بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

در بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش شما همراهان می توانید با یکی از بزرگترین بدنسازان ایران کیانوش خرمی پور که حاشیه ساز را با کیفیت عالی مشاهده کنید.


کیانوش خرمی پور  متولد دهه 60 کرج و در زمینه پرورش اندام و بدنسازی فعالیت دارد.

او بدنساز اسـت کـه دارای جوایز بین المللی می باشد که اخیراً مورد حمله افراد نا شناس قرار گرفته و مجروح شده است.

او قهرمان سنگین وزن آسیا و دارنده مدال هاي‌ طلا و نقره در رقابت هاي‌ کشوری از سوی افراد ناشناس مورد حمله واقع و بـه شدت مجروح شد.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

خرمی پور بلافاصله بـه بیمارستان امام حسین محمد شهر منتقل و بستری شد. او در همین رابطه بـه خبرنگار گفت: در یکی از رستوران هاي‌ کرج بـه همراه دوستانم نشسته بودم کـه ناگهان ۳ نفر در حالی کـه با قمه و حتی شیشه قلیان مسلح بودند بـه سمت ما حمله ور شدند.

 

قهرمان سابق آسیا و جهان در ادامه اظهار داشت: ما کـه از این ماجرا بسیار شوکه شده بودیم بلافاصله اقدام بـه دفاع از خود کردیم و تا جایی کـه ممکن بود مقابل ان ها ایستادگی کردیم اما ناگهان یکی از مهاجمان از پشت با یک شیشه قلیان ضربه اي محکم بـه سرم زد و از ان جا بـه بعد دیگر تقریباً بیهوش شدم. ان ها هم کـه متوجه عدم هوشیاری من شده بودند چندین ضربه چاقو بـه کمرم زدند و بلافاصله محل را ترک کردند.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

 

ماجرای چاقوکشی کیانوش خرمی پور

خرمی پور در پایان بـه خبرنگار گفت: متاسفانه بـه توصیه پزشکم تا ماه ها نمی‌توانم بـه تمرین بپردازم و بدین ترتیب بیش از یکسال از صحنه مسابقات دور خواهم بود. دراین اواخر ورزشکاران بـه سوژه اي برای اراذل و اوباش تبدیل شده اند و من قصد دارم کاری کنم کـه بـه این حملات سریالی پایان دهم.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

بـه منظور بررسی حال و هوای این روزهای این قهرمان، با وی بـه گفت وگو نشست کـه مشروح ان را در ادامه میخوانید.در ابتدا خودرا معرفی کنید و بگویید کـه از چه سالی رشته پرورش اندام را بـه صورت حرفه اي شروع کردید.

 

مصاحبه با کیانوش خرمی پور

بنده کیانوش خرمی پور هستم ودر رشته بادی بیلدینگ فعالیت دارم و از سال 78 شروع کردم و مسابقات نیز از سال 84 شروع شد و مسابقات برون مرزی نیز از سال 96 تا 98 داشتم.در چه شهر و باشگاهی این رشته را شروع کردید؟

خرمی پور: من نخستین بار کـه بدنسازی را شروع کردم در منطقه زیبادشت کرج بودو در آنجا ورزش را شروع کردم و بـه مرور زمان جاهای دیگر رفتم کـه البته در ان زمان امکانات خیلی کم بودو در حد چند دستگاه معمولی بود. چه مقام هایي دراین رشته بـه صورت برون مرزی کسب کرده‌اید؟

 

خرمی پور: در داخل کشور در رشته قدرتی کشوری مقام دارم، در رشته پاورلیفتینگ پرس سینه مقام دارم؛ مقام هاي‌ استانی نیز زیاد دارم. در رشته بادی بیلدینگ و پرورش اندام حداقل 40 تا 50 مدال داخلی دارم ودر مسابقات برون مرزی نیز یک مدال طلای استرالیا دارم و یک طلا و یک اورالی روسیه را دارم و یک طلا و یک اورالی آذربایجان را دارم و علاوه بر ان طلا و اوررالی کره جنوبی را نیز دارم کـه در کره جنوبی کارت حرفه اي خودرا دریافت کردم.

 

 قبل از ورزش به چه فعالیت هایی مشغول بودید و چرا به سمت ورزش آمدید؟

خرمی پور: من از بچگی ورزش می‌کردم و از سن پنج سالگی تا 12 سالگی رزمی کار کردم و بعد از ان بـه مدت دو سه سال کشتی کار کردم و بعد زمانی کـه دیدم می‌توانم در رشته پرورش اندام موفق باشم، کم کم بـه این ورزش روی آوردم و تا همین حالا نیز ادامه دادم ودر این ورزش موفق بودم.گویا در زمینه هنر هم دستی بر آتش دارید، مانند نوازندگی و خطاطی دراین خصوص توضیح دهید.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

خرمی پور: شغل اصلی من تابلوسازی بودو در کار طراحی و نقاشی و خطاطی فعالیت داشتم ودر کار آهنگ نیز بودم کـه البته بـه صورت حرفه اي نبود.

