عکس قبر و زن وحید مرادی و ماجرای قتل

در عکس قبر و زن وحید مرادی و ماجرای قتل شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید با حرف های همسر وحید مرادی در مورد قتل او در زندان بیشتر آشنا شوید و …

عکس قبر و زن وحید مرادی و ماجرای قتل

وحید مرادی گنده لات در زندان به دست سعید در حین هواخوری در زندان به قتل رسید وحید مرادی طرفداران و دوستان زیادی در تهران دارد در یک مراسمی وحید مرادی را دفن کرده و طرفداران مست او عربده کشیده و در تهران نظم و امنیت را به مخاطره انداختند پلیس تهران با عربده زن ها و هواداران وحید مرادی بر خورد نموده و به آنها هشدار داد که نمی توانند نظم تهران را بهم بزنند و با آنها قانونی رفتار خواهند نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس قبر و مراسم دفن وحید مرادی با حضور طرفدارانش را در سایت گون آیدین خواهید دید با ما همراه باشید.

به گزارش گون آیدین : سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در واکنش به قتل وحید مرادی در زندان و رجزخوانی های دیگر اوباش طرفدار او در فضای مجازی برای قاتلانش اظهار کرد: به تمام افراد و اراذل و اوباشی که گردن کشی می کنند، هشدار می دهم که پلیس با تمام اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما محلی برای عربده کشی و گردن کلفتی نیست، گفت: ما به این افراد اجازه بروز رفتارهای خشونت بار نخواهیم داد. آخر این افراد مشخص است می خواهند بشوند وحید مرادی، به جان هم می افتند و یکدیگر را می کشند.

عکس و بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه پلیس هیچ گونه اغماضی با اراذل و اوباش نخواهد داشت، تصریح کرد: با این افراد برابر قانون رفتار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس فتا تمامی این ویدئوهای رجز خوانی در فضای مجازی را رصد می کند، عنوان کرد: قاتل وحید مرادی در اختیار پلیس آگاهی است و ما به دنبال بررسی انگیزه قتل وی هستیم و به محض اینکه به نتیجه ای در این رابطه برسیم آن را اعلام خواهیم کرد و گمانه زنی هایی که در این رابطه می شود صحیح نیست و همه باید منتظر نظر قطعی باشند.

جنازه وحید مرادی شرور سابق تهران در بهشت زهرا با حضور تعداد زیادی از دوستانش تشییع شد.

وحید مرادی که از چندی پیش به جرم قتل دوستش در زندان به سر می برد، 2 روز پیش در درگیری دسته جمعی بند قاتلان زندان به قتل رسید.

صبح دیروز مراسم تشییع جنازه وحید مرادی در بهشت زهرا آغاز شد که تعداد زیادی از مردم در این مراسم شرکت کردند، پدر وحید مرادی با چشمان گریان در این مراسم حضور داشت. دوستان و آشیان وحید مرادی زیر جنازه وی را گرفتند و او را تا خانه ابدی اش بدرقه کردند.

عکس های قبر وحید مرادی

مراسم دفن وحید مرادی

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.