳۰ سال از او بزرگتر است می باشد. آنها مانند دو دوست همسن و سال خوشگذرانی می کنندو یا حتی با هم به رستوران می روند.

الناز شاکردوست,مادر الناز شاکردوست,الناز شاکردوست و مادرش
عکس الناز شاکردوست و علت ازدواج نکردنش

مادر الناز شاکردوست در انگلیس

دلیل ازدواج نکردن

الناز شاکردوست از بازیگرانی است که در میان خانم های بازیگر به عنوان سوپر استار شناخته می شود ، از همین رو در حال حاضر تمام وقتش صرف تحصیل و بازیگری می شود.

علاقه به فوتبال

الناز شاكردوست بي حجاب, الناز شاكردوست قبل از عمل ebru, الناز شاكردوست در پارتي 84, الناز شاكردوست اينستاگرام, الناز شاكردوست و همسرش, الناز شاكردوست فیلم سگ در حرم امام رضا video, الناز شاكردوست لخت, الناز شاكردوست وخواهرش, الناز شاكردوست قبل از عمل جراحي زيبائي, الناز شاكردوست شوهرم,

الناز شاکردوست از محدود بازیگران زن اهل فوتبال است که اکثر فوتبال های مورد علاقه اش رو می بیند. او طرفدار دو آتیشه پرسپولیس هست ولی اهل کل کل کردن در مورد فوتبال نیست.

همچنین ببینید : روشنک گرامی • یاسین اسدی • وحید مرادی • سحر علیخانی

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.