 

 چه شد که به سمت بدنسازی آمدید؟

خرمی پور: بـه هرحال ژنتیک من خوب بودو در ان زمان کـه کاراته کار می‌کردم پیشرفت خوبی نسبت بـه همسن و سال هاي‌ خودم داشتم و زمانی کـه کشتی می رفتم، مربی باشگاه کشتی بـه من می‌گفت کـه بدنسازی هم می‌روی؟ در صورتی کـه من اصلا نمی‌دانستم بدنسازی چیست. خیلی از بچه ها می پرسیدند کـه چطور اندام من نسبت بـه ان ها پر تر و زیباتر اسـت؛ در ادامه کم کم بـه این فکر افتادم کـه بدنسازی هم کار کنم تا این کـه وارد دنیای بدنسازی شدم و رشد خیلی خوبی داشتم و پیشرفتم خوب بود کـه این باعث شد تا رشته هاي‌ دیگر را کنار بگذارم ودر این رشته فعالیت خودرا ادامه دادم.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

 چه کسی محرک شما بود تا بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید؟

خرمی پور: از روزی کـه ورزش بدنسازی را شناختم و آرنولد را دیدم برای من سئوال بود کـه آیا واقعا چنین بدنی وجوددارد یا نه و بـه مرور زمان علاقه مند شدم و دیدم کـه پیشرفتم دراین رشته خوب اسـت و می‌توانم پیشرفت کنم و وابسته ان شدم و من زمانی کـه آقای مارکوس مول را کـه یکی از بدنسازان آلمانی اسـت را میدیدم همیشه دوست داشتم مثل او باشم و از صمیم قلب وی را دوست داشتم و او الگوی ورزشی من شد و تا هم اکنون نیز ادامه دادم.

عکس سمیرا حسینی و همسرش با بیوگرافی 97

 

در حال حاضر مورد حمایت کسی واقع شده اید و کسی از شما حمایت کرده است؟

خرمی پور: من تا بـه حال حمایتی نشدم و هر چه بوده از خودم بوده و روی پای خودم بودم و واقعا خیلی سختی کشیدم و با زجر بـه این جا رسیدم و حتی اسپانسر هم نداشتم اما چند ماهی اسـت کـه با یک شرکت قرارداد نوشتیم و اسپانسر ما شد اما قبل از ان کسی را نداشتم و روی پای خودم بودم. من وام گرفتم، خودرو فروختم و خانه فروختم تا بتوانم بـه مسابقات برون مرزی بروم و هیچ پشتوانه اي نداشتم.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

 از همکاران خود انتقادی ندارید؟

خرمی پور: من مربی بدنسازی را در چند نکته می‌بینم؛ باشگاه زدن راحت اسـت و هر شخصی میتواند با داشتن سرمایه اي باشگاه بزند و بهترین باشگاه دنیا را دایر کند اما یک مربی خوب حتماً باید خودش تمرین کرده باشد و سابقه تمرینی بالایی داشته باشم، بـه مسابقه رفته باشد، رژیم گرفته باشد ودر مسابقات برون مرزی شرکت کرده باشد و شرایطش را داشته باشد.

 

من خودم چند سال دراین رشته کار کردم و می‌توانم در بین بهترینها حرفی برای گفتن داشته باشم. انتهای این ورزش اگر بخواهید بـه صورت حرفه اي کار کنید بن بست اسـت، آخر این ورزش هیچ اسـت و بـه جوانانی کـه بـه این ورزش می‌آیند پیشنهاد می‌دهم کـه هیچوقت ادای حرفه اي ها را درنیاورند و سعی کنند بـه اندازه سلامتی خود و بـه اندازه اي کـه بـه بدنشان فرم دهند ورزش کنند چرا کـه بیشتر از ان حد اگر بخواهند بـه فکر رقابت باشند.

 

بـه خود آسیب می‌زنند. بـه نظر من این بزرگترین خیانت اسـت کـه یک مربی بدون داشتن علم و تجربه آمپول تجویز کند در حالی کـه یک شاگرد اصلا نیازی بـه استروئید ندارد. یک مربی خوب با علم، تمرین، تغذیه و استراحت می‌تواند یک بدن ایده آل بسازد.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

 حرف اخر؟

خرمی پور: خیلی ها نمی توانستند موفقیت مرا ببینند و همیشه دوست داشتند کـه مرا زمین بزنند اما این برای من غیرمنطقی بود؛ زمانی کـه دکترها بـه من گفتند کـه دیگر نمی‌توانی تمرین کنی و بخاطر آسیب سرت باید تا آخر عمر خانه نشین شوی برایم خنده دار بود؛ شاید یک مقدار باورش سخت بود.

