عکس و بیوگرافی هدا بیوتی Huda Beauty: اینفلوئنسر آرایشی

Huda Beauty Biography

هدا بیوتی (Huda Beauty) یک برند آرایشی برای زنان است که توسط هدا (Huda Kattan) در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. هدا در تگزاس آمریکا به دنیا آمد و در دانشگاه دیگون در کالیفرنیا تحصیل کرد. پس از فارغ‌التحصیلی، به دبی رفت تا به عنوان یک مدل کار کند.

هدا بعد از چند سال کار در عرصه مدلینگ، به تحقیقات در زمینه آرایش و بهبود ظاهر پرداخت. او در سال ۲۰۱۰ وبلاگی با نام “هدا بیوتی” راه‌اندازی کرد و در آن به ارائه نکات و ترفندهای آرایشی به خصوص برای زنان خاورمیانه‌ای پرداخت. پس از مدتی، او به عنوان یک خبرنگار آرایشی و بهداشتی در مجلات معروفی مانند Grazia و Cosmopolitan کار کرد.

در سال ۲۰۱۳، هدا بیوتی راه‌اندازی شد و با محصولاتی مانند مژه‌های مصنوعی و لوازم آرایشی شروع به کار کرد. اما محصولی بود که او را به شهرت رساند، پالت آرایشی “Rose Gold” بود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. این محصول باعث شد تا هدا بیوتی به یکی از محبوب‌ترین آرایشگران در جهان تبدیل شود.

هدا بیوتی در حال حاضر بیش از 50 میلیون فالوور در صفحه اینستاگرام خود دارد و به عنوان یکی از برترین زنان تأثیرگذار در زمینه آرایش و بهداشت شناخته می‌شود. برند هدا بیوتی همچنین برنده جوایز بسیاری در زمینه آرایش شده است و محصولات آن در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسند.

 

جوایزی که هدا بیوتی برنده شده است

هدا بیوتی (Huda Kattan) برنده جوایز متعددی در طول دوره فعالیت حرفه‌ای خود شده است. برخی از مهم‌ترین جوایزی که او برنده شده عبارتند از:

  • جایزه “آرایش‌گر سال” در مراسم جوایز زیبایی Allure Best of Beauty Awards در سال ۲۰۱۸.
  • جایزه “بهترین فروش آنلاین” در مراسم جوایز زیبایی سالانه WWD Beauty Inc Awards در سال ۲۰۱۹.
  • جایزه “آرایشگر سال” در مراسم جوایز زیبایی سالانه Harper’s Bazaar Arabia في سال ۲۰۱۹.
  • جایزه “بهترین فروش آنلاین” در مراسم جوایز زیبایی سالانه CEW Beauty Awards UK در سال ۲۰۲۰.
عکس نازنین زهرا و فیلم شکنجه توسط پدر معتادش

همچنین، برند هدا بیوتی نیز تعداد زیادی از جوایز را به دست آورده است، از جمله جایزه “بهترین پالت سایه چشم” در مراسم جوایز زیبایی Allure Best of Beauty Awards در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، و جایزه “بهترین رژلب مایع” در مراسم جوایز زیبایی CEW Beauty Awards UK در سال ۲۰۲۰.

 

محصولات هدا بیوتی در ایران هم موجودند؟

بله، محصولات هدا بیوتی در ایران نیز موجود هستند. با توجه به شهرت برند هدا بیوتی در سراسر جهان و تقاضای بالای مصرف کنندگان، محصولات این برند در بازارهای بین‌المللی و همچنین در بازار ایران به فروش می‌رسند.

محصولات هدا بیوتی شامل انواع آرایشی مثل رژ لب، رژگونه، پرایمر، فاندیشن، کانسیلر، پودر، هایلایتر، کانتور، سایه‌های چشم و مژه‌های مصنوعی هستند. همچنین این برند محصولاتی را نیز برای مراقبت از پوست ارائه می‌دهد، از جمله کرم‌های آبرسان، خاک رس، ماسک‌های صورت و تونرهای صورت.

محصولات هدا بیوتی در ایران از طریق فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی، به فروش می‌رسند. همچنین، می‌توانید از طریق وبسایت رسمی هدا بیوتی، محصولات این برند را سفارش دهید و به آدرس مورد نظر ارسال شود.

huda beauty

 

آیا برند هدا بیوتی در ایران نیز محبوب است؟

بله، برند هدا بیوتی در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد. این برند با محصولاتی که با کیفیت بالا، طراحی جذاب و قیمت مناسب عرضه می‌شوند، در بین مصرف کنندگان آرایشی و بهداشتی در ایران نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

محصولات هدا بیوتی در ایران به صورت آنلاین و در فروشگاه‌هایی که محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می‌کنند، به فروش می‌رسند. همچنین، در برخی از شهرهای بزرگ ایران، فروشگاه‌هایی نیز برای این برند اختصاص داده شده است که می‌توانید از آنها نیز خرید کنید.

تقاضای بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی برای محصولات هدا بیوتی، دلیلی برای این دارد که این برند در ایران نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

عکس و بیوگرافی امیرمحمد زند

اینستاگرام هدا بیوتی

4.7/5 - (3 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.