 

اما من خودم را می شناختم و اصلا برایم یک چیز جزئی بود. رمز موفقیت این اسـت کـه بارها زمین بخوری و بتوانی بلند شوی و من همیشه بلند شدم و تا زمانی کـه زنده باشم و نفس می‌کشم در محیط ورزشی خودم هستم و برای چیزی کـه دلم میـــخواهد می جنگم تا بـه ان برسم و بـه خواسته دلم جلو می‌روم و برای ان می جنگم.برای ورود بـه کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

عکس های کیانوش خرمی پور را کجا ببینیم ؟

عکس هاي‌ کیانوش خرمی پور  در سایت ها ایرانی و خارجی و مجلات مختلف وجوددارد و شـما می‌توانید با جست‌وجو کردن عباراتی مانند عکس تبریزی و همسرش، عکس کیانوش خرمی پور  مستند، عکس فیگور گیری علی تبریزی و عکس علی تبریزی مستر المپیاد دراین سایت ها بیابید و عکسها را مشاهده کنید.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

ادرس پیج اینستاگرام کیانوش خرمی پور

تبریزی نوری در فضای مجازی در اپلیکیشن هاي‌ مختلف مانند علی تبریزی اینستا و یوتیوب کیانوش خرمی پور ؛ کلاب هاوس کیانوش خرمی پور  فعالیت می‌ کند ودر اینستاگرام در حال حاضر ۱۸۱ هزار فالوور ۵۵ فالووینگ و ۴۲۴ پست دارد.

 

حوطبق اطلاعات و خبر هاي‌ منابع معتبر، قهرمان سابق پرورش اندام جهان نتوانست همراه با تیم ملی بـه مسابقات آسیایی برود. طبق گزارشات در روز هاي‌ اخیر باوجود قهرمانی تیم ملی در مسابقات جهانی حواشی زیادی برای فدراسیون پرورش اندام در ایران بـه وجود آمد.

 

از جمله ان حواشی می‌ توان بـه بازنگشتن ۲۳ ورزشکار در رشته هاي‌ فیتنس و پاورلیفتینگ بـه کشور و اعزام نشدن تیم ملی و مسابقات آسیایی اشاره کرد. دراین باره صحبت ها و گفتگو هایي با این ورزشکار انجام شد کـه عنوان کرد شرایط خوبی در مسابقات جهانی برای تیم ملی بـه وجود آمد و مثل همیشه توانسته موفقیت‌ هاي‌ خوبی را کسب کند و فدراسیون هم از این بابت کار خودرا بـه درستی در حمایت از تیم انجام داد.

 

دور بازوی کیانوش خرمی پور

کیانوش خرمی پور  دور بازو ۵۲ سانتی متر، دور کمر ۸۲ سانتی متر، دور سینه ۱۳۵ سانتی متر، دور ران با حجم ۱۱۳ کیلو گرم و وزن بین ۹۰ تا ۱۰۰ کیلو گرم دارد. جالب اسـت بدانید کـه او با تمرینات طاقت فرسا و ورزش هاي‌ سنگین و رژیم‌ هاي‌ غذایی مرتب توانسته بـه چنین اندامی دست پیدا کند.

عکس و بیوگرافی دمت اوزدمیر و همسرش

 

افتخارات کیانوش خرمی پور

کیانوش خرمی پور  جوایز و افتخارات بسیار زیادی را در مسابقات بدنسازی مختلف ودر کشور هاي‌ مختلف بـه دست آورده اسـت کـه از جمله این جوایز ان میتوان بـه قهرمانی در مسابقات گلدن کاپ قطر کشور هاي‌ خاورمیانه درسال ۲۰۰۴؛ کسب مدال طلای آسیا در وزن ۹۰ کیلو گرم در مسابقات ان دونگ کره درسال ۲۰۰۵؛ کسب مدال طلای وزن ۹۰ کیلو در مسابقات جهانی چین درسال ۲۰۰۵؛ کسب مدال نقره مسابقات گلدن کاپ قطر کشور هاي‌ خاورمیانه درسال ۲۰۰۵؛ قهرمانی در وزن ۹۰ کیلو گرم در مسابقات سوپراستار ویس بورگ کشور آلمان درسال ۲۰۰۵؛ کسب مدال نقره مسابقات گلدن کاپ قطر کشور هاي‌ خاورمیانه درسال ۲۰۰۶ اشاره کرد.

 

برنامه های تمرینی کیانوش خرمی پور

برنامه تمرینات کیانوش خرمی پور  در مجموع بـه این صورت بوده اسـت کـه او رکورد دار پرس سینه ۱۵۰ کیلو گرم، رکورد اسکات بیست و ۲۲۰ کیلو گرم در رده تکرار، رکورد لیفت ۲۰۰ کیلو گرم در رده تکرار می‌باشد. برنامه غذایی اش بدین صورت بود کـه روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ گرم پروتئین، بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ گرم کربوهیدرات و حدود ۱۰۰ گرم چربی مصرف می کرده اسـت.

4/5 - (4 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.